![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2021
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Czy na mokrym asfalcie ,ale bez kaluz, lepiej jezdzic na semi slicku , czy na oponie UHP? Zalozmy, ze porownujemy micheliny PSC2 z PSS. Ma ktos jakies doswiadczenia z tym zwiazane? Zastanawiam sie, kiedy semi slick traci swoja przewage nad dobrym UHP.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2022
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
jak stoi woda. Ale to zależy od rzeźby bieżnika. Generalnie PSS moim zdaniem lepiej się na deszczu sprawuje. Ale na PSC2 też nie narzekałem, nawet byłem zaskoczony pozytywnie.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#2023
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 31 October 2013 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja mam porównanie po wczorajszym TPTD w Poznaniu . Do południa było bardzo mokro - ja jeździłem na Pilot Sport 2 , a kolega takim samym samochodem na Pilot Sport Cup 2 i semi-slick sprawował się lepiej . Nie padało , nie stała woda , ale było bardzo mokro . Natomiast w drodze do Poznania , kiedy bardzo padało , to ja mogłem jechać szybciej na autostradzie , bo powyżej 140 km/h semi-slick zaczynał pływać .
![]() |
|
|
![]()
Post
#2024
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Ja mam porównanie po wczorajszym TPTD w Poznaniu . Do południa było bardzo mokro - ja jeździłem na Pilot Sport 2 , a kolega takim samym samochodem na Pilot Sport Cup 2 i semi-slick sprawował się lepiej . Nie padało , nie stała woda , ale było bardzo mokro . Natomiast w drodze do Poznania , kiedy bardzo padało , to ja mogłem jechać szybciej na autostradzie , bo powyżej 140 km/h semi-slick zaczynał pływać . ![]() Czyli dopoki nie ma kaluzy, to i tak psc2 bedzie lepsze. Dzieki za podpowiedzi. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#2025
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 August 2006 Skąd: WWA/TST ![]() |
Potrzebuję pomocy ![]() Mocno zastanawiam się między tymi oponami z mieszanką medium compound a Michelin PSC2. Miał ktoś może z nimi do czynienia i może wyrazić swoją opinię? Zastosowanie: FWD, 300hp +, czyli w miarę ciężki przód i lekka pupa Dawno nie było mnie na forum ale brak czasu ciągłe wyjazdy itp . ODS jest oficjalnym dystrybutorem marki Dunlop Japan w PL Głównym produktem prócz Full slicków wyscigowych jest własnie Direzza 03G i mam wszystkie dane na temat tej opony ![]() Treadwear to 100 Wysokosc bieznika zalezy od rozmiaru opony ale wacha sie od 5 do 4.5 mm w duzych rozmiarach BTW jak by ktos szukał to mała promo na toyo R8 i R8R >> https://www.facebook.com/odsserwis/photos/a...e=3&theater |
|
|
![]()
Post
#2026
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Dzięki wielkie za odpowiedź
![]() -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#2027
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 August 2006 Skąd: WWA/TST ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2028
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Robert a jak testy nowych r888r względem R888?
|
|
|
![]()
Post
#2029
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
tez jestem ciekaw. na zachodzie pisza ze sa szybsze, ale o ile? w waszych testach r888 miało czasz 1.35.03
a Direzza 03G 1.34.56 wiec niewiele mniej. ciekaw jestem czy r888r wyszlaby na prowadzenie? -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2030
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 August 2006 Skąd: WWA/TST ![]() |
tez jestem ciekaw. na zachodzie pisza ze sa szybsze, ale o ile? w waszych testach r888 miało czasz 1.35.03 a Direzza 03G 1.34.56 wiec niewiele mniej. ciekaw jestem czy r888r wyszlaby na prowadzenie? bezposrednio tego nie testowalismy R888 VS R888R tamte testy były na odcinki okolo 1500m im wiecej okr na raz sie robiło tym direzza miała wieksza przewage po ok 4 okrazeniach juz było ponad 3 sek nowe R888R szybciej sie dogrzewa, lepsze w zakrecie i na hamowaniu moze byc ciut słabsze podczas upałów od zwykłego R888 |
|
|
![]()
Post
#2031
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
czyli jeszcze bardziej miękka mieszanka
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#2032
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
i szybciej zaczynała płynąć.
Mnie bardzo interesuje właśnie porównanie Sport Cupów do Direzzy. Jakby się obie zachowywały np. podczas sesji na Poznaniu (która by wykazała większą stabilność temperaturową). -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#2033
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 August 2006 Skąd: WWA/TST ![]() |
i szybciej zaczynała płynąć. Mnie bardzo interesuje właśnie porównanie Sport Cupów do Direzzy. Jakby się obie zachowywały np. podczas sesji na Poznaniu (która by wykazała większą stabilność temperaturową). CUP1 i Direzza 03g to podobne konstrukcje bezkompromisowe Cup2 obecna to opona bardziej ucywilniona , na deszcz , po bułki i na tor Direzza jest bardzo agresywna opona i jak Cup 1 jest topowa opona na sucho Na torze jak juz pisałem wczesniej na 100% wygra direzza , komfort i uniwersalnosc wygra cup2 W DE gdzie ludzie maja fioła na punkcie opon "wszystkie liczące sie auta" do 18" jezdza na direzzie, inni na 19 i 20 jezdza na Trofeo lub Cup2 |
|
|
![]()
Post
#2034
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
jeszcze cup1, ich jest najwięcej
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#2035
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 August 2006 Skąd: WWA/TST ![]() |
jeszcze cup1, ich jest najwięcej ![]() tak cup 1 była chyba najpopularniejsza opona premium sportowa z road legal w latach 2009 -2012, ale ale juz jej nie robia a zapasy magazynowe zaczynaja byc bliskie zero, czasem jeszcze sie gdzies cos znajdzie bo produkowane były serie i upychane po dostawcach wiec gdzies cos jest jeszcze. Direzza jest w ciaglej prdukcji tak jak cup2 jezeli 90% jezdzisz po drogach o 10% po torze to cup2 jezlei z tych 90% zrobi sie choc 89% po drogach a juz 11% w góre po torze bierz direzze |
|
|
![]()
Post
#2036
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
To jeszcze porównanie direzza vs cup 2 na mokrej nawierzchni (bez stojącej wody) i będę miał wszelkie info
![]() -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#2037
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 August 2006 Skąd: WWA/TST ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2038
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Czyli na suchym Direzza będzie lepsza od CUP1?
Cup1 na suchym lepszy od Cup2 ale wszystkie te opony bije Trofeo (jaka różnica z "R" i bez) Szukam najbardziej bezkompromisowej opony na sucho. |
|
|
![]()
Post
#2039
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Trofeo tylko R. Ale czy direzza lepsza na suchym od cup 1 to tam byłbym ostrożny
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#2040
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Panowie opony zimowe do dupowozu RWD 200km, do wyboru:
a) yokohama W.DRIVE V205 ![]() c) TOYO SNOWPROX S943 d) UNIROYAL MS PLUS 77 Letnie mam uniroyal rainsport 3 i są ok, świetnie w deszczu trzymają tylko są niewiarygodnie miękkie. Co najlepiej wybrać z tych 4, czy może kupić coś innego? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 22:57 |