![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Witajcie. Troszkę ucichł ten temat ale były w moim życiu rzeczy które stanęły ponad zabawę przy własnym samochodzie. Poniżej opis zmian, troszkę zdjęc i wykres z dzisiejszej zabawy na rolkach
Tak wiec obecny setup mechaniczny czeszki: 1 silnik 3.2V6 250PS o oznaczeniu kodowym BUB z golfa 5 R32 2008r (mocniejsze nieseryjne panewki, sruby ARP oraz przekładka odprężająca pod głowę) 2 skrzynia - 6cio biegowy manual (JLV ze wzmocnionym m.i.n. najsłabszym 4tym biegiem oraz wybierakami) tu podziękowania dla Gumisia , Pawła spawacza sporttig.pl oraz Rafała "Szumi" (kolejnosc alfabetyczna) 3 kolektor ssący ROTHE-MOTORSPORT 4 kolektory wydechowe żeliwne pod biturbo 5 2xturbo Garrett 6 wtryskiwacze Bosch 750cc 7 pompa paliwa Bosch "044" w dodatkowym zasobniku 8 wzmocnione poduszki silnika oraz skrzyni biegów VF-engeenering 9 shortshifter www.dieslegeek.com 10 układ wydechowy 2x2.5cala z jednym tłumikiem na końcu 11 zawieszenie KW Variant 2 12 stabilizatory HR przód i tył setup elektryczny/elektroniczny: 1 zamontowany został seryjny sterownik od silnika R32 - Bosch ME7.1.1 - rozbudowany o sterowanie doładowaniem poprzez podłącznony do niego MAP-sensor z 2.0 TFSI 038906051C (zakres mierzony 300kph) oraz zawór N75 z 1.8T (wykorzystane seryjnie wolne porty sterownika który pracuje z motorem NA) - rozbudowany software o sterowanie doładowaniem na zasadzie kontrolera PI (praca w pętli otwartej oraz zamkniętej) limituje overboost, doładowanie po temperaturze w dolocie oraz po czujnikach stuku - wyłączone oraz w zwiazku z tym, że przekładałem silnik i chciałem miec clean pod maską, wiec - odpiete całkowicie SAI, EVAP, tylne sondy lambda, sterowanie kolektorem ssącym itp - rozbudowany software ECU w trzy programy przełączane manetką (w czasie jazdy !) dostępne moce silnika od ok. 300-600PS, do tego funkcja Flatshift oraz programowalna Launch Control 2 "dopinany" napęd na 4ry koła z niebieskim kontrolerem HALDEX PERFORMANCE 3 akumulator przeniesiony do tyłu (kufer) nadwozie: 1. seryjna skoda 4x4 z pakietem VRS 2. koła 18cali chińskie felgi RS4 look (zdziwiłem sie na ile są lekkie i wytrzymałe) 3. zmodyfikowany zderzak przedni pod FMIC 4. zmodyfikowany zderzak tylny pod dwie koncówki fi 100 - Golf R20 look 5. zmodyfikowana płyta podłogowa - wycieta wnęka na koło zapasowe - wypłaszczona podłoga 6. hamulce przód 350x35 6cio tłoczkowy zacisk Brembo na adapterze, tył tarcze 312x25 oraz zaciski z S3 jednotłoczkowe 7. tarcze hamulcowe na adapterach-skrecane, rozstaw kół powiększony o 8mm (4mm na strone) tak aby zmiesciły sie zaciski pod felgi a tarcze nie obcierały od wewnętrznej strony o swożnie (przód i tył) wnętrze: 1 licznik ze skody superb FL rozbudowany o funkcje open ceremony, logo firmowe, wskazania temperatur, przepływu, aktualnego doładowania oraz zapłonu, miganie lampka EPC w momencie gdy silnik "stuka" 2 białe podswietlenie wszystkich przełączników/guzików oraz nawet nowe radio Alpine ze zmienionym podswietleniem panela na białe :-) 3 rączki/panele, kratki pomalowane na czarny połysk potocznie zwany "czarne pianino" 4 fotele przednie z mitsu EVO 8 RS zamontowane na szyny recaro od golfa4 Auto w chwili obecnej dysponuje moca 595PS oraz 650Nm na maxymalnym doładowaniu 1.1bara ![]() tak wstają moje Garretty - 3260rpm 600Nm :-) ![]() Body :-) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Foteliki Misiek EVO 8 RS - polecam :-) ![]() Przygotowanie miejsca na wydech: ![]() ![]() ![]() ![]() Hamulce ![]() Wielkie podziękowania dla Pawła oraz Rafała spawaczy (kolejnosc alfabetyczna), którzy znosili moje kaprysy a dzieki nim mam płaską podłoge, dolot, wydech, zbiornik paliwa oraz inne dodatki wykonane z duzą starannoscia. Kolejna rzecz, sa to goscie którzy potrafili przyjechac do mnie po swojej pracy godz 18-19ta i tak działalismy niejednokrotnie do 6-7rano. DZIEKUJE !! Projekt uważam za zakończony, może w wolnej chwili pocwicze kolejne wariacje z moca, ale robienie nieziemskiego poweru nie jest i nie było moim celem od samego początku. Poswieciłem temu autu/projektowi dużo czasu i mam go dzięki moim SP Rodzicom.. którym w chwili obecnej go dedytkuje... Pozdrawiam. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Mega grubo!
Tak powinno się robić auta. Zapodaj jeszcze tylko foto z pod maski ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#183
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
moment płasko jakbyś od linijki go nakreślił!
pięknie! móglbyś powiedzieć coś więcej o regulacji mocy przez manetkę? |
|
|
![]()
Post
#184
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 Skąd: Wrocław ![]() |
Współczuję z powodu straty rodziców. Piękny hołd. Naprawdę.
Najlepsza octa jaką widziałem i o której słyszałem. Gratulacje, brak mi słów. Szacun. -------------------- Project FiA 6Y20VT - v 1.5
|
|
|
![]()
Post
#185
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
Miazga i do tego takie gadzety na ori ecu. Graty
-------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#186
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 03 October 2006 Skąd: Kielce ![]() |
Rogal Skoda jest niesamowita ! Szacun za cel i determinację ! Współczucia z powodu utraty rodziców.
Mierzyłeś auto jakimś Racelogiciem ? -------------------- STOP PIJANYM KIEROWCOM
Ford Focus TDCi 123KM@327Nm |
|
|
![]()
Post
#187
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
moment płasko jakbyś od linijki go nakreślił! pięknie! móglbyś powiedzieć coś więcej o regulacji mocy przez manetkę? Zmieniam sektory pamięci z których czyta procesor, sektory odpowiedzialne za wymagania maxymalnego doładowania/zapłonu i dzieki temu zmienia sie poprostu moc silnika. Rogal Skoda jest niesamowita ! Szacun za cel i determinację ! Współczucia z powodu utraty rodziców. Mierzyłeś auto jakimś Racelogiciem ? Nie nie mierzyłem nie mam takiego sprzetu, postaram sie zdobyc. |
|
|
![]()
Post
#188
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Brawo, po prostu brawo. Dużo ciekawych modyfikacji, fajne funkcje ecu, do tego kompleksowe podejście do całego wozu. Jestem pod wrażeniem.
Pozdr ! |
|
|
![]()
Post
#189
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
Warto nadmienić iż dużą część funkcji w ECU Witek napisał sam!!!
Pomysł na auto jak i jego wykonanie powalana na kolana;-) Gratki ukończenia PS. mam pożyczonego RaceLogica więc możemy coś pomierzyć. -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#190
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
Naprawdę te auto robi wrażenie, wygląda i jedzie, jest dopieszczone gratuluje!
-------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]()
Post
#191
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Ciekawie wyszlo ...funkcje z przelanczaniem map juz chyba znane w Swiecie ,ale w PL oficjalnie nikt jeszcze nie zrobil . Ladny samochod i pewnie juz przyjemnie sie odpycha.
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#192
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
Ciekawie wyszlo ...funkcje z przelanczaniem map juz chyba znane w Swiecie ,ale w PL oficjalnie nikt jeszcze nie zrobil . Ladny samochod i pewnie juz przyjemnie sie odpycha. a sterowanie boostem w kompie do silnika NA(mowa tu oczywiście o M7.1.1 do R32) który tego nigdy nie robił, już znane w świecie? pytam bo jeszcze sie nie spotkałem. -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#193
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
a sterowanie boostem w kompie do silnika NA(mowa tu oczywiście o M7.1.1 do R32) który tego nigdy nie robił, już znane w świecie? pytam bo jeszcze sie nie spotkałem. Boli Cie cos czy sie nie wyspales?? Zapytaj tych bardziej poinformowanych , ja sie nie znam , pisze o tym co juz kiedys gdzies tam uslyszalem (przeczytalem). ps Wyobraz sobie iz dostrzeglem ,ze samochod jest ogarniety na ori Motronicu z NA (i w serii nie musi on sterowac doladowaniem , bo go nie posiada ![]() Tak jak napisalem - samochod robi wraznie i duzo w nim "pionierskich" detali tak jak np. znaczek na klapie (po prawej stronie) ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#194
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 February 2004 Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW ![]() |
wszystko super ale maska wygląda beznadziejnie wiem ze pewnie zeby temperature wygonic ale mozna to pewnie jakoś ciekawiej rozwiązać...
-------------------- Fuel Games Part I am 21.05.2011 Rothenburg 1/4 ET 13,6 SCIERWOLOT
https://picasaweb.google.com/112471818709940932677/SIERRACOSWORTHKOSIARZ http://www.youtube.com/user/Kosiarzzz http://tnij.org/cosworth Mój projekt |
|
|
![]()
Post
#195
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
auto wygląda masakrycznie czysto
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#196
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
a sterowanie boostem w kompie do silnika NA(mowa tu oczywiście o M7.1.1 do R32) który tego nigdy nie robił, już znane w świecie? pytam bo jeszcze sie nie spotkałem. Tak, PiSi mial to w swoim R32T, chyba teraz ma go zlos. Porzadna Skoda, nie ma co ![]() ![]() -------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#197
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
Gratulacje Witku ! Bardzo długo czekałem na ukończenie tego projektu.....wrażenia z jazdy i elastyka auta są poprostu niesamowite !
|
|
|
gość_ROB_555_* |
![]()
Post
#198
|
![]() |
WIdzialem kilka mc temu na zywo..juz wtedy ciary po plecach szly.
Gratuluje bo projekt wzorowy i jednoczesnie wspolczuje straty bliskich. |
|
|
![]()
Post
#199
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. ![]() |
Gratulacje ukończenia projektu !!! Prezentuje sie wyśmienicie... nie myślałem ze tak zadbasz o wygląd zewnetrzny:)
teraz czekamy na wynik z 1/4m - 11,xx byłoby juz fajnie:) do Białej jedziesz sprawdzic ? -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
![]()
Post
#200
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
octa ogarnięta z sensem, bardzo schludnie i czysto...
Na żywo auto robi duże wrażenie. Gratuluję! -------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 09:07 |