Shoutbox 0 nowych PW 


343 Stron V  « < 89 90 91 92 93 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Dobrze klejace opony na codzien i na tor
Kajman
post Fri, 26 Jun 2015 - 18:49
Post #1801


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





co do tego punktu to zdania są podzielone smile.gif Generalnie optymalizacja opony mówi jak powinna być założona tongue.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 26 Jun 2015 - 18:49
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Winni
post Fri, 26 Jun 2015 - 19:29
Post #1802


Super User
Dołączył: Tue, 23 June 2015





Wyważone są co do grama, mało odważników, jestem zadowolony wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robertMK
post Wed, 01 Jul 2015 - 22:20
Post #1803


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 August 2006
Skąd: WWA/TST





Ostatnio duuuzo testowalismy semi slicków , jakos sie tak złozyło ze przyjechała paleta samych top opon

zaczne moze od tego

ze nowy PS3 to cień PS2 ... tzn jest dobry nadal bardzo dobry jak na UHP ale nie jest taki agresywny , jest bardziej ECO
PS2 było bardzo przyzwoita

Sprawdzalismy tez Pilot supersporta, jest kozak , bardzo lekko i zwinna opona , mysle ze nie ma lepszej drogówki drogówki , ale wciaz jej brakuje nawet do Cup1 ktorych to mielismy od 15 do 19"


Najlepszym jednak zaskoczeniem było Trofeo R , osobiscie nie miałem nigdy wczesniej stycznosci z ta opona ale to jak zachowuje sie po rozgrzaniu daje odczucie profi slicka i duuuzo frajdy z jazdy

jezeli miał bym ja porownac to tylko do Cup2 , gdzie cup2 jedzie praktycznie od zera , a po rogrzaniu jest lepiej

to Trofeo R jedzie po rozgrzaniu jeszcze lepiej , ale na zimym jest ciut słabsze


Do dyspozycji mamy jeszcze kilka fajnych opon ale tak totalnie bez preferencji napisze odczucia


1 miejsce Trofeo R i Cup2
2 miejsce Cup1 i Direzza 03G
3 miejsce to juz bardziej ludzkie semi , A048 i v70 ktorych to zjezdzilismy sporo


było jeszcze kilka fajnych opon ale nie było czasu juz sie skupic dokładnie wiec nie pisze ,

zobaczcie foto >> https://www.facebook.com/odsserwis/photos_stream
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 01 Jul 2015 - 22:33
Post #1804


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





A jak ma sie pss do semi slicka? Jest to roznica 5% czy 30% np w przyspieszaniu i hamowaniu?


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robertMK
post Wed, 01 Jul 2015 - 22:38
Post #1805


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 August 2006
Skąd: WWA/TST





CYTAT(jackkpl @ Wed, 01 Jul 2015 - 22:33) *
A jak ma sie pss do semi slicka? Jest to roznica 5% czy 30% np w przyspieszaniu i hamowaniu?


i własnie tu sie pokazuje roznica miedzy TOP UHP a semi slickiem

przyspieszanie i hamowanie moze byc nawet lepsze w UHP ,

semi slicki sa słabe np na 1/4 mili ale daje rade bardzo na TA po zakretach

PSS to tak naprwde semi slick o bardziej cywilnym karkasie zeby był cichy i wygodny , bardzo dobrze przyspiesza i hamuje ale w zakretach jest słabszy od semi slick takiego rasowego , bo nie mowie tu po 595rsr czy ad08 ktore to "niby" opony sa semi slickami a producent nawet o tym nie wie ;P wink.gif


nie potrafie CI powiedziec w % co jest od czego szybsze czy gorsze , ale wiem ze do streetu napewno PSS bedzie lepszy niz A048 czy V70
znów na torze to te opony zostawia go w tyle

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Thu, 02 Jul 2015 - 09:09
Post #1806


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





CYTAT(robertMK @ Wed, 01 Jul 2015 - 22:20) *
zaczne moze od tego

ze nowy PS3 to cień PS2 ... tzn jest dobry nadal bardzo dobry jak na UHP ale nie jest taki agresywny , jest bardziej ECO
PS2 było bardzo przyzwoita

Ale to nawet Michelin przyznaje. Nastepca PS2 jest SS, a PS3 poszedl bardziej w cywila.

CYTAT(robertMK @ Wed, 01 Jul 2015 - 22:20) *
Sprawdzalismy tez Pilot supersporta, jest kozak , bardzo lekko i zwinna opona , mysle ze nie ma lepszej drogówki drogówki

Dokladnie tak.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Thu, 02 Jul 2015 - 11:47
Post #1807


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(robertMK @ Wed, 01 Jul 2015 - 22:38) *
i własnie tu sie pokazuje roznica miedzy TOP UHP a semi slickiem

przyspieszanie i hamowanie moze byc nawet lepsze w UHP ,

semi slicki sa słabe np na 1/4 mili ale daje rade bardzo na TA po zakretach

PSS to tak naprwde semi slick o bardziej cywilnym karkasie zeby był cichy i wygodny , bardzo dobrze przyspiesza i hamuje ale w zakretach jest słabszy od semi slick takiego rasowego , bo nie mowie tu po 595rsr czy ad08 ktore to "niby" opony sa semi slickami a producent nawet o tym nie wie ;P wink.gif


nie potrafie CI powiedziec w % co jest od czego szybsze czy gorsze , ale wiem ze do streetu napewno PSS bedzie lepszy niz A048 czy V70
znów na torze to te opony zostawia go w tyle


Pytam o PSS vs semi slick (np dmack ), bo zaczynam zabawe w track daye mazda rx8 ~300hp i ze wzgledu na wygode i to,ze jezdze autem na codzien wybralem PSSy. Na torze w toruniu mialem strate do aut na profi slicku (megane rs, leon cupra) 1-2s na okrazenie 33s, gdzie na przodzie mialem PS3 a na tyle PSS. Auto wyjezdzalo przodem nawet przy dawaniu gazu w zakrecie. Roznica do najlepszych czasow jest zauwazalna ,ale sama technika jazdy jeszcze bym mogl urwac 1 sekunde (za szybko wjezdzalem w zakrety). Z tego powodu mysle, czy warto klasc tyle pieniedzy na malo trwale opony, zeby uzyskac tak niewielka roznice.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robertMK
post Thu, 02 Jul 2015 - 12:05
Post #1808


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 August 2006
Skąd: WWA/TST





ma dmacku napewno sie nie porpawisz na tak krotkiej probie ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebalenk
post Thu, 02 Jul 2015 - 13:07
Post #1809


Frequent User
Dołączył: Fri, 29 January 2010
Skąd: Poznań





robertMK, słyszałem opinię że na typowo suchy tor lepsze są Cup 1 od Cup 2 które są bardziej "ucywilizowane" aby na deszczu były lepsze. Prawda to czy mit?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robertMK
post Thu, 02 Jul 2015 - 13:36
Post #1810


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 August 2006
Skąd: WWA/TST





CYTAT(sebalenk @ Thu, 02 Jul 2015 - 13:07) *
robertMK, słyszałem opinię że na typowo suchy tor lepsze są Cup 1 od Cup 2 które są bardziej "ucywilizowane" aby na deszczu były lepsze. Prawda to czy mit?

raczej mit , jak i jedne i drugie na deszczu sa bardzo zdradliwe, ogolnie nie polecam szybko przemieszczac sie po wodzie na tych gumach .
za to na suchym sa bezapelacyjnie topowe

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Thu, 02 Jul 2015 - 13:54
Post #1811


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Pytanie za 100 punktów. Czy jest w ogóle sens jechać w taką aurę do Jastrzębia z kompletem slicków w średniej mieszance? smile.gif


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robertMK
post Thu, 02 Jul 2015 - 14:54
Post #1812


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 August 2006
Skąd: WWA/TST





CYTAT(Tommo @ Thu, 02 Jul 2015 - 13:54) *
Pytanie za 100 punktów. Czy jest w ogóle sens jechać w taką aurę do Jastrzębia z kompletem slicków w średniej mieszance? smile.gif


Tommo , wszystko zalezy jak bedziesz jezdził i zalezy czy beda to rajdowe czy wyscigowe slicki

jak wyscigowe to one sa przystosowane do dłuzszych stintów i bez problemu wytrzymaja

jak rajdowe to co 2-3 ok musisz chłodzic w depo ( mozna polewac woda , mozna wolno jechac , lub zostawic na 15 min )



Moja rada - nie rob wiekszych stintów niz 3-4 okr i co jakies 2 h jazdy zmieniaj przód z tyłem , lub lewa z prawa stona wtedy bedzie rowne zuzycie jak jest jezdzone w jedna strone


pozdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Thu, 02 Jul 2015 - 15:14
Post #1813


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Mam Hankooki rajdowe dry.gif puki co. Tak jak mówisz mogą szybko odpłynąć. Chyba jednak odpuszczę ten event .
Dzięki za rady.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebalenk
post Thu, 02 Jul 2015 - 18:42
Post #1814


Frequent User
Dołączył: Fri, 29 January 2010
Skąd: Poznań





robertMK, deszcz mnie nie interesuje, które lepsze na suchy i tylko suchy 1 czy 2 a może trofeo R?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 02 Jul 2015 - 20:44
Post #1815


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





1 wymagają nagrzania, 2 mniejszego. Trofeo R ponoć na tor najlepsze. Co do deszczu, nie zgodzę się, cup 2 znacznie lepiej się trzyma niż 1.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robertMK
post Thu, 02 Jul 2015 - 21:47
Post #1816


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 August 2006
Skąd: WWA/TST





CYTAT(Kajman @ Thu, 02 Jul 2015 - 20:44) *
1 wymagają nagrzania, 2 mniejszego. Trofeo R ponoć na tor najlepsze. Co do deszczu, nie zgodzę się, cup 2 znacznie lepiej się trzyma niż 1.


to juz napisałem , w deszczu trzymaja lepiej ale nadal nie jest porzadane jezdzenie w deszcz na tych czy na tych


na tor :

Cup 1 , 2 czy trofeo R nie odczujesz bardzo roznicy no chyba ze jezdzisz limitem 100% i jestes Alonso wink.gif


BTW Ogolnie najlepsze na tor sa full slicki smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 02 Jul 2015 - 22:34
Post #1817


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





i do tego też michelin tongue.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebalenk
post Fri, 03 Jul 2015 - 13:04
Post #1818


Frequent User
Dołączył: Fri, 29 January 2010
Skąd: Poznań





Potrzebuję opony na ulicę i tam gdzie wymagają homo.
Tam gdzie homo jest zbędne mam S9F.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uxon
post Fri, 03 Jul 2015 - 16:55
Post #1819


Super User
Dołączył: Mon, 29 October 2012





robertMK wiesz moze jaka mieszanke posiadaja opony FR2.0? Do czego je mozna porownac, to jest twardy czy miekki slik? W jakich warunkach spisuja sie najlepiej, a do czego sie nie nadaja (chodzi o lekki samochod FWD, 100KM)?


--------------------
MX5 NC 2.0

Tor Poznan: 1:49.99
Go to the top of the page
 
+Quote Post
done4
post Mon, 06 Jul 2015 - 10:57
Post #1820


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 July 2010





Witam, czy jeździł ktoś na oponach vredestein ultrac sessanta?
Z jaką oponą można ją porównać?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

343 Stron V  « < 89 90 91 92 93 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 22:06