Shoutbox 0 nowych PW 


341 Stron V  « < 66 67 68 69 70 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Dobrze klejace opony na codzien i na tor
piwo
post Wed, 17 Dec 2014 - 20:28
Post #1341


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





http://s1299.photobucket.com/user/racing77...f6285d.jpg.html


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 17 Dec 2014 - 20:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
xtremesystems
post Sat, 20 Dec 2014 - 18:00
Post #1342


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





i zajebiscie jest 195/55 15 czyli homologowane i 205/50 15 ktore mam teraz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mile
post Tue, 30 Dec 2014 - 12:28
Post #1343


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 December 2004
Skąd: Warszawa





Co byście polecili do Clio Sporta(~180 KM/1050kg) do dynamicznej jazdy po miescie plus okazjonalnie jakiś wypad na tor ? Rozmiar 195/50R15. Wstępnie rozważałem Bridgestone Adrenalin Re002 albo Pilot Sport 3.


--------------------
Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Tue, 30 Dec 2014 - 13:43
Post #1344


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





ps3 bym odrzucil. to cywilna opona. re002 ad08r r1r .


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GrzesiekK.
post Tue, 30 Dec 2014 - 14:54
Post #1345


Forum Homee
Dołączył: Sun, 09 December 2007





Do lekkiego Clio raczej AD08R bym osobiście włożył, Adrenalin Re002 ma twardszą sporo mieszankę.


--------------------
Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mile
post Tue, 30 Dec 2014 - 15:42
Post #1346


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 December 2004
Skąd: Warszawa





Z tych dwóch nie ukrywam że bliżej by mi było do Re002, które można dostać w dużo lepszej cenie wink.gif jakie mogą być skutki tego, że dana opona będzie twarda przy tej masie auta ?


--------------------
Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Tue, 30 Dec 2014 - 19:48
Post #1347


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





ciezej ci bedzie dogrzac . ale wydaje mi sie ze i tak re002 dasz rade zagrzac bo ja na ulicy je dogrzewam

na torze nie bedzie problemu.. plus to twarda scianka
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GrzesiekK.
post Tue, 30 Dec 2014 - 21:16
Post #1348


Forum Homee
Dołączył: Sun, 09 December 2007





Mam obie gumy i AD08R robi więcej kleju i szybciej pracować zaczyna.


--------------------
Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wizard
post Sat, 03 Jan 2015 - 11:49
Post #1349


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 March 2007
Skąd: Gliwice/Rybnik





Porównywał ktoś między P Zero Trofeo, AD08R, a R888 pod kątem szybkości dogrzewania oraz osiąganych czasów?
Trofeo są podobno świetne również na mokrym (jak na semi) co mnie mocno nakręca na ich zakup.


--------------------
200KM/290Nm/1088kg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sat, 03 Jan 2015 - 16:00
Post #1350


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





trzeba pamietac ze sa dwie odmainy trofeo i trofeo r. ta druga jest mieksza i duzo szybsza.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wizard
post Sat, 03 Jan 2015 - 18:06
Post #1351


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 March 2007
Skąd: Gliwice/Rybnik





Tylko Trofeo R są dostępne w rozmiarach od 18" i szer min 235 , więc niestety odpada. R888 jest dostępne w wymiarze 205/40 R17, Trofeo 205/45/17.


--------------------
200KM/290Nm/1088kg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joe89
post Tue, 06 Jan 2015 - 21:53
Post #1352


Super User
Dołączył: Sat, 19 June 2010
Skąd: PL





Panowie uliczne s4 b5 700hp. Jakie opony kupić? Muszą przyzwoicie kleić, być w miarę ciche i nie mieć tendencji do ząbkowania się. Znajomy z forum w podobnym aucie miał Vredestein Ultrac Sessanta i bardzo je chwalił. Portfel ok. 3000 pln rozmiar opon 275/30/19.


--------------------
JZA80
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 07 Jan 2015 - 12:09
Post #1353


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Joe89 @ Tue, 06 Jan 2015 - 21:53) *
Panowie uliczne s4 b5 700hp. Jakie opony kupić? Muszą przyzwoicie kleić, być w miarę ciche i nie mieć tendencji do ząbkowania się. Znajomy z forum w podobnym aucie miał Vredestein Ultrac Sessanta i bardzo je chwalił. Portfel ok. 3000 pln rozmiar opon 275/30/19.


Najlepsze na suchy asfalt michelin pilot super sport. Lepsze sa juz tylko semi-slicki.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Garner
post Sun, 18 Jan 2015 - 14:22
Post #1354


Rookie
Dołączył: Fri, 16 January 2015





Panowie, na nowy sezon potrzebuje 235/40/18 lub 245/40/18 w kazdym razie na 9J felgę. Byłem zdecydowany na RE002 lecz polecono mi sprawdzic troche tańsze Kumho KU36 (podobno lepsze od RE002), ktoś miał z tym styczność? Będą latać na STi 300+ koni, w 98% ulica, może się wypad jeden trafi na tor, ale to wszystko. Jak z ich dogrzaniem, jak kleją na suchym/mokrym, jak ze ścieralnością? Dzięki serdeczne z góry za jakiekolwiek info.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 18 Jan 2015 - 15:13
Post #1355


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Mam takie w evo i nie chcę na nich jeździć, problem mam żeby w końcu je zjechać i wyrzucić, tak ich nie lubię. Twarda mieszanka na suche i ciepłe dni, na mokrym bardzo słabe, przy niskich temperaturach bardzo słabe również na suchym.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Garner
post Sun, 18 Jan 2015 - 17:02
Post #1356


Rookie
Dołączył: Fri, 16 January 2015





W porównaniu z RE002 wypadają dużo słabiej?

KU36 za sztukę można dorwać od 400pln, czyli lepiej będzie dołożyć tą stówkę do RE002? Ewentualnie co jeszcze do 2k można w tych rozmiarach ciekawego wyciągnąć, skłaniałbym się bardziej w stronę 245/40/18.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 18 Jan 2015 - 17:04
Post #1357


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Dołóż trochę i kup R1R. Ew weź te Adrenalin.
Na 300KM to ci 235 stykną, może nawet 225.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Sun, 18 Jan 2015 - 20:15
Post #1358


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





CYTAT(Kajman @ Sun, 18 Jan 2015 - 15:13) *
Mam takie w evo i nie chcę na nich jeździć, problem mam żeby w końcu je zjechać i wyrzucić, tak ich nie lubię. Twarda mieszanka na suche i ciepłe dni, na mokrym bardzo słabe, przy niskich temperaturach bardzo słabe również na suchym.

piszesz o ku36?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 18 Jan 2015 - 20:19
Post #1359


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





tak, moge ci kpl w 18 sprzedać za 500zł biggrin.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xtremesystems
post Sun, 18 Jan 2015 - 20:26
Post #1360


Super User
Dołączył: Thu, 29 November 2012





masz nie moje rozmiary. biggrin.gif


z kolei misiek waw pisze w samych superlatywach o ku36

CYTAT
Jeździłem na nich od 30 kwietnia do 8 listopada. Najniższe temperatury jakie pamiętam to około +2 stopni i żałowałem że za szybko zmieniłem na zimówki, bo temperatura wzrosła a im do tych około +5 nie dało się nic zarzucić. Jeżeli chodzi o zachowanie na mokrym to działają gorzej niż S001, cudów nie ma. Za to na suchym dużo lepiej, mimo że S001 to naprawdę super opony UHP smile.gif

Jeździłem tylko po ulicy, na tor coś mam Mazdą pod górę i nie mogę się wybrać.

Ogólnie na mokrym trochę się ich bałem prawdę mówiąc i raczej starałem się nie szukać granicy w jeździe po mieście, żeby później gorzko nie żałować. Niestety nie miałem okazji sprawdzić na torze w żadnych warunkach, a tam łatwiej byłoby sprawdzić gdzie jest granica na mokrym. Jeśli chodzi o samą trakcję to mi na mokrym żadna opona nie daje trakcji więc też ciężko to oceniać sad.gif

Zaraz po założeniu jechałem na nich A2 w ulewie, to do 180km/h nie było problemów. Ale wtedy były nowiutkie.

Trakcyjnie najlepsza opona jaką miałem na suchym, w tej chwili mam więcej mocy niż kiedykolwiek i najlepszą trakcję, czyli jest lepsza od:

Bridgestone RE050A 215/45
Bridgestone RE050A 245/40
Bridgestone S001 235/40
Federala 595RS-R 235/40

a to rozmiar 225 smile.gif niestety 235 w 18 jest w PL niedostępne sad.gif

Na 17tkach mam je w 235 i na 2ce mam w zasadzie pełną trakcję, co w moim aucie jest poprostu niesamowite wink.gif

Moim zdaniem w 235 są lepsze od Toyo R888, choć pewnie wyznawcy Toyo by mnie zakrzyczeli. A napewno jest od R888 o niebo cichsza i trwalsza.

Ścianki twarde, tak jak lubie wink.gif

Moje zdanie o KU36 jest takie - to pierwsza opona do Mazdy którą kupię ponownie wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

341 Stron V  « < 66 67 68 69 70 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 10 August 2025 - 11:32