![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#981
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
Dokladnie. Ja np. kupilem najdrozsze s4 z sieci a mimo to nie jechalo!! Nie potrzebowalem do tego zadnej hamownii a tylko troche wiedzy na temat tego ile moze mnie kosztowac ewentualna naprawa i co moze byc przyczyna tego ze auto nie jedzie i swiadomosc tego czy mnie bedzie na to stac czy nie. Najczesciej jest wlasnie tak ze ktos sprzedaje bo szkoda mu kasy zeby jechac do aso albo nie ma nikogo zeby mu ta diagnoze postawil. Koszt wiecznie padajacej przeplywki, czujnikow egt, slabych hamulcow i zawieszenia Cie zwyczajnie przerosnie, skoro ty jeszcze nie kupiles a juz podchodzisz do tematu tak jak chcialbys kupic, "stare ale nowe auto". Jak malowane to zle, jak podrapane to zle! jak ma wiecej niz 100tkm to zle! proponuje kupic cos nowego! Szkoda ci wydac 500zl to szkoda bedzie ci 5-8kola na pierwszy serwis!
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#982
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
Dokladnie. Ja np. kupilem najdrozsze s4 z sieci a mimo to nie jechalo!! Nie potrzebowalem do tego zadnej hamownii a tylko troche wiedzy na temat tego ile moze mnie kosztowac ewentualna naprawa i co moze byc przyczyna tego ze auto nie jedzie i swiadomosc tego czy mnie bedzie na to stac czy nie. Najczesciej jest wlasnie tak ze ktos sprzedaje bo szkoda mu kasy zeby jechac do aso albo nie ma nikogo zeby mu ta diagnoze postawil. Koszt wiecznie padajacej przeplywki, czujnikow egt, slabych hamulcow i zawieszenia Cie zwyczajnie przerosnie, skoro ty jeszcze nie kupiles a juz podchodzisz do tematu tak jak chcialbys kupic, "stare ale nowe auto". Jak malowane to zle, jak podrapane to zle! jak ma wiecej niz 100tkm to zle! proponuje kupic cos nowego! Szkoda ci wydac 500zl to szkoda bedzie ci 5-8kola na pierwszy serwis! +1 Ja też kupiłem Skę nie jeżdzącą, ale wiedziałem że to wina N75, więc 200 zł i znowu odżyła ![]() -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#983
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#984
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
kolega na przedlifcie sedan(268 KM shamowane) miał 14,1, po bardzo lekkim sofcie, 13,7, polfity są cięższe+avant
-------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#985
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
po sofcie robilem 13,3- 13,4
![]() |
|
|
![]()
Post
#986
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
on miał chyba z 0,9 bara (jeśli dobrze pamiętam), Ty pewnie z 1,1-1,2?
P.S. wiem że miał kompletnie seryjną Skę, Ty miałeś już wtedy sprzęgło z RS4 które lepiej klei niż ten seryjny syf ![]() -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#987
|
|
User Dołączył: Fri, 08 April 2011 Skąd: Mazowieckie ![]() |
Rozumie wasze podejście ale napisałem że się najzwyczajniej autko nie spodobało.
I jeszcze jedno to pierwsza esa jaką oglądałem więc wybaczcie ale nie będę od razu darł kłaki jak wiem że muszę jeszcze obejrzeć najmniej jedną do porównania. Chodzi mi o fakt że do auta trzeba podchodzić z głową a nie się szarpać z motyką na słońce.. Nie chodzi o koszta a o to że jak porówna się parę aut to się wie o co chodzi i wtedy się jedzie na hamownie, jak najbardziej a nie z każdą napotkaną sztuką.. Autko 12 lat - nikt chyba nie myśli, że znajdzie idealne autko i to w niższej cenie. Ja taki nie jestem bynajmniej. Mówicie panowie że wiecie o co chodzi, że np: "nie jedzie ale wiem co jest bo objawy są takie i takie i dla tego się opłaca kupić auto i z małym wkładem zrobić szybko i bez bólu" Takie porady moim zdaniem powinny się pojawić w tym dziale. W jakiś sposób skonstruować na pierwszej stronie poradnik kupującego - coś w tym stylu. Co Wy na to "grono forumowiczów"? He dla niektórych 14.1 na 1/4 to i tak dużo. Autko w serii nie jest takie wolne ![]() |
|
|
![]()
Post
#988
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#989
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#990
|
|
User Dołączył: Fri, 08 April 2011 Skąd: Mazowieckie ![]() |
Tak tak mało
![]() Ta 2 ga część to chyba nie do mnie? ![]() |
|
|
![]()
Post
#991
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 26 July 2011 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#992
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 February 2010 ![]() |
To nie jest S6 tylko A6 4.2. Zdjęcia do dupy, ale fotel kierowcy nie wygląda na 181kkm.... ![]() -------------------- M57N xd
JZDA |
|
|
![]()
Post
#993
|
|
User Dołączył: Mon, 17 January 2011 ![]() |
zna ktos ta kosiarke? http://allegro.pl/audi-80-b4-quattro-354ps...1722696675.html mam do niej 611 km wiec nie chcial bym jechac tylko na wycieczke
|
|
|
![]()
Post
#994
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
zna ktos ta kosiarke? http://allegro.pl/audi-80-b4-quattro-354ps...1722696675.html mam do niej 611 km wiec nie chcial bym jechac tylko na wycieczke http://www.racingforum.pl/index.php?showto...2299&st=900 od post 906 |
|
|
![]()
Post
#995
|
|
User Dołączył: Fri, 08 April 2011 Skąd: Mazowieckie ![]() |
Ok panowie kolejna sztuka - troszkę oleju bierze - około 1 setki na tysiaka przy ostrej jeździe - jak to wygląda u was?
Jakie normy zużycia oleju ma s4 biturbo? |
|
|
![]()
Post
#996
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 21 September 2006 Skąd: Rzeszów ![]() |
100 ml na 2000 KM u mnie (ale to nie jest normalny samochód) zresztą mało jest seryjnych S4 na forum
w instrukcji masz nawet wpisaną normę 1litr na 1000 KM -------------------- F2.0/F2.5V6/F1.8/VW1.9TDI/VW2.0TDI/Audi2.7bt/Audi2.7bt/Fiat1.9JTD/Audi2.7bt/Forek 2.5T/XC70D5Aut
znaczy się zdziadziałem na poważnie :) |
|
|
![]()
Post
#997
|
|
User Dołączył: Fri, 08 April 2011 Skąd: Mazowieckie ![]() |
A możesz dodać jaki dokładnie olej stosujesz? W tym wypadku co opisuje to Motul 5w30 bodajże.
Normy są wręcz zastraszające ![]() |
|
|
![]()
Post
#998
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 21 September 2006 Skąd: Rzeszów ![]() |
zwykły mobil 1
http://www.mobil.com/USA-English/Lubes/PDS...bil1_5W-50.aspx rally formula -------------------- F2.0/F2.5V6/F1.8/VW1.9TDI/VW2.0TDI/Audi2.7bt/Audi2.7bt/Fiat1.9JTD/Audi2.7bt/Forek 2.5T/XC70D5Aut
znaczy się zdziadziałem na poważnie :) |
|
|
![]()
Post
#999
|
|
User Dołączył: Fri, 08 April 2011 Skąd: Mazowieckie ![]() |
Mógłby ktoś jeszcze się wypowiedzieć na temat poboru oleju w s4 2.7bt?
|
|
|
![]()
Post
#1000
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 26 March 2005 Skąd: wr ![]() |
U mnie łyka 0.5l od wymiany do wymiany czyli +/- 8-9 tys. km.
-------------------- diesel power
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 02:39 |