Shoutbox 0 nowych PW 


340 Stron V  « < 100 101 102 103 104 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Dobrze klejace opony na codzien i na tor
jackkpl
post Tue, 20 Oct 2015 - 11:04
Post #2021


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Czy na mokrym asfalcie ,ale bez kaluz, lepiej jezdzic na semi slicku , czy na oponie UHP? Zalozmy, ze porownujemy micheliny PSC2 z PSS. Ma ktos jakies doswiadczenia z tym zwiazane? Zastanawiam sie, kiedy semi slick traci swoja przewage nad dobrym UHP.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 20 Oct 2015 - 11:04
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Kajman
post Tue, 20 Oct 2015 - 12:07
Post #2022


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





jak stoi woda. Ale to zależy od rzeźby bieżnika. Generalnie PSS moim zdaniem lepiej się na deszczu sprawuje. Ale na PSC2 też nie narzekałem, nawet byłem zaskoczony pozytywnie.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojteczek_
post Tue, 20 Oct 2015 - 13:40
Post #2023


User
Dołączył: Thu, 31 October 2013
Skąd: Warszawa





Ja mam porównanie po wczorajszym TPTD w Poznaniu . Do południa było bardzo mokro - ja jeździłem na Pilot Sport 2 , a kolega takim samym samochodem na Pilot Sport Cup 2 i semi-slick sprawował się lepiej . Nie padało , nie stała woda , ale było bardzo mokro . Natomiast w drodze do Poznania , kiedy bardzo padało , to ja mogłem jechać szybciej na autostradzie , bo powyżej 140 km/h semi-slick zaczynał pływać . tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 20 Oct 2015 - 14:55
Post #2024


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(wojteczek_ @ Tue, 20 Oct 2015 - 13:40) *
Ja mam porównanie po wczorajszym TPTD w Poznaniu . Do południa było bardzo mokro - ja jeździłem na Pilot Sport 2 , a kolega takim samym samochodem na Pilot Sport Cup 2 i semi-slick sprawował się lepiej . Nie padało , nie stała woda , ale było bardzo mokro . Natomiast w drodze do Poznania , kiedy bardzo padało , to ja mogłem jechać szybciej na autostradzie , bo powyżej 140 km/h semi-slick zaczynał pływać . tongue.gif


Czyli dopoki nie ma kaluzy, to i tak psc2 bedzie lepsze. Dzieki za podpowiedzi.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robertMK
post Tue, 27 Oct 2015 - 14:14
Post #2025


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 August 2006
Skąd: WWA/TST





CYTAT(Onyx @ Wed, 14 Oct 2015 - 13:23) *
Potrzebuję pomocy wink.gif Nigdzie nie mogę znaleźć informacji na temat treadwear'u Direzzy D03G oraz wysokości bieżnika.
Mocno zastanawiam się między tymi oponami z mieszanką medium compound a Michelin PSC2. Miał ktoś może z nimi do czynienia i może wyrazić swoją opinię?
Zastosowanie: FWD, 300hp +, czyli w miarę ciężki przód i lekka pupa


Dawno nie było mnie na forum ale brak czasu ciągłe wyjazdy itp . ODS jest oficjalnym dystrybutorem marki Dunlop Japan w PL
Głównym produktem prócz Full slicków wyscigowych jest własnie Direzza 03G i mam wszystkie dane na temat tej opony wink.gif

Treadwear to 100
Wysokosc bieznika zalezy od rozmiaru opony ale wacha sie od 5 do 4.5 mm w duzych rozmiarach

BTW jak by ktos szukał to mała promo na toyo R8 i R8R >> https://www.facebook.com/odsserwis/photos/a...e=3&theater
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Tue, 27 Oct 2015 - 14:24
Post #2026


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





Dzięki wielkie za odpowiedź smile.gif A jak wygląda sprawa z mieszankami i dostępnością przy rozmiarze 215/45 r17?


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robertMK
post Tue, 27 Oct 2015 - 14:37
Post #2027


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 August 2006
Skąd: WWA/TST





CYTAT(Onyx @ Tue, 27 Oct 2015 - 14:24) *
Dzięki wielkie za odpowiedź smile.gif A jak wygląda sprawa z mieszankami i dostępnością przy rozmiarze 215/45 r17?


215/45/17 mieszanka H1 - Srednio Twarda i tylka ta jest dostepna w Japoni i w EU

opony sa od reki w PL na naszym magazynie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebalenk
post Tue, 27 Oct 2015 - 18:04
Post #2028


Frequent User
Dołączył: Fri, 29 January 2010
Skąd: Poznań





Robert a jak testy nowych r888r względem R888?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Tue, 27 Oct 2015 - 18:30
Post #2029


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





tez jestem ciekaw. na zachodzie pisza ze sa szybsze, ale o ile? w waszych testach r888 miało czasz 1.35.03
a Direzza 03G 1.34.56 wiec niewiele mniej. ciekaw jestem czy r888r wyszlaby na prowadzenie?


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robertMK
post Tue, 27 Oct 2015 - 20:57
Post #2030


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 August 2006
Skąd: WWA/TST





CYTAT(piwo @ Tue, 27 Oct 2015 - 18:30) *
tez jestem ciekaw. na zachodzie pisza ze sa szybsze, ale o ile? w waszych testach r888 miało czasz 1.35.03
a Direzza 03G 1.34.56 wiec niewiele mniej. ciekaw jestem czy r888r wyszlaby na prowadzenie?


bezposrednio tego nie testowalismy R888 VS R888R

tamte testy były na odcinki okolo 1500m
im wiecej okr na raz sie robiło tym direzza miała wieksza przewage po ok 4 okrazeniach juz było ponad 3 sek

nowe R888R szybciej sie dogrzewa, lepsze w zakrecie i na hamowaniu
moze byc ciut słabsze podczas upałów od zwykłego R888


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Tue, 27 Oct 2015 - 21:50
Post #2031


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





czyli jeszcze bardziej miękka mieszanka


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Wed, 28 Oct 2015 - 00:30
Post #2032


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





i szybciej zaczynała płynąć.

Mnie bardzo interesuje właśnie porównanie Sport Cupów do Direzzy. Jakby się obie zachowywały np. podczas sesji na Poznaniu (która by wykazała większą stabilność temperaturową).


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robertMK
post Wed, 28 Oct 2015 - 07:46
Post #2033


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 August 2006
Skąd: WWA/TST





CYTAT(Onyx @ Wed, 28 Oct 2015 - 00:30) *
i szybciej zaczynała płynąć.

Mnie bardzo interesuje właśnie porównanie Sport Cupów do Direzzy. Jakby się obie zachowywały np. podczas sesji na Poznaniu (która by wykazała większą stabilność temperaturową).



CUP1 i Direzza 03g to podobne konstrukcje bezkompromisowe

Cup2 obecna to opona bardziej ucywilniona , na deszcz , po bułki i na tor



Direzza jest bardzo agresywna opona i jak Cup 1 jest topowa opona na sucho


Na torze jak juz pisałem wczesniej na 100% wygra direzza , komfort i uniwersalnosc wygra cup2


W DE gdzie ludzie maja fioła na punkcie opon "wszystkie liczące sie auta" do 18" jezdza na direzzie, inni na 19 i 20 jezdza na Trofeo lub Cup2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 28 Oct 2015 - 08:25
Post #2034


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





jeszcze cup1, ich jest najwięcej tongue.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robertMK
post Wed, 28 Oct 2015 - 10:21
Post #2035


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 August 2006
Skąd: WWA/TST





CYTAT(Kajman @ Wed, 28 Oct 2015 - 08:25) *
jeszcze cup1, ich jest najwięcej tongue.gif


tak cup 1 była chyba najpopularniejsza opona premium sportowa z road legal w latach 2009 -2012, ale ale juz jej nie robia a zapasy magazynowe zaczynaja byc bliskie zero, czasem jeszcze sie gdzies cos znajdzie bo produkowane były serie i upychane po dostawcach wiec gdzies cos jest jeszcze. Direzza jest w ciaglej prdukcji tak jak cup2

jezeli 90% jezdzisz po drogach o 10% po torze to cup2
jezlei z tych 90% zrobi sie choc 89% po drogach a juz 11% w góre po torze bierz direzze
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Wed, 28 Oct 2015 - 10:23
Post #2036


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





To jeszcze porównanie direzza vs cup 2 na mokrej nawierzchni (bez stojącej wody) i będę miał wszelkie info wink.gif


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robertMK
post Wed, 28 Oct 2015 - 10:36
Post #2037


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 August 2006
Skąd: WWA/TST





CYTAT(Onyx @ Wed, 28 Oct 2015 - 10:23) *
To jeszcze porównanie direzza vs cup 2 na mokrej nawierzchni (bez stojącej wody) i będę miał wszelkie info wink.gif



Direzza i Cup 2 po lekkim rozgrzaniu beda ok na wilgotnym
im wiecej wody tym lepsze beda Cup2
ale nadal to nie beda opony na deszcz ani 03G ani Cup2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebalenk
post Wed, 28 Oct 2015 - 12:53
Post #2038


Frequent User
Dołączył: Fri, 29 January 2010
Skąd: Poznań





Czyli na suchym Direzza będzie lepsza od CUP1?
Cup1 na suchym lepszy od Cup2 ale wszystkie te opony bije Trofeo (jaka różnica z "R" i bez)
Szukam najbardziej bezkompromisowej opony na sucho.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 28 Oct 2015 - 15:20
Post #2039


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Trofeo tylko R. Ale czy direzza lepsza na suchym od cup 1 to tam byłbym ostrożny wink.gif Na szczęście cup 1 sporo jest zapasów, czasem świetne promocje można dorwać jak ktoś się pozbywa, przez zimę trza polować.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kinko
post Wed, 28 Oct 2015 - 16:31
Post #2040


Forum Killer
Dołączył: Mon, 18 April 2011
Skąd: Gdańsk





Panowie opony zimowe do dupowozu RWD 200km, do wyboru:
a) yokohama W.DRIVE V205
cool.gif Pirelli SnowControl3
c) TOYO SNOWPROX S943
d) UNIROYAL MS PLUS 77
Letnie mam uniroyal rainsport 3 i są ok, świetnie w deszczu trzymają tylko są niewiarygodnie miękkie.
Co najlepiej wybrać z tych 4, czy może kupić coś innego?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

340 Stron V  « < 100 101 102 103 104 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 22:57