![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1381
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Ktoś jeździ na Bridgestone Re002 w rozmiarze 205/55/16? Jak z twardością ścianek bocznych w tych oponach? Ja mam re002 w tym rozmiarze. Moim zdaniem scianki boczne sa miekkie, bo opona napompowana do 2.6bara , a i tak lekko sie wybrzusza na przedniej osi (auto FWD , z przodu okolo 800-900kg). Na poczatku byly bardzo ciche,z czasem staly sie glosniejsze. Slyszalem opinie,ze lubia sie wyzabkowac. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1382
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 04 May 2012 ![]() |
Czy ktoś jeździł na Toyo R888 w rozmiarze 205/50/r15?
Potrzebuję semi slicków na wąski, krótki tor na lato. Asfalt suchy. Jeźdżę FWD, 170 KM. Czy ta opona nie popłynie za szybko przy wysokiej temeraturze nagrzanego asfaltu? |
|
|
![]()
Post
#1383
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
ja jezdizlem kiedys w mazdzie 323 turbo 200 kunia waga 1050kg. oponka fakt szybko schodzila (starczyla na dwa lata od kupna nowych do wyjscia drutow przy sporadycznym upalaniu; moze z 3 oesy zlotowe czyli z 9 prob po 2 minuty do tego z 10tys przebiegu normalnej jazdy). nie zauwazylem przegrzania, nawet czesto jezdzilem w kolku o promieniu 15stu metrow by je jeszcze dogrzac przed startem, ale nigdy nie upalalem przez wiecej niz 5 minut ciaglej jazdy wiec moze slabe bedziesz mial porownanie. na pojedyncze oesiki zlotowe jak znalazl byla. bylem mega happy wwtedy z nich i pozniej jak 15stki sie skocnzyly kupilem 205x40x17 i tez sie super jezdizlo.
na r888 bylem pod mega wrazenim stabilnosci auta jak sie wchodzi gwaltownie w zakrety jak i tego jak auto hamuje, jedynie trakcja nie byla za super. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1384
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
U nas te gumy z niezłym kierowcą wciąż łoją całą konkurencję
![]() ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#1385
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 04 May 2012 ![]() |
Kajman, ale nie nada, bo zaczynają płynąć?
|
|
|
![]()
Post
#1386
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Tak, to miękka mieszanka i MOŻE zacząć płynąć przy wyższych temperaturach otoczenia na dłuższych odcinkach. Przy 5-10st pewnie kilka kółek by wytrzymały.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#1387
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Ja miałem kiedyś R888 205/50/15 w E30. Potwierdzam zdanie kolegów wyżej. Opony świetne, ale na próby do kilku km.
-------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#1388
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 04 May 2012 ![]() |
Ok, rozumiem.
A który semi slick nie popłynie tak jak r888 przy wyższych temperaturach otoczenia? Budżet ok. 600 zł za oponę. Rozmiar 205/50/r15 lub 205/45/r16. |
|
|
![]()
Post
#1389
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
A048, AD08 może, Michelin Sport Cup,
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#1390
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
w przypadku a048 masz do wyboru trzy rodzaje twardosci, tylko ze od stycznia tego roku opona ta juz przestala miec certyfikat opony drogowej, ze wzgledu na zmiany w przepisach europejskich. ad08r jest duzo bardziej twarda i troszke na dluzej starcza i wolniej sie rozgrzewa. jest troche opon. nie zapominajmy o kumho v700a czy exsta xs i hankook rs-3 z222 (ten na prawde potrzebuje rozgrzania).
porownanie twardosci i przyczepnosci masz w temacie: http://www.s2ki.com/s2000/topic/839178-rs-...s-z2-vs-rivals/ a w tym roku wychodza r888r (info wyzej w temacie) dalej nastepca r11a czyli re71r http://translate.google.com/translate?hl=e...p;affiliate=GH9 oraz nastepca exsta vs czyli v720 http://www.s2ki.com/s2000/topic/982188-kumho-ecsta-v720/ fajny filmik: https://www.youtube.com/watch?v=3n6ayvlzsJA -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1391
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 13 June 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja mam re002 w tym rozmiarze. Moim zdaniem scianki boczne sa miekkie, bo opona napompowana do 2.6bara , a i tak lekko sie wybrzusza na przedniej osi (auto FWD , z przodu okolo 800-900kg). Na poczatku byly bardzo ciche,z czasem staly sie glosniejsze. Slyszalem opinie,ze lubia sie wyzabkowac. U mnie jest RWD, chyba po około 700 kg na oś, więc może będzie lepiej? Akurat w rozmiarze 205/55/16 mają dobrą cenę i zbierają niezłe opinie, więc skłaniałbym się ![]() -------------------- 1991 S2 Coupe - było
2001 IS200 - jest |
|
|
![]()
Post
#1392
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: PZ ![]() |
Czy fabrycznie, nowe semi-slicki, ale 2-letnie, mają takie same właściwości jak semi-slicki wyprodukowane powiedzmy 2 miesiące temu?
Podobno przechowywane w suchym magazynie. W przypadku opon UHP nie przejmowałbym się DOTem sprzed 2-3 lat, ale jak sprawa wygląda w przypadku semi-slicków? Interesować się takimi oponami, czy odpuścić i kupić inne? -------------------- .
|
|
|
![]()
Post
#1393
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Jeżdżę i na starszych, czasem sporo. Guma robi się z czasem głównie twardsza, więc może wymgać mocniejszego dogrzania. Ale nie po 2 latach, różnica będzie, bo zawsze jest, ale niewielka. 5 lat i więcej trza być uważnym, bo może być różnie, ale życie uczy że dobra guma wciąż może być dobrą
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#1394
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
U mnie jest RWD, chyba po około 700 kg na oś, więc może będzie lepiej? Akurat w rozmiarze 205/55/16 mają dobrą cenę i zbierają niezłe opinie, więc skłaniałbym się ![]() U mnie w aucie powinny byc 215/55/16, albo 225/45/17. Ja kupilem to, co bylo w dobrej cenie wiec moze przez to sa ciut przeciazone ![]() Niemniej jednak na zlocie mazdaspeed w czaplinku na OESie objechalem 80% aut, w tym jakies mx-5 i 2x rx-8 ![]() ![]() Na suchym asfalcie 0-100 robie w granicach 6.5sek (mozliwe,ze teraz blizej 6sek) , a 60ft 2.35-2.45. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#1395
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT Na suchym asfalcie 0-100 robie w granicach 6.5sek (mozliwe,ze teraz blizej 6sek) Jaka moc ? Brakuje mi właśnie opinii jak RE002 sprawują się przy sprincie od zera na suchym. -------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
![]()
Post
#1396
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Jaka moc ? Brakuje mi właśnie opinii jak RE002 sprawują się przy sprincie od zera na suchym. ~1700kg ~400nm/300hp . Na 1-ce pomiary z gpsa pokazuja,ze na kazde 10km/h mam kolo 0.6sek i nizej juz nie zejde. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#1397
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
kolega zastanawia się nad zakupem Bridgestone Re002 do swojego dailydrivera BMW Z3. Dwa pytania:
- Czy opona ta ma zabezpieczenie rantu felgi? - Jak wypada ta opona na tle Dunlopa Sport Maxx? Czy jest dużo głośniejsza? Bo z tego co piszecie koledzy, to Bridgestone Re002 jest raczej oponą bardziej na tor niż na co dzień. Co byście wybrali do mocnego auta, które na torze nie będzie jeździc? |
|
|
![]()
Post
#1398
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
1 ma rant
2 re002 jak najbardziej nadaje sie do z3. ja mam w fabii ta opone |
|
|
![]()
Post
#1399
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT - Czy opona ta ma zabezpieczenie rantu felgi? Nie wiem jak cała rozmiarówka, ale są rozmiary gdzie dostępne są wersje z i bez rantu. -------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
![]()
Post
#1400
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
kolega zastanawia się nad zakupem Bridgestone Re002 do swojego dailydrivera BMW Z3. Dwa pytania: - Czy opona ta ma zabezpieczenie rantu felgi? - Jak wypada ta opona na tle Dunlopa Sport Maxx? Czy jest dużo głośniejsza? Bo z tego co piszecie koledzy, to Bridgestone Re002 jest raczej oponą bardziej na tor niż na co dzień. Co byście wybrali do mocnego auta, które na torze nie będzie jeździc? Ja te re002 mam w kombi i daja rade. Nawet je testuje w obecnych warunkach , bo sniegu jak na zbawienie. Opona jak najbardziej do dd sie nadaje, a jak ktos chce pupalac to tez jest ok. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 10 August 2025 - 14:14 |