Shoutbox 0 nowych PW 


14 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Reply to this topicStart new topic
> SKODA OCTAVIA 1U 3.2V6 BI-TURBO BY R-PERFORMANCE
Rogalotti
post Sat, 22 Sep 2012 - 00:20
Post #181


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





Witajcie. Troszkę ucichł ten temat ale były w moim życiu rzeczy które stanęły ponad zabawę przy własnym samochodzie. Poniżej opis zmian, troszkę zdjęc i wykres z dzisiejszej zabawy na rolkach

Tak wiec obecny setup mechaniczny czeszki:

1 silnik 3.2V6 250PS o oznaczeniu kodowym BUB z golfa 5 R32 2008r (mocniejsze nieseryjne panewki, sruby ARP oraz przekładka odprężająca pod głowę)
2 skrzynia - 6cio biegowy manual (JLV ze wzmocnionym m.i.n. najsłabszym 4tym biegiem oraz wybierakami) tu podziękowania dla Gumisia , Pawła spawacza sporttig.pl oraz Rafała "Szumi" (kolejnosc alfabetyczna)
3 kolektor ssący ROTHE-MOTORSPORT
4 kolektory wydechowe żeliwne pod biturbo
5 2xturbo Garrett
6 wtryskiwacze Bosch 750cc
7 pompa paliwa Bosch "044" w dodatkowym zasobniku
8 wzmocnione poduszki silnika oraz skrzyni biegów VF-engeenering
9 shortshifter www.dieslegeek.com
10 układ wydechowy 2x2.5cala z jednym tłumikiem na końcu
11 zawieszenie KW Variant 2
12 stabilizatory HR przód i tył

setup elektryczny/elektroniczny:

1 zamontowany został seryjny sterownik od silnika R32 - Bosch ME7.1.1
- rozbudowany o sterowanie doładowaniem poprzez podłącznony do niego MAP-sensor z 2.0 TFSI 038906051C (zakres mierzony 300kph) oraz zawór N75 z 1.8T (wykorzystane seryjnie wolne porty sterownika który pracuje z motorem NA)
- rozbudowany software o sterowanie doładowaniem na zasadzie kontrolera PI (praca w pętli otwartej oraz zamkniętej) limituje overboost, doładowanie po temperaturze w dolocie oraz po czujnikach stuku
- wyłączone oraz w zwiazku z tym, że przekładałem silnik i chciałem miec clean pod maską, wiec - odpiete całkowicie SAI, EVAP, tylne sondy lambda, sterowanie kolektorem ssącym itp
- rozbudowany software ECU w trzy programy przełączane manetką (w czasie jazdy !) dostępne moce silnika od ok. 300-600PS, do tego funkcja Flatshift oraz programowalna Launch Control
2 "dopinany" napęd na 4ry koła z niebieskim kontrolerem HALDEX PERFORMANCE
3 akumulator przeniesiony do tyłu (kufer)

nadwozie:

1. seryjna skoda 4x4 z pakietem VRS
2. koła 18cali chińskie felgi RS4 look (zdziwiłem sie na ile są lekkie i wytrzymałe)
3. zmodyfikowany zderzak przedni pod FMIC
4. zmodyfikowany zderzak tylny pod dwie koncówki fi 100 - Golf R20 look
5. zmodyfikowana płyta podłogowa - wycieta wnęka na koło zapasowe - wypłaszczona podłoga
6. hamulce przód 350x35 6cio tłoczkowy zacisk Brembo na adapterze, tył tarcze 312x25 oraz zaciski z S3 jednotłoczkowe
7. tarcze hamulcowe na adapterach-skrecane, rozstaw kół powiększony o 8mm (4mm na strone) tak aby zmiesciły sie zaciski pod felgi a tarcze nie obcierały od wewnętrznej strony o swożnie (przód i tył)

wnętrze:

1 licznik ze skody superb FL rozbudowany o funkcje open ceremony, logo firmowe, wskazania temperatur, przepływu, aktualnego doładowania oraz zapłonu, miganie lampka EPC w momencie gdy silnik "stuka"
2 białe podswietlenie wszystkich przełączników/guzików oraz nawet nowe radio Alpine ze zmienionym podswietleniem panela na białe :-)
3 rączki/panele, kratki pomalowane na czarny połysk potocznie zwany "czarne pianino"
4 fotele przednie z mitsu EVO 8 RS zamontowane na szyny recaro od golfa4

Auto w chwili obecnej dysponuje moca 595PS oraz 650Nm na maxymalnym doładowaniu 1.1bara


tak wstają moje Garretty - 3260rpm 600Nm :-)


Body :-)








Foteliki Misiek EVO 8 RS - polecam :-)


Przygotowanie miejsca na wydech:





Hamulce


Wielkie podziękowania dla Pawła oraz Rafała spawaczy (kolejnosc alfabetyczna), którzy znosili moje kaprysy a dzieki nim mam płaską podłoge, dolot, wydech, zbiornik paliwa oraz inne dodatki wykonane z duzą starannoscia. Kolejna rzecz, sa to goscie którzy potrafili przyjechac do mnie po swojej pracy godz 18-19ta i tak działalismy niejednokrotnie do 6-7rano. DZIEKUJE !!

Projekt uważam za zakończony, może w wolnej chwili pocwicze kolejne wariacje z moca, ale robienie nieziemskiego poweru nie jest i nie było moim celem od samego początku.

Poswieciłem temu autu/projektowi dużo czasu i mam go dzięki moim SP Rodzicom.. którym w chwili obecnej go dedytkuje...

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 22 Sep 2012 - 00:20
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
pinin
post Sat, 22 Sep 2012 - 00:34
Post #182


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Mega grubo!

Tak powinno się robić auta. Zapodaj jeszcze tylko foto z pod maski smile.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bielawa
post Sat, 22 Sep 2012 - 01:11
Post #183


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 February 2012





moment płasko jakbyś od linijki go nakreślił!
pięknie!

móglbyś powiedzieć coś więcej o regulacji mocy przez manetkę?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sev
post Sat, 22 Sep 2012 - 02:52
Post #184


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





Współczuję z powodu straty rodziców. Piękny hołd. Naprawdę.

Najlepsza octa jaką widziałem i o której słyszałem. Gratulacje, brak mi słów. Szacun.


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemekYelo
post Sat, 22 Sep 2012 - 04:25
Post #185


Super User
Dołączył: Wed, 20 October 2010
Skąd: wawa





Miazga i do tego takie gadzety na ori ecu. Graty


--------------------
seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Qulek
post Sat, 22 Sep 2012 - 07:01
Post #186


Forum Killer
Dołączył: Tue, 03 October 2006
Skąd: Kielce





Rogal Skoda jest niesamowita ! Szacun za cel i determinację ! Współczucia z powodu utraty rodziców.

Mierzyłeś auto jakimś Racelogiciem ?


--------------------
STOP PIJANYM KIEROWCOM
Ford Focus TDCi 123KM@327Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Sat, 22 Sep 2012 - 08:00
Post #187


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





CYTAT(bielawa @ Sat, 22 Sep 2012 - 01:11) *
moment płasko jakbyś od linijki go nakreślił!
pięknie!

móglbyś powiedzieć coś więcej o regulacji mocy przez manetkę?


Zmieniam sektory pamięci z których czyta procesor, sektory odpowiedzialne za wymagania maxymalnego doładowania/zapłonu i dzieki temu zmienia sie poprostu moc silnika.


CYTAT(Qulek @ Sat, 22 Sep 2012 - 07:01) *
Rogal Skoda jest niesamowita ! Szacun za cel i determinację ! Współczucia z powodu utraty rodziców.

Mierzyłeś auto jakimś Racelogiciem ?


Nie nie mierzyłem nie mam takiego sprzetu, postaram sie zdobyc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Sat, 22 Sep 2012 - 08:14
Post #188


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Brawo, po prostu brawo. Dużo ciekawych modyfikacji, fajne funkcje ecu, do tego kompleksowe podejście do całego wozu. Jestem pod wrażeniem.

Pozdr !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Sat, 22 Sep 2012 - 08:43
Post #189


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





Warto nadmienić iż dużą część funkcji w ECU Witek napisał sam!!!

Pomysł na auto jak i jego wykonanie powalana na kolana;-) Gratki ukończenia

PS. mam pożyczonego RaceLogica więc możemy coś pomierzyć.


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapix
post Sat, 22 Sep 2012 - 08:49
Post #190


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





Naprawdę te auto robi wrażenie, wygląda i jedzie, jest dopieszczone gratuluje!


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sat, 22 Sep 2012 - 08:55
Post #191


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Ciekawie wyszlo ...funkcje z przelanczaniem map juz chyba znane w Swiecie ,ale w PL oficjalnie nikt jeszcze nie zrobil . Ladny samochod i pewnie juz przyjemnie sie odpycha.


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Sat, 22 Sep 2012 - 09:04
Post #192


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





CYTAT(Rafalek114 @ Sat, 22 Sep 2012 - 08:55) *
Ciekawie wyszlo ...funkcje z przelanczaniem map juz chyba znane w Swiecie ,ale w PL oficjalnie nikt jeszcze nie zrobil . Ladny samochod i pewnie juz przyjemnie sie odpycha.

a sterowanie boostem w kompie do silnika NA(mowa tu oczywiście o M7.1.1 do R32) który tego nigdy nie robił, już znane w świecie?
pytam bo jeszcze sie nie spotkałem.


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sat, 22 Sep 2012 - 09:14
Post #193


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(szymonrs @ Sat, 22 Sep 2012 - 09:04) *
a sterowanie boostem w kompie do silnika NA(mowa tu oczywiście o M7.1.1 do R32) który tego nigdy nie robił, już znane w świecie?
pytam bo jeszcze sie nie spotkałem.



Boli Cie cos czy sie nie wyspales?? Zapytaj tych bardziej poinformowanych , ja sie nie znam , pisze o tym co juz kiedys gdzies tam uslyszalem (przeczytalem).

ps Wyobraz sobie iz dostrzeglem ,ze samochod jest ogarniety na ori Motronicu z NA (i w serii nie musi on sterowac doladowaniem , bo go nie posiada tongue.gif ).... i chyba o tym sterownik jest mowa .

Tak jak napisalem - samochod robi wraznie i duzo w nim "pionierskich" detali tak jak np. znaczek na klapie (po prawej stronie) wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kosiarz
post Sat, 22 Sep 2012 - 09:16
Post #194


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 February 2004
Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW





wszystko super ale maska wygląda beznadziejnie wiem ze pewnie zeby temperature wygonic ale mozna to pewnie jakoś ciekawiej rozwiązać...


--------------------
Fuel Games Part I am 21.05.2011 Rothenburg 1/4 ET 13,6 SCIERWOLOT
https://picasaweb.google.com/112471818709940932677/SIERRACOSWORTHKOSIARZ
http://www.youtube.com/user/Kosiarzzz

http://tnij.org/cosworth Mój projekt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sat, 22 Sep 2012 - 09:17
Post #195


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





auto wygląda masakrycznie czysto ohmy.gif Coś spod maski?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Sat, 22 Sep 2012 - 10:23
Post #196


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





CYTAT(szymonrs @ Sat, 22 Sep 2012 - 09:04) *
a sterowanie boostem w kompie do silnika NA(mowa tu oczywiście o M7.1.1 do R32) który tego nigdy nie robił, już znane w świecie?
pytam bo jeszcze sie nie spotkałem.

Tak, PiSi mial to w swoim R32T, chyba teraz ma go zlos.

Porzadna Skoda, nie ma co smile.gif Podoba mi sie motyw z fabryczna listewka pod napisem Octavia smile.gif


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Sat, 22 Sep 2012 - 10:44
Post #197


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





Gratulacje Witku ! Bardzo długo czekałem na ukończenie tego projektu.....wrażenia z jazdy i elastyka auta są poprostu niesamowite !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_ROB_555_*
post Sat, 22 Sep 2012 - 10:54
Post #198









WIdzialem kilka mc temu na zywo..juz wtedy ciary po plecach szly.
Gratuluje bo projekt wzorowy i jednoczesnie wspolczuje straty bliskich.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
freestyler
post Sat, 22 Sep 2012 - 10:59
Post #199


Super User
Dołączył: Fri, 27 February 2004
Skąd: Piotrków Tryb.





Gratulacje ukończenia projektu !!! Prezentuje sie wyśmienicie... nie myślałem ze tak zadbasz o wygląd zewnetrzny:)
teraz czekamy na wynik z 1/4m - 11,xx byłoby juz fajnie:) do Białej jedziesz sprawdzic ?


--------------------
Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015
2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CrocodileReggae
post Sat, 22 Sep 2012 - 11:23
Post #200


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 March 2009





octa ogarnięta z sensem, bardzo schludnie i czysto...
Na żywo auto robi duże wrażenie.

Gratuluję!


--------------------
moment i moc by www.rperformance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

14 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 09:07