Shoutbox 0 nowych PW 


341 Stron V  « < 83 84 85 86 87 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Dobrze klejace opony na codzien i na tor
robertMK
post Tue, 28 Apr 2015 - 07:18
Post #1681


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 August 2006
Skąd: WWA/TST





Piwo , wydaje mi sie ze miałes złe nastawy zawieszenia i za duze cisnienie

w lekkim aucie musisz miec bardziej miekki przód , mniejsze kąty bo nie ma przechyłów w zakrecie jest tylko balans masy na hamowaniu
do tego cisnienia na R888 do Lotusa/speeda to jakies 0.9 - 1.1 max startowe


R888 ma bardzo sztywna scianke przy stopcje i na osi na ktorej jest 300kg nie ma mowy zeby zeszła z felgi


btw na jakim cisnieniu jechałes ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 28 Apr 2015 - 07:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
piwo
post Tue, 28 Apr 2015 - 07:39
Post #1682


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





na r888 mialem 1,6 bara niecale. stad jak wracalem do domu wyrywalo kiere z rak na koleinach.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Tue, 28 Apr 2015 - 08:55
Post #1683


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Zdecydowanie za duzo. Tez tak robilem w lotusie i to byl duzy blad, przod w ogole nie chcial trzymac. Zjazd do 1.1-1.2 na zimno i bylo duzo lepiej.
Tak samo gwint na przodzie dawalem prawie na najmieksze ustawienie. Opona V70a.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robertMK
post Tue, 28 Apr 2015 - 09:39
Post #1684


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 August 2006
Skąd: WWA/TST





Czyli Piwo miales z dupy set i wypowiadasz sie o tym ze r888 nie kleilo .....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Tue, 28 Apr 2015 - 09:41
Post #1685


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Robert będziesz miał coś z Michelina wyścigowego w mieszance średniej lub twardej ?
Potrzebuje czegoś szybkiego na tor w Jastrzębiu i na Ułęż i alternatywnego do Advanów A005.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Tue, 28 Apr 2015 - 10:49
Post #1686


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Kiedy będą dobre ceny na DMACK DMT RC? I jakie to będą ceny?
Myślę czy dać im drugą szansę.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebalenk
post Tue, 28 Apr 2015 - 12:18
Post #1687


Frequent User
Dołączył: Fri, 29 January 2010
Skąd: Poznań





Drugą?
A pierwszą straciły?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Tue, 28 Apr 2015 - 12:26
Post #1688


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





W ubiegłym roku testowaliśmy 225/45/17 średnie i sprzedaliśmy oba komplety z kolegą bardzo szybko.
W mojej xsarze ok 200KM przyczepność sporo gorsza od r1r, u kolegi w CTR 230KM to samo. Na mokrym asfalcie łyżwy.
Prawda taka, że mieliśmy mało koksu i mogliśmy ich nie dogrzewać. Zasadniczo wrażenie bardzo złe. Ja po przesiadce na 195/50/15 r1r i r888 to kilka poziomów do przodu w kwestii wrażeń oraz czasów, natomiast kolega po przesiadce na te pirelli 205/50/17, których sporo chodziło w promocyjnych cenach taka sama ocena jak ja.
Ja im daje drugą szansę w 15 calach, jeżeli nie będą lepsze od 195/50 r888 to sprawa wiadoma, jeżeli będą lepsze to kupię 225/45/15 r888 i porównam. Kolega nie chce nawet o nich słyszeć. Moje doświadczenia kilkuletnie, jego kilkunastoletnie z przeróżnymi oponami w tym rajdowymi slikami.
Plusem bardzo dużym tej opony jest pancerna ścianka co ułatwia życie przy ultralekkich felgach.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mareq
post Tue, 28 Apr 2015 - 15:13
Post #1689


User
Dołączył: Mon, 12 October 2009





CYTAT(MadeInPoland @ Tue, 28 Apr 2015 - 12:26) *
W ubiegłym roku testowaliśmy 225/45/17 średnie i sprzedaliśmy oba komplety z kolegą bardzo szybko.
W mojej xsarze ok 200KM przyczepność sporo gorsza od r1r, u kolegi w CTR 230KM to samo. Na mokrym asfalcie łyżwy.
Prawda taka, że mieliśmy mało koksu i mogliśmy ich nie dogrzewać. Zasadniczo wrażenie bardzo złe. Ja po przesiadce na 195/50/15 r1r i r888 to kilka poziomów do przodu w kwestii wrażeń oraz czasów, natomiast kolega po przesiadce na te pirelli 205/50/17, których sporo chodziło w promocyjnych cenach taka sama ocena jak ja.
Ja im daje drugą szansę w 15 calach, jeżeli nie będą lepsze od 195/50 r888 to sprawa wiadoma, jeżeli będą lepsze to kupię 225/45/15 r888 i porównam. Kolega nie chce nawet o nich słyszeć. Moje doświadczenia kilkuletnie, jego kilkunastoletnie z przeróżnymi oponami w tym rajdowymi slikami.
Plusem bardzo dużym tej opony jest pancerna ścianka co ułatwia życie przy ultralekkich felgach.



Jakie miałeś oznaczenia mieszanki tej opony? Jakie ciśnienia na zimno? W rally land motul cup pierwsze miejsca na Dmack. Kluczem są ciśnienia w tej oponie. Dla przykładu w lancerze evo przy ciśnieniu 2.0 na zimnej oponie trudno jest uzyskać dobry grip a przy 1.7 jest ogromna różnica na plus. Nie trzeba być mega inżynierem, żeby zauważyć że ta opona ma bardzo mocną konstrukcję i należy szukać optymalnie jak najniższego ciśnienia, wtedy opona nagrzewa gumę w całej objętości, i dodatkowo układa się do nawierzchni, wchłania małe nierówności zamiast pikować na nich. W przypadku gdy opona jest za mocno napompowana to nagrzewa się głownie w wyniku tarcia o powierzchnię, a takie ciepło bardzo szybko znika, bo nagrzana jest tylko wierzchnia warstwa. Dobrze używany Dmack DMT1 zdezelował już parę napędów.


--------------------
_Potestowe slicki wyścigowe i rajdowe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Tue, 28 Apr 2015 - 16:25
Post #1690


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Zobacz tutaj
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...127319&st=0

Post nr 14


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sun, 03 May 2015 - 08:37
Post #1691


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki







czasy na suchym

i na mokro:


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 03 May 2015 - 09:13
Post #1692


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Tylko nie wiem skąd ta cena, Trofeo R są drogie w ch... Ale potwierdza się, że to najlepszy semi na rynku. Ale Sport Cup2 wiele mu nie ustępuje, a żyje ponoć znacznie dłużej. Ja moje już rok katuję i wciąż są smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sun, 03 May 2015 - 09:26
Post #1693


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





widac chinczycy coraz lepsze opony robia smile.gif w michelinach pokutuje to ze wewnetrzna czesc jest zrobiona z twardszej mieszanki co ma wplyw na gorsze hamowanie i trakcje na prostej. ale za to trwalosc na codzien wieksza. cos za cos. szkoda ze trofeo r i cupy 2 sa w tak duzych sredniach a nie np od 13' . no coz ... fajnie pokazane w tescie roznice w stosunku do uhp. na suchym tak na prawde spodziewalbym sie wiekszej roznicy w sredniej predkosci na torze. za to na mokrym semi mocno doluje. ciekawe ile wody bylo na torze podczas proby?


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 03 May 2015 - 09:36
Post #1694


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Myślę, że musiała stać, na mokrym asfalcie dobra guma wciąż klei.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
opornick
post Thu, 07 May 2015 - 16:28
Post #1695


Forum Homee
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: podkarpacie





rozgladam sie za oponami 185/55r14 ewentualnie 185/50 albo 194/45
auto 800kg, 120KM, przeznaczenie to kjs, sprinty itp

w tej chwili mam 2 markgumy nrally, 2 uniroyale

chcialbym cos co bedzie dobre na asfalcie i delikatnie zabrudzonym/wilgotnym asfalcie

co byscie mi polecili?

yoko t1r
cf1
vredestein sporttac
hitrac
jakis avon zv3?

moze ktos testowac marguma intermediate? ale to juz profil 60 niestety

Go to the top of the page
 
+Quote Post
GrzesiekK.
post Thu, 07 May 2015 - 16:57
Post #1696


Forum Homee
Dołączył: Sun, 09 December 2007





CYTAT(opornick @ Thu, 07 May 2015 - 16:28) *
rozgladam sie za oponami 185/55r14 ewentualnie 185/50 albo 194/45
auto 800kg, 120KM, przeznaczenie to kjs, sprinty itp

w tej chwili mam 2 markgumy nrally, 2 uniroyale

chcialbym cos co bedzie dobre na asfalcie i delikatnie zabrudzonym/wilgotnym asfalcie

co byscie mi polecili?

yoko t1r
cf1
vredestein sporttac
hitrac
jakis avon zv3?

moze ktos testowac marguma intermediate? ale to juz profil 60 niestety



TIR na wilgotnym łyżwy - szczerze to chyba gorszej gumy na mokrym nie ujeżdżałem.


--------------------
Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Barejka
post Sat, 09 May 2015 - 19:00
Post #1697


Super User
Dołączył: Sat, 06 September 2014
Skąd: Siedlce





Takie szybkie pytanko na codzien poruszalem sie na r1r w rozmiarze 195/50/15 bylem zadowolony no gdyby nie szybkie zuzywanie sie, ale cos za cos. Teraz trzeba zakupic kolejny komplet i mysle nad 595rs-r cenowo jakies 300zl taniej na komplecie, mial ktos to i to? Jak to klei scianka boczna porownywalnie twarda co w r1r? Chyba ze mozecie cos polecic w podobnej kasie? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sat, 09 May 2015 - 21:32
Post #1698


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Kup Sport Cupy, choć ja na jesień i wiosnę używam r1r z przyjemnością.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Sun, 10 May 2015 - 00:33
Post #1699


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





Ja miałem to i to. Nie warto rs-r, szczególnie przy różnicy 300 PLN na komplecie.


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Sun, 10 May 2015 - 08:59
Post #1700


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Miałem to i to i uważam, że jeżeli 300PLN dla Ciebie jest istotnym argumentem (zależy od punktu siedzenia) to możesz kupić te opony. Do jazdy na czas nie polecam, ale jeżeli nie uryważ sekund w dojeździe do pracy to możesz je kupić z zastrzeżeniem, że pęka w poprzek.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post

341 Stron V  « < 83 84 85 86 87 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 17 August 2025 - 14:04