![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2021
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2022
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Widać ma awarię skrzyni i jeździ tylko na wstecznym
![]() -------------------- DISI-tune - strojenie silników Mazda 2.3 DISI Turbo / 2.0 SkyActiv
|
|
|
![]()
Post
#2023
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 08 November 2011 ![]() |
mój poprzedni leon palił 10 litrów ropy to s6 jak będzie paliło 20 litrów gazu to na jedno wyjdzie tylko co z awariami co z tą skrzynią automatyczną czy naprawdę jest taka problematyczna ??
|
|
|
![]()
Post
#2024
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 ![]() |
Jak nie widzisz różnicy pomiędzy 4 cylindrowym klekotem a starym autem klasy premium usportowionym z v8 pod maską to daj sobie spokój spalanie gazu to akurat tutaj najmniejszy problem.
|
|
|
![]()
Post
#2025
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 08 November 2011 ![]() |
jak zawsze pełno konkretnych rzeczowych wypowiedzi ! daj sobie spokój i tyle ....
nikt nie napisze co z skrzynią ? takie elementy jak zawieszenie to wiem że jest wielo wachacz i ze w sezonie trzeba gdzieś z 400 pln na wahacze przeznaczyć ale coś jeszcze ? |
|
|
![]()
Post
#2026
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
400 PLN na wahacze? To ile ich tam jest? Jeden? Dodaj do tego droższe hamulce, więcej oleju, świec, osprzęt silnika, w którym na pewno jakiś czujnik będzie się domagał wymiany co jakiś czas i wyjdzie Ci sporo większa kwota niż w przypadku Leona.
-------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#2027
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 08 November 2011 ![]() |
pracuje w Inter Carsie więc jakieś rzeczy eksploatacyjne się nie martwię bo mam raczej dobre ceny !!
i to że do 1,9 tdi idzie 4,5l oleju a do v8 z 8 litrów i jest osiem świec to są oczywiste rzeczy !! tylko chodzi mi o awaryjność i takie elementy których u nas sie nie dostanie typu właśnie napinacze czy skrzynia czy ... |
|
|
![]()
Post
#2028
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów ![]() |
Przestań krzyczeć...
|
|
|
![]()
Post
#2029
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
pracuje w Inter Carsie więc jakieś rzeczy eksploatacyjne się nie martwię bo mam raczej dobre ceny !! i to że do 1,9 tdi idzie 4,5l oleju a do v8 z 8 litrów i jest osiem świec to są oczywiste rzeczy !! tylko chodzi mi o awaryjność i takie elementy których u nas sie nie dostanie typu właśnie napinacze czy skrzynia czy ... Miałem S4 B6 3 lata, kupione po przeglądzie w serwisie w Szwajcarii.. Wymieniłem cewki, świece, uszczelki pod kapami, poduszki silnika, czujnik temp. wody, uszczelnienie magistrali wodnej..po roku tarcze (tylko ATE lub OEM) klocki przód, wahacze przednie DWA RAZY (40.000 przebiegu przez 3 lata) bo za pierwszym razem kupiłem tańsze i się zemściło. Zwrotnice są aluminiowe, więc wymiana wahaczy to droga przez mękę. Zrobiłem jeszcze milion innych drobnych, denerwujących rzeczy. Łącznie z usunięciem pre-katów i sond programowo bo świecił czek enigmą raz w tygodniu. Po Poznaniu robiłem 270 kilometrów na zbiorniku. W trasie 400. Nie, to nie są tanie wozy, tym bardziej z takim przebiegiem. Nawet po przesiadce z E46 330dA, myślałem że wielkich różnic nie będzie ale jednak okazało się inaczej... Mimo że S4 było fenomenalne. A ty porównujesz to do Leona na gnojówkę.... gdzie praktycznie nie pamiętasz kiedy lałeś ON albo zmieniałeś klocki.... -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#2030
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 08 November 2011 ![]() |
miałem Leona którego tankowałem do pełna dwa razy w miesiącu no to audi będę musiał tankować 4 razy miesiącu z tym się mogę pogodzić
a co do klocków miałem 4 tłoczkowe zaciski i Ate power disc klocki zamieniałem średnio max co 20 tys km czyli do przełknięcia ale ten serwis silnika sporo tego się nazbierało a co z ta skrzynią jest taka awaryjna ? |
|
|
![]()
Post
#2031
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów ![]() |
S4 b6 ma zupełnie inny silnik
|
|
|
![]()
Post
#2032
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
S4 b6 ma zupełnie inny silnik Co nie zmienia faktu, ze uszczelnienie silnika, wymiana cewek i świec, oleju, fazatorów czy czegokolwiek innego będzie tanie. Juz wymiana samego rozrządu będzie ze 2 razy droższa niż w 1.9tdi (a w S4 B6 z 8 razy ![]() -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]()
Post
#2033
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 08 November 2011 ![]() |
oka to szukam malucha bo to moje pierwsze auto i według waszego toku myślenia każdy progres jest nie logiczny ! tak ?
przecież ja sie liczę z tymi większymi kosztami tylko powtarzam pytanie czy ta skrzynia automatyczna w s6c5 jest jakaś wadliwa ? i czy są jakieś wady tego silnika albo coś o czym przyszły nieszczęśliwy właściciel takiego modelu powinien wiedzieć ? |
|
|
![]()
Post
#2034
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 ![]() |
Progres.......... stara s6 to nie progres
![]() |
|
|
![]()
Post
#2035
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 08 November 2011 ![]() |
to do 30tys co kupić do szybkiego poruszania się z rodziną ??
|
|
|
![]()
Post
#2036
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
S4 b6 ma zupełnie inny silnik Wiem o tym. Co więcej, BBK z S4 jest w teorii tańszy w obsłudze. -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#2037
|
|
User Dołączył: Tue, 29 December 2015 ![]() |
Widać ma awarię skrzyni i jeździ tylko na wstecznym ![]() Cześć skrzynia raczej nie jest problematyczna dlatego że wytrzymuje 500 000 km przynajmniej u mnie tyle Wytrzymała wymienia olej co 90 000 i wszystko będzie ok . co jeszcze Wazne aby robił to człowiek który zna się na rzeczy bo nie sztuka kupić oryginalne części ale sztuka dać to człowiekowi który to ładnie złoży i zgodnie ze sztuką. Skrzynia biegów to typowy tiptronic z opcją ręcznego przełączania + - góra dół to wszystko pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#2038
|
|
User Dołączył: Tue, 29 December 2015 ![]() |
pali niemało, do tego napinacze rozrządu drogie. No i jak się skrzynia wysra to sporo kosztuje naprawa Napinacze możesz sobie drogie ale skrzynia w naprawie wcale nie jest droga zakup skrzyni to jakieś 2000-2500 + naprawa i płyny 1000 zł razem W 3500 PLN się zamkniesz, więc nie są to jakieś duże pieniądze jeśli chłopa stać na Audi S 6 to 3500 PLN nie powinno stanowić jakieś wielkiej bariery. |
|
|
![]()
Post
#2039
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów ![]() |
naprawa automatu to 5-6k na full a nie jakiś tysiąc... skąd taka cena?
|
|
|
![]()
Post
#2040
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 26 May 2012 ![]() |
miałem Leona którego tankowałem do pełna dwa razy w miesiącu no to audi będę musiał tankować 4 razy miesiącu z tym się mogę pogodzić a co do klocków miałem 4 tłoczkowe zaciski i Ate power disc klocki zamieniałem średnio max co 20 tys km czyli do przełknięcia ale ten serwis silnika sporo tego się nazbierało a co z ta skrzynią jest taka awaryjna ? Zapamiętaj raz a dobrze moje słowa. PALIWO to najmniejszy koszt w przypadku tego auta. To że pali 2x więcej niż twoje poprzednie auto nie znaczy że w utrzymaniu będzie 2x droższe. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 05:14 |