![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1141
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: Radom ![]() |
ja bym nie mial problemu zalozenia RE002 do 1700kg kombi
nikt nie wspomina o oponie TANIEJ rownie dobrej do agresywniejszej jazdy (nie po torze) Firestone Firehawk SZ90u (jezdzlem , bardzo sobie chwale) obecnie jezdze na RE002 w evo x 1560kg wagi bez pasazerow - jest OK -------------------- Audi TTRS +800KM/1000Nm
seincento 1.2 (95KM/120Nm) |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1142
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 November 2013 ![]() |
Czesc,
Prosze o rade: - 260KM RWD 1500kg, opona uniwersalna, ale dajaca rade okazjonalnie na torze - obecnie RE050A ROF - kiepski komfort, troche podsterownosci i latwa do przegrzania na torze - reszta ok Opcje (bez ROF): - PS3 - Yoko Advan Sport V105 Z ROF: - PS2 ROF Ktora z powyzszych opon ma najsztywniejsze scianki? Boje sie, ze po odejsciu od ROF bedzie mi tego brakowalo na torze. Ktora jest najbardziej odporna na przegrzanie? Sklaniam sie ku PS3, ale kusi mnie tez Yoko (nigdy nie mialem). Ewentualnie PS2 ROF. Dzieki za rade! |
|
|
![]()
Post
#1143
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Czesc, Prosze o rade: - 260KM RWD 1500kg, opona uniwersalna, ale dajaca rade okazjonalnie na torze Najlepszym rozwiązaniem będzie zakup oddzielnych kół z przeznaczeniem tylko na tor ![]() -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#1144
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 November 2013 ![]() |
Na poczatku chcialem tak zrobic, ale nie mam miejsca w piwnicy, a na tor jezdze max 5 razy na rok, wiec mi sie nie oplaca.
|
|
|
![]()
Post
#1145
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
o ad08r pomysl.
http://media.unitedfuture-yoko.com.s3.amaz...4-brouchure.pdf -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1146
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 November 2013 ![]() |
A jak twardosc scianki w tych Yokohamach?
ad08r nie robi problemow na mokrym? |
|
|
![]()
Post
#1147
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Popatrz na bieznik i sam sobie odpowiedz
![]() Na mokrym asfalcie bedzie ok ale u nas czesto mokry asfalt = koleiny pelne wody i wielkie kaluze. W takich warunkach AD08 nie ma zadnych szans. -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#1148
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
powiem tak. scianki mega twarde porownywalne do r888. duzo twardsze niz w michelinach sport cupach. nie ma co porownywac wogole do cywilnych uhp na ktorych jak sie siadzie to lamia sie na pol ( ja mam porownanie do goodyear assymetric 2, ktory byl mega miekki, ale trzymal tez niezle, chodz duzo gorzej niz Ad08r(okolo 3s roznicy na probie 1 minuta 30s przy zamianie tylko dwoch opon na osi napedzanej) ). na ad08r mozna normalnie siedziec i sie nie zegna na pol. odnosnie glebokiej wody to moge dodac ze to jeden z nielicznych semi slikow ktory ma 8mm glebokosci bieznika. az sam sie zdziwilem jak do mnie przyszly. wiekszosc semi to okolo 6mm w dol.z drugiej strony nie testowalem jeszcze tych opon na glebokiej wodzie, w deszczu nie atakujac jezdzi sie dosc normalnie
http://www.tirerack.com/tires/tests/chartD...ay.jsp?ttid=172 -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1149
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 June 2008 Skąd: KrK/RbK ![]() |
mam ad08 to zdecydowanie nie opona na deszcz
![]() jak przedmówca wspomniał często: " mokry asfalt = koleiny pelne wody i wielkie kaluze" r1r przy nich to typowa opona na deszcz ![]() nie oczekujmy cudów ![]() ![]() ![]() -------------------- Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)
|
|
|
![]()
Post
#1150
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
tylko należy wspomnieć pytajacemu ze jak chce kupic ad08 to przeważnie kupuje jedna opone w cenie dwóch innych
|
|
|
![]()
Post
#1151
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 November 2013 ![]() |
Poczytalem sobie troche i wyglada na to, ze ad08r jest za agresywna dla mnie - niestety sa to opony na moje glowne auto, wiec na deszczu musza dzialac dobrze. Wiem, wiem, ze wszystkiego miec nie mozna, ale zawsze mozna sprobowac dostac cos troche lepszego niz RE050A. Pytanie co?
Ktos ma doswiadczenie z pierwszej reki, zeby porownac PS2 vs PS3? Niestety PSS nie ma rozmiarowki (255X35x18) Ewentualnie ktos uzywal Yoko Advan Sport V105? Jak twardosc scianki? |
|
|
![]()
Post
#1152
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
ad08r nie kosztuje wiecej niz rywale uhp. wystarczy spojrzec na ceny pirelli p zero, conti sport contact 5, czy goodyear assymetric 2 by sie przekonac, ze ad08r nie kosztuje wiecej. jesli ad08r jest za agresywne to raczej ciezko bedzie o opone cywilna z twarda scianka boczna. wszystkie cywilne uhp to miekkkie kapcie. oczywiscie sa miekkie i bardziej miekkie ale na pewno nie sa to opony sztywne. Na torze kazdy uhp zabkuje i sie przegrzewa (moje assymetricy 2; 225x45x17 za 1000zl para po paru okrazeniach (okolo 5x50s) w Wyrazowie starte mialy zewnetrzne klocki ( bez jazdy bokami) ). oczywiscie wszystko zalezy od ilosci czasu tam spedzonego, ale mozliwe sa odpadania klockow czy ostre przytarcie krawedzi opon. kolejna sprawa czy na deszczu re002 bylyby bardziej odporne na aquaplaining od ad08r? ja nie sadze. nie ma opony uniwersalnej i jak to ktos napisal wyzej najlepiej dwa komplety opon na droge i na tor. albo isc na kompromis wiedzac ze jako cos dobrze klei na mokrym to zanczy ze musi miec duzo rowkow i byc z cholernie miekkiej mieszanki, ktora na torze moze po paru km zniknac, a jak wybierze jakas mniej poryta opone z twardsza budowa to taka opona na mokrym bedzie sie slizgac jak na lodzie. oczywiscie sa rozwiazania posrednie, takie jak np michelin super sport, ktore tu i tu sa srednie.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1153
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Bo wszystko zalezy czego sie oczekuje od opony. Wiadomo, ze AD08 rozwala konkurencje UHP na suchym asfalcie i na probach torowych, nie ma sily by tak nie bylo. Ale z drugiej strony nie jest to opona do codziennego uzytku w naszym klimacie. Zawsze cos za cos.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#1154
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: Radom ![]() |
jezdzilem na advan AD08 (bez literki R)
na suchym po torze rewelacja - 2razy lepiej niz na R888 (tutaj juz byla koncowka opony ale bieznik jeszcze byl ) rozsadna scieralnosc - tor jastrzab (kolo radomia) bardzo dobra przyczepnosc, chropowaty tor . na mokrym nie moge sie wypowiedziec bo na codzien po miescie nie jezdzilem . -------------------- Audi TTRS +800KM/1000Nm
seincento 1.2 (95KM/120Nm) |
|
|
![]()
Post
#1155
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
........ kolejna sprawa czy na deszczu re002 bylyby bardziej odporne na aquaplaining od ad08r? ja nie sadze...... Tutaj mogę coś napisać od siebie, miałem i wspomniane Yoko i mam wspomniane RE002 i Brigdestone w deszczu jest lepszy ale w słoneczny dzień nie robi tego kleju który robi Yoko. Nie mniej jednak AD08 w deszczu są całkiem OK, osobiście wolałem w deszczu na nich śmigać niż na cywilnych Conti SC2 czu Dunlopie Sport 01. Inna sprawa że o ADO8R i RE002 trzeba na cywilnym samochodzie pamiętać ze się je ma, zwłaszcza przy wyjeździe w chłodne poranki/nocą, zanim nie zagrzejemy tych opon to w skrócie FWD idzie zakręty jak RWD, ale to czuć od razu i słychać po pracy opony na asfalcie - miałem swego czasu sytuację z chłopakiem który do dailydriver'a odkupił ode mnie koła z AD08 i nie jeździł nigdy wcześniej na tego typu oponie - tłumaczyłem naucz się ich zachowania, nie dziduj od razu, tył dużo dłużej będziesz zagrzewał niż przód (auto FWD 200KM 67% masy przód) efekt był taki że na prawym zakręcie wyciął barierki, położył słupa energetycznego, bo jak to stwierdził "tak kleiły że szok " ..... no zimny tył puścił a przód chciał szybciej ![]() -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#1156
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 November 2013 ![]() |
Dzieki wszystkim za opinie.
Ktos ma doswiadczenie z pierwszej reki, zeby porownac PS2 vs PS3? Niestety PSS nie ma rozmiarowki (255X35x18) Ewentualnie ktos uzywal Yoko Advan Sport V105? Jak twardosc scianki? |
|
|
![]()
Post
#1157
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 17 March 2009 ![]() |
A jak sie maja opony Continental ContiSportContact 5 do tych Bridgestonow S001 lub Re002 ? Bo patrzac na testy to Conti zazwyczaj jest w Top 5 a z Bridgestonami to roznie.
|
|
|
![]()
Post
#1158
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
zazwycaj testy sa robione pod kategorie wodne, czyli najwiekszy nacisk polozony jest na hamowanie na mokrym czy aquaplaining. w tych testach rzecczywiscie conti sa bardzo dobre. jesli wzieloby sie kategorie tylko i wylacznie czas na torze czy ogolnie prowadzenie na suchym to sa to srednie opony. ale ogolnie podsumowujac i biorac pod uwage warunki jakie panuja na poslkich drogach publicznych sa bardzo dobre.
http://www.spalacz.pl/o-oponach-michelin-pilot-super-sport http://www.spalacz.pl/deszczowe-porownanie...orze-w-lublinie -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1159
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 17 March 2009 ![]() |
Im wiecej czytam na temat opon tym bardziej mieszam sobie w glowie. Tutbaj bardzo ciekawy test gdzie bezkompromisowym zwyciezca zostaly opony Yokohama Advan Sport V105
TEST OPON SPORTOWYCH |
|
|
![]()
Post
#1160
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
zazwycaj testy sa robione pod kategorie wodne, czyli najwiekszy nacisk polozony jest na hamowanie na mokrym czy aquaplaining. w tych testach rzecczywiscie conti sa bardzo dobre. jesli wzieloby sie kategorie tylko i wylacznie czas na torze czy ogolnie prowadzenie na suchym to sa to srednie opony. ale ogolnie podsumowujac i biorac pod uwage warunki jakie panuja na poslkich drogach publicznych sa bardzo dobre. http://www.spalacz.pl/o-oponach-michelin-pilot-super-sport http://www.spalacz.pl/deszczowe-porownanie...orze-w-lublinie Z tymi testami zwłaszcza przeprowadzonymi przez Niemców to ostrożnie w przypadku Continentala bym podchodził, w dużej mierze są "opłacone" i stronnicze wg. mnie. Na przykład wspomniane przeze ze mnie Continentale Sport Contact 2 w niejednym teście były opisywane jako bardzo dobra opona w deszcz, odporna na aquaplaning co jest wierutną bzdurą i przeczy temu jak jest zbudowana i jak się zachowuje na żywo w deszczu ![]() -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 05 August 2025 - 13:36 |