![]() ![]() |
Mon, 22 Nov 2010 - 22:58
Post
#161
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Ja rozmiarówkę sprawdzam w DE, u nas czasem twierdzą, że coś nie istnieje, a tam... zamawiasz i masz
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Mon, 22 Nov 2010 - 22:58
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Tue, 23 Nov 2010 - 00:21
Post
#162
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 Skąd: Wrocław |
Wg Bridgestone Europe S001 dostepna jest od 18" wzwyż ale u Japończykow jest juz od 16" ale nie w szerokości 195
Co innego RE11 Z resztą czy różnica między RE050A a S001 będzie aż tak duża jak różnica w cenie? -------------------- Project FiA 6Y20VT - v 1.5
|
|
|
|
Tue, 23 Nov 2010 - 07:25
Post
#163
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
S02 masz niewiele droższe, a zapewniam że są lepsze
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Tue, 23 Nov 2010 - 09:43
Post
#164
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Warszawa |
ale nie mylicie S-01 i S-02 z nowymi S001? Tak się tylko upewniam. Co do pytania
Wg Bridgestone Europe S001 dostepna jest od 18" wzwyż ale u Japończykow jest juz od 16" ale nie w szerokości 195 Co innego RE11 Z resztą czy różnica między RE050A a S001 będzie aż tak duża jak różnica w cenie? pomiędzy RE050A a S001 jest absolutna przepaść -------------------- DISI-tune - strojenie silników Mazda 2.3 DISI Turbo / 2.0 SkyActiv
|
|
|
|
| gość_bezduszny_* |
Tue, 23 Nov 2010 - 09:51
Post
#165
|
|
|
a jak zużycie opon S001 w stosunku do RE050A ?
|
|
|
|
Tue, 23 Nov 2010 - 10:19
Post
#166
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Warszawa |
Podawany przez producenta Tradewear dla RE050A to 140 a dla S001 to... 280
Po 10kkm nie widać zużycia ale suwmiarką nie sprawdzałem, mogę to zrobić wieczorem. -------------------- DISI-tune - strojenie silników Mazda 2.3 DISI Turbo / 2.0 SkyActiv
|
|
|
|
Tue, 23 Nov 2010 - 10:40
Post
#167
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm |
No tak ale Ty masz ograniczenie momentu w 3MPS na niskich biegach i w zakrętach
więc Twoje zdanie o zużyciu nie jest miarodajne -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
|
Tue, 23 Nov 2010 - 11:48
Post
#168
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Warszawa |
Jak mogłem zapomnieć
-------------------- DISI-tune - strojenie silników Mazda 2.3 DISI Turbo / 2.0 SkyActiv
|
|
|
|
Tue, 23 Nov 2010 - 12:15
Post
#169
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Łódź |
Moze dzieki temu masz jeszcze poloski
-------------------- EJ20G, EJ253, C16SE
|
|
|
|
Tue, 23 Nov 2010 - 12:21
Post
#170
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Warszawa |
A to temat o oponach czy ograniczeniu momentu w MPSie? Z ciekawości pytam. Moje półośki to zdaje się nie Wasz problem ani sprawa. Na szczęście ESP i wszystkie ograniczenia dają się zupełnie wyłączyć i nie aktywują się do następnego włączenia zapłonu. Może pogadamy o półoskach jak Focusy RS trochę pojeżdżą.
-------------------- DISI-tune - strojenie silników Mazda 2.3 DISI Turbo / 2.0 SkyActiv
|
|
|
|
Tue, 23 Nov 2010 - 12:42
Post
#171
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 March 2004 Skąd: Opole |
no tych S001 nie ma w moim rozmiarze. A co sadzicie o oponie Yokohama AVS Sport V102?
-------------------- www.mowad.opole.pl
|
|
|
|
Tue, 23 Nov 2010 - 14:52
Post
#172
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka |
A ja mam pytanie w sprawie (wcześniej zachwalanych) Hankook Ventus V12 Evo - jak się mają do VENTUS RS-2 Z212 tego samego producenta? Jakies doświadczenia? Z tego co wygrzebałem w necie to te drugie są niby mniej "cywilne", ale nie wiem ile w tym prawdy...
V12 Evo ![]() Z212
-------------------- #włoszczyzna
|
|
|
|
Tue, 23 Nov 2010 - 15:39
Post
#173
|
|
|
SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 |
V12 to klasyczne UHP ze średniej półki cenowej. Za tę kasę to bardzo dobra opona, będę ją testował w przyszłym roku.
R-S2 (Z212) to odpowiednik R1R. W tej klasie R-S2 niczym specjalnym się nie wyróżnia (ciekawą alternatywą jest Kumho Ecsta MX), ale za to jej następca - R-S3 (która jest jeszcze niedostępna w Europie) to świetna guma. Warto dodać, że obok Falkenów RT-615K jest najtańszą gumą w swojej klasie. |
|
|
|
Tue, 23 Nov 2010 - 16:00
Post
#174
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 24 July 2005 Skąd: Sthlm |
Może pogadamy o półoskach jak Focusy RS trochę pojeżdżą. Prototypy jeździły 10 tys. km non stop na Nurburgringu - chyba wystarczy jako dowód trwałości Oj sorry, nie wiedziałem że się od razu poczujesz dotknięty no ale fakt faktem że ograniczenie momentu masz co napewno wpływa na mniejsze zużycie opon. -------------------- Racing is a state of mind
www.youtube.com/mabz25 |
|
|
|
Tue, 23 Nov 2010 - 16:13
Post
#175
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka |
V12 to klasyczne UHP ze średniej półki cenowej. Za tę kasę to bardzo dobra opona, będę ją testował w przyszłym roku. Ja chyba też -------------------- #włoszczyzna
|
|
|
|
Tue, 23 Nov 2010 - 16:15
Post
#176
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Warszawa |
Prototypy jeździły 10 tys. km non stop na Nurburgringu - chyba wystarczy jako dowód trwałości To się okaże. Jak do tej pory wszystko co się zepsuło w moim samochodzie było sygnowane FoMoCo Oj sorry, nie wiedziałem że się od razu poczujesz dotknięty no ale fakt faktem że ograniczenie momentu masz co napewno wpływa na mniejsze zużycie opon. Tak napewno, zwłaszcza w codziennej jeździe -------------------- DISI-tune - strojenie silników Mazda 2.3 DISI Turbo / 2.0 SkyActiv
|
|
|
|
| gość_bezduszny_* |
Tue, 23 Nov 2010 - 18:21
Post
#177
|
|
|
Podawany przez producenta Tradewear dla RE050A to 140 a dla S001 to... 280 Po 10kkm nie widać zużycia ale suwmiarką nie sprawdzałem, mogę to zrobić wieczorem. u mnie RE050A to praktycznie od wiosny do jesieni (40k km)... i są na poziomie 4mm |
|
|
|
Tue, 23 Nov 2010 - 18:25
Post
#178
|
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 18 January 2010 |
Jaką opone polecicie dobrze klejącą na suchym i w miare dająca rade na deszczu ?
|
|
|
|
Tue, 23 Nov 2010 - 20:21
Post
#179
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Łódź |
Moje półośki to zdaje się nie Wasz problem ani sprawa. Masz dzisiaj klimakterium czy jak? Ja tu zyczliwie a Ty od razu z buta. Jesli Cie urazilem, to przepraszam. -------------------- EJ20G, EJ253, C16SE
|
|
|
|
Tue, 23 Nov 2010 - 20:24
Post
#180
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Jaką opone polecicie dobrze klejącą na suchym i w miare dająca rade na deszczu ? Chyba nie czytałeś wątku, cofnij się kawałek. Poza tym większość UHP jakoś działa na deszczu. -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 05 November 2025 - 21:44 |