Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> E36 w wersji compact do KJS
BoxX
post Wed, 10 Feb 2010 - 16:39
Post #21


Rookie
Dołączył: Wed, 10 February 2010





CYTAT(rpautosport @ Fri, 11 Dec 2009 - 01:38) *
Zdecydowanie polecam Compacta. Swego czasu te samochody budowane przez Delage Sport mimo braku homologacji startowały m.in we Francji w gr.F.



To z racji tego ze te compacty to sa KIT-KARy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 10 Feb 2010 - 16:39
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
ryczko100
post Tue, 30 Mar 2010 - 22:09
Post #22


Super User
Dołączył: Fri, 23 October 2009
Skąd: Warszawa





Temat zakończył się zanabyciem E36/M50B25 ale w budzie coupe, zdrowej i suchej.
I chętnie wysłucham rad zarówno na temat motorku, czy coś mu zrobić zanim się rozleci, jak i zawiasu w co warto zainwestowac a w co nie, pierwsze kroki w temacie KJS stawiam.

Pompa paliwa chwilowo nowy OE bo stara jakiś czas temu przy przelocie 300k powiedziała papa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Wed, 31 Mar 2010 - 01:18
Post #23


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





m50b25 to bardzo wytrzymały, idiotoodporny silnik. bedzie brał na klatę pałowanie w kajtkach. z racji żeliwnego bloku jest dobrą bazą pod turbo. to samo, co jest jego zaletą (żeliwo) jest niestety jego wadą, gdyż większa masa (w porównaniu np. do m52b28) na przedniej osi nie wpływa dobrze na prowadzenie. przelot 300k więc visco sprawdź, co byś nie zagotował auta smile.gif w drugiej kolejności zobacz, czy masz na oznaczeniu tylnego mostu literkę "S" (szpera smile.gif )


--------------------
BMW
m6, 135i, 550ix, 550i, x5, x6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ryczko100
post Wed, 31 Mar 2010 - 03:39
Post #24


Super User
Dołączył: Fri, 23 October 2009
Skąd: Warszawa





visco nowe. mechanicznie samochód zadbany smile.gif chodziło mi raczej o sam motorek jak osprzęt bo z tym sobie poradzę ale serdeczne dzięki za opinię.
most bez blokady wg. VINu a, że cały samochód jest oryginalny i nie ma w nim żadnej przeróbki mechanicznej - to jestem pewny.

jakieś sugestie co do zawiasu ? mój typ -40/-40 i B6/B8 na asfalty i sztury ?

m52b28 ma dla mnie tą wadę, że dłubie conieco przy różnych bmw, i nie mam blokad do zdejmowania vanosu dla m52 a niestety bez nich, jak cos mi sie posypie, jestem głeboko w pupie szatana. mam do "prywatnych" samochodów takie cudka i niestety tanie nie były, a kolejne 2k na blokadki wolę wrzucić w kapcie/zawias/paliwo czy cokolwiek innego więc niezmiernie mnie cieszy że nie mam sie za bardzo o co martwić.

a pomysł na chłodnice oleju ? czy bez dmuchawy to mam temat narazie podarować? niestety takie leciwe e36 na wyposażeniu ani z dme nie ma odczytu temp. oleju, a ten motorek nie jździ na żadnym twsie czy innym sportowym oleju który przy 120stopniach ciagle smaruje a nie odpływa.
póki co nie planuje żadnego innego dme/czujników.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Wed, 31 Mar 2010 - 05:40
Post #25


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





nie slyszalem jeszcze, zeby do n/a m50 montowac chlodnice oleju, ale moze niewiele slyszalem wink.gif
jezdzilem na b8 (spręzyn nie pamietam, ale pewnie eibach/h&r), miększych na tył bym nie zakladal, bo na dobrej gumie moze tył podskakiwać. wahacze warto od m3 bo te gumy, co są w 325 to nawet nowe ze sklepu są nie do uzytku biggrin.gif
szpera to absolutna konieczność i żeby sie nie uczyć auta od nowa później - jeśli masz to w planie - pomyśl nad rozpórkami przód/przód i tył. mi zdecydowanie auto wydawało się bardziej przewidywalne, mogłem łatwiej przewidzieć, jakim bokiem postawi go zarzucenie z rybki itd. auto wykazuje odrobinę podsterowności, ale idzie to zniwelować w/w prostymi modami, ew. strzałem ze sprzęgła smile.gif
pozdro


--------------------
BMW
m6, 135i, 550ix, 550i, x5, x6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ryczko100
post Wed, 31 Mar 2010 - 09:08
Post #26


Super User
Dołączył: Fri, 23 October 2009
Skąd: Warszawa





tks smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Fri, 02 Apr 2010 - 19:43
Post #27


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Co wy macie z tym visco ?????? ja w s50 latam bez w m50 latalem bez ale jak lubicie jak cos wam zabiera moc to sobie dalej zostawiajcie/naprawiajcie te viskozy wasze...
Chlodnice oleju do m50 zalozysz bez wiekszych problemow, jesli to ma byc p&p montaz to zakup podstawe filtra od s50 - ma ona wyjscia na chlodnice oleju i pasuje do m50, jesli bedziesz szukal ori chlodnicy do tego to nie szukaj od m3 tylko od 325tds bedzie sporo tansza i ciut wieksza.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-Rad
post Fri, 02 Apr 2010 - 20:36
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





Do chłodzenia oleju można wykorzystać chłodnicę oleju automatycznej skrzyni biegów, która jest zintegrowana z chłodnicą wody. Co do Visco to tu sprawdza się stare powiedzenie - trzeba dmuchać na zimne; u mnie Visco musiało zostać, bo momentami robiło się bardzo gorąco pod maską i wygłuszenie maski przyklejało się do rozpórki smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Fri, 02 Apr 2010 - 20:54
Post #29


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





jezeli auto posiadalo klime wczesniej to ma elektryczny wentylator ktory sie zaloncza kiedy trzeba. visco to odczuwalne i mierzalne straty mocy.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-Rad
post Fri, 02 Apr 2010 - 20:57
Post #30


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





Ile tej mocy ubywa według Ciebie? Możesz podać wartość w procentach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Fri, 02 Apr 2010 - 21:38
Post #31


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





To nie tak, zalezy jaki silnik jak zjechane visco itd pogloski glosza ze straty moga siegac nawet do 5 % mocy. Najprosciej to przejedz sie z wlonczona klima i bez a pozniej sobie wyobraz zamiast klimy visco smile.gif


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ryczko100
post Fri, 02 Apr 2010 - 22:04
Post #32


Super User
Dołączył: Fri, 23 October 2009
Skąd: Warszawa





Moj egzemplarz jest golutki więc visco zostanie, zresztą to jest chyba najmniejszy z problemów. Chwilowo rozterka - że z takim motorkiem nie wystartuje w bmw challenge oprocz open, kjs to tez chyba przyduzo, drift mnie nie interesuje sam w sobie, ueee sad.gif

I nie wiem czy do nauki kierowania pojazdem mechanicznym do pomysłu 318is nie wrócić. klatke i tak bede spawał, ale homologacja w razie co zwieksza uzytecznosc czy łatwosc odsprzedazy, a 325i chya fia nie miało.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rpautosport
post Sat, 03 Apr 2010 - 17:11
Post #33


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 April 2008
Skąd: Nowy Dwór Maz.





Gdzieś już pisałem, że z E36 homologację miały: 318i, 318is, 320i, 325i, M3, M3 3.2.
Jak już podjąłeś rękawice, to musisz teraz kręcić temat 325i.


--------------------
Rally drivers do it sideways.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ryczko100
post Sun, 04 Apr 2010 - 13:16
Post #34


Super User
Dołączył: Fri, 23 October 2009
Skąd: Warszawa





A widzisz, a ja niedoszukałem się ów homologacji i już zacząłem się martwić, że zbuduje samochodzik którego wykorzystanie później może okazać się niemożliwe smile.gif
a jeżeli tak to super smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
racesupport
post Tue, 10 Aug 2010 - 14:36
Post #35


Super User
Dołączył: Mon, 31 August 2009
Skąd: Wisła





ja Ci powiem tak... zastanawiałem się też nad zbudowaniem auta do rajdowania, compacta oczywiście ale w ostateczności będę budował do wyścigów górskich z silnikiem S54, generalnie jeżeli chodzi o trakcje to ciężko, ja z silnikiem M52B28 + szpera mam biede, jakbym się postarał to pewnie lepiej bym przyczepność trzymał no ale jako "zerówka" na kjsie to trzeba zrobić show wink.gif

KJS 1200lecie Cieszyna 2010


--------------------
Audi 80 B4 Competition Vr5T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sputnik
post Tue, 10 Aug 2010 - 18:35
Post #36


Super User
Dołączył: Fri, 01 July 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(rpautosport @ Sat, 03 Apr 2010 - 17:11) *
Gdzieś już pisałem, że z E36 homologację miały: 318i, 318is, 320i, 325i, M3, M3 3.2.
Jak już podjąłeś rękawice, to musisz teraz kręcić temat 325i.



Skąd takie info? Byłem pewien ,że tylko 320 sedan i M3 miały homo.


--------------------
QUATTRO ist fur sissies
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rpautosport
post Thu, 12 Aug 2010 - 01:28
Post #37


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 April 2008
Skąd: Nowy Dwór Maz.





CYTAT(Sputnik @ Tue, 10 Aug 2010 - 18:35) *
Skąd takie info? Byłem pewien ,że tylko 320 sedan i M3 miały homo.


Chociażby stąd


--------------------
Rally drivers do it sideways.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JJacek
post Thu, 12 Aug 2010 - 09:08
Post #38


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





lub ze prosto ze strony FIA:
http://argent.fia.com/web/fia-public.nsf/4...Juillet2010.pdf
Complete list with number and type of extensions - published on: 14.07.2010
A 5440 B.M.W. - D 325i (E36) 2494cc
A 5441 B.M.W. - D 320i (E36) 1991cc
A 5454 B.M.W. - D 325i (E36/2) 2494cc
A 5490 B.M.W. - D M3 (E36) 2990,5 cc
A 5500 B.M.W. - D 318i (E36) 1796 cc
A 5526 B.M.W. - D 318 IS-4 (E36) 1796 cc
A 5562 B.M.W. - D M3 - 3,2 (E36) 3201 cc
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 26 April 2024 - 07:01