![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Sutener Mocy Dołączył: Mon, 24 October 2005 Skąd: Wwa ![]() |
Witam,
przy okazji wizyty Pawla u nas w PL, Pawel poprosil mnie o pomoc przy zamieszczeniu projektu na forumie. Poniewaz slabo mu idzie pisanie po Polsku, wszytskie bledy w nastepujacym opisie sa moje ![]() MODEL VW Golf IV R32 2003r. SILNIK - nowiutki silnik z Golfa IV R32 - 2x Garrett GT30/76 HF - wszystkie kolektory made by www.materialmord.de - korbowody Pauter - tłoki JE custom - zawory wydechowe Shrick - wszystkie przewody w oplocie Earl's Performance UKŁAD DOLOTOWY - wodny intercooler z wydajną chłodnica pod autem i 30 litrowym, aluminiowym zbiornikiem w samochodzie, pompa wodną 80 litrów na minute UKŁAD WYDECHOWY - 3" downpipy - 3,5" uklad wydechowy made by www.materialmord.de UKŁAD WTRYSKOWY - 2x 044 pompa Bosch - 6x 750ccm wtryskiwacze ELEKTRONIKA - Autronic SM4 - Autronic CDI 500 z trzema podwojnymi cewkami - zegary EGT i Boost Defi - kontroler haldexa by Materialmord - Stack dash UKŁAD CHŁODZENIA UKŁAD NAPĘDOWY - sprzęgło wielotarczowe Sachs Racing - skrzynia kłowa Quaife - szpera Quaife - sekwencyjny Shafter Kluska Performance z cutoff'em i 3" GDU ZAWIESZENIE - KW Phase Zwei BODY KIT - odelzone nadwozie, piaskowane, lakierowane na nowo cienka warstwa lakieru GT Silber z palety Porsche GT2 - blotniki, maska, tylna klapa z carbonu - tylne lampy Hella bicolour - tylny zderzak od Golfa IV Aufsteiger - przedni zderzak R32 USDM - obrysowki Hella Weiss - 2 kevlarowe kubly Recaro ProRace - brak pasow... bo zawsze je komus pozyczy i trzeba cos organizowac na ostatnia chwile przed zawodami... - carbonowe boczki drzwi Materialmord - flokowana kevlarowa deska Materialmord - rejestracja "porno-style" tutaj kilka uzytych czesci: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() troche spawania: ![]() ![]() ![]() ![]() praca nad karoseria: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() skladanie silnika: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- www.showcar.intercars.com.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Sutener Mocy Dołączył: Mon, 24 October 2005 Skąd: Wwa ![]() |
-------------------- www.showcar.intercars.com.pl
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Nauczyciel Stiga Dołączył: Tue, 07 January 2003 Skąd: sky is the limit ![]() |
Bylem,widziałem jedzidzilem
![]() ![]() Jeszcze raz mega gratki dla Pawła i jego projektu!!! P.S nie ma to jak zwiekszyc moc za dwie tablczki czekolady ![]() -------------------- EVO R.I.P.
M3 "Black is back" :) |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
projekt nie na europejskim ale chyba mozna rzec na światowym poziomie !
projekt z tego co czytałem na niemieckim www miał kilka stage'ów obecnie to auto na 1/4 mili ale (sorki za lamerskie pytanie) czy da sie tym jeszcze jakoś fajnie jeździć nie tylko na wprost ? ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 27 April 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Gratulacje
![]() Golf robi naprawdę wielkie wrażenie ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
drift freak Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: kterej.pl ![]() |
Wow...
10s... fajny projekt. -------------------- _http://www.drifters.pl
_http://www.kterej.pl |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Witam.
Świetny projekt. Co dokładnie robiło VTG i dlaczego niemieccy tunerzy poprosili naszych o pomoc? -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: VTG ![]() |
Witam. Świetny projekt. Co dokładnie robiło VTG i dlaczego niemieccy tunerzy poprosili naszych o pomoc? generalnie zajeliśmy sie usuwaniem FUCK-upów po poprzednim tjunerze ![]() -------------------- corvette awd turbo 7.79s Kiskun 2014
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Nauczyciel Stiga Dołączył: Tue, 07 January 2003 Skąd: sky is the limit ![]() |
lol
-------------------- EVO R.I.P.
M3 "Black is back" :) |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
a co niemcy spieprzyli?
mega szacunek za projekt i tak wysoki standard wykonczenia. widac ze VTG stoili. czy to ostatnie slowo? czy da sie cos jeszcze wycisnac? i moze glupie pytanie, ale napedy spiete na stale 50/50? -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 23 February 2006 Skąd: Kraków ![]() |
Chyba ktos obrobił mały bank zeby to zrealizowac.. Piekny projekt, a tak z ciekawosci - hamulce jakas seria, bo nic nie wyczytałem?
-------------------- Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
z ciekawosci - hamulce jakas seria, bo nic nie wyczytałem? raczej nie ![]() ![]() wiecej fotek ze stage 2007 tu http://www.materialmord.de/r32_turbo_xxx_t...performance.htm -------------------- |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Sutener Mocy Dołączył: Mon, 24 October 2005 Skąd: Wwa ![]() |
raczej nie ![]() tych hamulcow juz nie ma (byly za ciezkie) teraz sa takie ladniejsze, czerwone: przod od 1,8 T ![]() tyl od R32 ![]() -------------------- www.showcar.intercars.com.pl
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
generalnie zajeliśmy sie usuwaniem FUCK-upów po poprzednim tjunerze ![]() Dobro dobra. Niemcy raczej zrobili auto na wysokim poziomie ale pewnie ze strojeniem mieli problem choć widzę że głowica i część instalacji była wyjmowana. Mocniejszą uszczelkę wkładaliście. Napisz GS coś więcej. Jak się stroiło z czym były problemy -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Sutener Mocy Dołączył: Mon, 24 October 2005 Skąd: Wwa ![]() |
Dobro dobra. Niemcy raczej zrobili auto na wysokim poziomie ale pewnie ze strojeniem mieli problem choć widzę że głowica i część instalacji była wyjmowana. Mocniejszą uszczelkę wkładaliście. Napisz GS coś więcej. Jak się stroiło z czym były problemy ja moge napisac co ja robilem: - wkladalem silnik - przykrecalem pasy - organizowalem bardzo duze ilosci lodu do IC (niezbedne przy strojeniu) ok, nie mam czasu wiecej pisac bo lecimy na mazury. -------------------- www.showcar.intercars.com.pl
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Czy wazyl ktos to auto po wypiaskowaniu? Ile wazy sama buda?
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
Trzeba uwazac na ten samochod, jest na tyle gruby ze moze posiadac wlasne pole grawitacyjne...
Genialny projekt i bardzo fajnie ze tak duzo nam pokazaliscie, naprawde cieszy oko w kazdy sposob. Przy strojeniu rozne dlugosci kanalow dolotowych nie stanowily zadnej przeszkody, czy roznica dlugosci to 1-2cm i nie stanowi problemow ? |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 December 2003 ![]() |
Szokujacy projekt
![]() Dbałość o szczegóły powala ![]() -------------------- z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 19 January 2006 ![]() |
projekt 10s w pyte
ps: ja po cichu nadal czekam na opis juz legendarnego bialego galanta Sebi ![]() -------------------- BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL 2008 - 12,4 street fwd rekord PL 2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D 2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 22 November 2002 Skąd: Stalowa Wola/Warszawa ![]() |
Co jest takiego specyficznego w VR-ce, ze tloki maja denko pod katem ? Zreszta w fotach ze skladania silnika sa pokazane inne tloki.
-------------------- Fiat ///// Car of the Year 1967/1970/1972/(1980)/1984/1989/1995/1996/(1998)/(2001)/2004/2008
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 09:17 |