Shoutbox 0 nowych PW 


340 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Dobrze klejace opony na codzien i na tor
Kajman
post Mon, 22 Nov 2010 - 22:58
Post #161


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Ja rozmiarówkę sprawdzam w DE, u nas czasem twierdzą, że coś nie istnieje, a tam... zamawiasz i masz smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 22 Nov 2010 - 22:58
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Sev
post Tue, 23 Nov 2010 - 00:21
Post #162


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





Wg Bridgestone Europe S001 dostepna jest od 18" wzwyż ale u Japończykow jest juz od 16" ale nie w szerokości 195 sad.gif
Co innego RE11 wink.gif http://www.bridgestone.co.jp/tire/potenza_re11/size.html

Z resztą czy różnica między RE050A a S001 będzie aż tak duża jak różnica w cenie?


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Tue, 23 Nov 2010 - 07:25
Post #163


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





S02 masz niewiele droższe, a zapewniam że są lepsze smile.gif Tylko tak jak każde miekkie opony, znikają dość szybko na torze smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisiekWAW
post Tue, 23 Nov 2010 - 09:43
Post #164


Frequent User
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Warszawa





ale nie mylicie S-01 i S-02 z nowymi S001? Tak się tylko upewniam. Co do pytania

CYTAT(Sev @ Tue, 23 Nov 2010 - 00:21) *
Wg Bridgestone Europe S001 dostepna jest od 18" wzwyż ale u Japończykow jest juz od 16" ale nie w szerokości 195 sad.gif
Co innego RE11 wink.gif http://www.bridgestone.co.jp/tire/potenza_re11/size.html

Z resztą czy różnica między RE050A a S001 będzie aż tak duża jak różnica w cenie?


pomiędzy RE050A a S001 jest absolutna przepaść ohmy.gif zamieniłem RE050A 215/45 na RE050A 245/40 a później na S001 235/40 i pomiędzy dwoma pierwszymi a ostatnią jest prawdziwa przepaść w każdych warunkach. Co ciekawe na S001 jak temperatura spadnie poniżej 10 stopni wciąż da się bardzo pewnie jeździć.


--------------------
DISI-tune - strojenie silników Mazda 2.3 DISI Turbo / 2.0 SkyActiv
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Tue, 23 Nov 2010 - 09:51
Post #165









a jak zużycie opon S001 w stosunku do RE050A ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisiekWAW
post Tue, 23 Nov 2010 - 10:19
Post #166


Frequent User
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Warszawa





Podawany przez producenta Tradewear dla RE050A to 140 a dla S001 to... 280 ohmy.gif teoretycznie powinny byc dwa razy trwalsze laugh.gif jak to zobaczyłem to byłem przerażony że są z plastiku ale nic na to nie wskazuje.

Po 10kkm nie widać zużycia ale suwmiarką nie sprawdzałem, mogę to zrobić wieczorem.


--------------------
DISI-tune - strojenie silników Mazda 2.3 DISI Turbo / 2.0 SkyActiv
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Tue, 23 Nov 2010 - 10:40
Post #167


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





No tak ale Ty masz ograniczenie momentu w 3MPS na niskich biegach i w zakrętach
więc Twoje zdanie o zużyciu nie jest miarodajne wink.gif


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisiekWAW
post Tue, 23 Nov 2010 - 11:48
Post #168


Frequent User
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Warszawa





Jak mogłem zapomnieć blush.gif w tej sytuacji to cud że mogę tu pisać unsure.gif


--------------------
DISI-tune - strojenie silników Mazda 2.3 DISI Turbo / 2.0 SkyActiv
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzywaczewski
post Tue, 23 Nov 2010 - 12:15
Post #169


Forum Killer
Dołączył: Wed, 23 September 2009
Skąd: Łódź





Moze dzieki temu masz jeszcze poloski wink.gif


--------------------
EJ20G, EJ253, C16SE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisiekWAW
post Tue, 23 Nov 2010 - 12:21
Post #170


Frequent User
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Warszawa





A to temat o oponach czy ograniczeniu momentu w MPSie? Z ciekawości pytam. Moje półośki to zdaje się nie Wasz problem ani sprawa. Na szczęście ESP i wszystkie ograniczenia dają się zupełnie wyłączyć i nie aktywują się do następnego włączenia zapłonu. Może pogadamy o półoskach jak Focusy RS trochę pojeżdżą.


--------------------
DISI-tune - strojenie silników Mazda 2.3 DISI Turbo / 2.0 SkyActiv
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mowad
post Tue, 23 Nov 2010 - 12:42
Post #171


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 March 2004
Skąd: Opole





no tych S001 nie ma w moim rozmiarze. A co sadzicie o oponie Yokohama AVS Sport V102?


--------------------
www.mowad.opole.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
srbenda
post Tue, 23 Nov 2010 - 14:52
Post #172


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 September 2005
Skąd: Katowice / Banja Luka





A ja mam pytanie w sprawie (wcześniej zachwalanych) Hankook Ventus V12 Evo - jak się mają do VENTUS RS-2 Z212 tego samego producenta? Jakies doświadczenia? Z tego co wygrzebałem w necie to te drugie są niby mniej "cywilne", ale nie wiem ile w tym prawdy...

V12 Evo


Z212


--------------------
#włoszczyzna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
240Z
post Tue, 23 Nov 2010 - 15:39
Post #173


SHIFT_oldschool
Dołączył: Sun, 14 November 2004





V12 to klasyczne UHP ze średniej półki cenowej. Za tę kasę to bardzo dobra opona, będę ją testował w przyszłym roku.

R-S2 (Z212) to odpowiednik R1R. W tej klasie R-S2 niczym specjalnym się nie wyróżnia (ciekawą alternatywą jest Kumho Ecsta MX), ale za to jej następca - R-S3 (która jest jeszcze niedostępna w Europie) to świetna guma. Warto dodać, że obok Falkenów RT-615K jest najtańszą gumą w swojej klasie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mAbZ
post Tue, 23 Nov 2010 - 16:00
Post #174


Forum Homee
Dołączył: Sun, 24 July 2005
Skąd: Sthlm





CYTAT(MisiekWAW @ Tue, 23 Nov 2010 - 12:21) *
Może pogadamy o półoskach jak Focusy RS trochę pojeżdżą.


Prototypy jeździły 10 tys. km non stop na Nurburgringu - chyba wystarczy jako dowód trwałości tongue.gif

Oj sorry, nie wiedziałem że się od razu poczujesz dotknięty no ale fakt faktem że ograniczenie momentu masz
co napewno wpływa na mniejsze zużycie opon.


--------------------
Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
srbenda
post Tue, 23 Nov 2010 - 16:13
Post #175


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 September 2005
Skąd: Katowice / Banja Luka





CYTAT(240Z @ Tue, 23 Nov 2010 - 15:39) *
V12 to klasyczne UHP ze średniej półki cenowej. Za tę kasę to bardzo dobra opona, będę ją testował w przyszłym roku.


Ja chyba też wink.gif Dzięki za odpowiedź!


--------------------
#włoszczyzna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisiekWAW
post Tue, 23 Nov 2010 - 16:15
Post #176


Frequent User
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(mAbZ @ Tue, 23 Nov 2010 - 16:00) *
Prototypy jeździły 10 tys. km non stop na Nurburgringu - chyba wystarczy jako dowód trwałości tongue.gif


To się okaże. Jak do tej pory wszystko co się zepsuło w moim samochodzie było sygnowane FoMoCo tongue.gif

CYTAT(mAbZ @ Tue, 23 Nov 2010 - 16:00) *
Oj sorry, nie wiedziałem że się od razu poczujesz dotknięty no ale fakt faktem że ograniczenie momentu masz
co napewno wpływa na mniejsze zużycie opon.


Tak napewno, zwłaszcza w codziennej jeździe laugh.gif a do upalania i tak się to wszystko wyłącza.


--------------------
DISI-tune - strojenie silników Mazda 2.3 DISI Turbo / 2.0 SkyActiv
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Tue, 23 Nov 2010 - 18:21
Post #177









CYTAT(MisiekWAW @ Tue, 23 Nov 2010 - 10:19) *
Podawany przez producenta Tradewear dla RE050A to 140 a dla S001 to... 280 ohmy.gif teoretycznie powinny byc dwa razy trwalsze laugh.gif jak to zobaczyłem to byłem przerażony że są z plastiku ale nic na to nie wskazuje.

Po 10kkm nie widać zużycia ale suwmiarką nie sprawdzałem, mogę to zrobić wieczorem.


u mnie RE050A to praktycznie od wiosny do jesieni (40k km)... i są na poziomie 4mm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciass
post Tue, 23 Nov 2010 - 18:25
Post #178


Rookie
Dołączył: Mon, 18 January 2010





Jaką opone polecicie dobrze klejącą na suchym i w miare dająca rade na deszczu ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzywaczewski
post Tue, 23 Nov 2010 - 20:21
Post #179


Forum Killer
Dołączył: Wed, 23 September 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(MisiekWAW @ Tue, 23 Nov 2010 - 12:21) *
Moje półośki to zdaje się nie Wasz problem ani sprawa.

Masz dzisiaj klimakterium czy jak? Ja tu zyczliwie a Ty od razu z buta.
Jesli Cie urazilem, to przepraszam.


--------------------
EJ20G, EJ253, C16SE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Tue, 23 Nov 2010 - 20:24
Post #180


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT(Maciass @ Tue, 23 Nov 2010 - 18:25) *
Jaką opone polecicie dobrze klejącą na suchym i w miare dająca rade na deszczu ?


Chyba nie czytałeś wątku, cofnij się kawałek. Poza tym większość UHP jakoś działa na deszczu.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post

340 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 14:11