Shoutbox 0 nowych PW 


86 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > »   
Closed TopicStart new topic
> AUDI S4 GT28RS, 1.55 bara 601 hp 615 nm wykres strona 56 etap letni zakonczony.
Sportmile
post Wed, 23 Jun 2010 - 19:44
Post #281


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Dzisiaj sie zastanawialismy nad tym ale w projekcie Jacka nie bylo zadnych problemow wiec poki co zostawiamy serie . Nikolas zapowiedzial ze chce poupalac do jesieni wiec + 600 nie bedzie raczej napewno no chyba ze jakies chwilowe przeblyski .... tak Daniel on ciagle mnie meczy czy bedzie szybszy niz twoj zapitalajacy golf


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 23 Jun 2010 - 19:44
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Nikolas
post Wed, 23 Jun 2010 - 20:31
Post #282


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Będzie tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Wed, 23 Jun 2010 - 23:20
Post #283


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





CYTAT(Sportmile @ Wed, 23 Jun 2010 - 19:44) *
tak Daniel on ciagle mnie meczy czy bedzie szybszy niz twoj zapitalajacy golf

Trzeba będzie kiedy sprawdzić biggrin.gif


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Wed, 23 Jun 2010 - 23:28
Post #284


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Bez nitro staje w ciemno biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Wed, 23 Jun 2010 - 23:44
Post #285


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





Modedit: Uwaga, bzdury!

Nie sądzę , żeby ta Esa była szybasz od Danielowego golfa. Praktycznie i teoretycznie jest to możliwe , ale tylko wtedy gdy turbiny wstanął powyżej 4000 obrotów. Nie ma się co oszukiwać nigdy dwie cienkie turbinki nie dadzą tyle co jedna konkretna. W chwili gdy wstanął powyżej 4000 obrotów już nie będą cienkie , ale auto nie będzie nadawało się na ulicę do codziennej jazdy. Wszyscy prowadzą licytacje na kunie , a to zupełnie nie o ten parametr chodzi. Liczy się Nm - ktoś wspomniał wcześniej o Formule jeden - twierdząc , że tam właśnie rządzą konie. Niestety pomyłka bolidy mają tylko 240Nm , ale ich waga to 600kg ( razem z kierowcą ) - taki regulamin. Golfik Daniela to 1500kg , S4 Nikolasa coś około 1600kg . Nietrudno zauważyć , że trzeba moment jaki generuje bolid pomnożyć x3 i wtedy uzyskujemy 720Nm , czyli w okolicach naszego mistrzowskiego Golfika Pro turbo. Sid w swojej S4 ma całkiem ciekawy moment - 553Nm , to już jest coś jak na biturbo.
Musiałbyś Nikolas dobrze dmuchnąć podtlenkiem Ese żeby stanąć z golfikiem, niestety dwie turbinki , to nie jedna, a porządna. Powodzenia.


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Wed, 23 Jun 2010 - 23:53
Post #286


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





SID ma K04 i te turbawki trochę się różnią od "małych garrecików" w mojej S4....

A co do Nm to zobaczymy po strojeniu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Wed, 23 Jun 2010 - 23:59
Post #287


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(pajak100 @ Wed, 23 Jun 2010 - 23:44) *
Nie sądzę , żeby ta Esa była szybasz od Danielowego golfa. Praktycznie i teoretycznie jest to możliwe , ale tylko wtedy gdy turbiny wstanął powyżej 4000 obrotów. Nie ma się co oszukiwać nigdy dwie cienkie turbinki nie dadzą tyle co jedna konkretna. W chwili gdy wstanął powyżej 4000 obrotów już nie będą cienkie , ale auto nie będzie nadawało się na ulicę do codziennej jazdy. Wszyscy prowadzą licytacje na kunie , a to zupełnie nie o ten parametr chodzi. Liczy się Nm - ktoś wspomniał wcześniej o Formule jeden - twierdząc , że tam właśnie rządzą konie. Niestety pomyłka bolidy mają tylko 240Nm , ale ich waga to 600kg ( razem z kierowcą ) - taki regulamin. Golfik Daniela to 1500kg , S4 Nikolasa coś około 1600kg . Nietrudno zauważyć , że trzeba moment jaki generuje bolid pomnożyć x3 i wtedy uzyskujemy 720Nm , czyli w okolicach naszego mistrzowskiego Golfika Pro turbo. Sid w swojej S4 ma całkiem ciekawy moment - 553Nm , to już jest coś jak na biturbo.
Musiałbyś Nikolas dobrze dmuchnąć podtlenkiem Ese żeby stanąć z golfikiem, niestety dwie turbinki , to nie jedna, a porządna. Powodzenia.



A co ma piernik do wiatraka tj jedna czy dwie ...jak suma sumarum mogą zapewnić zbliżoną sprawność

przeczytaj stary temat Bi-turbo http://www.racingforum.pl/VW-Golf-R32-Bi-Turbo-t57747.html

Co do ulicy...jak bedzie powyzej 300Nm to nie widze problemu jazdy po zapałki do kiosku wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Thu, 24 Jun 2010 - 00:24
Post #288


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





CYTAT(pajak100 @ Wed, 23 Jun 2010 - 23:44) *
Nie sądzę , żeby ta Esa była szybasz od Danielowego golfa. Praktycznie i teoretycznie jest to możliwe , ale tylko wtedy gdy turbiny wstanął powyżej 4000 obrotów. Nie ma się co oszukiwać nigdy dwie cienkie turbinki nie dadzą tyle co jedna konkretna. W chwili gdy wstanął powyżej 4000 obrotów już nie będą cienkie , ale auto nie będzie nadawało się na ulicę do codziennej jazdy. Wszyscy prowadzą licytacje na kunie , a to zupełnie nie o ten parametr chodzi. Liczy się Nm - ktoś wspomniał wcześniej o Formule jeden - twierdząc , że tam właśnie rządzą konie. Niestety pomyłka bolidy mają tylko 240Nm , ale ich waga to 600kg ( razem z kierowcą ) - taki regulamin. Golfik Daniela to 1500kg , S4 Nikolasa coś około 1600kg . Nietrudno zauważyć , że trzeba moment jaki generuje bolid pomnożyć x3 i wtedy uzyskujemy 720Nm , czyli w okolicach naszego mistrzowskiego Golfika Pro turbo. Sid w swojej S4 ma całkiem ciekawy moment - 553Nm , to już jest coś jak na biturbo.
Musiałbyś Nikolas dobrze dmuchnąć podtlenkiem Ese żeby stanąć z golfikiem, niestety dwie turbinki , to nie jedna, a porządna. Powodzenia.


moim zdaniem pier#$%isz bzdury... i tyle.

Oby trzy dni urlopu dały ci do myślenia...

240Z


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Thu, 24 Jun 2010 - 00:28
Post #289


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





Kiwi , nasiedzieliśmy się tyle lat u Niedzwiadka na forum , a Ty dalej nie możesz zrozumieć prostych rzeczy. Każde biturbo to dodatkowe kilogramy. Wszystko razy dwa - wastegate , kolektory, turbiny , icki , doloty , przewody do smarowania , DV itd. Ludzie odelżają dzisiaj wiązki elektryczne, a TY chcesz dokładać kilogramy i mieć jeszcze osiągi. To nie jest kompromis.
Jak turbiny będą wstawać przy dokładnie 4000 obrotów , to przy 2000 obrotów będzie 2,7 wolnossak odprężony ( elatyczność na poziomie Lady 2107, który dżwiga spalinami dwa ciężkie wirniki wydechowe, a nie napędza koła. Za to przy 4300 obrotów ciąg będzie łamał kręgosłup. I o to właśnie chodzi biggrin.gif


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Thu, 24 Jun 2010 - 00:32
Post #290


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





ej weź sobie pod zimnym prysznicem wizytę zrób, albo się już połóż, bo jest późno i chyba zmęczony już jesteś...

btw. skasowałbym te dyskusje od posta nr 284 smile.gif

Chciałbym, ale zostawię to dla potomnych.

240Z


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Thu, 24 Jun 2010 - 00:37
Post #291


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





A po czym to wnosisz? Rzuć argumentem , podważ coś ? Tylko logicznie , konstruktywnie , forum jest przecież do dyskusji.


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Thu, 24 Jun 2010 - 00:38
Post #292


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





2 moje turbiny ważą podobnie co BIG turbo. Kolektory - ok. IC jeden - centralny, doloty - u mnie ich nie ma (pod koniec projektu będą foty), DV - ok. U mnie zreszta wiązki elektryczne też są "odchudzone" - już połowa powiedziała papa, klima, paski i kółka itd itd, więc raczej waga projektu Biturbo i Single turbo jest podobna...
GT28RS wstają ok 3900 obr/min, poniżej tych obrotów nie zamierzam schodzić, bo to auto do upalania, no chyba że będę wjeżdzał do garażu - to nie będe dawał po garach wink.gif

Dziękuję za chłodny pragmatyzm!

240Z
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Thu, 24 Jun 2010 - 00:47
Post #293


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





panu pająk100 podziękujemy już smile.gif Czytać tych bredni nie moge !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Thu, 24 Jun 2010 - 00:49
Post #294


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





Jeżeli tak jest to masz duże szanse z golfem. Profesjonalne podejście. Gratuluję. Jest jedno małe ale. Nie ten rodzaj nadwozia, ale to również można poprawić , nie mylić z przerobić na sedana.


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Thu, 24 Jun 2010 - 00:55
Post #295


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Lepiej kupić GT-Ra P800 laugh.gif
Nie te turbawki, nie to nadwożie...
Stary - pierd..i mnie to! Kocham Audi, a w Avancie podoba mi się zaje...ie.
Będzie jeżdziło jak należy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Thu, 24 Jun 2010 - 01:03
Post #296


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





Dach z węgla do RS2 - waga 5,9 kg , jakoś można kombi, jest taki projekt, ba nawet w Polsce. Przecież napisałem wyrażnie , że nie zmieniamy nadwozia.


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Thu, 24 Jun 2010 - 01:13
Post #297


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Można odchudzać, dach, błotniki, środek itd - myslałem o tym, ale nie w tym sezonie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SID
post Thu, 24 Jun 2010 - 09:04
Post #298


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2005
Skąd: Rzeszów





pająk100 przecież S4 Nikiego po odchudzeniu straci 150-200 kg
wiec 1430-1480 kg bedzie (jak sie postara i teściowa z tyłu wywali a to dodatkowe 70 kg biggrin.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Thu, 24 Jun 2010 - 11:57
Post #299


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Z auta wylecialy wszystkie zbedne rzeczy. Auto bedzie zwarznone przed strojeniem

- kompresor klimy
- chlodnica klimy
- wentylator przod
- intercoolery 2
- czesc wiazek typu halogeny , wentylatory , klaksony itd zostala albo usunieta albo przerobiona
- aku przeniesione do bagaznika
- zbiorniczki przeniesione na gore
- wszystkie doloty , Y , box filtra itd wszystko out zreszta widac na zdjeciach.
- systemy ekologiczne , przerobione odpowietrzania baku itd
- wylatuja fotele i kanapy zamiast nich 2 kubelki ( pozniejszy etap )

plan zimowy

- lekkie elementy z carbonu , drzwi , maska , klapa itd
- deska + caly srodek carbon
- kuty motor 700 hp +
- nitro

Teoria pajaka to wogole padaka. Daniel nie ma nie turbo z kosmosu tylko normalna sportowa sprezarke. Rozumiem jakbys porownywal Daniela do k04 ale nie przesadzaj gt28rs to nie przelewki. Jedna daje duzo funu w np 1.8t albo innych podobnych 2.0 motorach. Po poludniu nowe foty. Pozdr.


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LIPSI-5
post Thu, 24 Jun 2010 - 12:20
Post #300


User
Dołączył: Thu, 03 June 2010





Zmiana elem. karoseri na lekkie odpowiedniki z carbonu to bardzo nieekonomiczny wybór,
koszty wielkie a zysk z calosci 8-15 kg, miałem elem. z B5 w reku i ich odpowiedniki z carbonu i tworzywa.
lepiej szukać odciążenia gdzie indziej: koła, wydech, szyby, bardzo ciężka tylnia klapa, hamulce, bak, kierownica
Go to the top of the page
 
+Quote Post

86 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 01:15