![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1541
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Kajman wiem jaka jest różnica pomiędzy oponą UHP a slickiem
![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1542
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: Radom ![]() |
ja jadac po mokrym na slicku michelina - mitsu evo X , przez pierwsze kilometry smialem sie do siebie i kiwałem głową ze to niemozliwe by opona tak trzymala na mokrym !!!
tego sie nie da opisac slowami . jezdzlem na michelin S9F 14DOT ![]() ![]() -------------------- Audi TTRS +800KM/1000Nm
seincento 1.2 (95KM/120Nm) |
|
|
![]()
Post
#1543
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2010 Skąd: Poznań ![]() |
S9F upalałeś na mokrym? Ja wczoraj jeździłem na rajdowym BFie i tragedia 30km/h i w zakręt nie mogłem wejść...
|
|
|
![]()
Post
#1544
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: Radom ![]() |
no torze plaskim - podczas mżawki
bylo kosmicznie PRZYCZEPNIE !!! ale faktycznie jak na nich jechalem na tor okolo 15-20km od miejsca zamieszkania to nie dalo sie w koleinach z wodą bezpiecznie jechac wiecej niz 50km/h . https://www.youtube.com/watch?v=DkGjfP6cPAw filmik zapozyczony od wlasciciela S2 wycięte najlepsze momenty w którch S2 objezdzalem minimum raz na okrązenie a potem na niego czekalem i ponownie wyprzedzalem (to zasluga trzymania opon) -------------------- Audi TTRS +800KM/1000Nm
seincento 1.2 (95KM/120Nm) |
|
|
![]()
Post
#1545
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 28 December 2011 Skąd: Katowice ![]() |
Słuchaj rzeczywiście maja tylko 5 mm nowe? jak przyjdą to zweryfikuję ![]() r888 tez maja tyle wiec mnie to by wcale nie zdziwilo. gorzej ze syron robi opony o kiepskiej mieszance. co test to na koncu listy. bieznik zasadniczo nie ma wiekszego znaczenia. http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2013-...s-Tyre-Test.htm http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2012-...raking-Test.htm ja tam testom nie ufam. Dopóki nie sprawdzisz to się nie przekonasz. Zwłaszcza patrząc na kolejność innych opon. http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Syron/Street-Race.htm |
|
|
![]()
Post
#1546
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 19 June 2004 Skąd: wodzisław ![]() |
Federal 595RSR vs Extreme VR1 co z tych dwóch opon wybrać na pojeżdzawki na nawierzchniach śliskich i szybko zjadających opony? obecnie jeżdzę na rewelacyjnych A048 ale zastanawiam się nad tańszą alternatywą a A048 chce zostawić na np. Kielce -------------------- civic only for track
www.facebook.com/EVORART |
|
|
![]()
Post
#1547
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
no torze plaskim - podczas mżawki bylo kosmicznie PRZYCZEPNIE !!! ale faktycznie jak na nich jechalem na tor okolo 15-20km od miejsca zamieszkania to nie dalo sie w koleinach z wodą bezpiecznie jechac wiecej niz 50km/h . https://www.youtube.com/watch?v=DkGjfP6cPAw filmik zapozyczony od wlasciciela S2 wycięte najlepsze momenty w którch S2 objezdzalem minimum raz na okrązenie a potem na niego czekalem i ponownie wyprzedzalem (to zasluga trzymania opon) ile kosztuje wjazd na jastrzab? |
|
|
![]()
Post
#1548
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: Radom ![]() |
ile kosztuje wjazd na jastrzab? zalezy jaka impreza ~250zl / dzien 10-16 -------------------- Audi TTRS +800KM/1000Nm
seincento 1.2 (95KM/120Nm) |
|
|
![]()
Post
#1549
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 21 February 2013 Skąd: Błonie ![]() |
Zgadza się,z czego po tych 6 godzinach jazdy ma się naprawdę dosyć..
|
|
|
![]()
Post
#1550
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1551
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1552
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 04 May 2012 ![]() |
Panowie,
Czy jest alternatywa do Conti Sport Contact 5 ? Rozmiar 215/45/R17, auto FWD 166 KM, 1200 kg Cel: dynamiczna jazda miejska, w tym po deszczu. |
|
|
![]()
Post
#1553
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
co z tych dwóch opon wybrać na pojeżdzawki na nawierzchniach śliskich i szybko zjadających opony? Nie wydaje ci się, że jedno przeczy drugiemu? -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#1554
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 05 May 2007 Skąd: Gdańsk ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1555
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 19 June 2004 Skąd: wodzisław ![]() |
Nie wydaje ci się, że jedno przeczy drugiemu? nie nie wydaje mi się potrzebne na nawierzchnie betonowe na który ciągle jest "syf" i wykruszający się beton i asfalt który jest stary dziurawy i popękany niestety takie realia w pl -------------------- civic only for track
www.facebook.com/EVORART |
|
|
![]()
Post
#1556
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Jak masz syf, błoto, piasek to tracisz przyczepność. Jednocześnie opona mniej będzie schodzić, to oczywiste.
Problem może być z dziurami, wyrwami na których może dojść do mechanicznego uszkodzenia opony. Do takich zastosowań proponuję rajdowego slicka np. Hankook Ventus T51. Bardzo mocna opona. W Nowym Mieście gdzie właśnie takie warunki występują, spisują się świetnie. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#1557
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Właśnie - tracisz na czymś takim przyczepność i szorujesz oponą po bardzo szorstkim betonie. Właśnie dlatego zużycie jest bardzo duże na takiej nawierzchni. Drogowe Yokohama C.drive 2 zdarły się u mnie w rekordowym tempie podczas jazdy w Kjsach na takim czymś. A ja jeżdżę bardzo płynnie (i powoli
![]() -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#1558
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
NIe ma cudów, albo będą trzymać albo dłużej wytrzymywać. Poszedłbym w rajdowe Michelin ERC/WRC.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#1559
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Właśnie - tracisz na czymś takim przyczepność i szorujesz oponą po bardzo szorstkim betonie. Tak też może być. Ale to już bardziej wynika z błędów kierowcy, który dopuszcza do zerwania przyczepności kół, poza szczególnymi przypadkami, kiedy jest to wskazane. Generalnie jest tak: im bardziej przyczepna nawierzchnia, tym większe prędkości, a co za tym idzie, większe siły działające na oponę, które przyczyniają się do jej zniszczenia. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#1560
|
|
User Dołączył: Mon, 12 October 2009 ![]() |
Jak masz syf, błoto, piasek to tracisz przyczepność. Jednocześnie opona mniej będzie schodzić, to oczywiste. Problem może być z dziurami, wyrwami na których może dojść do mechanicznego uszkodzenia opony. Do takich zastosowań proponuję rajdowego slicka np. Hankook Ventus T51. Bardzo mocna opona. W Nowym Mieście gdzie właśnie takie warunki występują, spisują się świetnie. Testowałem Dmack w Nowym Mieście. Tylko Michał był odrobinę szybszy. Tu macie porcje kolejnych opinii użytkowników :Rajdowy slick Dmack -------------------- _Potestowe slicki wyścigowe i rajdowe
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 14 August 2025 - 12:31 |