Shoutbox 0 nowych PW 


341 Stron V  « < 79 80 81 82 83 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Dobrze klejace opony na codzien i na tor
nowy
post Wed, 08 Apr 2015 - 11:47
Post #1601


Frequent User
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: Radom





jezdzilem w audi S3 270KM/380Nm na firestone SZ90u
bardzo zadwolony bylem - mimo pasztetowej ceny za opony


--------------------
Audi TTRS +800KM/1000Nm
seincento 1.2 (95KM/120Nm)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 08 Apr 2015 - 11:47
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Kras
post Wed, 08 Apr 2015 - 13:35
Post #1602


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





CYTAT(piwo @ Tue, 07 Apr 2015 - 09:40) *
porownywalna do r888 a wiec duzo twardsza niz w michelin sport cup i jakichkolwiek zwyklych oponach uhp.

Michelin ma akurat miekkie scianki w wiekszosci swoich opon wiec srednie porownanie. Bridgestone z kolei potrafi miec bardzo twarde, twardsze niz R888 czy niektore inne semi.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krisu_K13TL
post Wed, 08 Apr 2015 - 13:49
Post #1603


Super User
Dołączył: Sun, 04 August 2013
Skąd: Kraków





Panowie Hankook Ventus S1 Evo K107- ktoś coś? W moim przypadku rozmiar 205/40

Według etykiety średniaki, bo C/C, ale wg. rezulteo świetne na mokrym, a tego szukam, poza tym opinie np. na oponeo bardzo na tak, z kolei na tyrereview takie sobie, ale nie ma nic konkretnego na nie...

Link do rezulteo: http://www.rezulteo-opony.pl/opony-hankook...esty-opon-30781

Ktoś miał styczność? Lepsze hankooki, czy falkeny ZE914?


--------------------
Było: e36 323ti, e36 328iT, e46 325ti, e39 m5
Jest: e81 n54b30a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zepter00
post Thu, 09 Apr 2015 - 00:13
Post #1604


Rookie
Dołączył: Wed, 08 April 2015





Witam wszystkich. Zwracam się z prośbą o radę do bardziej doświadczonych kolegów. "Pacjent" to Octavia 1 1,9 TDI FWD. Moc 145 KM moment 315 Nm. Waga 1280 kg. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...3c5ed0b47e.html Potrzebne dobrze klejące opony do szybkiej codziennej jazdy 205/55 R16. Wymagane bardzo dobra przyczepność na mokrym w zakrętach, odporność na aquaplaniang i co najmniej dobra przyczepność na suchym. Raczej coś z UHP? Z góry dziękuję za rady.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebalenk
post Thu, 09 Apr 2015 - 09:54
Post #1605


Frequent User
Dołączył: Fri, 29 January 2010
Skąd: Poznań





Rainsport 3. W 205/55/16 trudno będzie o cokolwiek lepszego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michiweni
post Thu, 09 Apr 2015 - 14:53
Post #1606


Rookie
Dołączył: Thu, 09 April 2015





Dokładnie. Kolega wyżej ma rację.


--------------------
Sprawdź ofertę kursów i szkoleń bezpiecznej jazdy agencji szkoleniowej Crusar4Rally
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zepter00
post Thu, 09 Apr 2015 - 21:01
Post #1607


Rookie
Dołączył: Wed, 08 April 2015





Dzięki za radę!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Thu, 09 Apr 2015 - 22:09
Post #1608


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





tylko rainsporty maja strasznie miekkie boki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maciekr
post Fri, 10 Apr 2015 - 00:08
Post #1609


Super User
Dołączył: Sat, 14 March 2009





CYTAT(zepter00 @ Thu, 09 Apr 2015 - 00:13) *
Witam wszystkich. Zwracam się z prośbą o radę do bardziej doświadczonych kolegów. "Pacjent" to Octavia 1 1,9 TDI FWD. Moc 145 KM moment 315 Nm. Waga 1280 kg. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...3c5ed0b47e.html Potrzebne dobrze klejące opony do szybkiej codziennej jazdy 205/55 R16. Wymagane bardzo dobra przyczepność na mokrym w zakrętach, odporność na aquaplaniang i co najmniej dobra przyczepność na suchym. Raczej coś z UHP? Z góry dziękuję za rady.


Rozmiar Cię trochę powstrzyma, ale ja bym kupił coś z oferty Nokiana. Pewnie obecnie będzie to model Line. Nokiany są zawsze bardzo dobre na mokrym i idealnie się wpasują w Twoje oczekiwania, do tego cena będzie też przystępna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Fri, 10 Apr 2015 - 01:04
Post #1610


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





Zrobilem w zeszłym sezonie 25k km na Nokianie Line w tym rozmiarze. Auto to FWD 200 KM 400 Nm ca. 1,5 t (Passat B6). Byłem bardzo zadowolony. Zarówno na mokrym, jak i na suchym. Dobre prowadzenie, ścianki nie były zbyt miękkie. Jak na opony do dupowozu w sam raz. Ostatnio do 535d założyliśmy Conti SC5 i to też robi robotę na mokrym, ale nie wiem, czy robią też w rozmiarze, w którym szukasz.


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malutki83
post Fri, 10 Apr 2015 - 18:31
Post #1611


Frequent User
Dołączył: Sat, 04 December 2010





co wybrąc do kjs i pojeżdżawek w rozmiarze 215/45/17

nakang ns-2r
federal 595 rs-r


--------------------
E36 Compact 1,8 IS -Jest
Audi 80 coupe 2,2 Turbo AAN - Było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Fri, 10 Apr 2015 - 19:13
Post #1612


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





AD08r


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CELICA FAN
post Fri, 10 Apr 2015 - 19:38
Post #1613


Forum Killer
Dołączył: Thu, 23 February 2006
Skąd: Kraków





CYTAT(malutki83 @ Fri, 10 Apr 2015 - 18:31) *
co wybrąc do kjs i pojeżdżawek w rozmiarze 215/45/17

nakang ns-2r
federal 595 rs-r

Nankang w mieszance 120 czyli soft.


--------------------
Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Fri, 10 Apr 2015 - 21:30
Post #1614


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





powoli schodzimy tu na psy szanowni państwo...


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Fri, 10 Apr 2015 - 23:27
Post #1615


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





dlaczego? jezdziles na tych nankangach?

tak samo jak z elektronika z chin .


wszyscy biora samsunga galaxy bo najlepszy. marudza ze drogo ale najlepszy.
co z tego ze xiaomi ,oneplusone , oppo lub inne chinskie marki maja taka sama wydajnosc w cenie przez poł jak nie ma loga samsung

nie podapajmy w skrajnosci. jak ktos przetestuje te nankangi i powie ze chala to ok. ale narazie nikt tu na nich nie smigal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Fri, 10 Apr 2015 - 23:43
Post #1616


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Mogę je kupić i sprawdzić, ale widzę różnicę między michałami, pirelli a resztą świata, stąd moje poniekąd usprawiedliwione podejrzenia, że ta mega zajebista i cudowna opona, której nikt za tą śmieciową cenę nie zauważa jest na pewno fenomenem przyczepności w skali światowej wink.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
usuniety
post Sat, 11 Apr 2015 - 08:46
Post #1617


Forum Killer
Dołączył: Wed, 28 December 2011
Skąd: Katowice





Panowie jakie jest ryzyko / są minusy związane z lekkim naciągiem opony przy użytku torowym?
Konkretnie 195/45 na 8" obręczy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Sat, 11 Apr 2015 - 11:22
Post #1618


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





CYTAT(Kajman @ Fri, 10 Apr 2015 - 23:43) *
Mogę je kupić i sprawdzić, ale widzę różnicę między michałami, pirelli a resztą świata, stąd moje poniekąd usprawiedliwione podejrzenia, że ta mega zajebista i cudowna opona, której nikt za tą śmieciową cenę nie zauważa jest na pewno fenomenem przyczepności w skali światowej wink.gif

nie wiem po co ironia. ja nie napisalem ze ona jest super zajebista. moze byc kicha. ale narazie nikt jej nie testował. a juz powoli mijaja czasy w ktorych Made in china oznaczalo z urzędu chałe


z koleji nadal w umyslach jest ze gdy cena opon w rozmiarze X wynosi ok 600zl, to super mega wyscigowka w tym rozmiarze musi kosztowac 1000-1200

a moze cena 1000-1200 jest to nic innego jak lobby firm oponiarskich. a realnie da sie zrobic dobra opone wyscigowa z zyskiem za ok 700-800zl

tak samo 600 zlotych za standardowa opone w rozmiarze X moze byc ceną nadmuchaną.





Zawsze mnie jako marketingowca razi wlasnie u ludzi jak daja sie lapac na sztuczne nabijanie cen produktow premium poprzez naciaganie cen produktow mainsteamowych.



Go to the top of the page
 
+Quote Post
CELICA FAN
post Sat, 11 Apr 2015 - 11:52
Post #1619


Forum Killer
Dołączył: Thu, 23 February 2006
Skąd: Kraków





CYTAT(Kajman @ Fri, 10 Apr 2015 - 23:43) *
Mogę je kupić i sprawdzić, ale widzę różnicę między michałami, pirelli a resztą świata, stąd moje poniekąd usprawiedliwione podejrzenia, że ta mega zajebista i cudowna opona, której nikt za tą śmieciową cenę nie zauważa jest na pewno fenomenem przyczepności w skali światowej wink.gif
Kajman powiem Ci dużo po 25 kwietnia, bo mam te Nankangi tylko w mieszance 180 czyli twardszej. Dokupie tez chyba zaraz AD08, a do kompletu kupiłem właśnie nowe, Slicki rajdowe Dunlopa komplet. Wybieram sie 25 na Jastrząb i jeżeli będzie sucho mam zamiar przetestować wszystko. Dodam ze Nankangi kupiłem nowe po 300 szt czyli taniej niż bieżnikowane Profile czy Maxsporty


--------------------
Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Sat, 11 Apr 2015 - 13:10
Post #1620


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Też sie do jastrzębia wybieram na AD08r do przetestowania. Jak będzie ciepło wezmę slicka wyścigowego, chętnie skroje jakąś celice smile.gif


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post

341 Stron V  « < 79 80 81 82 83 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 16 August 2025 - 18:24