Shoutbox 0 nowych PW 


341 Stron V  « < 68 69 70 71 72 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Dobrze klejace opony na codzien i na tor
jackkpl
post Mon, 26 Jan 2015 - 19:03
Post #1381


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(darekwawa @ Mon, 26 Jan 2015 - 11:31) *
Ktoś jeździ na Bridgestone Re002 w rozmiarze 205/55/16? Jak z twardością ścianek bocznych w tych oponach?


Ja mam re002 w tym rozmiarze. Moim zdaniem scianki boczne sa miekkie, bo opona napompowana do 2.6bara , a i tak lekko sie wybrzusza na przedniej osi (auto FWD , z przodu okolo 800-900kg).

Na poczatku byly bardzo ciche,z czasem staly sie glosniejsze. Slyszalem opinie,ze lubia sie wyzabkowac.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 26 Jan 2015 - 19:03
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Marcin_Celica
post Tue, 27 Jan 2015 - 10:43
Post #1382


User
Dołączył: Fri, 04 May 2012





Czy ktoś jeździł na Toyo R888 w rozmiarze 205/50/r15?
Potrzebuję semi slicków na wąski, krótki tor na lato. Asfalt suchy. Jeźdżę FWD, 170 KM.
Czy ta opona nie popłynie za szybko przy wysokiej temeraturze nagrzanego asfaltu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Tue, 27 Jan 2015 - 12:59
Post #1383


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





ja jezdizlem kiedys w mazdzie 323 turbo 200 kunia waga 1050kg. oponka fakt szybko schodzila (starczyla na dwa lata od kupna nowych do wyjscia drutow przy sporadycznym upalaniu; moze z 3 oesy zlotowe czyli z 9 prob po 2 minuty do tego z 10tys przebiegu normalnej jazdy). nie zauwazylem przegrzania, nawet czesto jezdzilem w kolku o promieniu 15stu metrow by je jeszcze dogrzac przed startem, ale nigdy nie upalalem przez wiecej niz 5 minut ciaglej jazdy wiec moze slabe bedziesz mial porownanie. na pojedyncze oesiki zlotowe jak znalazl byla. bylem mega happy wwtedy z nich i pozniej jak 15stki sie skocnzyly kupilem 205x40x17 i tez sie super jezdizlo.
na r888 bylem pod mega wrazenim stabilnosci auta jak sie wchodzi gwaltownie w zakrety jak i tego jak auto hamuje, jedynie trakcja nie byla za super.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Tue, 27 Jan 2015 - 16:50
Post #1384


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





U nas te gumy z niezłym kierowcą wciąż łoją całą konkurencję smile.gif W obecnych nawet warunkach. Mówi się, że latem R888 do 2-3km krętego toru max. Np na Poznań nie nada smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin_Celica
post Tue, 27 Jan 2015 - 17:08
Post #1385


User
Dołączył: Fri, 04 May 2012





Kajman, ale nie nada, bo zaczynają płynąć?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Tue, 27 Jan 2015 - 17:11
Post #1386


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Tak, to miękka mieszanka i MOŻE zacząć płynąć przy wyższych temperaturach otoczenia na dłuższych odcinkach. Przy 5-10st pewnie kilka kółek by wytrzymały.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Tue, 27 Jan 2015 - 17:27
Post #1387


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





Ja miałem kiedyś R888 205/50/15 w E30. Potwierdzam zdanie kolegów wyżej. Opony świetne, ale na próby do kilku km.


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin_Celica
post Tue, 27 Jan 2015 - 20:55
Post #1388


User
Dołączył: Fri, 04 May 2012





Ok, rozumiem.
A który semi slick nie popłynie tak jak r888 przy wyższych temperaturach otoczenia?
Budżet ok. 600 zł za oponę. Rozmiar 205/50/r15 lub 205/45/r16.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Tue, 27 Jan 2015 - 23:15
Post #1389


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





A048, AD08 może, Michelin Sport Cup,


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Wed, 28 Jan 2015 - 05:59
Post #1390


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





w przypadku a048 masz do wyboru trzy rodzaje twardosci, tylko ze od stycznia tego roku opona ta juz przestala miec certyfikat opony drogowej, ze wzgledu na zmiany w przepisach europejskich. ad08r jest duzo bardziej twarda i troszke na dluzej starcza i wolniej sie rozgrzewa. jest troche opon. nie zapominajmy o kumho v700a czy exsta xs i hankook rs-3 z222 (ten na prawde potrzebuje rozgrzania).
porownanie twardosci i przyczepnosci masz w temacie:
http://www.s2ki.com/s2000/topic/839178-rs-...s-z2-vs-rivals/

a w tym roku wychodza r888r (info wyzej w temacie)
dalej nastepca r11a czyli re71r
http://translate.google.com/translate?hl=e...p;affiliate=GH9
oraz nastepca exsta vs czyli v720
http://www.s2ki.com/s2000/topic/982188-kumho-ecsta-v720/

fajny filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=3n6ayvlzsJA


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darekwawa
post Wed, 28 Jan 2015 - 15:06
Post #1391


Frequent User
Dołączył: Fri, 13 June 2008
Skąd: Warszawa





CYTAT(jackkpl @ Mon, 26 Jan 2015 - 19:03) *
Ja mam re002 w tym rozmiarze. Moim zdaniem scianki boczne sa miekkie, bo opona napompowana do 2.6bara , a i tak lekko sie wybrzusza na przedniej osi (auto FWD , z przodu okolo 800-900kg).

Na poczatku byly bardzo ciche,z czasem staly sie glosniejsze. Slyszalem opinie,ze lubia sie wyzabkowac.


U mnie jest RWD, chyba po około 700 kg na oś, więc może będzie lepiej? Akurat w rozmiarze 205/55/16 mają dobrą cenę i zbierają niezłe opinie, więc skłaniałbym się smile.gif


--------------------
1991 S2 Coupe - było
2001 IS200 - jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
empe
post Wed, 28 Jan 2015 - 18:23
Post #1392


Rookie
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: PZ





Czy fabrycznie, nowe semi-slicki, ale 2-letnie, mają takie same właściwości jak semi-slicki wyprodukowane powiedzmy 2 miesiące temu?
Podobno przechowywane w suchym magazynie.
W przypadku opon UHP nie przejmowałbym się DOTem sprzed 2-3 lat, ale jak sprawa wygląda w przypadku semi-slicków?
Interesować się takimi oponami, czy odpuścić i kupić inne?


--------------------
.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 28 Jan 2015 - 20:43
Post #1393


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Jeżdżę i na starszych, czasem sporo. Guma robi się z czasem głównie twardsza, więc może wymgać mocniejszego dogrzania. Ale nie po 2 latach, różnica będzie, bo zawsze jest, ale niewielka. 5 lat i więcej trza być uważnym, bo może być różnie, ale życie uczy że dobra guma wciąż może być dobrą smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 28 Jan 2015 - 20:46
Post #1394


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(darekwawa @ Wed, 28 Jan 2015 - 15:06) *
U mnie jest RWD, chyba po około 700 kg na oś, więc może będzie lepiej? Akurat w rozmiarze 205/55/16 mają dobrą cenę i zbierają niezłe opinie, więc skłaniałbym się smile.gif


U mnie w aucie powinny byc 215/55/16, albo 225/45/17. Ja kupilem to, co bylo w dobrej cenie wiec moze przez to sa ciut przeciazone smile.gif.
Niemniej jednak na zlocie mazdaspeed w czaplinku na OESie objechalem 80% aut, w tym jakies mx-5 i 2x rx-8 smile.gif. Ciezko mi porownac to do np michelin pss, bo mam je na innym aucie, ale tam opona nawet na flaku sie nie ugina wink.gif. RE002 wg mnie maja dobra trakcje , dodatkowo te 16" sa w dobrej cenie.
Na suchym asfalcie 0-100 robie w granicach 6.5sek (mozliwe,ze teraz blizej 6sek) , a 60ft 2.35-2.45.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mile
post Wed, 28 Jan 2015 - 21:39
Post #1395


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 December 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT
Na suchym asfalcie 0-100 robie w granicach 6.5sek (mozliwe,ze teraz blizej 6sek)


Jaka moc ? Brakuje mi właśnie opinii jak RE002 sprawują się przy sprincie od zera na suchym.


--------------------
Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 28 Jan 2015 - 21:49
Post #1396


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(mile @ Wed, 28 Jan 2015 - 21:39) *
Jaka moc ? Brakuje mi właśnie opinii jak RE002 sprawują się przy sprincie od zera na suchym.

~1700kg ~400nm/300hp . Na 1-ce pomiary z gpsa pokazuja,ze na kazde 10km/h mam kolo 0.6sek i nizej juz nie zejde.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Honada
post Thu, 05 Feb 2015 - 21:33
Post #1397


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 February 2006
Skąd: Warszawa-Marki





kolega zastanawia się nad zakupem Bridgestone Re002 do swojego dailydrivera BMW Z3. Dwa pytania:

- Czy opona ta ma zabezpieczenie rantu felgi?

- Jak wypada ta opona na tle Dunlopa Sport Maxx? Czy jest dużo głośniejsza? Bo z tego co piszecie koledzy, to Bridgestone Re002 jest raczej oponą bardziej na tor niż na co dzień. Co byście wybrali do mocnego auta, które na torze nie będzie jeździc?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Thu, 05 Feb 2015 - 21:58
Post #1398


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





1 ma rant
2 re002 jak najbardziej nadaje sie do z3. ja mam w fabii ta opone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mile
post Thu, 05 Feb 2015 - 22:55
Post #1399


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 December 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT
- Czy opona ta ma zabezpieczenie rantu felgi?


Nie wiem jak cała rozmiarówka, ale są rozmiary gdzie dostępne są wersje z i bez rantu.


--------------------
Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Thu, 05 Feb 2015 - 23:20
Post #1400


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Honada @ Thu, 05 Feb 2015 - 21:33) *
kolega zastanawia się nad zakupem Bridgestone Re002 do swojego dailydrivera BMW Z3. Dwa pytania:

- Czy opona ta ma zabezpieczenie rantu felgi?

- Jak wypada ta opona na tle Dunlopa Sport Maxx? Czy jest dużo głośniejsza? Bo z tego co piszecie koledzy, to Bridgestone Re002 jest raczej oponą bardziej na tor niż na co dzień. Co byście wybrali do mocnego auta, które na torze nie będzie jeździc?

Ja te re002 mam w kombi i daja rade. Nawet je testuje w obecnych warunkach , bo sniegu jak na zbawienie. Opona jak najbardziej do dd sie nadaje, a jak ktos chce pupalac to tez jest ok.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

341 Stron V  « < 68 69 70 71 72 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 10 August 2025 - 14:14