![]() ![]() |
Fri, 26 Jun 2015 - 18:49
Post
#1801
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
co do tego punktu to zdania są podzielone
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Fri, 26 Jun 2015 - 18:49
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Fri, 26 Jun 2015 - 19:29
Post
#1802
|
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 June 2015 |
Wyważone są co do grama, mało odważników, jestem zadowolony
|
|
|
|
Wed, 01 Jul 2015 - 22:20
Post
#1803
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 August 2006 Skąd: WWA/TST |
Ostatnio duuuzo testowalismy semi slicków , jakos sie tak złozyło ze przyjechała paleta samych top opon
zaczne moze od tego ze nowy PS3 to cień PS2 ... tzn jest dobry nadal bardzo dobry jak na UHP ale nie jest taki agresywny , jest bardziej ECO PS2 było bardzo przyzwoita Sprawdzalismy tez Pilot supersporta, jest kozak , bardzo lekko i zwinna opona , mysle ze nie ma lepszej drogówki drogówki , ale wciaz jej brakuje nawet do Cup1 ktorych to mielismy od 15 do 19" Najlepszym jednak zaskoczeniem było Trofeo R , osobiscie nie miałem nigdy wczesniej stycznosci z ta opona ale to jak zachowuje sie po rozgrzaniu daje odczucie profi slicka i duuuzo frajdy z jazdy jezeli miał bym ja porownac to tylko do Cup2 , gdzie cup2 jedzie praktycznie od zera , a po rogrzaniu jest lepiej to Trofeo R jedzie po rozgrzaniu jeszcze lepiej , ale na zimym jest ciut słabsze Do dyspozycji mamy jeszcze kilka fajnych opon ale tak totalnie bez preferencji napisze odczucia 1 miejsce Trofeo R i Cup2 2 miejsce Cup1 i Direzza 03G 3 miejsce to juz bardziej ludzkie semi , A048 i v70 ktorych to zjezdzilismy sporo było jeszcze kilka fajnych opon ale nie było czasu juz sie skupic dokładnie wiec nie pisze , zobaczcie foto >> https://www.facebook.com/odsserwis/photos_stream |
|
|
|
Wed, 01 Jul 2015 - 22:33
Post
#1804
|
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
A jak ma sie pss do semi slicka? Jest to roznica 5% czy 30% np w przyspieszaniu i hamowaniu?
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
|
Wed, 01 Jul 2015 - 22:38
Post
#1805
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 August 2006 Skąd: WWA/TST |
A jak ma sie pss do semi slicka? Jest to roznica 5% czy 30% np w przyspieszaniu i hamowaniu? i własnie tu sie pokazuje roznica miedzy TOP UHP a semi slickiem przyspieszanie i hamowanie moze byc nawet lepsze w UHP , semi slicki sa słabe np na 1/4 mili ale daje rade bardzo na TA po zakretach PSS to tak naprwde semi slick o bardziej cywilnym karkasie zeby był cichy i wygodny , bardzo dobrze przyspiesza i hamuje ale w zakretach jest słabszy od semi slick takiego rasowego , bo nie mowie tu po 595rsr czy ad08 ktore to "niby" opony sa semi slickami a producent nawet o tym nie wie ;P nie potrafie CI powiedziec w % co jest od czego szybsze czy gorsze , ale wiem ze do streetu napewno PSS bedzie lepszy niz A048 czy V70 znów na torze to te opony zostawia go w tyle |
|
|
|
Thu, 02 Jul 2015 - 09:09
Post
#1806
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis |
zaczne moze od tego ze nowy PS3 to cień PS2 ... tzn jest dobry nadal bardzo dobry jak na UHP ale nie jest taki agresywny , jest bardziej ECO PS2 było bardzo przyzwoita Ale to nawet Michelin przyznaje. Nastepca PS2 jest SS, a PS3 poszedl bardziej w cywila. Sprawdzalismy tez Pilot supersporta, jest kozak , bardzo lekko i zwinna opona , mysle ze nie ma lepszej drogówki drogówki Dokladnie tak. -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
|
Thu, 02 Jul 2015 - 11:47
Post
#1807
|
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
i własnie tu sie pokazuje roznica miedzy TOP UHP a semi slickiem przyspieszanie i hamowanie moze byc nawet lepsze w UHP , semi slicki sa słabe np na 1/4 mili ale daje rade bardzo na TA po zakretach PSS to tak naprwde semi slick o bardziej cywilnym karkasie zeby był cichy i wygodny , bardzo dobrze przyspiesza i hamuje ale w zakretach jest słabszy od semi slick takiego rasowego , bo nie mowie tu po 595rsr czy ad08 ktore to "niby" opony sa semi slickami a producent nawet o tym nie wie ;P nie potrafie CI powiedziec w % co jest od czego szybsze czy gorsze , ale wiem ze do streetu napewno PSS bedzie lepszy niz A048 czy V70 znów na torze to te opony zostawia go w tyle Pytam o PSS vs semi slick (np dmack ), bo zaczynam zabawe w track daye mazda rx8 ~300hp i ze wzgledu na wygode i to,ze jezdze autem na codzien wybralem PSSy. Na torze w toruniu mialem strate do aut na profi slicku (megane rs, leon cupra) 1-2s na okrazenie 33s, gdzie na przodzie mialem PS3 a na tyle PSS. Auto wyjezdzalo przodem nawet przy dawaniu gazu w zakrecie. Roznica do najlepszych czasow jest zauwazalna ,ale sama technika jazdy jeszcze bym mogl urwac 1 sekunde (za szybko wjezdzalem w zakrety). Z tego powodu mysle, czy warto klasc tyle pieniedzy na malo trwale opony, zeby uzyskac tak niewielka roznice. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
|
Thu, 02 Jul 2015 - 12:05
Post
#1808
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 August 2006 Skąd: WWA/TST |
ma dmacku napewno sie nie porpawisz na tak krotkiej probie ...
|
|
|
|
Thu, 02 Jul 2015 - 13:07
Post
#1809
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2010 Skąd: Poznań |
robertMK, słyszałem opinię że na typowo suchy tor lepsze są Cup 1 od Cup 2 które są bardziej "ucywilizowane" aby na deszczu były lepsze. Prawda to czy mit?
|
|
|
|
Thu, 02 Jul 2015 - 13:36
Post
#1810
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 August 2006 Skąd: WWA/TST |
robertMK, słyszałem opinię że na typowo suchy tor lepsze są Cup 1 od Cup 2 które są bardziej "ucywilizowane" aby na deszczu były lepsze. Prawda to czy mit? raczej mit , jak i jedne i drugie na deszczu sa bardzo zdradliwe, ogolnie nie polecam szybko przemieszczac sie po wodzie na tych gumach . za to na suchym sa bezapelacyjnie topowe |
|
|
|
Thu, 02 Jul 2015 - 13:54
Post
#1811
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
Pytanie za 100 punktów. Czy jest w ogóle sens jechać w taką aurę do Jastrzębia z kompletem slicków w średniej mieszance?
-------------------- A110S
|
|
|
|
Thu, 02 Jul 2015 - 14:54
Post
#1812
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 August 2006 Skąd: WWA/TST |
Pytanie za 100 punktów. Czy jest w ogóle sens jechać w taką aurę do Jastrzębia z kompletem slicków w średniej mieszance? Tommo , wszystko zalezy jak bedziesz jezdził i zalezy czy beda to rajdowe czy wyscigowe slicki jak wyscigowe to one sa przystosowane do dłuzszych stintów i bez problemu wytrzymaja jak rajdowe to co 2-3 ok musisz chłodzic w depo ( mozna polewac woda , mozna wolno jechac , lub zostawic na 15 min ) Moja rada - nie rob wiekszych stintów niz 3-4 okr i co jakies 2 h jazdy zmieniaj przód z tyłem , lub lewa z prawa stona wtedy bedzie rowne zuzycie jak jest jezdzone w jedna strone pozdr |
|
|
|
Thu, 02 Jul 2015 - 15:14
Post
#1813
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
Mam Hankooki rajdowe
Dzięki za rady. -------------------- A110S
|
|
|
|
Thu, 02 Jul 2015 - 18:42
Post
#1814
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2010 Skąd: Poznań |
robertMK, deszcz mnie nie interesuje, które lepsze na suchy i tylko suchy 1 czy 2 a może trofeo R?
|
|
|
|
Thu, 02 Jul 2015 - 20:44
Post
#1815
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
1 wymagają nagrzania, 2 mniejszego. Trofeo R ponoć na tor najlepsze. Co do deszczu, nie zgodzę się, cup 2 znacznie lepiej się trzyma niż 1.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Thu, 02 Jul 2015 - 21:47
Post
#1816
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 August 2006 Skąd: WWA/TST |
1 wymagają nagrzania, 2 mniejszego. Trofeo R ponoć na tor najlepsze. Co do deszczu, nie zgodzę się, cup 2 znacznie lepiej się trzyma niż 1. to juz napisałem , w deszczu trzymaja lepiej ale nadal nie jest porzadane jezdzenie w deszcz na tych czy na tych na tor : Cup 1 , 2 czy trofeo R nie odczujesz bardzo roznicy no chyba ze jezdzisz limitem 100% i jestes Alonso BTW Ogolnie najlepsze na tor sa full slicki |
|
|
|
Thu, 02 Jul 2015 - 22:34
Post
#1817
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
i do tego też michelin
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Fri, 03 Jul 2015 - 13:04
Post
#1818
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2010 Skąd: Poznań |
Potrzebuję opony na ulicę i tam gdzie wymagają homo.
Tam gdzie homo jest zbędne mam S9F. |
|
|
|
Fri, 03 Jul 2015 - 16:55
Post
#1819
|
|
|
Super User Dołączył: Mon, 29 October 2012 |
robertMK wiesz moze jaka mieszanke posiadaja opony FR2.0? Do czego je mozna porownac, to jest twardy czy miekki slik? W jakich warunkach spisuja sie najlepiej, a do czego sie nie nadaja (chodzi o lekki samochod FWD, 100KM)?
-------------------- MX5 NC 2.0
Tor Poznan: 1:49.99 |
|
|
|
Mon, 06 Jul 2015 - 10:57
Post
#1820
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 |
Witam, czy jeździł ktoś na oponach vredestein ultrac sessanta?
Z jaką oponą można ją porównać? |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 22:06 |