![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#241
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Natomiast zbyt wolny licznik nie pozwala optymalnie zmieniac biegów przez co "ląduje" na odcince i trace czas. ze tak z głupia frant zapytam, a moze shift light ? -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#242
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
odnośnie liczników Jagger to mają taki problem że pokazuje maks 7 tysi i wskazówka staje ;/ Nie wiem jak w nowszych A3 ale np w TT tak jest dlatego czy mam 7 tys czy prawie 8 to wskazówka więcej nie pokaże;/ Właśnie shift light mam ale jeszcze brak czasu aby to założyć;/
|
|
|
![]()
Post
#243
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
A to tego nie wiedzialem jak w TT , ale pisze o jaegerze z tego względu że one w a3kach mega szybko kreca krokowcami, a vdo sa opieszale, sam mam vdo i mam wrazenie ze na 1 biegu czasami jest juz odciecie dawno , a wskazowka jeszcze nie zdazyla dosc tak gdzie trzeba i było to już zauważalne na smiesznej serii 150 , a co dopiero przy innych mocnych setapach. Wiem ze daniel1d11 też mial problem z wolnym obrotomierzem w r32 ? Jak rozwiazał problem ?
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#244
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
Wiem ze daniel1d11 też mial problem z wolnym obrotomierzem w r32 ? Jak rozwiazał problem ? Sprzedałem samochód i po problemie ![]() -------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#245
|
|
User Dołączył: Fri, 17 December 2010 ![]() |
Rogalotti jeden drobiazg wizualny..
Nie myślałeś żeby prysnąć na czarny mat listwy pod programi - te na lewarek...różnica jest kolosalna, a roboty bardzo mało. |
|
|
![]()
Post
#246
|
|
User Dołączył: Fri, 08 June 2012 ![]() |
Serce w skodzie wzmocnione i wynik jakiś fajny podobno jest
![]() |
|
|
![]()
Post
#247
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Z tego co słyszałem to silnik jest zakuty. Czy mamy 700KM na pokładzie???
|
|
|
gość_pioootr_* |
![]()
Post
#248
|
![]() |
Daj zdjęcie spod maski.
|
|
|
![]()
Post
#249
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Czy cos sie ruszylo w temacie tego piekielnego zapierdalacza ?
![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#250
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Witajcie, sorka za absencję na forum skodiczka pyrka sobie dalej :-)
http://www.youtube.com/watch?v=or7aQZv-PxM |
|
|
![]()
Post
#251
|
|
User Dołączył: Fri, 18 October 2013 Skąd: Białystok ![]() |
Genialny wydech
![]() Na ulicy wypatrywałbym jakiegoś camaro, a tu "zwykła" octa ![]() |
|
|
![]()
Post
#252
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Tak z ciekawości, jak się zachowuje ta skoda na śliskiej nawierzchni, czy chce coś przodem wyjeżdżać? podobnie jak audi jeśli się temu nie przeciwdziała? Czy jednak jest jakaś różnica ? Fajne auto i fajnie widzieć jak pomyka.
![]() " skodowka auto club" jak mówią Czesi ![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#253
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Plusem okty jest to, że jest w sedanie. Ten nawis za tylną osią duużo pomoga. Pamiętam jakis czas temu pojechalismy się poslizgac na dwa auta, ja skodą i kolega S3. Był moment, że przesiadłem się do S3 i miałem bezposrednie porównanie jak jedno auto chce "samo jechac bokiem" a drugie wymaga dużo wiecej pracy.
Niebieski haldex dużo "szybciej" zapina tylny napęd. Na seryjnym kontrolerze cieżko mi było jechac kółka dookoła latarni i ronda. |
|
|
![]()
Post
#254
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Ale z haldexem gen IV na pewno lepiej by chodziła bokami
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#255
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 06 July 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
Po pierwsze to od Audi odróżnia ją poprzeczne ułożenie silnika, oprocz A3/S3, wiec siła rzeczy nie ryje tak przodem jak 80tka czy A4.
-------------------- B4 Competition quattro 1.8 20VT
|
|
|
![]()
Post
#256
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
Po pierwsze to od Audi odróżnia ją poprzeczne ułożenie silnika, oprocz A3/S3, wiec siła rzeczy nie ryje tak przodem jak 80tka czy A4. wzdluzne ulozenie silnika z przodu daje lepsze rozlozenie mas od poprzecznego. tylko w gre wchodzi jeszcze gdzie jest zamontowany ten silnik wzdluznie pod maska. |
|
|
![]()
Post
#257
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
No ładne autko i cichociemne... gratulacje! Dżwięk extra jak już ktoś wcześniej zauważył i nie kojarzy się ze Skodą
![]() |
|
|
![]()
Post
#258
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: oslo ![]() |
czekam na part2 na sniegu
slide'y po 90 100m przy ponad 70kmh to juz nie szkoda to rekodzielo ![]() -------------------- 2cool4ya
bmw e23 728i 1984 lpg hvitlok.no macademy.no |
|
|
![]()
Post
#259
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Jak sie jezdzi z takim dopinanym napedem ?? Nie ma wrazenie ze auto jest nieprzewidywalne w niektorych sytuacjach ?
Ciezko mi sobie troszke to wyobrazic aby doprowadzac przod do uslizgu aby tyl sie napedzal. -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#260
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
Rogalotti jak zaciagasz ''wajche'' to naped tylnej osi jest odlaczony?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 09:00 |