Shoutbox 0 nowych PW 


341 Stron V  « < 76 77 78 79 80 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Dobrze klejace opony na codzien i na tor
sebalenk
post Mon, 30 Mar 2015 - 17:02
Post #1541


Frequent User
Dołączył: Fri, 29 January 2010
Skąd: Poznań





Kajman wiem jaka jest różnica pomiędzy oponą UHP a slickiem smile.gif Czy w przypadku deszczówek slick jest również taka przepaść względem jakiejkolwiek innej opony? Rozumiem że nic lepszego od P2G nie dostane żadne Hankooki czy pirelli? cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 30 Mar 2015 - 17:02
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
nowy
post Mon, 30 Mar 2015 - 17:10
Post #1542


Frequent User
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: Radom





ja jadac po mokrym na slicku michelina - mitsu evo X , przez pierwsze kilometry smialem sie do siebie i kiwałem głową ze to niemozliwe by opona tak trzymala na mokrym !!!
tego sie nie da opisac slowami .

jezdzlem na michelin S9F 14DOT





--------------------
Audi TTRS +800KM/1000Nm
seincento 1.2 (95KM/120Nm)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebalenk
post Mon, 30 Mar 2015 - 17:24
Post #1543


Frequent User
Dołączył: Fri, 29 January 2010
Skąd: Poznań





S9F upalałeś na mokrym? Ja wczoraj jeździłem na rajdowym BFie i tragedia 30km/h i w zakręt nie mogłem wejść...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nowy
post Mon, 30 Mar 2015 - 17:30
Post #1544


Frequent User
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: Radom





no torze plaskim - podczas mżawki
bylo kosmicznie PRZYCZEPNIE !!!
ale faktycznie jak na nich jechalem na tor okolo 15-20km od miejsca zamieszkania to nie dalo sie w koleinach z wodą bezpiecznie jechac wiecej niz 50km/h .

https://www.youtube.com/watch?v=DkGjfP6cPAw
filmik zapozyczony od wlasciciela S2
wycięte najlepsze momenty w którch S2 objezdzalem minimum raz na okrązenie a potem na niego czekalem i ponownie wyprzedzalem (to zasluga trzymania opon)


--------------------
Audi TTRS +800KM/1000Nm
seincento 1.2 (95KM/120Nm)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
usuniety
post Mon, 30 Mar 2015 - 17:50
Post #1545


Forum Killer
Dołączył: Wed, 28 December 2011
Skąd: Katowice





CYTAT(CELICA FAN @ Mon, 30 Mar 2015 - 14:36) *
Słuchaj rzeczywiście maja tylko 5 mm nowe?

jak przyjdą to zweryfikuję wink.gif
CYTAT(piwo @ Mon, 30 Mar 2015 - 15:20) *
r888 tez maja tyle wiec mnie to by wcale nie zdziwilo. gorzej ze syron robi opony o kiepskiej mieszance. co test to na koncu listy. bieznik zasadniczo nie ma wiekszego znaczenia.
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2013-...s-Tyre-Test.htm
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2012-...raking-Test.htm

ja tam testom nie ufam. Dopóki nie sprawdzisz to się nie przekonasz. Zwłaszcza patrząc na kolejność innych opon.
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Syron/Street-Race.htm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adanus
post Tue, 31 Mar 2015 - 02:05
Post #1546


Forum Killer
Dołączył: Sat, 19 June 2004
Skąd: wodzisław






Federal 595RSR vs Extreme VR1

co z tych dwóch opon wybrać na pojeżdzawki na nawierzchniach śliskich i szybko zjadających opony?


obecnie jeżdzę na rewelacyjnych A048 ale zastanawiam się nad tańszą alternatywą
a A048 chce zostawić na np. Kielce



--------------------
civic only for track
www.facebook.com/EVORART
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Tue, 31 Mar 2015 - 19:09
Post #1547


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





CYTAT(nowy @ Mon, 30 Mar 2015 - 17:30) *
no torze plaskim - podczas mżawki
bylo kosmicznie PRZYCZEPNIE !!!
ale faktycznie jak na nich jechalem na tor okolo 15-20km od miejsca zamieszkania to nie dalo sie w koleinach z wodą bezpiecznie jechac wiecej niz 50km/h .

https://www.youtube.com/watch?v=DkGjfP6cPAw
filmik zapozyczony od wlasciciela S2
wycięte najlepsze momenty w którch S2 objezdzalem minimum raz na okrązenie a potem na niego czekalem i ponownie wyprzedzalem (to zasluga trzymania opon)

ile kosztuje wjazd na jastrzab?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nowy
post Tue, 31 Mar 2015 - 19:11
Post #1548


Frequent User
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: Radom





CYTAT(xtremesystems @ Tue, 31 Mar 2015 - 19:09) *
ile kosztuje wjazd na jastrzab?


zalezy jaka impreza
~250zl / dzien 10-16


--------------------
Audi TTRS +800KM/1000Nm
seincento 1.2 (95KM/120Nm)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
scoobany111
post Tue, 31 Mar 2015 - 20:56
Post #1549


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 February 2013
Skąd: Błonie





Zgadza się,z czego po tych 6 godzinach jazdy ma się naprawdę dosyć..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
addam24
post Tue, 31 Mar 2015 - 22:23
Post #1550


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 June 2010





CYTAT(prez_s @ Mon, 30 Mar 2015 - 11:50) *
A jak z komfortem jazdy (głośność)?


Nie sa glosniejsze od conti.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
addam24
post Tue, 31 Mar 2015 - 22:24
Post #1551


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 June 2010





CYTAT(prez_s @ Mon, 30 Mar 2015 - 11:50) *
A jak z komfortem jazdy (głośność)?


Nie sa glosniejsze od conti.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin_Celica
post Wed, 01 Apr 2015 - 10:27
Post #1552


User
Dołączył: Fri, 04 May 2012





Panowie,
Czy jest alternatywa do Conti Sport Contact 5 ?
Rozmiar 215/45/R17, auto FWD 166 KM, 1200 kg
Cel: dynamiczna jazda miejska, w tym po deszczu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Wed, 01 Apr 2015 - 11:07
Post #1553


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





CYTAT(adanus @ Tue, 31 Mar 2015 - 02:05) *
co z tych dwóch opon wybrać na pojeżdzawki na nawierzchniach śliskich i szybko zjadających opony?

Nie wydaje ci się, że jedno przeczy drugiemu?


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PitGTR
post Wed, 01 Apr 2015 - 11:22
Post #1554


User
Dołączył: Sat, 05 May 2007
Skąd: Gdańsk





CYTAT(Marcin_Celica @ Wed, 01 Apr 2015 - 10:27) *
Panowie,
Czy jest alternatywa do Conti Sport Contact 5 ?
Rozmiar 215/45/R17, auto FWD 166 KM, 1200 kg
Cel: dynamiczna jazda miejska, w tym po deszczu.


Potenza R002. Mam taki rozmiar w FWD 240KM, w takich warunkach używam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adanus
post Wed, 01 Apr 2015 - 12:02
Post #1555


Forum Killer
Dołączył: Sat, 19 June 2004
Skąd: wodzisław





CYTAT(Tommo @ Wed, 01 Apr 2015 - 12:07) *
Nie wydaje ci się, że jedno przeczy drugiemu?



nie nie wydaje mi się
potrzebne na nawierzchnie betonowe na który ciągle jest "syf" i wykruszający się beton i asfalt który jest stary dziurawy i popękany
niestety takie realia w pl


--------------------
civic only for track
www.facebook.com/EVORART
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Wed, 01 Apr 2015 - 14:51
Post #1556


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Jak masz syf, błoto, piasek to tracisz przyczepność. Jednocześnie opona mniej będzie schodzić, to oczywiste.
Problem może być z dziurami, wyrwami na których może dojść do mechanicznego uszkodzenia opony.
Do takich zastosowań proponuję rajdowego slicka np. Hankook Ventus T51. Bardzo mocna opona. W Nowym Mieście gdzie właśnie takie warunki występują, spisują się świetnie.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
[Yossarian]
post Wed, 01 Apr 2015 - 18:17
Post #1557


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 August 2009
Skąd: Białystok





Właśnie - tracisz na czymś takim przyczepność i szorujesz oponą po bardzo szorstkim betonie. Właśnie dlatego zużycie jest bardzo duże na takiej nawierzchni. Drogowe Yokohama C.drive 2 zdarły się u mnie w rekordowym tempie podczas jazdy w Kjsach na takim czymś. A ja jeżdżę bardzo płynnie (i powoli tongue.gif ).


--------------------
_http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder
Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16
było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 01 Apr 2015 - 18:21
Post #1558


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





NIe ma cudów, albo będą trzymać albo dłużej wytrzymywać. Poszedłbym w rajdowe Michelin ERC/WRC.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Wed, 01 Apr 2015 - 20:49
Post #1559


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





CYTAT([Yossarian] @ Wed, 01 Apr 2015 - 18:17) *

Właśnie - tracisz na czymś takim przyczepność i szorujesz oponą po bardzo szorstkim betonie.

Tak też może być. Ale to już bardziej wynika z błędów kierowcy, który dopuszcza do zerwania przyczepności kół, poza szczególnymi przypadkami, kiedy jest to wskazane.
Generalnie jest tak: im bardziej przyczepna nawierzchnia, tym większe prędkości, a co za tym idzie, większe siły działające na oponę, które przyczyniają się do jej zniszczenia.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mareq
post Wed, 01 Apr 2015 - 21:00
Post #1560


User
Dołączył: Mon, 12 October 2009





CYTAT(Tommo @ Wed, 01 Apr 2015 - 14:51) *
Jak masz syf, błoto, piasek to tracisz przyczepność. Jednocześnie opona mniej będzie schodzić, to oczywiste.
Problem może być z dziurami, wyrwami na których może dojść do mechanicznego uszkodzenia opony.
Do takich zastosowań proponuję rajdowego slicka np. Hankook Ventus T51. Bardzo mocna opona. W Nowym Mieście gdzie właśnie takie warunki występują, spisują się świetnie.


Testowałem Dmack w Nowym Mieście. Tylko Michał był odrobinę szybszy. Tu macie porcje kolejnych opinii użytkowników :Rajdowy slick Dmack


--------------------
_Potestowe slicki wyścigowe i rajdowe
Go to the top of the page
 
+Quote Post

341 Stron V  « < 76 77 78 79 80 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 14 August 2025 - 12:31