Shoutbox 0 nowych PW 


340 Stron V  « < 99 100 101 102 103 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Dobrze klejace opony na codzien i na tor
Kajman
post Mon, 12 Oct 2015 - 20:21
Post #2001


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Wojtek, ja podałem receptę na sukces jak ktoś chce wynik robić. To clio to ma czasy robić czy często na tych samych gumach trafić na tor? Choć np Sport Cup na długo starczają, bardzo.
Starsze A048 miały E.
R888 na poznań tylko do lekkiego auta, ale i tak szybko będą znikać i po kilku kółkach moga być przegrzane, ale w zimne dni będą robić dobre czasy.
R1R to samo,nawet gorzej, to nie są opony na dłuższa jazdę na tor, na jednej pojeżdżawce skończyłem kidyś nowy kpl.
Robert ma na pewno używane sport cupy, może tędy droga.
Jak ktoś chce sobie dużo pojeździć bez napinki na czas to niech sobie RSR kupi, tanio, na długo wystarczą, a że tak se jeżdżą i pękają...to chybaw tej sytuacji ludziom nie przeszkadza.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 12 Oct 2015 - 20:21
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
WojtekMR
post Tue, 13 Oct 2015 - 12:54
Post #2002


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2003





sprecyzuję że odpowiadałem na post mile czyli opony na Poznań do lekkiego auta ( Clio ) i możliwości dojazdu na nich kilkaset kilometrów


--------------------
_http://forum.mr2cp.pl/index.php
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mile
post Tue, 13 Oct 2015 - 15:20
Post #2003


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 December 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT
Robert ma na pewno używane sport cupy, może tędy droga.


No właśnie nie ma. Z resztą, kupno kompletu to problem, a w momencie jak uszkodzę jedną oponę i trzeba będzie dokupić to zacznie się cyrk z polowaniem. Dlatego chce coś, co jest powszechnie dostępne w Polsce.

Jeszcze pytanie a propos R1R/R888. Panuje powszechna opinia, że te opony są na krótsze odcinki bo inaczej zaczynają płynąć. Czy poza samym faktym że będą słabiej trzymały, są jeszcze jakieś dodatkowe minusy ?


--------------------
Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Tue, 13 Oct 2015 - 16:17
Post #2004


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





R888 nawet nie tak bardzo słabiej trzymają, co się znacznie szybciej zaczynają zużywać. R1R na prawdę mimo że to dobra opona, to nie polecę na tak długi tor jak Poznań i przejechanie kilku kółek po nim w temperaturze powyżej 10st. Jedno, dwa ok, ale nie więcej. R888 może jedno więcej. To jednak moim zdaniem są gumy na krótsze, chłodnawe odcinki lub jesień-wiosnę w mieście.
Kup sobie A048, są dostępne, kosztują podobnie do R888.
Ew może R888R są twardsze? Nic o nich nie wiem na razie.
15" to ostatnio temat na topie, będzie ci ciężko coś znaleźć, bo pół Polski ich też szuka wink.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mareq
post Tue, 13 Oct 2015 - 20:50
Post #2005


User
Dołączył: Mon, 12 October 2009





Obecnie jest wyprzedaż R15 w rozmiarze195/50/15 225/40/15


--------------------
_Potestowe slicki wyścigowe i rajdowe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uxon
post Wed, 14 Oct 2015 - 12:23
Post #2006


Super User
Dołączył: Mon, 29 October 2012





Na ich stronie ani fesjbuku nie widze takiej informacji, jest tylko cos o r18.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Wed, 14 Oct 2015 - 13:23
Post #2007


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





Potrzebuję pomocy wink.gif Nigdzie nie mogę znaleźć informacji na temat treadwear'u Direzzy D03G oraz wysokości bieżnika.
Mocno zastanawiam się między tymi oponami z mieszanką medium compound a Michelin PSC2. Miał ktoś może z nimi do czynienia i może wyrazić swoją opinię?
Zastosowanie: FWD, 300hp +, czyli w miarę ciężki przód i lekka pupa


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Wed, 14 Oct 2015 - 19:50
Post #2008


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





czy moglby ktos sprawdzic czy pojawily sie na rynku sport cupy 2 w 17 calach?
pojawilo sie ogloszenie na allegro:
http://allegro.pl/4x-michelin-pilot-sport-...5717678011.html
ale wszedzie gdzie bym nie zajrzal rozmiarowka zaczyna sie od 18 cali.
nie wiem co o tym myslec


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 14 Oct 2015 - 21:12
Post #2009


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





w reichu też są


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nosferatu
post Wed, 14 Oct 2015 - 22:25
Post #2010


User
Dołączył: Sat, 24 January 2009





Michelin PSP 225/45 r17 - jest spora ilość w PL. Innych rozmiarów w 17' nie widzę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Thu, 15 Oct 2015 - 05:58
Post #2011


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





ja mowie o pilot sport cup 2 psc2, nie pilot sport 3 ps3 czy nie o pilot super sport pss. psp nie wiem co to jest.
dzieki kajman za info.trzeba w takim razie zamawiac. nie spodziewalem sie takiego obrotu sprawy. ciekawe czy pirelli z trofeo r pojdzie ta sama droga.
jeszcze 16stki by jakies wydali...


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 15 Oct 2015 - 10:51
Post #2012


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





trofeo ma to w dupie smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uxon
post Thu, 15 Oct 2015 - 16:50
Post #2013


Super User
Dołączył: Mon, 29 October 2012





Mam dosc swieze r888, ktore fajnie kleja, ale para ktora jezdzila na przodzie jest mocno wytarta. Zastanawiam sie czy mozna poglebic w nich bieznik, zeby nie bac sie jezdzic po syfie/wilgotnym. O ile mm mozna sie wciac, zeby bylo bezpiecznie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nosferatu
post Thu, 15 Oct 2015 - 18:30
Post #2014


User
Dołączył: Sat, 24 January 2009





CYTAT(piwo @ Thu, 15 Oct 2015 - 05:58) *
ja mowie o pilot sport cup 2 psc2, nie pilot sport 3 ps3 czy nie o pilot super sport pss. psp nie wiem co to jest.


Błąd przy klepaniu w klawiaturę. To są Pilot Sport Cup2 i jeszcze doszły 215/45 r17

Pilot Sport Cup w rozmiarze 225/50 R16 są dostępne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Fri, 16 Oct 2015 - 05:54
Post #2015


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





ja jezdzac na r888 zauwazylem ze te staly sie bardzo sliskie gdy mialy juz mniej niz 1mm bieznia. ale nie wiem czy to wina glebokosci czy po prostu blizej kordu miesznka juz mniej klei. a moze po prostu im bylo mniej bieznika tym opona miala wiecej nagrzan i po prostu juz stracila wlasciwosci.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sev
post Fri, 16 Oct 2015 - 09:29
Post #2016


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





CYTAT(piwo @ Fri, 16 Oct 2015 - 05:54) *
ja jezdzac na r888 zauwazylem ze te staly sie bardzo sliskie gdy mialy juz mniej niz 1mm bieznia. ale nie wiem czy to wina glebokosci czy po prostu blizej kordu miesznka juz mniej klei. a moze po prostu im bylo mniej bieznika tym opona miala wiecej nagrzan i po prostu juz stracila wlasciwosci.

Mam dokładnie takie same spostrzeżenia. Póki bieżnik nie zszedł wyraźnie do znaczników było OK, potem coraz gorzej.


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uxon
post Fri, 16 Oct 2015 - 11:08
Post #2017


Super User
Dołączył: Mon, 29 October 2012





A czy jest ktos kto poglebial bieznik w r888, i wie o ile mozna sie bezpiecznie wciac? 2-3 mm?

Pytanie z innej beczki. Na jutro zapowiadane warunki atmosferyczne to 15 stopni i deszcz. Do wyboru mam pare r888 z bieznikiem 4-4.5mm, pare r888 z bieznikem 1mm od strony zewnetrznej do 2.5mm po stronie wewnetrznej (zjechane od negatywu i obrocone) oraz pare rainexpertow.
Ostatnio w podobnych warunkach jechalem na komplecie rainexpertow, po czym zlapalem kapcia z tylu i wymienilem na pare lepszych r888 - nie odczulem zadnego pogorszenia (warstwa wody, ale bez glebokich kaluz).
W zwiazku z tym chcialbym mozliwie wykorzystac r888, a w razie rzeczywiscie duzych opadow wymienic gorsza pare na rainexperty. Pytanie - ktora pare zalozyc z przodu, a ktora z tylu? Ja bym obstawial, zeby zalozyc lepsze r888 na przod, gorsze na tyl. W razie problemow z latajacym tylem, zmiana tylu na rainexperty.
Ogolnie w razie deszczu, na ktorej osi lepiej miec glebszy, lepiej odprowadzajacy wode bieznik (oczywiscie mowimy o jezdzie na czas)?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Fri, 16 Oct 2015 - 16:14
Post #2018


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Generalnie na mniej obciążoną oś zakładasz lepszy bieżnik. Ale ja jeszcze prywatnie rozgraniczam napędem, w FWD zawsze wkładam lepszy na przód, żeby skręcał, a z dupą sobie poradzę w razie draki. W RWD jednak lepszy na tył żeby jechać.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nowy
post Fri, 16 Oct 2015 - 16:23
Post #2019


Frequent User
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: Radom





z drugiej strony lepsze na przod by przecinały/odprowadzały wode


--------------------
Audi TTRS +800KM/1000Nm
seincento 1.2 (95KM/120Nm)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uxon
post Mon, 19 Oct 2015 - 09:38
Post #2020


Super User
Dołączył: Mon, 29 October 2012





R888 udalo sie dociac w granicach 2-2,5mm, glebiej pokazywaly sie juz nitki. Dodatkowo zostala otwarta, i dodany zostal pasek na srodku.
Taka docieta na tyle radzila sobie bardzo dobrze, nie mialem zadnych problemow z tylna osia. Przod w 90% czasu tez radzil sobie dobrze, tylko gdy warstwa wody robila sie gruba (powyzej kilku mm - plynaca woda, kaluza), przod zaczynal odlatywac.
Podsumowujac, taki zestaw spisywal sie dobrze na wilgotno oraz mokro, ale jak sie robilo bardzo mokro, trzeba bylo mocno uwazac.
Ciekaw jestem jakby to wygladalo, gdybym kola zalozyl odwrotnie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

340 Stron V  « < 99 100 101 102 103 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 22:56