![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2001
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Wojtek, ja podałem receptę na sukces jak ktoś chce wynik robić. To clio to ma czasy robić czy często na tych samych gumach trafić na tor? Choć np Sport Cup na długo starczają, bardzo.
Starsze A048 miały E. R888 na poznań tylko do lekkiego auta, ale i tak szybko będą znikać i po kilku kółkach moga być przegrzane, ale w zimne dni będą robić dobre czasy. R1R to samo,nawet gorzej, to nie są opony na dłuższa jazdę na tor, na jednej pojeżdżawce skończyłem kidyś nowy kpl. Robert ma na pewno używane sport cupy, może tędy droga. Jak ktoś chce sobie dużo pojeździć bez napinki na czas to niech sobie RSR kupi, tanio, na długo wystarczą, a że tak se jeżdżą i pękają...to chybaw tej sytuacji ludziom nie przeszkadza. -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2002
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 ![]() |
sprecyzuję że odpowiadałem na post mile czyli opony na Poznań do lekkiego auta ( Clio ) i możliwości dojazdu na nich kilkaset kilometrów
-------------------- _http://forum.mr2cp.pl/index.php
|
|
|
![]()
Post
#2003
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT Robert ma na pewno używane sport cupy, może tędy droga. No właśnie nie ma. Z resztą, kupno kompletu to problem, a w momencie jak uszkodzę jedną oponę i trzeba będzie dokupić to zacznie się cyrk z polowaniem. Dlatego chce coś, co jest powszechnie dostępne w Polsce. Jeszcze pytanie a propos R1R/R888. Panuje powszechna opinia, że te opony są na krótsze odcinki bo inaczej zaczynają płynąć. Czy poza samym faktym że będą słabiej trzymały, są jeszcze jakieś dodatkowe minusy ? -------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
![]()
Post
#2004
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
R888 nawet nie tak bardzo słabiej trzymają, co się znacznie szybciej zaczynają zużywać. R1R na prawdę mimo że to dobra opona, to nie polecę na tak długi tor jak Poznań i przejechanie kilku kółek po nim w temperaturze powyżej 10st. Jedno, dwa ok, ale nie więcej. R888 może jedno więcej. To jednak moim zdaniem są gumy na krótsze, chłodnawe odcinki lub jesień-wiosnę w mieście.
Kup sobie A048, są dostępne, kosztują podobnie do R888. Ew może R888R są twardsze? Nic o nich nie wiem na razie. 15" to ostatnio temat na topie, będzie ci ciężko coś znaleźć, bo pół Polski ich też szuka ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#2005
|
|
User Dołączył: Mon, 12 October 2009 ![]() |
Obecnie jest wyprzedaż R15 w rozmiarze195/50/15 225/40/15
-------------------- _Potestowe slicki wyścigowe i rajdowe
|
|
|
![]()
Post
#2006
|
|
Super User Dołączył: Mon, 29 October 2012 ![]() |
Na ich stronie ani fesjbuku nie widze takiej informacji, jest tylko cos o r18.
|
|
|
![]()
Post
#2007
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Potrzebuję pomocy
![]() Mocno zastanawiam się między tymi oponami z mieszanką medium compound a Michelin PSC2. Miał ktoś może z nimi do czynienia i może wyrazić swoją opinię? Zastosowanie: FWD, 300hp +, czyli w miarę ciężki przód i lekka pupa -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#2008
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
czy moglby ktos sprawdzic czy pojawily sie na rynku sport cupy 2 w 17 calach?
pojawilo sie ogloszenie na allegro: http://allegro.pl/4x-michelin-pilot-sport-...5717678011.html ale wszedzie gdzie bym nie zajrzal rozmiarowka zaczyna sie od 18 cali. nie wiem co o tym myslec -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2009
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
w reichu też są
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#2010
|
|
User Dołączył: Sat, 24 January 2009 ![]() |
Michelin PSP 225/45 r17 - jest spora ilość w PL. Innych rozmiarów w 17' nie widzę
|
|
|
![]()
Post
#2011
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
ja mowie o pilot sport cup 2 psc2, nie pilot sport 3 ps3 czy nie o pilot super sport pss. psp nie wiem co to jest.
dzieki kajman za info.trzeba w takim razie zamawiac. nie spodziewalem sie takiego obrotu sprawy. ciekawe czy pirelli z trofeo r pojdzie ta sama droga. jeszcze 16stki by jakies wydali... -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2012
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
trofeo ma to w dupie
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#2013
|
|
Super User Dołączył: Mon, 29 October 2012 ![]() |
Mam dosc swieze r888, ktore fajnie kleja, ale para ktora jezdzila na przodzie jest mocno wytarta. Zastanawiam sie czy mozna poglebic w nich bieznik, zeby nie bac sie jezdzic po syfie/wilgotnym. O ile mm mozna sie wciac, zeby bylo bezpiecznie?
|
|
|
![]()
Post
#2014
|
|
User Dołączył: Sat, 24 January 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2015
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
ja jezdzac na r888 zauwazylem ze te staly sie bardzo sliskie gdy mialy juz mniej niz 1mm bieznia. ale nie wiem czy to wina glebokosci czy po prostu blizej kordu miesznka juz mniej klei. a moze po prostu im bylo mniej bieznika tym opona miala wiecej nagrzan i po prostu juz stracila wlasciwosci.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#2016
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 Skąd: Wrocław ![]() |
ja jezdzac na r888 zauwazylem ze te staly sie bardzo sliskie gdy mialy juz mniej niz 1mm bieznia. ale nie wiem czy to wina glebokosci czy po prostu blizej kordu miesznka juz mniej klei. a moze po prostu im bylo mniej bieznika tym opona miala wiecej nagrzan i po prostu juz stracila wlasciwosci. Mam dokładnie takie same spostrzeżenia. Póki bieżnik nie zszedł wyraźnie do znaczników było OK, potem coraz gorzej. -------------------- Project FiA 6Y20VT - v 1.5
|
|
|
![]()
Post
#2017
|
|
Super User Dołączył: Mon, 29 October 2012 ![]() |
A czy jest ktos kto poglebial bieznik w r888, i wie o ile mozna sie bezpiecznie wciac? 2-3 mm?
Pytanie z innej beczki. Na jutro zapowiadane warunki atmosferyczne to 15 stopni i deszcz. Do wyboru mam pare r888 z bieznikiem 4-4.5mm, pare r888 z bieznikem 1mm od strony zewnetrznej do 2.5mm po stronie wewnetrznej (zjechane od negatywu i obrocone) oraz pare rainexpertow. Ostatnio w podobnych warunkach jechalem na komplecie rainexpertow, po czym zlapalem kapcia z tylu i wymienilem na pare lepszych r888 - nie odczulem zadnego pogorszenia (warstwa wody, ale bez glebokich kaluz). W zwiazku z tym chcialbym mozliwie wykorzystac r888, a w razie rzeczywiscie duzych opadow wymienic gorsza pare na rainexperty. Pytanie - ktora pare zalozyc z przodu, a ktora z tylu? Ja bym obstawial, zeby zalozyc lepsze r888 na przod, gorsze na tyl. W razie problemow z latajacym tylem, zmiana tylu na rainexperty. Ogolnie w razie deszczu, na ktorej osi lepiej miec glebszy, lepiej odprowadzajacy wode bieznik (oczywiscie mowimy o jezdzie na czas)? |
|
|
![]()
Post
#2018
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Generalnie na mniej obciążoną oś zakładasz lepszy bieżnik. Ale ja jeszcze prywatnie rozgraniczam napędem, w FWD zawsze wkładam lepszy na przód, żeby skręcał, a z dupą sobie poradzę w razie draki. W RWD jednak lepszy na tył żeby jechać.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#2019
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: Radom ![]() |
z drugiej strony lepsze na przod by przecinały/odprowadzały wode
-------------------- Audi TTRS +800KM/1000Nm
seincento 1.2 (95KM/120Nm) |
|
|
![]()
Post
#2020
|
|
Super User Dołączył: Mon, 29 October 2012 ![]() |
R888 udalo sie dociac w granicach 2-2,5mm, glebiej pokazywaly sie juz nitki. Dodatkowo zostala otwarta, i dodany zostal pasek na srodku.
Taka docieta na tyle radzila sobie bardzo dobrze, nie mialem zadnych problemow z tylna osia. Przod w 90% czasu tez radzil sobie dobrze, tylko gdy warstwa wody robila sie gruba (powyzej kilku mm - plynaca woda, kaluza), przod zaczynal odlatywac. Podsumowujac, taki zestaw spisywal sie dobrze na wilgotno oraz mokro, ale jak sie robilo bardzo mokro, trzeba bylo mocno uwazac. Ciekaw jestem jakby to wygladalo, gdybym kola zalozyl odwrotnie. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 22:56 |