![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1181
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
post 1158
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1182
|
|
User Dołączył: Thu, 20 May 2010 ![]() |
Podbijam temat Nankgangów NS-2R, kto kolwiek coś więcej wie, używał, chociaż miał w ręce niech się wypowie. Zwłaszcza, że kuszą ceną a mogą się okazać dobrą gumą za rozsądną kase jak niegdys federal rsr.
|
|
|
![]()
Post
#1183
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 17 March 2009 ![]() |
Tarantula:
Yokohamy Advan Sport V105 okazuja sie bardzo dobrymi gumami z tego co mozna wyczytac na forach i w kilku testach wiec ja juz chyba wybralem swoj typ na nastepny sezon ![]() |
|
|
![]()
Post
#1184
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
Podbijam temat Nankgangów NS-2R, kto kolwiek coś więcej wie, używał, chociaż miał w ręce niech się wypowie. Zwłaszcza, że kuszą ceną a mogą się okazać dobrą gumą za rozsądną kase jak niegdys federal rsr. na zagranicznych forach zbierają dobre opinie podobno te twardsze są cichsze a te drugie lepiej kleja. zwracają uwagę ze nie ma problemu z przegrzewaniem ale tez czekam na opinie kogoś z polski pozatym one za granicą sa śmiesznie tanie a w Polsce mój rozmiar jest w cenie potenzy wiec jak zwykle drożej . zobaczymy jak juz minie trochę czasu i nie będzie to taką nowością |
|
|
![]()
Post
#1185
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Naprawdę? Chcesz kupić nankanga w cenie potenzy?
-------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#1186
|
|
User Dołączył: Thu, 17 November 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
215/45r17 w mieszance medium są minimalnie droższy od federali, soft juz sporo droższy.
Moim zdaniem warto jednak przetestować, bo federale jakieś super nie są. -------------------- FN2
|
|
|
![]()
Post
#1187
|
|
User Dołączył: Fri, 17 July 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Witam, szukam opon do lekkiego rwd z silnikiem centralnie z tylu. Na tył kupiłem 225/45r17 potenzy Re002 bo były w dobrej cenie. Jak sie nie sprawdza to bedzie ad08r. Ale nie wiem co z przodem, lekki czyli opona musi być węższa bo sie bedzie dłużej nagrzewala. Celuje w 205/45 albo 205/50. Jazda mocno dynamiczna po mieście. W deszcz spokojnie aby sie przemieszczać. Proszę o podpowiedzi. Yoko v105, re050 czy bardziej w semislicka?
|
|
|
![]()
Post
#1188
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 November 2013 ![]() |
Panowie potrzeba mi porady specjalisty odnośnie doboru full slicków ;-) Opony z przeznaczeniem dla M3 e36 na oś napędową. Potrzeba mi opony która będzie bardzo dobrze kleiła i będzie oponą wyścigową czyli z wzmocnionymi ściankami (nie do dragu). Jesteście w stanie polecić jakieś dobre opony? Interesuje mnie rozmiar 240-295/40/18
|
|
|
![]()
Post
#1189
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 June 2009 ![]() |
do czego mają byc opony do scigania sie na wprost?yokohama A005 wtcc srednie lub michelin s8f,s8b itd. to sa srednie, michelin s9f,s9c idt to sa twarde lub michelin n2 z porsche cup sredni, to sa dobre oony w dobrej cenie, mozna je kupic używki z tego roku w bdb stanie(70-90% nowej) po testach, są nawet na allegro po 300-450zł/szt, ale jesli ma byc na nadchodzące chłodniejsze temperatury szukałbym czegos miekkiego. jezdziłem ostanio na yokohamach A005 wtcc srednich i wymagały lekkiego rozgrzania aby dobrze trzymały, 2-3 starty 0-100 i z tyłu były juz praktycznie gotowe, aby rozgrzac przód trzeba było troszke pojezdzic zygazakiem, w porównaniu do semislicków np. r888,federala,ad08 itd. to jest roznica jak drogowy kapec do dobrego semislicka
|
|
|
![]()
Post
#1190
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 November 2013 ![]() |
Opony na ulice do 100% streetowej fury. Tylko na oś napędową czyli na tył. Na przód będą AD08. Zastanawiałem się właśnie nad A005, ale czy na takich oponach można śmigać cały sezon ( auto zimuje i śmigam tylko w suchą, bezdeszczową pogodę) i zawsze będą kleiły jak trzeba czy już przy niskich temperaturach jest lipa? Fajnie jak by się szybko nie zużywały i nie były lipne w zimne dni oraz gorące ;-) Samochód 550+ a po zimie mam nadzieje 800+. Następnie jaki wybrać profil opony żeby zwiększyć trakcję czy to nie ma znaczenia?
|
|
|
![]()
Post
#1191
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 March 2007 Skąd: Gliwice/Rybnik ![]() |
Ja jeżdżę na RE050A i uważam, że to bardzo dobra guma do jazdy na codzień. Ma sztywne ścianki boczne, w obszarze granicznym zachowuje się bardzo przewidywalnie. Klei przyzwoicie na suchym i przyzwoicie się prowadzi na mokrym, chociaż nie ukrywam, że w przyszłym roku zależałoby mi na znacząco lepszym gripie. Ktoś ma porównanie do Re002?
Jeśli różnica jest niewielka to nie będę sobie zawracał nią głowy, a pomyślę o drugim komplecie felg z semislickiem. -------------------- 200KM/290Nm/1088kg
|
|
|
![]()
Post
#1192
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
ja z kolei nie mialem re050a a mam re002.
i odczucia mam takie jak ty. tj fajne scianki . twarde . dobrze na mokrym i suchym . ale na suchym moglo by jeszcze lepiej kleic. znaczy jak sie je rozgrzeje to jest juz bomba na maxa. |
|
|
![]()
Post
#1193
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 January 2009 ![]() |
Panowie czy to normalne ze w micheline pilot sport scianki sa duzo bardziej twardsze niz w pilot sport 3? Ostanio zakupilem pilot sport 3 z nadzieja ze beda lepsze od normalnych pilot sportow z ktorymi juz kupilem samochod. W nowych pilot sportach 3 scianki mozna bez problemu wyginac reka. Nie mialem jeszcze okazji ostrzej polatac i poprobowac ale wydaje mi sie ze bedzie gorzej?
-------------------- :)
|
|
|
![]()
Post
#1194
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Tak, normalne. Bo Pilot Sport 3 nie jest tak naprawde nastepca PS2, tylko opona bardziej budzetowa i o gorszych osiagach. Jesli chcesz twarda scianke w Michelinie to musisz kupic Pilot Super Sport.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#1195
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 January 2009 ![]() |
Zalamalem sie
![]() -------------------- :)
|
|
|
![]()
Post
#1196
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
No akurat Micheliny drogowe zawsze byly miekkie. Ale przynajmniej sa dobre na mokrym dzieki temu.
Jak bedzie bardzo miekko to najwyzej dasz wieksze cisnienia. -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#1197
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 05 August 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Panowie, czy jest sens nacinać deliktanie opony (slicki) w celu ich szybszego rozgrzewania?
I nie chodzi mi tu o głębsze nacięcia wykonywane nożem do opon w celu lepszego odprowadzania wody. Mam na myśli płytkie (1-2mm głębokości) nacięcia wykonywane np. nożykiem do tapet. Takie pojedyńcze po których prawie nie ma śladu. Widziałem że stosuje się coś takiego - czy jest sens i czy faktycznie poprawi rozgrzewanie opony. Zakładam, że mamy np średnią mieszankę a temp. powietrza i jezdni spadła a odcinek jest bardzo krótki i ma np. tylko 2km. Warto nacinać? Nie warto? |
|
|
![]()
Post
#1198
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
nie lepiej kupic drugi komplet super miekkich slikow?
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1199
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 12 May 2003 Skąd: L ![]() |
a jakie opony Panowie polecicie do 600konnego czterołapa 255/35ZR18 x 4, oczywiscie letnie, takie ktore beda dobrze moc przenosić podczas ruszania (bez strzelania ze sprzegła, no moze czasem...) i hamowania, auto jezdzone tylko wiosna/latem/jesienia w 90% w ładna pogode, przewaznie trasy do 100 kilometrów.
|
|
|
![]()
Post
#1200
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 30 March 2006 ![]() |
a jakie opony Panowie polecicie do 600konnego czterołapa 255/35ZR18 x 4, oczywiscie letnie, takie ktore beda dobrze moc przenosić podczas ruszania (bez strzelania ze sprzegła, no moze czasem...) i hamowania, auto jezdzone tylko wiosna/latem/jesienia w 90% w ładna pogode, przewaznie trasy do 100 kilometrów. Może Toyo R1R lub Yokohama Ad08? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 06 August 2025 - 04:36 |