![]() ![]() |
Thu, 21 May 2015 - 14:14
Post
#1741
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 04 September 2008 Skąd: Łódź |
2. Zacznij zimne od 1.8 i sprawdzaj na ciepło gdzie jesteś tak mało??? boje sie ze mi opona sie moze z felgi zsunać ... opony beda 17/235/45 przod i 17/255/40 tyl tyle to mialem w aucie 1200kg -------------------- V8
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Thu, 21 May 2015 - 14:14
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Thu, 21 May 2015 - 14:35
Post
#1742
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Ale to jakieś semi są zapewne z twardszą ścianką?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Thu, 21 May 2015 - 14:49
Post
#1743
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 04 September 2008 Skąd: Łódź |
celuje w 595-rsr
-------------------- V8
|
|
|
|
Thu, 21 May 2015 - 15:25
Post
#1744
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Nie lubię tych opon, może niech inni podpowiedzą ci jakie mają doświadczenia z pompowaniem, słyszałem o nich jakieś herezje o wysokim ciśnieniu.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Fri, 29 May 2015 - 21:28
Post
#1745
|
|
|
User Dołączył: Fri, 03 April 2009 Skąd: Łochów |
Dmack doszedł
![]() Mam jeszcze pytanko niby banalne. Gdzier znajduje się w warszawie (okolicach) porządny zakład wulkanizacyjny. Taki który nie porysuje felg i nie bedzie nimi rzucał po cały zakładzie ? I przy tym porządnie wyważy koła. Jutro odbieram w stolicy felgi po kompletnej regeneracji i szkoda było by je na starcie porysować. |
|
|
|
Fri, 29 May 2015 - 23:06
Post
#1746
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno |
Warsztat trzeba dobry i dobrych fachowcow bo ponoc sa problemy z zalozeniem.
U mnie nie było ale inni narzekali wiec to wina kiepskich mechanikow/montazownicy. Dobra opona jaka mieszanka ? Moje w mieszance S musza zlapac ciut temp aby zaczely trzymać. Przy takich temp jak teraz mamy. -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
|
Sat, 30 May 2015 - 00:02
Post
#1747
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN |
Ja od lat robię wszystko na ul. Okaryny 15 (Ursynów) - jestem zadowolony, jeszcze z żadnymi slickami nie mieli problemów
-------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
|
Sat, 30 May 2015 - 09:59
Post
#1748
|
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 24 May 2011 |
Widzę ze jesteś z lochowa . Wpadnij do mnie a zrobię Ci za pół ceny montaż i wyważanie. Ciągle zakładam świeżo pomalowane koła
wysłałem Ci pw |
|
|
|
Mon, 01 Jun 2015 - 14:12
Post
#1749
|
|
|
User Dołączył: Tue, 09 October 2007 Skąd: Warszawa |
Z Dmackami musiałem jechać na wulkanizację, która obsługuje RunFlaty. Mają zbyt sztywną ściankę boczną, dlatego był problem.
Pojechałem do Batexu na Arkuszową i tam się udało. Jednak nie wiem czy mogę ich polecić po jednej wizycie... |
|
|
|
Mon, 01 Jun 2015 - 14:35
Post
#1750
|
|
|
User Dołączył: Mon, 12 October 2009 |
Ja montuje Dmacki na zwykłej maszynie, warunek jest taki że zarówno opona jak i felga są starannie nasmarowane. Kompresor musi być wydajny i szybko dmuchać, wtedy szybko opona wskakuje, powolne pierdzenie w oponę 8 barów to pomyłka, można ją uszkodzić.
Obecnie DMT RC i DMT1 w 225/18 można kupić za 500netto. promo -------------------- _Potestowe slicki wyścigowe i rajdowe
|
|
|
|
Mon, 01 Jun 2015 - 19:13
Post
#1751
|
|
|
User Dołączył: Fri, 03 April 2009 Skąd: Łochów |
Tam gdzie oddawałem felgi (instalatorów 5) chłopaki świetnie poradzili sobie z oponkami. Założyli bez najmniejszego kłopotu. Fakt że mieli już stycznośc z róznymi typami gum.
Tak to wyszło i leży na feldze OEM FN2 7,5cala ![]() Mareq- napompowałem tak jak radziłeś wstępnie 1.8 przód tył 1.7 Jeszcze wizyta w 4motors w mysiadle i będziemy testować... plastek- luknij pw |
|
|
|
Tue, 02 Jun 2015 - 07:47
Post
#1752
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 28 December 2011 Skąd: Katowice |
Jakie ciśnienie do użytku drogowego napompować do Syron Street Race 195/45/16 na 8 calowej feldze?
Opona wydaje się być szersza niż podana wartość, bo nie ma naciągu na 8 calach |
|
|
|
Tue, 02 Jun 2015 - 08:13
Post
#1753
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno |
Nic dziwnego ze nie ma. To już zależy od wagi pojazdu.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
|
Tue, 02 Jun 2015 - 08:35
Post
#1754
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 28 December 2011 Skąd: Katowice |
|
|
|
|
Tue, 02 Jun 2015 - 15:13
Post
#1755
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 March 2010 |
Jakie wrazenia z jazdy na tym Syronie?
|
|
|
|
Tue, 02 Jun 2015 - 15:20
Post
#1756
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 28 December 2011 Skąd: Katowice |
|
|
|
|
Tue, 02 Jun 2015 - 18:00
Post
#1757
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno |
1000kg; ~190km; fwd. Napompuj tyle ile zaleca producent pojazdu, chyba ze chcesz aby przod lub tyl inaczej się zachowaywal. Jeśli auto odchudzone to % policzyć ile ciśnienia wyjdzie dla takiej wagi. -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
|
Tue, 02 Jun 2015 - 18:18
Post
#1758
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 04 September 2008 Skąd: Łódź |
Panowie a jak z tym ciśnieniem na tor przy aucie rwd mocnym 1500kg wagi?? poza tą jedną opinią 1,8b ktos cos jeszcze podpowie?
opony 235/45/17 i 255/40/17 RS-Ry -------------------- V8
|
|
|
|
Wed, 03 Jun 2015 - 17:13
Post
#1759
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
im twardszy bok opony tym mozna mniej pompowac. zawsze mniejsze cisnienie to wieksza przyczepnosc. to samo mozna powiedziec ze im twardszy bok opony to potrzeba mneijszych negatywow oczywiscie do momentu jak opona sie kladzie. np na poznaniu przy cywilnej oponie -3stopnie negatywu moze byc malo a przy jakiejs oponie z twardym bokiem niekoniecznie. oczywiscie na slikach z twardymi bokami predkosci sa wieksze przez co znow potrzeba wiekszych negatywow ale ogolnie twardszy bok opony potrzeba mniejszych negatywow i mozna mniej pompwac ( obie rzeczy maja pozytywny wplyw czy to na hamowanie czy trakcje) . wiec jak twardy bok to opona sie nie kladzie i przy 1,4 bara. rs-r jest dosc twardy wiec mozna troche odjac od wartosci podawanych przez producenta. oczywiscie na torze trzeba ciagle kontrolwoac cisnienie bo po 10 minutach jazdy moze z 2 barow zrobic sie 3 bary i trzeba wtedy upuszczac.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Thu, 04 Jun 2015 - 19:38
Post
#1760
|
|
|
User Dołączył: Sun, 13 September 2009 |
a czy ktoś ma może doświadczenie z Syronami (street race) ? szczególnie interesuje mnie 17"
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 07 November 2025 - 02:01 |