![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#281
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Dzisiaj sie zastanawialismy nad tym ale w projekcie Jacka nie bylo zadnych problemow wiec poki co zostawiamy serie . Nikolas zapowiedzial ze chce poupalac do jesieni wiec + 600 nie bedzie raczej napewno no chyba ze jakies chwilowe przeblyski .... tak Daniel on ciagle mnie meczy czy bedzie szybszy niz twoj zapitalajacy golf
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#282
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Będzie
![]() |
|
|
![]()
Post
#283
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
tak Daniel on ciagle mnie meczy czy bedzie szybszy niz twoj zapitalajacy golf Trzeba będzie kiedy sprawdzić ![]() -------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#284
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Bez nitro staje w ciemno
![]() |
|
|
![]()
Post
#285
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
Modedit: Uwaga, bzdury!
Nie sądzę , żeby ta Esa była szybasz od Danielowego golfa. Praktycznie i teoretycznie jest to możliwe , ale tylko wtedy gdy turbiny wstanął powyżej 4000 obrotów. Nie ma się co oszukiwać nigdy dwie cienkie turbinki nie dadzą tyle co jedna konkretna. W chwili gdy wstanął powyżej 4000 obrotów już nie będą cienkie , ale auto nie będzie nadawało się na ulicę do codziennej jazdy. Wszyscy prowadzą licytacje na kunie , a to zupełnie nie o ten parametr chodzi. Liczy się Nm - ktoś wspomniał wcześniej o Formule jeden - twierdząc , że tam właśnie rządzą konie. Niestety pomyłka bolidy mają tylko 240Nm , ale ich waga to 600kg ( razem z kierowcą ) - taki regulamin. Golfik Daniela to 1500kg , S4 Nikolasa coś około 1600kg . Nietrudno zauważyć , że trzeba moment jaki generuje bolid pomnożyć x3 i wtedy uzyskujemy 720Nm , czyli w okolicach naszego mistrzowskiego Golfika Pro turbo. Sid w swojej S4 ma całkiem ciekawy moment - 553Nm , to już jest coś jak na biturbo. Musiałbyś Nikolas dobrze dmuchnąć podtlenkiem Ese żeby stanąć z golfikiem, niestety dwie turbinki , to nie jedna, a porządna. Powodzenia. -------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#286
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
SID ma K04 i te turbawki trochę się różnią od "małych garrecików" w mojej S4....
A co do Nm to zobaczymy po strojeniu. |
|
|
![]()
Post
#287
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Nie sądzę , żeby ta Esa była szybasz od Danielowego golfa. Praktycznie i teoretycznie jest to możliwe , ale tylko wtedy gdy turbiny wstanął powyżej 4000 obrotów. Nie ma się co oszukiwać nigdy dwie cienkie turbinki nie dadzą tyle co jedna konkretna. W chwili gdy wstanął powyżej 4000 obrotów już nie będą cienkie , ale auto nie będzie nadawało się na ulicę do codziennej jazdy. Wszyscy prowadzą licytacje na kunie , a to zupełnie nie o ten parametr chodzi. Liczy się Nm - ktoś wspomniał wcześniej o Formule jeden - twierdząc , że tam właśnie rządzą konie. Niestety pomyłka bolidy mają tylko 240Nm , ale ich waga to 600kg ( razem z kierowcą ) - taki regulamin. Golfik Daniela to 1500kg , S4 Nikolasa coś około 1600kg . Nietrudno zauważyć , że trzeba moment jaki generuje bolid pomnożyć x3 i wtedy uzyskujemy 720Nm , czyli w okolicach naszego mistrzowskiego Golfika Pro turbo. Sid w swojej S4 ma całkiem ciekawy moment - 553Nm , to już jest coś jak na biturbo. Musiałbyś Nikolas dobrze dmuchnąć podtlenkiem Ese żeby stanąć z golfikiem, niestety dwie turbinki , to nie jedna, a porządna. Powodzenia. A co ma piernik do wiatraka tj jedna czy dwie ...jak suma sumarum mogą zapewnić zbliżoną sprawność przeczytaj stary temat Bi-turbo http://www.racingforum.pl/VW-Golf-R32-Bi-Turbo-t57747.html Co do ulicy...jak bedzie powyzej 300Nm to nie widze problemu jazdy po zapałki do kiosku ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#288
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
Nie sądzę , żeby ta Esa była szybasz od Danielowego golfa. Praktycznie i teoretycznie jest to możliwe , ale tylko wtedy gdy turbiny wstanął powyżej 4000 obrotów. Nie ma się co oszukiwać nigdy dwie cienkie turbinki nie dadzą tyle co jedna konkretna. W chwili gdy wstanął powyżej 4000 obrotów już nie będą cienkie , ale auto nie będzie nadawało się na ulicę do codziennej jazdy. Wszyscy prowadzą licytacje na kunie , a to zupełnie nie o ten parametr chodzi. Liczy się Nm - ktoś wspomniał wcześniej o Formule jeden - twierdząc , że tam właśnie rządzą konie. Niestety pomyłka bolidy mają tylko 240Nm , ale ich waga to 600kg ( razem z kierowcą ) - taki regulamin. Golfik Daniela to 1500kg , S4 Nikolasa coś około 1600kg . Nietrudno zauważyć , że trzeba moment jaki generuje bolid pomnożyć x3 i wtedy uzyskujemy 720Nm , czyli w okolicach naszego mistrzowskiego Golfika Pro turbo. Sid w swojej S4 ma całkiem ciekawy moment - 553Nm , to już jest coś jak na biturbo. Musiałbyś Nikolas dobrze dmuchnąć podtlenkiem Ese żeby stanąć z golfikiem, niestety dwie turbinki , to nie jedna, a porządna. Powodzenia. moim zdaniem pier#$%isz bzdury... i tyle. Oby trzy dni urlopu dały ci do myślenia... 240Z -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#289
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
Kiwi , nasiedzieliśmy się tyle lat u Niedzwiadka na forum , a Ty dalej nie możesz zrozumieć prostych rzeczy. Każde biturbo to dodatkowe kilogramy. Wszystko razy dwa - wastegate , kolektory, turbiny , icki , doloty , przewody do smarowania , DV itd. Ludzie odelżają dzisiaj wiązki elektryczne, a TY chcesz dokładać kilogramy i mieć jeszcze osiągi. To nie jest kompromis.
Jak turbiny będą wstawać przy dokładnie 4000 obrotów , to przy 2000 obrotów będzie 2,7 wolnossak odprężony ( elatyczność na poziomie Lady 2107, który dżwiga spalinami dwa ciężkie wirniki wydechowe, a nie napędza koła. Za to przy 4300 obrotów ciąg będzie łamał kręgosłup. I o to właśnie chodzi ![]() -------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#290
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
ej weź sobie pod zimnym prysznicem wizytę zrób, albo się już połóż, bo jest późno i chyba zmęczony już jesteś...
btw. skasowałbym te dyskusje od posta nr 284 ![]() Chciałbym, ale zostawię to dla potomnych. 240Z -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#291
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
A po czym to wnosisz? Rzuć argumentem , podważ coś ? Tylko logicznie , konstruktywnie , forum jest przecież do dyskusji.
-------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#292
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
2 moje turbiny ważą podobnie co BIG turbo. Kolektory - ok. IC jeden - centralny, doloty - u mnie ich nie ma (pod koniec projektu będą foty), DV - ok. U mnie zreszta wiązki elektryczne też są "odchudzone" - już połowa powiedziała papa, klima, paski i kółka itd itd, więc raczej waga projektu Biturbo i Single turbo jest podobna...
GT28RS wstają ok 3900 obr/min, poniżej tych obrotów nie zamierzam schodzić, bo to auto do upalania, no chyba że będę wjeżdzał do garażu - to nie będe dawał po garach ![]() Dziękuję za chłodny pragmatyzm! 240Z |
|
|
![]()
Post
#293
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
panu pająk100 podziękujemy już
![]() |
|
|
![]()
Post
#294
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
Jeżeli tak jest to masz duże szanse z golfem. Profesjonalne podejście. Gratuluję. Jest jedno małe ale. Nie ten rodzaj nadwozia, ale to również można poprawić , nie mylić z przerobić na sedana.
-------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#295
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Lepiej kupić GT-Ra P800
![]() Nie te turbawki, nie to nadwożie... Stary - pierd..i mnie to! Kocham Audi, a w Avancie podoba mi się zaje...ie. Będzie jeżdziło jak należy. |
|
|
![]()
Post
#296
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
Dach z węgla do RS2 - waga 5,9 kg , jakoś można kombi, jest taki projekt, ba nawet w Polsce. Przecież napisałem wyrażnie , że nie zmieniamy nadwozia.
-------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#297
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Można odchudzać, dach, błotniki, środek itd - myslałem o tym, ale nie w tym sezonie...
|
|
|
![]()
Post
#298
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
pająk100 przecież S4 Nikiego po odchudzeniu straci 150-200 kg
wiec 1430-1480 kg bedzie (jak sie postara i teściowa z tyłu wywali a to dodatkowe 70 kg ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#299
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Z auta wylecialy wszystkie zbedne rzeczy. Auto bedzie zwarznone przed strojeniem
- kompresor klimy - chlodnica klimy - wentylator przod - intercoolery 2 - czesc wiazek typu halogeny , wentylatory , klaksony itd zostala albo usunieta albo przerobiona - aku przeniesione do bagaznika - zbiorniczki przeniesione na gore - wszystkie doloty , Y , box filtra itd wszystko out zreszta widac na zdjeciach. - systemy ekologiczne , przerobione odpowietrzania baku itd - wylatuja fotele i kanapy zamiast nich 2 kubelki ( pozniejszy etap ) plan zimowy - lekkie elementy z carbonu , drzwi , maska , klapa itd - deska + caly srodek carbon - kuty motor 700 hp + - nitro Teoria pajaka to wogole padaka. Daniel nie ma nie turbo z kosmosu tylko normalna sportowa sprezarke. Rozumiem jakbys porownywal Daniela do k04 ale nie przesadzaj gt28rs to nie przelewki. Jedna daje duzo funu w np 1.8t albo innych podobnych 2.0 motorach. Po poludniu nowe foty. Pozdr. -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#300
|
|
User Dołączył: Thu, 03 June 2010 ![]() |
Zmiana elem. karoseri na lekkie odpowiedniki z carbonu to bardzo nieekonomiczny wybór,
koszty wielkie a zysk z calosci 8-15 kg, miałem elem. z B5 w reku i ich odpowiedniki z carbonu i tworzywa. lepiej szukać odciążenia gdzie indziej: koła, wydech, szyby, bardzo ciężka tylnia klapa, hamulce, bak, kierownica |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 01:15 |