![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1681
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 August 2006 Skąd: WWA/TST ![]() |
Piwo , wydaje mi sie ze miałes złe nastawy zawieszenia i za duze cisnienie
w lekkim aucie musisz miec bardziej miekki przód , mniejsze kąty bo nie ma przechyłów w zakrecie jest tylko balans masy na hamowaniu do tego cisnienia na R888 do Lotusa/speeda to jakies 0.9 - 1.1 max startowe R888 ma bardzo sztywna scianke przy stopcje i na osi na ktorej jest 300kg nie ma mowy zeby zeszła z felgi btw na jakim cisnieniu jechałes ? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1682
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
na r888 mialem 1,6 bara niecale. stad jak wracalem do domu wyrywalo kiere z rak na koleinach.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1683
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Zdecydowanie za duzo. Tez tak robilem w lotusie i to byl duzy blad, przod w ogole nie chcial trzymac. Zjazd do 1.1-1.2 na zimno i bylo duzo lepiej.
Tak samo gwint na przodzie dawalem prawie na najmieksze ustawienie. Opona V70a. -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#1684
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 17 August 2006 Skąd: WWA/TST ![]() |
Czyli Piwo miales z dupy set i wypowiadasz sie o tym ze r888 nie kleilo .....
|
|
|
![]()
Post
#1685
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Robert będziesz miał coś z Michelina wyścigowego w mieszance średniej lub twardej ?
Potrzebuje czegoś szybkiego na tor w Jastrzębiu i na Ułęż i alternatywnego do Advanów A005. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#1686
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Kiedy będą dobre ceny na DMACK DMT RC? I jakie to będą ceny?
Myślę czy dać im drugą szansę. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1687
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Drugą?
A pierwszą straciły? |
|
|
![]()
Post
#1688
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
W ubiegłym roku testowaliśmy 225/45/17 średnie i sprzedaliśmy oba komplety z kolegą bardzo szybko.
W mojej xsarze ok 200KM przyczepność sporo gorsza od r1r, u kolegi w CTR 230KM to samo. Na mokrym asfalcie łyżwy. Prawda taka, że mieliśmy mało koksu i mogliśmy ich nie dogrzewać. Zasadniczo wrażenie bardzo złe. Ja po przesiadce na 195/50/15 r1r i r888 to kilka poziomów do przodu w kwestii wrażeń oraz czasów, natomiast kolega po przesiadce na te pirelli 205/50/17, których sporo chodziło w promocyjnych cenach taka sama ocena jak ja. Ja im daje drugą szansę w 15 calach, jeżeli nie będą lepsze od 195/50 r888 to sprawa wiadoma, jeżeli będą lepsze to kupię 225/45/15 r888 i porównam. Kolega nie chce nawet o nich słyszeć. Moje doświadczenia kilkuletnie, jego kilkunastoletnie z przeróżnymi oponami w tym rajdowymi slikami. Plusem bardzo dużym tej opony jest pancerna ścianka co ułatwia życie przy ultralekkich felgach. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1689
|
|
User Dołączył: Mon, 12 October 2009 ![]() |
W ubiegłym roku testowaliśmy 225/45/17 średnie i sprzedaliśmy oba komplety z kolegą bardzo szybko. W mojej xsarze ok 200KM przyczepność sporo gorsza od r1r, u kolegi w CTR 230KM to samo. Na mokrym asfalcie łyżwy. Prawda taka, że mieliśmy mało koksu i mogliśmy ich nie dogrzewać. Zasadniczo wrażenie bardzo złe. Ja po przesiadce na 195/50/15 r1r i r888 to kilka poziomów do przodu w kwestii wrażeń oraz czasów, natomiast kolega po przesiadce na te pirelli 205/50/17, których sporo chodziło w promocyjnych cenach taka sama ocena jak ja. Ja im daje drugą szansę w 15 calach, jeżeli nie będą lepsze od 195/50 r888 to sprawa wiadoma, jeżeli będą lepsze to kupię 225/45/15 r888 i porównam. Kolega nie chce nawet o nich słyszeć. Moje doświadczenia kilkuletnie, jego kilkunastoletnie z przeróżnymi oponami w tym rajdowymi slikami. Plusem bardzo dużym tej opony jest pancerna ścianka co ułatwia życie przy ultralekkich felgach. Jakie miałeś oznaczenia mieszanki tej opony? Jakie ciśnienia na zimno? W rally land motul cup pierwsze miejsca na Dmack. Kluczem są ciśnienia w tej oponie. Dla przykładu w lancerze evo przy ciśnieniu 2.0 na zimnej oponie trudno jest uzyskać dobry grip a przy 1.7 jest ogromna różnica na plus. Nie trzeba być mega inżynierem, żeby zauważyć że ta opona ma bardzo mocną konstrukcję i należy szukać optymalnie jak najniższego ciśnienia, wtedy opona nagrzewa gumę w całej objętości, i dodatkowo układa się do nawierzchni, wchłania małe nierówności zamiast pikować na nich. W przypadku gdy opona jest za mocno napompowana to nagrzewa się głownie w wyniku tarcia o powierzchnię, a takie ciepło bardzo szybko znika, bo nagrzana jest tylko wierzchnia warstwa. Dobrze używany Dmack DMT1 zdezelował już parę napędów. -------------------- _Potestowe slicki wyścigowe i rajdowe
|
|
|
![]()
Post
#1690
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1691
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
![]() czasy na suchym ![]() i na mokro: ![]() -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1692
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Tylko nie wiem skąd ta cena, Trofeo R są drogie w ch... Ale potwierdza się, że to najlepszy semi na rynku. Ale Sport Cup2 wiele mu nie ustępuje, a żyje ponoć znacznie dłużej. Ja moje już rok katuję i wciąż są
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#1693
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
widac chinczycy coraz lepsze opony robia
![]() -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1694
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Myślę, że musiała stać, na mokrym asfalcie dobra guma wciąż klei.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#1695
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
rozgladam sie za oponami 185/55r14 ewentualnie 185/50 albo 194/45
auto 800kg, 120KM, przeznaczenie to kjs, sprinty itp w tej chwili mam 2 markgumy nrally, 2 uniroyale chcialbym cos co bedzie dobre na asfalcie i delikatnie zabrudzonym/wilgotnym asfalcie co byscie mi polecili? yoko t1r cf1 vredestein sporttac hitrac jakis avon zv3? moze ktos testowac marguma intermediate? ale to juz profil 60 niestety |
|
|
![]()
Post
#1696
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
rozgladam sie za oponami 185/55r14 ewentualnie 185/50 albo 194/45 auto 800kg, 120KM, przeznaczenie to kjs, sprinty itp w tej chwili mam 2 markgumy nrally, 2 uniroyale chcialbym cos co bedzie dobre na asfalcie i delikatnie zabrudzonym/wilgotnym asfalcie co byscie mi polecili? yoko t1r cf1 vredestein sporttac hitrac jakis avon zv3? moze ktos testowac marguma intermediate? ale to juz profil 60 niestety TIR na wilgotnym łyżwy - szczerze to chyba gorszej gumy na mokrym nie ujeżdżałem. -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#1697
|
|
Super User Dołączył: Sat, 06 September 2014 Skąd: Siedlce ![]() |
Takie szybkie pytanko na codzien poruszalem sie na r1r w rozmiarze 195/50/15 bylem zadowolony no gdyby nie szybkie zuzywanie sie, ale cos za cos. Teraz trzeba zakupic kolejny komplet i mysle nad 595rs-r cenowo jakies 300zl taniej na komplecie, mial ktos to i to? Jak to klei scianka boczna porownywalnie twarda co w r1r? Chyba ze mozecie cos polecic w podobnej kasie?
![]() |
|
|
![]()
Post
#1698
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Kup Sport Cupy, choć ja na jesień i wiosnę używam r1r z przyjemnością.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#1699
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Ja miałem to i to. Nie warto rs-r, szczególnie przy różnicy 300 PLN na komplecie.
-------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#1700
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Miałem to i to i uważam, że jeżeli 300PLN dla Ciebie jest istotnym argumentem (zależy od punktu siedzenia) to możesz kupić te opony. Do jazdy na czas nie polecam, ale jeżeli nie uryważ sekund w dojeździe do pracy to możesz je kupić z zastrzeżeniem, że pęka w poprzek.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 17 August 2025 - 14:04 |