Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Kupujemy Audi S/RS.........
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Chcę kupić auto, kupiłem auto
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42
kosiniak
W tym temacie bedziemy opisywać oglądane przez NAS/WAS smile.gif S/RS. Temat jest po to by zaoszczędzić nam nerwów i pieniędzy. Jak wiadomo w opisach większość aut to igły, rzeczywistość jednak jest inna. Dzielimy się opiniami zanim któryś z nas przejedzie 1000km tylko i wyłącznie po to by się wk....ć!!

RS4, Buczkowice, Szczyrk, Bielsko Biała................ http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9286753

Auto niesprawne, złom.!!! Lusterka od a4, grill od a4, podluznica zle wyciagnieta, cooler pospawany, nieszczelnosc w dolocie, dziurka w podsufitce, oslona pod silnik od a4. Kola nie od rs'a, ukrecony korek w misce, hamulce z tylu stoja, listwa jedna na progu pofalowana. Brak duzej ilosci spinek, pod maska wygluszenie wyciete z filca, urwany wydech, nieoryginalne koncowki wydechu, hamulce do wymiany wszystkie zarowno tarcze i klocki. Ogolnie niesprawne auto, nie jedzie i nie dalo sie zlokalizowac nieszcelnosci tak na szybko, 2 szyby przod i pasazera nie oryginalne, poodklejane listwy. Duza ilosc szpachli i kolorów..........
kosiniak
S4, Wawa, Rusiec........... http://moto.allegro.pl/item784561150_audi_...iturbo_abt.html

Silnik sprawny, jedzie jak powinno, vag nie pokazywal zadnych bledow, dosc mocny program, przyspieszal naprawde fajnie. Buda złom!! Nie widziałęm nigdy eSki w gorszym stanie, szpachi na grubo, koło z tyłu leży, troche bananowaty. Obity z każdej możliwej strony. Maska podłamana, zderzaki oba do wymiany! Klapy nie da sie juz nawet spasowac, tak to ktos kiedys poskladal!! Jedno tylne koło lezy. W zbiorniku wyrownawczym woda. Leje sie spod uszczelniaczy, troche luzow w zawieszeniu. W ogole nie zadbane auto!
kosiniak
S4, Wawa, Ursus. Klubowe auto, zderzak na trytytkach a sprzedawany byl jako bezwypadek, ogloszenie chwilowo zniklo. Na bank zainteresuje kazdego katowanie na zimnym smile.gif
Movie smile.gif
http://www.youtube.com/watch?v=lUlpgTmYXfQ...player_embedded
Jakby ktos usunal film to prosze, jest screen smile.gif

Sportmile
Co do pierwszego auta to potwierdzam w 100 % szkoda ze i tak z malej ilosci sztuk tych aut duza liczba jest w tak oplakanym stanie. Ale co do upalania na zimno mistrz !!
lazik
CYTAT
(Soundman @ Thu, 19 Nov 2009 - 17:51) *
http://moto.allegro.pl/item816626861_audi_...km_quattro.html oglądał ktoś tą eskę ?


Mój znajomy ją oglądał bo szuka S3 od dobrych kilku miesięcy i jak tylko coś nowego się pojawi to zaraz jest zainteresowany. Z tego co mówił to samochód po dzwonie i to dość konkretnym więc odpuścił. Poza tym wsponinał jeszcze że coś z przebiegiem było kombinowane. Jeżeli chcesz pewną S3ke to proponuję wycieczkę do CH albe ewentualnie do DE, z tym że na dobry


http://moto.allegro.pl/item849136028_audi_...km_quattro.html
AUDI S3 1.8 TURBO ( MAX OPCJA ) 210 KM QUATTRO ------> Sulechów

P.S. świetny temat.
gh0ly
Ja szukam troszke juz S3 z 2 miesiace to beda... przez ten czas ogladalem kilka sztuk i moge dodac kilka aut tutaj....
Na poczatek ta z Rucianego-Nida (czarne S3 z bialo czarnym wnetrzem) : http://moto.allegro.pl/item842571444_audi_..._serwisowa.html
Miala byc lekko uderzona tylko przodem....
Przodem dostala kiedys... Niemalowany byl tylko dach i drzwi prawe. Prawe tylne poszycie blotnika wspawane nowe... klapa nie od S3 rudy na klape wchodzi... duzo szpachli na tylnym lewym blotniku... na pierwszy rzut oka moze i auto ladne, ale za taka cene nie warto kupowac tego....

kolejne S3 stoi w Warszawie w komisie na ul.Modlinskiej za 39,900 biggrin.gif stoi juz z pol roku po dzwonie , kilka osob widzialo jak bylo przygotowywane do sprzedazy.. na pierwszy rzut oka ladna sztuka... turbina sie konczy.. w komisie na zimno palowali....
atur
Jeśli mogę coś zaproponować, to skopiowanie ogłoszeń, a nie wklejanie linków bo zaraz znikną.
Temat bardzo dobry. Kosiniak - niezły research.
mammoth
no to moze ja napisze cos pozytywnego jako ze auto z mojego podworka - Wrocław
Audi RS4 B7 2006r
auto w pefekcyjnym stanie i znacznie doinwestowane jesli ktoś jest zainteresowany zakupem to ta sztuka jest warta kazdej uwagi i napewno sie nie zawiedzie! jest to auto z pełną historią, a nie zaden banan z usa czy krzyżówka z przystankiem autobusowym jakich pełno na allegro

auto wyglada tak


link do ogloszenia i wiekszej ilosci zdjeć
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10007384

fragment treści ogłoszenia
W cenie samochodu wliczone są:
- kompletny układ wydechowy Militec, dedykowany do RS4 (ok. 4 tys. euro)
- maska karbonowa (ok. 3,5 tys. euro)
- opony zimowe z felgami OZ Ultralagera 18" (10 tys. zł)

Nowy właściciel otrzyma oczywiście seryjną maskę i wydech.

Wyposażenie dodatkowe:

Lakier perłowy/metalik
Elektr. szyby + lusterka
Podgrzewane lusterka
Samościemniające się lusterka
Listwy ozdobne
Autoalarm
System parkowania tył + przód
System kontroli ciśnienia w oponach
Czujnik deszczu
Czujnik zmierzchu
Ogrzewane dysze spryskiwaczy
Reflektory bi-xenonowe skrętne
Domykanie szyb i szyberdachu z kluczyka
Otwieranie bagażnika z kluczyka
Dodatkowe zabezpieczenia antywłamaniowe

Wnętrze:

Podgrzewane fotele przód + tył
Fotele przód pełna elektr.+możliwość zapamiętania 4 ustawień
Elektryczna regulacja podparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa
Komfortowa klimatyzacja
Klimatyzowany schowek
Tempomat
Nawigacja z mapą Niemiec i Polski
Pakiet komfortowy funkcja follow-me-home
Kierownica RS4
System MMI
Solar dach
Pilot bramy garażowej
Pakiet light
Podłokietnik
Worek na narty
Roleta tylnej szyby
Kompas w lusterku
Lusterko wewnętrzne z automatyczną funkcją przeciwoślepieniową
Radio ze zmieniarką
Bluetooth
2 x czytnik kart SD
Nagłośnienie Bose Sound Symphony z 12 głośnikami i aktywnym subwooferem
Brak ogranicznika prędkości!
Sline
no okej
ale po tym
Auto w leasingu (BRE Bank) do spłaty pozostało 15 rat po 2517,21 CHF(brutto) + wykup 10046,15 CHF(brutto)
to już sie nie robi taki miód i można coś swieższego wylookać w super stanie
mammoth
no to wychodzi 131tys zł nawet doliczajac odstepne to i tak jedna z najciekawszych ofert
xaoo
CYTAT(mammoth @ Tue, 15 Dec 2009 - 21:44) *
no to wychodzi 131tys zł nawet doliczajac odstepne to i tak jedna z najciekawszych ofert



CYTAT(Igloo @ Tue, 15 Dec 2009 - 22:43) *
Jesli faktycznie taki dobry egzemplarz to cena jest ok zeby nie powiedziec ze atrakcyjna.


koniec tego dobrego proponuje przeczytac jeszcze raz.... zacytuje ogłoszenie
CYTAT
Cena podana to suma rat do spłaty leasingu(kwota w PLN wynika z przeliczenia CHF po kursie 2,75). + Kwota odstępnego do uzgodnienia.

Auto w leasingu (BRE Bank) do spłaty pozostało 15 rat po 2517,21 CHF(brutto) + wykup 10046,15 CHF(brutto). Istnieje możliwość wydłużenia okresu spłaty rat.

myśle ze jesli rata jest rzędu 2517CHF ~ 7000pln i kilka rat chyba juz ktos spłacił patrzac ze zostało do spłacenia 15 rat oraz co-nieco mechnicznie/wizualnie jest już zrobione-jeżdżone wiec nie liczyłbym na odstępne rzędu 1kpln
ale nie ma co wróżyć z fusów zainteresowany musi zadzwonić i popytać
Lelon
ja znam: http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=72384&hl= tongue.gif
kosiniak
wklejajcie fotki i opis zanim poznikaja ogloszenia!
waszka
Zna ktoś to auto ? Bardzo by mi pasował ten egzemplarz :
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10925971







Rok produkcji: 2000, 155 458 km, Skrzynia biegów: manualna, Moc: 381 KM (280 kW), Pojemność skokowa: 2671 cm3, benzyna, Liczba drzwi: 4/5,
Audi RS4 2,7 Bi Turbo tuning MTM 441KM 620NM predkosc max 310km/H.do 100KM/h w 4,5 sekundy.Po wymianie ukladu hamulcowego na 8-tłoczkowy z audi RS6+plyn Motul,wymienione płyny +olej Motul pełny syntetyk 20w60.samochod nie wymaga wkladu finansowego.Bardzo malo jezdzony gdyz jest to trzeci samochod w domu i traktowany jako rarytas ,garazowany ,w aucie nie palone,zadbany,rozrzad wymieniony przy 120tys km,turbiny suchutkie w stanie idealnym silnik rowniez,praktycznie nowe opony letnie przebieg okolo 2 tys km.zalozona zostala nowa nawigacja z nowej RS4 MMi.wersja na zamowienie z tapicerka zylkowo skorzana +carbon dekory pelne wyposarzenie worek na narty itp autko naprawde super
sprzedam lub zamienie na cos ciekawego np Quada z doplata lub cos innego
Polska , ustrzyki dolne (woj. podkarpackie),
tel.: +48 606962629
plasma555
A czy ktoś kojarzy to auto? Dostałem pewną propozycję i chce wiedzieć czy w ogóle jest się nad czym zastanawiać? Rozważałem głównie Impreze GT/WRX ale właściciel auta wyszedł z dość egzotyczną propozycją jak dla i nie wiem co o tym sądzić.

Audi S2 Quatrro



Co do info odnośnie auta mam takie jakie otrzymałem mailem:

"Trzy główne wady mojego auta:
1. Powłoka lakiernicza: czerwony lakier szybko blaknie. Mój jest spolerowany, ale tak naprawdę wypadałoby go odmalować albo spolerować jeszcze raz - porządnie.
2. Amortyzatory: kończą się. Jeżeli zamierzasz auto dłubać to i tak pasuje wstawić jakieś zawieszenie gwintowane, jeżeli nie, to polecam dedykowane BIlsteiny.
3. Podpora wału: bije przy szybszych zmianach biegów. kosztuje jakieś 200 PLN, wymienię to we własnym zakresie pewnie niedługo.

Trzy główne zalety:
1. Auto ocynkowane. Blachy wszędzie oryginalne, bez śladów korozji. Jedynie pod tylnymi lampami się pojawiła kiedyś, wynika to z pewnej wady fabrycznej (dostaje się tam woda). To jednak zrobiłem i jest cacy.
2. Auto jest proste. Mimo, że to 1991r. to ostatnio, jak robił mi je mechanik, to stwierdził, że 90% rzeczy, które odkręcał - robił to po raz pierwszy od wyjazdu auta z fabryki. Wiesz jak jest ze sportowymi - z reguły są po przejściach. To auto też miało przejścia, ale związane z mechaniką (jakaś większa awaria silnika, naprawiona jeszcze przez poprzedniego właściciela).
3. SIlnik po naprawie chodzi jak żyleta, trzyma bardzo ładnie ciśnienie oleju co nie jest normą w tych autach. Powymieniałem wszelkie problematyczne elementy i na razie jest naprawdę dobrze. Obecny setup to program MTM, obliczony niby na 286KM i jakoś 420Nm, ale pewnie tego nie ma. NIe hamowałem go, więc wykresem się nie mogę pochwalić.


Wyposażenie ponad standard (wszystko na dzień dzisiejszy działa):
ksenon ze spryskami, klimatronik, szyber el. szyby przednie el., lusterka RS2 el. sterowane i podgrzewane, podgrzewane fotele, napęd 4x4 z blokadą tylnego dyfra.

Auto nie było uderzone (wg wiedzy mojej i poprzedniego sprzedającego oraz obecnego mechanika, który się tym autem zajął), chyba że jakieś drobne szkody parkingowe (nie za moich czasów) po których nie zostało śladu. Zdjęcia doślę później, bo szczerze, to nie fotografowałem auta zwykłym aparatem a zdjęcia z komórki to wiesz, jaką mają jakość. Malowane było, ale jest to związane z dostawieniem zderzaków i progów - te elementy były malowane. Cały ten "body-kit" chciałem zdjąć i zmienić na ori elementy, ale jakoś nie mam zacięcia do tuningu wizualnego a póki ich nie pourywałem to zostały ;-) Niestety, pierwszy lakiernik spier.olił robotę, ale tragedii nie ma - ten od polerki się wykazał. Może je umyję do zdjęć, to coś więcej zobaczysz. Na razie jest koloru brudnego, ale to norma na warszawskich ulicach.

Przebieg niespełna 260 kkm i chyba oryginalny bo nikt nie miał interesu go cofać - auto w kraju było w rękach raczej pasjonatów a nie handlarzy. W Niemczech kupiony od prywatnej osoby. Natomiast silnik został rozłożony, odświeżony i złożony na nowo jakieś 20kkm temu, stąd jego obecny bardzo dobry (wg mnie i mechanika który specjalizuje się w tych autach) stan.

Auto jest na zimówkach, seryjny rozmiar 205/55/16, stan ok. Letnie wyrzuciłem, bo tylko do tego już się nadawały (stare były) a na lato chciałem jakieś większe fele założyć.

Co do ewentualnej wymiany to na pewno bym nie chciał eibacha, bo to dla mnie miałoby być auto na codzień. Car audio to w zależności co to jest to wziąłbym albo nie.

Audi jest obniżone o około 35mm, ale na razie nie było z tym problemów. W sumie jest jeszcze nawet komfortowe.

Auto nie widziało drutowania, za moich czasów było robione porządnie, choć w sumie wysypał się tylko przepływomierz i regulator ciśnienia paliwa. Wymieniłem m.in. węże ciśnieniowe i podciśnieniowe na wzmocniony silikon, DV na Forge, nowiutkie sprzęgło (komplet) Sachs, odnowiony wydech (cichy, seryjny), silnik zalany (2500km temu) dość drogim i dobrym olejem Shell Helix Ultra Racing 10W-60, jeździ non stop na 98okt itd.

Zapomniałem, z wypasu ma jeszcze działający tempomat i skórzaną tapicerkę w dobrym stanie. :-)"

Przepraszam że tak dużo ale nie wiem jak mogłem to konkretnie skrócić żeby czegoś nie pominąć.

Czy warto dac za to auto 20-22tyś PLN ?

Za jakiekolwiek info byłbym wdzięczny.
Arek11
Lelon auto mistrzowskie ohmy.gif koleżka to mało co się nie zadławił jak zobaczył to cudo biggrin.gif ale niestety nie w jego granicach majątkowych...... A szkoda bo piękna sztuka:)
admeen
...i zdaje sie, na sprzedaz
http://allegro.pl/item853917716_audi_s4_rs4_b5.html

aw69
CYTAT(admeen @ Fri, 18 Dec 2009 - 07:58) *




Nie rozumiem tylko po kiego wała tam te SMT7
Nikolas
U mnie było 2 x smt6!
Patee
Czy kupowanie auta z silnikiem 2.7 BiTurbo które ma 282 000 przebiegu to da rade jeszcze czy to stryczek na swoją szyję?

Czy gaz w tych silnikach to masakruje je czy jeśli dobra gazownia to ujdzie (sam nigdy gazu nie zaloze ale sporo 2.7BiT już w gazie)

Dzięki za odpowiedź
lightman
Tej S2 nie kojarze nawet z apmotorsport . Wygląda nie najgorzej szkoda że zderzak nie orginał od RS2 bo ma zwykle halogeny ale za to ma lusterka z RS2. Musiałbys się przejechac i zobaczyć jak jeździ a wa-wie sporo właścicieli 2.2T którzy by Ci pomogli przy oglądaniu
bezduszny
CYTAT(Patee @ Sat, 19 Dec 2009 - 00:45) *
Czy gaz w tych silnikach to masakruje je czy jeśli dobra gazownia to ujdzie (sam nigdy gazu nie zaloze ale sporo 2.7BiT już w gazie)

... no ja jeszcze nie słyszałem, by LPG przedłużyło żyłozywotność silnika.
aw69
CYTAT
U mnie było 2 x smt6!


No wlasnie po co ?
Taffarel
CYTAT(aw69 @ Sat, 19 Dec 2009 - 14:20) *
No wlasnie po co ?


bylo bez sensu, skoro na ori kompie mozna pieknie wystroic.
pinin
Teraz można, ale kilka lat temu nie było to takie oczywiste/proste/wykonalne ( skreślić co nie potrzebne wink.gif ) i niestety świniaki były jedyną opcją, jeśli ktoś nie chciał przechodzić na SA.
bezduszny
Może ktoś chciał mieć 2 programy ? ph34r.gif
Nikolas
CYTAT(aw69 @ Sat, 19 Dec 2009 - 14:20) *
No wlasnie po co ?


pinin właściwie odpowiedział.
Teraz to proste że na ori kompie można wystroić lepiej, a jak już się idzie grubo to już standalone typu Autronic czy inny, jednak w 2001 roku kiedy poprzedni właściciel grzebał w aucie i chciał uzyskać 400+km to postanowił użyć 2xsmt6 - po co 2 szt - nie wiem... trzeba by było spytać właściciela Komputronika, bo to było jego auto.
Sportmile
ja wie ja wiem ........ otoz panowie chyba z forti ktorzy montowali to i stroili nie uwierzycie ale tymi dwoma smt6 bo akurat ani jednym ani drugiem nie dalo sie stroic elektronicznej przepustnicy emulowali sondy lambda .... udawali mniej paliwa to sobie dolewal i do 360 koni z manual boostem to dzialalo u nikolasa. Niestety wyrzucilem ten system przepraszam smile.gif wpadl SA
tdik
aw 69 z tym trupem z buczkowic to sam sobie strzeliles gola. ogladalem to audi jakies 2 miesiace temu przy okazji ogladnia w tym samym komisie leona z malowanym blotnikeim ktory sie okazal lanym z kazdej strony ulepem. mowilem ci ze szkoda twojego czasu zeby jechac ogladac ten zlom ale uparles sie smile.gif
kosiniak
jakim byl trupem to nikt nie wiedzial bo nikt go dokladnie nie ogladal, jezeli chodzi o scislosc smile.gif
kaloh1
CYTAT(plasma555 @ Thu, 17 Dec 2009 - 13:22) *
A czy ktoś kojarzy to auto? Dostałem pewną propozycję i chce wiedzieć czy w ogóle jest się nad czym zastanawiać? Rozważałem głównie Impreze GT/WRX ale właściciel auta wyszedł z dość egzotyczną propozycją jak dla i nie wiem co o tym sądzić.

Audi S2 Quatrro



Co do info odnośnie auta mam takie jakie otrzymałem mailem:

"Trzy główne wady mojego auta:
1. Powłoka lakiernicza: czerwony lakier szybko blaknie. Mój jest spolerowany, ale tak naprawdę wypadałoby go odmalować albo spolerować jeszcze raz - porządnie.
2. Amortyzatory: kończą się. Jeżeli zamierzasz auto dłubać to i tak pasuje wstawić jakieś zawieszenie gwintowane, jeżeli nie, to polecam dedykowane BIlsteiny.
3. Podpora wału: bije przy szybszych zmianach biegów. kosztuje jakieś 200 PLN, wymienię to we własnym zakresie pewnie niedługo.

Trzy główne zalety:
1. Auto ocynkowane. Blachy wszędzie oryginalne, bez śladów korozji. Jedynie pod tylnymi lampami się pojawiła kiedyś, wynika to z pewnej wady fabrycznej (dostaje się tam woda). To jednak zrobiłem i jest cacy.
2. Auto jest proste. Mimo, że to 1991r. to ostatnio, jak robił mi je mechanik, to stwierdził, że 90% rzeczy, które odkręcał - robił to po raz pierwszy od wyjazdu auta z fabryki. Wiesz jak jest ze sportowymi - z reguły są po przejściach. To auto też miało przejścia, ale związane z mechaniką (jakaś większa awaria silnika, naprawiona jeszcze przez poprzedniego właściciela).
3. SIlnik po naprawie chodzi jak żyleta, trzyma bardzo ładnie ciśnienie oleju co nie jest normą w tych autach. Powymieniałem wszelkie problematyczne elementy i na razie jest naprawdę dobrze. Obecny setup to program MTM, obliczony niby na 286KM i jakoś 420Nm, ale pewnie tego nie ma. NIe hamowałem go, więc wykresem się nie mogę pochwalić.


Wyposażenie ponad standard (wszystko na dzień dzisiejszy działa):
ksenon ze spryskami, klimatronik, szyber el. szyby przednie el., lusterka RS2 el. sterowane i podgrzewane, podgrzewane fotele, napęd 4x4 z blokadą tylnego dyfra.

Auto nie było uderzone (wg wiedzy mojej i poprzedniego sprzedającego oraz obecnego mechanika, który się tym autem zajął), chyba że jakieś drobne szkody parkingowe (nie za moich czasów) po których nie zostało śladu. Zdjęcia doślę później, bo szczerze, to nie fotografowałem auta zwykłym aparatem a zdjęcia z komórki to wiesz, jaką mają jakość. Malowane było, ale jest to związane z dostawieniem zderzaków i progów - te elementy były malowane. Cały ten "body-kit" chciałem zdjąć i zmienić na ori elementy, ale jakoś nie mam zacięcia do tuningu wizualnego a póki ich nie pourywałem to zostały ;-) Niestety, pierwszy lakiernik spier.olił robotę, ale tragedii nie ma - ten od polerki się wykazał. Może je umyję do zdjęć, to coś więcej zobaczysz. Na razie jest koloru brudnego, ale to norma na warszawskich ulicach.

Przebieg niespełna 260 kkm i chyba oryginalny bo nikt nie miał interesu go cofać - auto w kraju było w rękach raczej pasjonatów a nie handlarzy. W Niemczech kupiony od prywatnej osoby. Natomiast silnik został rozłożony, odświeżony i złożony na nowo jakieś 20kkm temu, stąd jego obecny bardzo dobry (wg mnie i mechanika który specjalizuje się w tych autach) stan.

Auto jest na zimówkach, seryjny rozmiar 205/55/16, stan ok. Letnie wyrzuciłem, bo tylko do tego już się nadawały (stare były) a na lato chciałem jakieś większe fele założyć.

Co do ewentualnej wymiany to na pewno bym nie chciał eibacha, bo to dla mnie miałoby być auto na codzień. Car audio to w zależności co to jest to wziąłbym albo nie.

Audi jest obniżone o około 35mm, ale na razie nie było z tym problemów. W sumie jest jeszcze nawet komfortowe.

Auto nie widziało drutowania, za moich czasów było robione porządnie, choć w sumie wysypał się tylko przepływomierz i regulator ciśnienia paliwa. Wymieniłem m.in. węże ciśnieniowe i podciśnieniowe na wzmocniony silikon, DV na Forge, nowiutkie sprzęgło (komplet) Sachs, odnowiony wydech (cichy, seryjny), silnik zalany (2500km temu) dość drogim i dobrym olejem Shell Helix Ultra Racing 10W-60, jeździ non stop na 98okt itd.

Zapomniałem, z wypasu ma jeszcze działający tempomat i skórzaną tapicerkę w dobrym stanie. :-)"

Przepraszam że tak dużo ale nie wiem jak mogłem to konkretnie skrócić żeby czegoś nie pominąć.

Czy warto dac za to auto 20-22tyś PLN ?

Za jakiekolwiek info byłbym wdzięczny.



Spytaj konkretnie, skąd był poprzedni właściciel. Auto bardzo przypomina S2 mojego kolegi z Sieradza. Tam był właśnie problem z silnikiem, natomiast buda była świeża...jeśli to S2 to TO S2, to wszystkiego Ci się dowiem wink.gif
lagadula
S4 2003 rok, 4.2 przy przebiegu 194.000 KM - proszenie się o kłopoty czy może byc ?
kaloh1
narzekałeś na spalanie w 330d to w S4 się przewrócisz na plecy wink.gif
przy normalnej jeździe miejskiej 17-20 musisz liczyć. Kolega przy baaaaardzo oszczędnej spalił 17.
No i silniki miały jakieś problemy ze szczelnością, ale co dokładnie to nie pamiętam już.
prnit
mam takie auto ale moje ma 110tysi, ogólnie na temat s4 wszystko znajdziesz tutaj http://www.audizine.com/forum/forumdisplay.php?f=46 spalanie w miescie od 18-20.
plasma555
A co myślicie o tej:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=875680939

Znane komuś ?


Pozdrawiam,
JG
kosiniak
auto poliftowe ale z poczatku produkcji, widac po zegarach. Grill od auta z 2001 bo ten z 99 powinien miec znaczek, felgi nie Ori, nie wiadomo czemu :/ Klapa tez bez oznaczen. Pisze ze nie oszczedzal na aucie a klocki TRW, wachacze Febi no i ten olej w skrzyni Castrol!! Nigdy!! Tylko Ori!!
Tomx
CYTAT(plasma555 @ Tue, 05 Jan 2010 - 15:08) *
A co myślicie o tej:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=875680939

Znane komuś ?


tez je ogladałem, zle nie wyglada ale opis ma troche smieszny, gosc przygotowywał auto do "znacznej ilosci kucy" a wymienił klocki i olej rolleyes.gif

ksiazki serwisowej brak, pytałem

ogólnie ładne auto i mozna sie nad nim zastanowić.
Pipcyk
CYTAT(kosiniak @ Tue, 05 Jan 2010 - 15:21) *
auto poliftowe ale z poczatku produkcji, widac po zegarach. Grill od auta z 2001 bo ten z 99 powinien miec znaczek, felgi nie Ori, nie wiadomo czemu :/ Klapa tez bez oznaczen. Pisze ze nie oszczedzal na aucie a klocki TRW, wachacze Febi no i ten olej w skrzyni Castrol!! Nigdy!! Tylko Ori!!


A czy wiesz ze dla orginalu wlasnie te firmy to produkuja tylko zamiast orginalnego oznaczenia masz nazwe tych firm. To tak jak kupujesz naprzyklad do japonczyka sworznie nipardsa a w srodku w pudelku masz czesci 555 czyli orginal.
Przepraszam za OT
kosiniak
to napisz mi tu prosze co i kto produkuje dla audi i czy to co kupujemy w IC np. jest tym samym produktem..........
Pipcyk
Jesli tak bardzo chcesz to tylko na PW. To samo dotyczy np sprzegiel. Tak naprawde nie wszystkie sa nowe tylko regenerowane. Daje tylko takie przyklady. A w wiekszosci przypadkow doplacasz tylko za nabity/namalowany znaczek np audi.
SajneK
Taka brutalna rzeczywistosc wink.gif w "branzy" nie jest to niczym nowym ....
kosiniak
sprzegla, przeplywki, to akurat wiem i z tego co sie orientuje regenerowane dostajesz tylko wtedy kiedy oddajesz stare i placisz mniej?
Feno
Był fajny temat, a robi się jak zwykle OT. Czy mod mógłby troszkę oczyścić końcówkę tematu ?
kosiniak
tez jestem za smile.gif
plasma555
Ja też jestem za i kończe OT nowym okazem :

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11007946

oto i on. Wygląda dobrze, cieszy pełna dokumentacja. Niezbyt ciekawy kolor ani skóry ale ogólnie sprawia pozytywne wrażenie.

Co o nim myślicie?


Pzdr.
simpson
CYTAT(plasma555 @ Wed, 06 Jan 2010 - 21:05) *

"model 2000, produkcja 1999, pierwsza rej grudzień 99"
A wersja przedliftowa wink.gif
kosiniak
pisalem juz gdzies o nim ale nie wiem gdzie, auto przedliftowe wiec na bank cos nie tak z rocznikiem. No chyba ze dzwonnik i ktos zalozyl lampy i maske od przedlifta. Poza tym to USA, widac po klapie. W oglosznieu tez pisze ze to automat a to manual smile.gif
staniekkk
Ta eSa stała już kilka miesięcy temu (mniej więcej w tym samym czasie kiedy Kosiniak sprzedawał swojąwink.gif na OtoMoto na innej feldze z ceną wyjściową 45tys. (od tamtej pory cena systematycznie spadała).
Nie wiem czy od tamtego czasu zmieniła właściciela, czy ciągle jest w tych samych rękach, ale w starym ogłoszeniu/aukcji właściciel pisał, że auto z Germani, a klape US założył "bo taka bardziej mu się podobała" wink.gif


Pozdro
plasma555
pamiętam ją! Na tamtej feldze wyglądała przepięknie. A na tych fotkach jakaś wyblakła(photoSZOP)! Dla mnie ważna jest najbardziej przeszłość auta oraz poprzedni właściciel a tutaj widzę że jakaś kolejna niespodzianka może się trafić.
gelon
Też ją pamiętam że stała i stała smile.gif Ciekawe co z tym rocznikiem że pisze co innego a widać że przedliftowiec. Chyba coś na grubo się szykował bo silnik rozwiercony wink.gif W ogłoszeniu podano pojemność 2800cm.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.