![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1021
|
|
User Dołączył: Tue, 07 December 2010 ![]() |
Panowie,
szukam też czegoś co da mi również komfort w jeździe codziennej co będzie najbardziej przyjazne(miekkie ścianki) - nokian zline - GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 2 - DUNLOP SP SPORT MAXX RT AO MFS - UNIROYAL RAINSPORT 3 FR 225/45 R17 94 Y - VREDESTEIN ULTRAC SESSANTA - BRIDGESTONE RE002 ???z naciskiem na wybieranie nierówności ![]() -------------------- Ford Fiesta ST150 Race Car
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1022
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
r888 bardzo fajnie wybiera. po nalozeniu r888 (wczesniej conti premium contact 2) odczulem duza poprawe komfortu wybierania nierownosci. mysle ze twarde scianki lepiej wybieraja nierownosci niz miekkie(moze to kwestia doboru amortyzatorow, a moze tego ze w r888 wystarczy 1,8 bara a w conti mialem 2,2). (o halasie nie wspominam, bo w r888 jest jak w pociagu, lupie przy kazdej predkosci)
z tej listy jeszcze jezdzilem na asymetricu 2 w 225/45/17. lubi dobic na dziurze i bardzo kladaca sie opona (mimo ze mam -2,5 stopnia negatywu). przyczepna na mokrym i suchym ale w pierwszej fazie skrecenia kierownica daje dziwne uczucie uslizgu i braku kontroli nad autem. (bieznik jest nawet czesciowo na boku opony, wiec chyba producent przewidzial ze opona ma sie klasc i tym samym zwiekszac powierzchnie kontaktu z asfaltem). jest cicha. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1023
|
|
User Dołączył: Tue, 27 October 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Dobry,
pacjent mazda 6 mps, autko nielekkie. Poszukiwana guma klasy UHP. Warunkiem koniecznym jest twarda ścianka, nie lubię jak guma kładzie mi się w zakręcie. Drugim kryterium jest jazda po mokrym. Przy awd nie mam problemów z trakcją na suchym. Auto ze względu na charakter typowego DD tor zobaczy tylko jak będzie go mijać. Drogą eliminacji do dalszego zastanowienia się pozostały: - Bridgestone Potenza s001 - Nokian zLine - Uniroyal Rainsport 3 Najbardziej ciekawi mnie Nikian. Marketingowa papka mówi o wzmocnieniu zewnętrznych części barku, co może wpływać na twardość ścianki. Jak jest w rzeczywistości? Zaskoczyły mnie bardzo pozytywne niemieckie wyniki testów dla tych opon w 2013 roku, gdzie oni zawsze preferują swoje produkty a tu proszę - 1 miejsce w klasie. Bridgestone Adrenalin RE002 nie biorę pod uwagę. Skoro sam producent plasuje go niżej S001 to nie mogą być lepsze. |
|
|
![]()
Post
#1024
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
zline zbiera bardzo dobre opinie
moglbys jakis material o plasowaniu nizej re002 od s001? to opony do czego innego . paradoksalnie sam producent ocenia lepiej re002 na suchym od s001 tak samo jak rainsport 3 to zupelnie inna klasa opony od zline |
|
|
![]()
Post
#1025
|
|
User Dołączył: Tue, 27 October 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
http://www.bridgestone.pl/salon-prasowy/ak...adrenalin-re002
Tu jest info dotyczące pozycjonowania. moim zdaniem re002 to pochodna ewolucji (oczywiście gorsza) dla re070 czyli opona sportowa a nie typowa UHP. S001 to typowe UHP. Pamietam że MisiekWaw był przezadowolony z s001. Ciekaw jestem opinii Kajmana dotyczacej nokiana zline |
|
|
![]()
Post
#1026
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Potrzebuję kupić dość komfortowe opony do 130i. Rozmiar (jedyny, jaki jeszcze robią i dopuszcza homologacja): 215/40R18 przód i 245/35R18 tył. Mój wulkanizator poleca mi Michelin Pilot Super Sport. Będę zadowolony?
-------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#1027
|
|
Super User Dołączył: Thu, 29 November 2012 ![]() |
http://www.bridgestone.pl/salon-prasowy/ak...adrenalin-re002 Tu jest info dotyczące pozycjonowania. moim zdaniem re002 to pochodna ewolucji (oczywiście gorsza) dla re070 czyli opona sportowa a nie typowa UHP. S001 to typowe UHP. Pamietam że MisiekWaw był przezadowolony z s001. Ciekaw jestem opinii Kajmana dotyczacej nokiana zline jeszcze bardziej jest zadowolony z KU36 ![]() to co zalinkowales potwierdza to co napisalem. s001 luksusowe auta , opona all around re002 aftermarket , opona super na suche , ok na mokre moze to jeszcze sie przyda komus https://www.youtube.com/watch?v=YckYaZZ2vKM |
|
|
![]()
Post
#1028
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
jeszcze bardziej jest zadowolony z KU36 ![]() ale do AWD wolałbym S001, tam KU36 nie jest potrzebne a jednak S001 na codzień będzie o niebo przyjaźniejsze -------------------- DISI-tune - strojenie silników Mazda 2.3 DISI Turbo / 2.0 SkyActiv
|
|
|
![]()
Post
#1029
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
pytanie nie o jazde po zakrętach - 1/4 mili ( gdzie indziej za bardzo nie widze tematu żeby się podpiąć ).....majac na tylnej osi koła 16"x6.5J i opone 205/55/16, zamieniając tylko opone na węższą - zamiennikową - np. 185/60/16 , zrobi się pewnie trochę naciąg - ma to sens w jeździe na wprost? mniejsze opory toczenia....? czy kombinuje bez sensu...?
-------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#1030
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
ma sens, do tego duże ciśnienie na czas przejazdu, every little bit helps
![]() ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#1031
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
dziękuje
![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#1032
|
|
User Dołączył: Tue, 07 December 2010 ![]() |
Panowie,
mam 8' 17tki, obecnie na 225/45/17 latam po koleinach i dodatkowo chcę trochę poprawić komfort - 215/50/17 będzie dobrym wyborem??wejdzie mi to na 8' i spełni swoją rolę? ewentualnie 225/50, ale wolalbym zejść z szerokości niżej... -------------------- Ford Fiesta ST150 Race Car
|
|
|
![]()
Post
#1033
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 June 2008 Skąd: KrK/RbK ![]() |
pytanie z inne beczki. ad08 225/45/16 (tylna os ciezsza - silnik centralnie), r1r 195/55/15 oś przednia lżejsza... jakie cisnienie ustawić na upalanie a jakie na dojazdy?
ktoś coś ![]() -------------------- Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)
|
|
|
![]()
Post
#1034
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
przod 1,8 bara tyl 2,2
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#1035
|
|
Super User Dołączył: Sun, 10 February 2008 ![]() |
Panowie co będzie sie bardziej nadawać do m5 e39? ( 275/35/18 na obu osiach):
Michelin pilot super sport czy uniroyal rain sport 3? Micheliny maja super recenzje, ale nie wiem nic o tym jak zachowują się na mokrym. A jednak czasami w trasie zaczyna padać i nie chciałbym walczyć z autem:) |
|
|
![]()
Post
#1036
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
jak nie zmienisz na węższe z przodu to będziesz walczyć. Z przodu 235-255 wystarczy.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#1037
|
|
Super User Dołączył: Sun, 10 February 2008 ![]() |
W stosunku do fabrycznych 245/40/18 jest duża poprawa ale na suchym:) na mokrym jak nie ma kolein tez nie jest źle. To co z tymi oponami? Michelin czy Uniroyal? A może coś innego?
|
|
|
![]()
Post
#1038
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 29 January 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Dobra czas podjąć decyzję, opona UHP żaden semi nie wchodzi w grę auto Megane 3 RS byłem przekonany do Nokian zLine (nie ZG2) ale myślę również o Vredestein Ultrac Vorti. Która z tych dwóch ewentualnie coś innego?
|
|
|
![]()
Post
#1039
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 07 December 2012 ![]() |
ktoś jeździł na oponach Maxsport EXTREME VR1 type R ???wrażenia ,ścianka?
|
|
|
![]()
Post
#1040
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
zamieniając 205/55/16 srednica:631,9mm na 185/60R16 ;srednica :628,4 mm; różnica średnic-3,5 mm ; -0,6 % nie zrobi się zbytnia motorówka z przodu przy starcie ...? przód będzie 225/45/17.
chyba ze zamiennik 16" pójść w 14" na tył i opone 175/80/14 dac ...?? rok temu na 16" z tyłu vmax na końcu wzrósł o 4km/h wiec cos to daje. tylko nie wie wlasnie dobrze jaka oponke założyć na 16" żeby miała jak najmniejsze opory toczenia..... -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 05 August 2025 - 06:17 |