![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#841
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
Bo stary się posypał zapewne
![]() -------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#842
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 August 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Witam apropo tej czarnej s3 to jestem jej wlascicielem. PLasma jest blad w tym co napisales otoz silnik poprzedni tez byl BAM i teraz tez taki wrzucilem tylko nie z 2001 a z 2002r.
MAM stare tloki i korby wiec zobaczysz jak to wygladalo. korby sie powyginalny w rozne str., mechanik dziwil sie ze dojechalem o wlasnyh silach. tllki byly nadpekniete z kilku str, czesci tlokow w silniku w oleju wiec dlatego wymienilem gdyz remont byl nieoplacalny. Tak jak mowilem blotnik byl malowany w Audi w niemczech i maska cieniowana sprawdzalem to rzeczywiscie te 2 elemty maja wiecej lakieru. NOwy silnik w porownaniu ze starym to jak dzien do nocy zbiera sie duzo duzo lepiej, dzisiaj o 16 zreszta zapewne kolega wam zda relacje co i jak. Ja chcialem tylko powiedziec ze za auto dalem 25 tys i wsadzilem ok 20k. Faktur na wszystko nie mam bo nie zawsze mialem taka mozliwosc niestety ale prowadze sobie taka ksiazke co i kiedy bylo wymieniane. Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#843
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
-------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#844
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
Witam apropo tej czarnej s3 to jestem jej wlascicielem. PLasma jest blad w tym co napisales otoz silnik poprzedni tez byl BAM i teraz tez taki wrzucilem tylko nie z 2001 a z 2002r. MAM stare tloki i korby wiec zobaczysz jak to wygladalo. korby sie powyginalny w rozne str., mechanik dziwil sie ze dojechalem o wlasnyh silach. tllki byly nadpekniete z kilku str, czesci tlokow w silniku w oleju wiec dlatego wymienilem gdyz remont byl nieoplacalny. Tak jak mowilem blotnik byl malowany w Audi w niemczech i maska cieniowana sprawdzalem to rzeczywiscie te 2 elemty maja wiecej lakieru. NOwy silnik w porownaniu ze starym to jak dzien do nocy zbiera sie duzo duzo lepiej, dzisiaj o 16 zreszta zapewne kolega wam zda relacje co i jak. Ja chcialem tylko powiedziec ze za auto dalem 25 tys i wsadzilem ok 20k. Faktur na wszystko nie mam bo nie zawsze mialem taka mozliwosc niestety ale prowadze sobie taka ksiazke co i kiedy bylo wymieniane. Pozdrawiam Bedziemy ok 16nastej u compotow na Pilsudskiego, zajedziemy zielonym civem ![]() |
|
|
![]()
Post
#845
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 August 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Juz nie moge sie doczekac
![]() |
|
|
![]()
Post
#846
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 04 March 2007 Skąd: Zakopane ![]() |
Grzybus! Sorry ale zrozumialem ze była zamiana z AMK na BAM. Mój błąd.
Czekam na relacje z oględzin Bartka. Pzdr! Jasiek |
|
|
![]()
Post
#847
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Jakieś info??
-------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
![]()
Post
#848
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
Gadalismy przez telefon z plasma n/t auta.
Ale napisze opinie na forum, byla to 17nasta S3 ktora byla przegladana przez kolege i mnie - i jak do tej pory bylo to najlepsze mechanicznie auto, wiec mechanicznie daje 8/10 pkt ( moze dalbym wiec po przejechaniu sie z kompem itp. ), zawieszenie malina,napedy, hamulce, silnik itp. Wizualnie auto jest troche zaniedbane ale NIE JEST PO DZWONIE. Jeszcze u niemieckiego wlasciciela mialo polozony lakier na maske i blotnik ( powloka ok 280, przy sredniej na aucie ok 150 ). Tutaj juz chlopaki musza sie dogadac co i jak,ale jezeli Plasma nie wezmie tego auta - moj kumpel bedzie negocjowal cene, poniewaz auto jest zdrowe,wlasciciel ma sporo paragonow i faktur na rozne rzeczy eksploatacyjne nic nie sciemnia nie ukrywa. |
|
|
![]()
Post
#849
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Boze jak wy przezywacie kupno takiej s3... 17 fur ogladanych.
Ja jak swoja kupowalem to ogladalem jedna.. tak jedna sztuke. Nie mialem ani kompa, ani czujnika lakieru. Pojechalem do raichu kupilem z 1 reki fure. Utargowalem 400 euro i bylem zadowlony. Ale tak, jest sporo ulepow na polskim rynku ale jesli ktos chce kupic za 2x tys S3 jeszcze po lifcie to niech sie nie dziwi i niech nie marudzi:) Dobry przyklad jak kolega wyzej.. kupil za 25tys a wasadzil 20tys.. Ja w swoja wsadzilem 3tys zl - zrobilem DP, i nowy program... Kupilem z przebiegiem 70tys km, teraz ma chyba ze 140tys i nadal smiega az milo Nie szkoda wam nerwow i czasu ? Nie lepiej odzalowac te kilka tys wiecej i kupic zadbana fajna S3? Trafiaja sie takie w PL - np. ostatnia czerwona Ottingera... To auto w jakims stopniu sportowe wiec moze miec takie czy inne przygody które dyktują cenę i późniejsze kłopoty, lub ich brak. -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#850
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Arturo zgadzam sie w 100 % . 17 sztuk ? heheh nie ma idealnego " sportowego " auta za 20 tys do tego nigdy nie dotknietetgo . Juz najbardziej mnie rozwalaja ludzie co przyjezdzaja ogladac do mnie e30 dla " mlodego driftera " za cale 4999 i zaczynaja ogladac z miernikami , mechanikami itd itd . Rany zapala , leci bokiem to sie kupuje
![]() http://allegro.pl/e30-bmw-swap-m50-24v-dri...1607325256.html -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#851
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
...jezeli Plasma nie wezmie tego auta - moj kumpel bedzie negocjowal cene, poniewaz auto jest zdrowe,wlasciciel ma sporo paragonow i faktur na rozne rzeczy eksploatacyjne nic nie sciemnia nie ukrywa. Kolega Spychu... ![]() -------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
![]()
Post
#852
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 17 November 2008 Skąd: WPR ![]() |
z tymi super Autami z Niemiec tez nalezy uwazac.... jest mnustwo przypadkow sprowadzania do Polski uszkodzonych, naprawianych i wywozonych ponownie do Niemiec i tam sprzedawanych w cenie nieco innej niz w Polsce
![]() ![]() -------------------- Golf VI R20, RS4 B5 progress...
|
|
|
![]()
Post
#853
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 August 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Gadalismy przez telefon z plasma n/t auta. Ale napisze opinie na forum, byla to 17nasta S3 ktora byla przegladana przez kolege i mnie - i jak do tej pory bylo to najlepsze mechanicznie auto, wiec mechanicznie daje 8/10 pkt ( moze dalbym wiec po przejechaniu sie z kompem itp. ), zawieszenie malina,napedy, hamulce, silnik itp. Wizualnie auto jest troche zaniedbane ale NIE JEST PO DZWONIE. Jeszcze u niemieckiego wlasciciela mialo polozony lakier na maske i blotnik ( powloka ok 280, przy sredniej na aucie ok 150 ). Tutaj juz chlopaki musza sie dogadac co i jak,ale jezeli Plasma nie wezmie tego auta - moj kumpel bedzie negocjowal cene, poniewaz auto jest zdrowe,wlasciciel ma sporo paragonow i faktur na rozne rzeczy eksploatacyjne nic nie sciemnia nie ukrywa. Ja jeszcze chcialem doda do opisu ze jak wyjechalem z compsportu to xenon sie naprawil sam z siebie;p teraz decyzja nalezy do plasmy |
|
|
![]()
Post
#854
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#855
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 04 March 2007 Skąd: Zakopane ![]() |
Będę dzisiaj się kontakotował.
|
|
|
![]()
Post
#856
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 March 2007 Skąd: Łódź ![]() |
To może ja zdementuję powyższe posty krzykaczy, którzy dorobili już ideologie, nie mając kompletnie pojęcia o faktach.
Nigdy nie szukałem S3 za 2xk, założyłem sobie, że auto ma być tylko z rocznika 2002, całkowicie seryjne mechanicznie i w jak najlepszym stanie plus preferowane były te bez ohydnej dla mnie niebieskiej alcantary. Zjeździłem całą polskę wzdłuż i wszerz oglądając fury za 30k+, miało być auto bezwypadkowe i w miarę bez malowanych elementów, to był główny cel. Przez telefon wszystkie takie były, niektóre bardzo szybko odpadały po wymianie kilku zdań. Pozostałe które oglądałem mimo zapewnień właścicieli były albo ulepami blacharskimi albo mechanicznie pozostawiały bardzo wiele do życzenia. Każdą moją podróż odbywałem z czujnikiem lakieru i vagiem. Dodam, że te łączne 17 sztuk o których pisał Bartek (nie liczyłem czy to było dokładnie 12, 15, czy 20) to liczba aut oglądanych przez ostatnie 6-7 miesięcy. Wybaczcie ale naoglądałem się serii cofających zapłon o chore wartości, serii z boostem po 1.4bara, w których akurat żona zatankowała w dniu oglądania PB95 albo jeżdżących na olejach pokroju 10W60 itp, auto w których właściciele nie potrafili odpowiedzieć kiedy było zmieniane cokolwiek z części eksploatacyjnych. Takich w których na walący jak wściekły zawias usłyszałem, że taki urok bo to sztywne auto i tak musi być itp. Zostawiających za sobą chmurę dymu, która "musiała mi się wydawać". Nie mam czasu na jeżdżenie po szwabach i szukanie tam auta dlatego wybór padła na polski rynek, miałem nadzieję, że w przedziale cenowym jaki sobie założyłem coś się trafi. Niestety. S3 którą oglądaliśmy z Bartkiem absolutnie nie miała być dla mnie i taką też pozostanie. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy w tym aucie to jak dla mnie mocno zaniedbane z zewnątrz, duże ubytki lakieru na przednim lewym błotniku z dość znacznymi ogniskami korozji, ogniska korozji na obu słupkach, jakieś drobne ogniska korozji na wewnętrznej stronie drzwi w miejscach śrub trzymających dolne listwy, brak kratki zaślepiającej prawy cooler, dokładka przykręcona z prawej strony dość widocznymi wkrętami, połamane lewe nadkole tak, że gołym okiem było widać połowę lewego coolera, nie świecący prawy xenon Poza malowaną maską i prawym błotnikiem całe auto było w oryginalnym lakierze. Na dobrą sprawę do ogarnięcia są lewy błotnik (powody jak wyżej), maska (przy lewej lampie odprysk wielkości paznokcia pod którym widać korozję), zderzak po wcześniejszym usunięciu w/w wkrętów z dokładki, korozja na słupkach i rantach drzwi, reszta auta do przepolerowania i by było cacy. Co do wnętrza, również nie mogę ocenić go jako bardzo dobrego z racji, powycieranego plastiku wokół włącznika świateł, nieoryginalnie obszytej kierownicy, drobnych powypalanych dziurek w alcantarze lewego fotela, braku plastiku kryjącego mechanizmy fotela. Pod względem mechanicznym nie było to najlepsze auto jak napisał Bartek. Bez podpinania vaga, bazując tylko tylko na wrażeniach z jazdy próbnej było to pod względem mechanicznym jedno z lepszych S3 jakimi miałem okazje jechać, boost wstawał poprawnie, ładnie się wkręcało, w zawiasie absolutnie nic nie pukało, sprzegło się nie ślizgało i brało najlepiej ze wszystkich którymi jeździłem. Wszystkie rzeczy typu klima, podgrzewanie siedzeń, elektryka, i cała reszta działają w tym aucie poprawnie. Dodatkowo bezwzględnym atutem tego auta jest dokumentacja tego co było robione (kompletne sprzęgło z dwumasem, rozrząd, wymieniane wszystkie podciśnienia i masa innych) oraz to, że właściciel absolutnie nic nie ukrywał i to co mówił się w pełni potwierdziło. Zakupem oglądanego z Bartkiem S3 nie jestem zainteresowany, ze względu na wszystkie powyższe mankamenty, chyba, że faktycznie cena będzie warta przemyślenia. Oczywiście kupiłbym zapewne nie jedno z aut które oglądałem (chciałem kupić minimum 5 sztuk z pośród oglądanych) ale niestety ze względu na niemożność dogadania się co do kwoty na jaką miałaby opiewać transakcja do zakupu nie doszło a 50% z oglądanych S3 nadal pojawia się co jakiś czas w ogłoszeniach na allegro czy otomoto. Tyle. Pozdrawiam i proszę o to aby nie pisać bajek co do oglądanych przeze mnie aut. -------------------- Ibiza Cupra 1.8T by CompSport
|
|
|
![]()
Post
#857
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Każdą moją podróż odbywałem z czujnikiem lakieru i vagiem. Dodam, że te łączne 17 sztuk o których pisał Bartek (nie liczyłem czy to było dokładnie 12, 15, czy 20) to liczba aut oglądanych przez ostatnie 6-7 miesięcy. To straciłeś 2 tyg na oglądanie aut w Polsce. A wyprawa do niemiec to 2 dni... Moj kolega kupil S3 niebieska BAM 2002r. 3 miesiace temu.. z polski, z mojego klubu, wiedzial jak byla uderzona co z nia nie bylo tak.. Zakup trwal tydzien - akurat trafil ze ktos sprzedawal... Nie wiem, albo masz pecha albo za mocno przezywasz 10 letnie auto . Widac szukasz igielki, ale z igielke trzeba wylozyc dobre pieniadze. Ta czerwona poszla za ok 40tys zl... A ile ty chcesz utargować na takim aucie? Ze nie mogles sie dogadac? No nic zycze w szukaniu powodzenia. Ja S3 szukam juz pol roku - ale zadnej jeszcze nie ogladalem ![]() Ps. Nawet mam galerie zdjec mojej esy ![]() -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#858
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
Nie wiem, albo masz pecha albo za mocno przezywasz 10 letnie auto . Widac szukasz igielki, ale z igielke trzeba wylozyc dobre pieniadze. Ta czerwona poszla za ok 40tys zl... ludzie w PL duzo pisza a malo robia, kupuja samochody przez email albo sms. Moje auto np. odkad zaczalem probe sprzedazy ogladala az jedna osoba. Reszta to wirtualne trole, ktore wystawiaja opinie, nigdy nie widzac auta. Tak wlasnie powstaja teorie ze w Polsce "nie da się"!!! Każdy w Polsce narzeka w mocnym RWD na brak trakcji, a jak ja sprzedaje slicki nowe od pol roku, ktore normalnie kosztuja 400Euro sztuka, u mnie 390pln, to nie mialem nawet jednego pytania! To nie jest dziwne?
A ile ty chcesz utargować na takim aucie? Ze nie mogles sie dogadac? |
|
|
![]()
Post
#859
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 03 January 2011 Skąd: Mazowieckie ![]() |
Jak chcesz kupic igle itd...to jedz do CH tam kupisz auto nie bite i z przebiegiem do 30tys km normalnie laleczke!!!Ale wez z soba jakies 17-23 tys.frankow CH.i mowie o prawdziwym Szwajcarskim aucie a nie o wozie od BEDUJNCA.
-------------------- BMW 645 CI
Audi A8 6.0 W12 |
|
|
![]()
Post
#860
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 August 2010 Skąd: Łódź ![]() |
To może ja zdementuję powyższe posty krzykaczy, którzy dorobili już ideologie, nie mając kompletnie pojęcia o faktach. Nigdy nie szukałem S3 za 2xk, założyłem sobie, że auto ma być tylko z rocznika 2002, całkowicie seryjne mechanicznie i w jak najlepszym stanie plus preferowane były te bez ohydnej dla mnie niebieskiej alcantary. Zjeździłem całą polskę wzdłuż i wszerz oglądając fury za 30k+, miało być auto bezwypadkowe i w miarę bez malowanych elementów, to był główny cel. Przez telefon wszystkie takie były, niektóre bardzo szybko odpadały po wymianie kilku zdań. Pozostałe które oglądałem mimo zapewnień właścicieli były albo ulepami blacharskimi albo mechanicznie pozostawiały bardzo wiele do życzenia. Każdą moją podróż odbywałem z czujnikiem lakieru i vagiem. Dodam, że te łączne 17 sztuk o których pisał Bartek (nie liczyłem czy to było dokładnie 12, 15, czy 20) to liczba aut oglądanych przez ostatnie 6-7 miesięcy. Wybaczcie ale naoglądałem się serii cofających zapłon o chore wartości, serii z boostem po 1.4bara, w których akurat żona zatankowała w dniu oglądania PB95 albo jeżdżących na olejach pokroju 10W60 itp, auto w których właściciele nie potrafili odpowiedzieć kiedy było zmieniane cokolwiek z części eksploatacyjnych. Takich w których na walący jak wściekły zawias usłyszałem, że taki urok bo to sztywne auto i tak musi być itp. Zostawiających za sobą chmurę dymu, która "musiała mi się wydawać". Nie mam czasu na jeżdżenie po szwabach i szukanie tam auta dlatego wybór padła na polski rynek, miałem nadzieję, że w przedziale cenowym jaki sobie założyłem coś się trafi. Niestety. S3 którą oglądaliśmy z Bartkiem absolutnie nie miała być dla mnie i taką też pozostanie. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy w tym aucie to jak dla mnie mocno zaniedbane z zewnątrz, duże ubytki lakieru na przednim lewym błotniku z dość znacznymi ogniskami korozji, ogniska korozji na obu słupkach, jakieś drobne ogniska korozji na wewnętrznej stronie drzwi w miejscach śrub trzymających dolne listwy, brak kratki zaślepiającej prawy cooler, dokładka przykręcona z prawej strony dość widocznymi wkrętami, połamane lewe nadkole tak, że gołym okiem było widać połowę lewego coolera, nie świecący prawy xenon Poza malowaną maską i prawym błotnikiem całe auto było w oryginalnym lakierze. Na dobrą sprawę do ogarnięcia są lewy błotnik (powody jak wyżej), maska (przy lewej lampie odprysk wielkości paznokcia pod którym widać korozję), zderzak po wcześniejszym usunięciu w/w wkrętów z dokładki, korozja na słupkach i rantach drzwi, reszta auta do przepolerowania i by było cacy. Co do wnętrza, również nie mogę ocenić go jako bardzo dobrego z racji, powycieranego plastiku wokół włącznika świateł, nieoryginalnie obszytej kierownicy, drobnych powypalanych dziurek w alcantarze lewego fotela, braku plastiku kryjącego mechanizmy fotela. Pod względem mechanicznym nie było to najlepsze auto jak napisał Bartek. Bez podpinania vaga, bazując tylko tylko na wrażeniach z jazdy próbnej było to pod względem mechanicznym jedno z lepszych S3 jakimi miałem okazje jechać, boost wstawał poprawnie, ładnie się wkręcało, w zawiasie absolutnie nic nie pukało, sprzegło się nie ślizgało i brało najlepiej ze wszystkich którymi jeździłem. Wszystkie rzeczy typu klima, podgrzewanie siedzeń, elektryka, i cała reszta działają w tym aucie poprawnie. Dodatkowo bezwzględnym atutem tego auta jest dokumentacja tego co było robione (kompletne sprzęgło z dwumasem, rozrząd, wymieniane wszystkie podciśnienia i masa innych) oraz to, że właściciel absolutnie nic nie ukrywał i to co mówił się w pełni potwierdziło. Zakupem oglądanego z Bartkiem S3 nie jestem zainteresowany, ze względu na wszystkie powyższe mankamenty, chyba, że faktycznie cena będzie warta przemyślenia. Oczywiście kupiłbym zapewne nie jedno z aut które oglądałem (chciałem kupić minimum 5 sztuk z pośród oglądanych) ale niestety ze względu na niemożność dogadania się co do kwoty na jaką miałaby opiewać transakcja do zakupu nie doszło a 50% z oglądanych S3 nadal pojawia się co jakiś czas w ogłoszeniach na allegro czy otomoto. Tyle. Pozdrawiam i proszę o to aby nie pisać bajek co do oglądanych przeze mnie aut. Mys eze to nic dziwnego skoro auto ma juz 10 lat. Xenon dziala nie wiem dlaczego wtedy nie dzialal, ale po wyjechaniu od was olsnilo go i zaczal swiecic, takie rzeczy jak kratka no to chyba nie sa az takie wielkie koszta ja za nowa placilem 150 zl wiec bez przesady;] Wylacznik swiatel jak juz wczesniej koledzy pisali to w a3 normalna sprawa, kierownice obszylem bo stara strasznie brzudzila i wystarczylo sie jej dotknac a mialem cale czarne rece. Pzdr |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 16 August 2025 - 19:18 |