![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1821
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 August 2006 Skąd: WWA/TST ![]() |
Potrzebuję opony na ulicę i tam gdzie wymagają homo. Tam gdzie homo jest zbędne mam S9F. Hey , ja CI polecam Direzza 03G nie znam lepszej opony semi slick o tak szerokim zastosowaniu , daje rade na ulicy , głowa Ci nie peknie jak pojedziesz do Gdnańska i spowrotem a na torze jest w czubie topowych semi https://www.facebook.com/odsserwis/photos/p...e=1&theater |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1822
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 August 2006 Skąd: WWA/TST ![]() |
robertMK wiesz moze jaka mieszanke posiadaja opony FR2.0? Do czego je mozna porownac, to jest twardy czy miekki slik? W jakich warunkach spisuja sie najlepiej, a do czego sie nie nadaja (chodzi o lekki samochod FWD, 100KM)? FR2.0 to stara mieszanka Michelina oznaczała Formuła Renault 2.0 od 6 lat michelin ma S310 a w ost 2 latach ma S412 te mieszanki sa swieze i dobre , wszystkie 13" sa bardziej miekkie niz srednie wiec nie da sie na nich zrobic 1000km przy tem 30 st ![]() https://www.facebook.com/odsserwis/photos/p...e=1&theater |
|
|
![]()
Post
#1823
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2010 Skąd: Poznań ![]() |
robertMK, z tym na ulice to miałem na myśli krótkie dojazdy, bardziej zależy mi na homo. Potrzebuję czegoś bezkompromisowego, komfort mnie nie interesuje tylko i wyłącznie na suchą nawierzchnię, dlatego celowałem w Cup'a ew. TrofeoR, pytanie co w lepszej cenie dostane i może takie różnicy względem Direzzy nie ma?
|
|
|
![]()
Post
#1824
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 August 2006 Skąd: WWA/TST ![]() |
robertMK, z tym na ulice to miałem na myśli krótkie dojazdy, bardziej zależy mi na homo. Potrzebuję czegoś bezkompromisowego, komfort mnie nie interesuje tylko i wyłącznie na suchą nawierzchnię, dlatego celowałem w Cup'a ew. TrofeoR, pytanie co w lepszej cenie dostane i może takie różnicy względem Direzzy nie ma? co do predkosci to az takiej roznicy nie ma i naprawde trzba byc mega kierowca zeby mozna było wykozystac limi tych opon |
|
|
![]()
Post
#1825
|
|
Super User Dołączył: Mon, 29 October 2012 ![]() |
FR2.0 to stara mieszanka Michelina oznaczała Formuła Renault 2.0 od 6 lat michelin ma S310 a w ost 2 latach ma S412 te mieszanki sa swieze i dobre , wszystkie 13" sa bardziej miekkie niz srednie wiec nie da sie na nich zrobic 1000km przy tem 30 st ![]() https://www.facebook.com/odsserwis/photos/p...e=1&theater Stara mieszanka, czyli gorsza (gorzej trzyma? wezszy zakres temperatur?)? Bo co jakis czas pojawiaja sie w sprzedazy ze swiezych rocznikow, czyli ciagle sa chyba w produkcji. Ostatnio widzialem, ze na takich jezdzili w GSMP w CC. Gdzies znalazlem tabelke, z ktorej wynika, ze s310 to mieszanka srednia, a s410 twarda. Z kolei tutaj: http://www.bandenroelants.be/files/pdf/120...%20Brochure.pdf fr2.0 jest wymieniana jako jedna z mozliwosci obok s210 i p220, wiec przypuszczam, ze s210 i fr2.0 roznia sie twardoscia mieszanki. Moglbys przyblizyc co oznaczaja symbole Michelina w tych mniejszych oponach? Ktoras liczba pewnie to generacja mieszanki, a inna odnosi sie do twardosci? Co do zalinkowanych opon, to czy ta szerokosc nie jest za duza dla auta, ktore ma ~100 koni? Czy te 20/54 przeloza sie na lepsze czasy w porownaniu do np. 16/53, przy tej mocy i masie ok. 800kg? |
|
|
![]()
Post
#1826
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 August 2006 Skąd: WWA/TST ![]() |
Stara mieszanka, czyli gorsza (gorzej trzyma? wezszy zakres temperatur?)? Bo co jakis czas pojawiaja sie w sprzedazy ze swiezych rocznikow, czyli ciagle sa chyba w produkcji. Ostatnio widzialem, ze na takich jezdzili w GSMP w CC. Gdzies znalazlem tabelke, z ktorej wynika, ze s310 to mieszanka srednia, a s410 twarda. Z kolei tutaj: http://www.bandenroelants.be/files/pdf/120...%20Brochure.pdf fr2.0 jest wymieniana jako jedna z mozliwosci obok s210 i p220, wiec przypuszczam, ze s210 i fr2.0 roznia sie twardoscia mieszanki. Moglbys przyblizyc co oznaczaja symbole Michelina w tych mniejszych oponach? Ktoras liczba pewnie to generacja mieszanki, a inna odnosi sie do twardosci? Co do zalinkowanych opon, to czy ta szerokosc nie jest za duza dla auta, ktore ma ~100 koni? Czy te 20/54 przeloza sie na lepsze czasy w porownaniu do np. 16/53, przy tej mocy i masie ok. 800kg? Nie nie całkowicie nie ta droga , FR2.0 to oznaczenie serii wyscigowej w ktorej te opony jezdziły do 2011 roku jezdziły przody 16/53/13 tyły 20/54/13 i znaczone było na oponach Fr2.0 a mieszanka była s308 i s 410 w tamych czasach ( miekka i srednia powiedzmy ) od 2012 ta formuła nazywa "WEC costam costam" i ma rozmiary przody 20/54/13 tyły 24/57/13 i jest ocznacznie WEC zamiast FR2.0 S310 i S412 takie maja mieszanki S - to slick 3 i 4 - to miekkosc 10- 12 - to evolucja i tyle ![]() BTW ten katalog co otworzyłes ma jakies 5 lat ![]() Odpal lepiej cos z 2015 roku |
|
|
![]()
Post
#1827
|
|
Super User Dołączył: Mon, 29 October 2012 ![]() |
Nie nie całkowicie nie ta droga , FR2.0 to oznaczenie serii wyscigowej w ktorej te opony jezdziły do 2011 roku jezdziły przody 16/53/13 tyły 20/54/13 i znaczone było na oponach Fr2.0 a mieszanka była s308 i s 410 w tamych czasach ( miekka i srednia powiedzmy ) od 2012 ta formuła nazywa "WEC costam costam" i ma rozmiary przody 20/54/13 tyły 24/57/13 i jest ocznacznie WEC zamiast FR2.0 S310 i S412 takie maja mieszanki S - to slick 3 i 4 - to miekkosc 10- 12 - to evolucja i tyle ![]() BTW ten katalog co otworzyłes ma jakies 5 lat ![]() Odpal lepiej cos z 2015 roku Wiem, ze FR2.0 to oznaczenie od serii wyscigowej, ale myslalem, ze rowniez oznaczenie konkretnej opony w konkretnej mieszance - tak by wynikalo z zalinkowanej przeze mnie tabelki. Czy opony fr2.0 maja jakies dodatkowe oznaczenia mieszanki? Widzialem oferty sprzedazy slikow michelin w rozmiarze 16/53 i niektore byly sprzedawane jako fr2.0, a inne jako s210 (albo s310), ale nigdy w polaczeniu (np "fr2.0 w mieszance s210"). Rzeczywiscie rozpiska jest dosc stara, bo z 2005 roku ![]() ![]() Dzieki z wszystkie odpowiedzi. Widze, ze ogarniasz dosc mocno temat, w ktorym ja raczkuje, to moze spytam wprost, co bys polecil do Swifta GTi pod katem jazdy w Kielcach, zeby bylo konkurencyjnie? Widzialem ostatnio, ze Arosa R1 gania na Michelinach 20/54 (nie wiem jaka mieszanka), ale tam moc jednak wieksza i nie jestem pewien, czy takie kapcie zmieszcza sie w seryjne nadkola Swifta i ciezko tez o felge 7 cali. |
|
|
![]()
Post
#1828
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
Panowie, potrzebuje oponek w rozmiarze 195/45/16 lub 195/50/15.
Mam teraz na przodzie p zero nero. Auto wazy 1000kg 170KM 180Nm. Gumy na sucho i mokro trzymaja bardzo ok, ale potrzebuje czegos lepiej klejacego przy ruszaniu i na wyjsciach z zakretow. ze wzg na rozmiar wybor mam ograniczony. biore pod uwage Dmacki lub jakies semi z E. Gumy musza miec na tyle twarda mieszanke zeby wytrzymywaly letnie wysokie temp i powiedzmy z 10 kolek na jastrzebiu-tam mam najblizej. ktos mial stycznosc z Extreme vr-1 mieszanka type-r? -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#1829
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 August 2006 Skąd: WWA/TST ![]() |
Wiem, ze FR2.0 to oznaczenie od serii wyscigowej, ale myslalem, ze rowniez oznaczenie konkretnej opony w konkretnej mieszance - tak by wynikalo z zalinkowanej przeze mnie tabelki. Czy opony fr2.0 maja jakies dodatkowe oznaczenia mieszanki? Widzialem oferty sprzedazy slikow michelin w rozmiarze 16/53 i niektore byly sprzedawane jako fr2.0, a inne jako s210 (albo s310), ale nigdy w polaczeniu (np "fr2.0 w mieszance s210"). Rzeczywiscie rozpiska jest dosc stara, bo z 2005 roku ![]() ![]() Dzieki z wszystkie odpowiedzi. Widze, ze ogarniasz dosc mocno temat, w ktorym ja raczkuje, to moze spytam wprost, co bys polecil do Swifta GTi pod katem jazdy w Kielcach, zeby bylo konkurencyjnie? Widzialem ostatnio, ze Arosa R1 gania na Michelinach 20/54 (nie wiem jaka mieszanka), ale tam moc jednak wieksza i nie jestem pewien, czy takie kapcie zmieszcza sie w seryjne nadkola Swifta i ciezko tez o felge 7 cali. Heheh ale trafiłes , Aro R1 to moje Ex auto ![]() Arosa jezdzi na 20/54/13 na feldze 6 cali lub 7 cali , miesci sie to bez problemu Straty na predkosci sa ale dopiero powyzej 140km/h czyli na kielcach raczej rzadko to osiagasz w autach do 1 i 2 klasy natomiast na kretej czesci sa bardzo dobre i szybkie nawet bez konkurencyjne nie kupij nigdzie Fr20 16/53/ bo maja juz ładnych kilka lat a mieszanka s210 i p220 ma minimum 7 lat , starałem CI sie to przekazac skup sie na zakupie opon S412 one maja max 2 lata i sa idealne do auta o wadze 1 tona i max 200 koni bedziesz miał dobra opone , i mega swieza. https://www.facebook.com/odsserwis Pytaj tu 100% sadysfakcji . |
|
|
![]()
Post
#1830
|
|
Super User Dołączył: Mon, 29 October 2012 ![]() |
O widzisz, gadalem ze swiezym wlascicielem. Bardzo mi sie to autko podoba! Jak wrazenia z jazdy w porownaniu do mocnej oski ze zwyklym napedem?
Czyli s310 to minimum, a najlepiej s412, z prostego wzgledu, ze opony beda swiezsze? Na takich slikach nie ma nigdzie nadrukowanego rocznika produkcji? 20/54 bez problemu wejda na felge 6 cali? Pisales, ze to najlepsza opona do auta do 200km - ale moje ma polowe tej mocy - tu tez bedzie najkorzystniej? Nie ma jakichs slikow o mniejszej srednicy? A jak sie maja sliki rajdowe do kieleckich superoesow? Albo po prostu czym sie roznia w charakterystyce rajdowe sliki od wyscigowych? Z gory dzieki za odpowiedzi, troche mi juz rozjasniles ![]() |
|
|
![]()
Post
#1831
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 August 2006 Skąd: WWA/TST ![]() |
O widzisz, gadalem ze swiezym wlascicielem. Bardzo mi sie to autko podoba! Jak wrazenia z jazdy w porownaniu do mocnej oski ze zwyklym napedem? Czyli s310 to minimum, a najlepiej s412, z prostego wzgledu, ze opony beda swiezsze? Na takich slikach nie ma nigdzie nadrukowanego rocznika produkcji? 20/54 bez problemu wejda na felge 6 cali? Pisales, ze to najlepsza opona do auta do 200km - ale moje ma polowe tej mocy - tu tez bedzie najkorzystniej? Nie ma jakichs slikow o mniejszej srednicy? A jak sie maja sliki rajdowe do kieleckich superoesow? Albo po prostu czym sie roznia w charakterystyce rajdowe sliki od wyscigowych? Z gory dzieki za odpowiedzi, troche mi juz rozjasniles ![]() Arosa jest super ![]() Pewnie ze sa opony o mniejszej srednicy i rownie szybkie jak Michelin - Dunlop 190/530/13 Rajdowych nie znajdziesz w 13" i nie mowie tu o nalewkach . ![]() mysle ze starczy bo zaczyna byc OT |
|
|
![]()
Post
#1832
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 August 2006 Skąd: WWA/TST ![]() |
Panowie, potrzebuje oponek w rozmiarze 195/45/16 lub 195/50/15. Mam teraz na przodzie p zero nero. Auto wazy 1000kg 170KM 180Nm. Gumy na sucho i mokro trzymaja bardzo ok, ale potrzebuje czegos lepiej klejacego przy ruszaniu i na wyjsciach z zakretow. ze wzg na rozmiar wybor mam ograniczony. biore pod uwage Dmacki lub jakies semi z E. Gumy musza miec na tyle twarda mieszanke zeby wytrzymywaly letnie wysokie temp i powiedzmy z 10 kolek na jastrzebiu-tam mam najblizej. ktos mial stycznosc z Extreme vr-1 mieszanka type-r? Hey, Mysle ze najlepszym rozwiazaniem bedzie dla Ciebie Michelin Sport Cup w rozmiarze 205/50/15 tylko produkuja wiem gdzie w PL nowe sa za 1/2 ceny katalogowej ![]() |
|
|
![]()
Post
#1833
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Rajdowych nie znajdziesz w 13" i nie mowie tu o nalewkach . ![]() DMACK DMT-RC jest w 195/50 R13 oraz 225/45 R13: http://www.dmacktyres.com/asphalt-tyres -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#1834
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
CYTAT CYTAT(jackkpl @ Wed, 01 Jul 2015 - 22:33) * A jak ma sie pss do semi slicka? Jest to roznica 5% czy 30% np w przyspieszaniu i hamowaniu? i własnie tu sie pokazuje roznica miedzy TOP UHP a semi slickiem przyspieszanie i hamowanie moze byc nawet lepsze w UHP , semi slicki sa słabe np na 1/4 mili ale daje rade bardzo na TA po zakretach PSS to tak naprwde semi slick o bardziej cywilnym karkasie zeby był cichy i wygodny , bardzo dobrze przyspiesza i hamuje ale w zakretach jest słabszy od semi slick takiego rasowego , bo nie mowie tu po 595rsr czy ad08 ktore to "niby" opony sa semi slickami a producent nawet o tym nie wie ;P wink.gif nie potrafie CI powiedziec w % co jest od czego szybsze czy gorsze , ale wiem ze do streetu napewno PSS bedzie lepszy niz A048 czy V70 znów na torze to te opony zostawia go w tyle ja tam lubie to porownanie na torze opon : Pirelli P Zero (uhp znany) Dunlop Direzza Sport Z1 Star Spec, (jest juz w obiegu ZII) Toyo Proxes R1R, (chyba jakis tam wyznacznik, bo kazdy ta opone zna) Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2, (uhp znany) Continental ExtremeContact DW, Hankook Ventus R-S3 Z222, (w Polsce na allegro dominuje starszy model czyli r-s2 z221) Yokohama Advan Neova AD08 (od 2014 w obiegu szybsza ad08r), Bridgestone Potenza S-04 Pole Position, Michelin Pilot Super Sport, (najlepszy uhp) ![]() http://media.caranddriver.com/files/monste...ires-tested.pdf sa konkretne czasy na mokrym i suchym na bardzo krotkim torze jedna sekunda oznacza przepasc i albo wracasz w chwale i zbierasz pochwaly od kazdego albo tracisz jedna sekunde i londujesz gdzies na 10tym miejscu i chcesz jak najszybciej zapomniec o wystepie gdzie polowa stawki ciebie objechala. niby to tylko pojezdzawki ale kazdy chce bic sie o podium. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1835
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
zastanawia mnie brak jakichkolwiek testow re11s i r888r.
ale jeszcze bardziej zastanawia mnie brak testow re002 . przeciez to juz nie nowosc a tu nowosc re003 http://clubitr.com.au/a-review-of-bridgest...adrenalin-re003 |
|
|
![]()
Post
#1836
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
r888r do lipca dostepny byl tylko w dwoch rozmiarach 195/50r15 i 225/45r18. dopiero od neidawna weszla wieksza paleta rozmiarow.:
http://www.toyo.co.uk/tire/pattern/proxes-r888r wiec pewnie za niedaleka chwile beda testowane. co do re003 to tu troche lepiej opisane z czym potownywali: http://www.sau.com.au/forums/topic/454830-...-off-tyre-deal/ -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1837
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
o mojego rozmiaru nie ma jest tylko 195/55 15 (co tez moge zalozyc. ) ale wolalbym taki rozmiar jak re002 czyli 205/50 15
|
|
|
![]()
Post
#1838
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
a i jeszcze jeden film mi sie przypomnial opon uhp michelin pilot sport 1m25,5s wzgledem opon prawie semi slik ad08r 1m21,8s:
sa czasy, sa wykresy przeciazen i jakies tam wrazenia. zawsze cos. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1839
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1840
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 August 2006 Skąd: WWA/TST ![]() |
a i jeszcze jeden film mi sie przypomnial opon uhp michelin pilot sport 1m25,5s wzgledem opon prawie semi slik ad08r 1m21,8s: sa czasy, sa wykresy przeciazen i jakies tam wrazenia. zawsze cos. Piwo , i Ty wierzysz w te testy ? Zobacz inne felgi, inna wielkosc koła , ta sama opona na 17 czy na 18 robi olbrzymia roznice w jezdzie po zakretach , inne rozmiary 255 a 215 Testy opony powinno sie robic tak: 2-3 kierowców powinno podac swoje opinie jezeli chodzi o odczucia i sam filing Auto musi byc to samo , rozmiar musi byc ten sam i wielkosc felgi ta sama Do tego opony musza byc podobnego poziomu cenowego i jakosciowego wtedy da sie cos wyciagnac z tego porównania jakies info co jest lepsze itp Choc i tak zawsze kazdy ma swoje odczucia i inaczej prowadzi auto... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 05:27 |