Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> E36 w wersji compact do KJS
ryczko100
post Wed, 09 Dec 2009 - 09:38
Post #1


Super User
Dołączył: Fri, 23 October 2009
Skąd: Warszawa





Koledzy nosze sie z zamiarem zbudowania E36 do KJSow, ale nie wiem czy slusznie podoba mi sie buda w wersji compact, krotsza chyba zwinniejsza. Czy to dobra baza do zbudowania autka, czy pomysl z gory nietrafiony z uwagi na samo nadwozie ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 09 Dec 2009 - 09:38
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
SONIC
post Thu, 10 Dec 2009 - 12:06
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 December 2005
Skąd: Płock





A czemu nie?? szpera, hydrauliczny rekaw plus wypatroszenie i 2 kubły i wszystko (jesli jest mniejszy motor nic 2.0 to aku przerzuc do bagaznika)


--------------------
BMW E64 645i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Thu, 10 Dec 2009 - 12:22
Post #3


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(sonic1983 @ Thu, 10 Dec 2009 - 12:06) *
A czemu nie??


Tylne zawieszenie oparte na starej konstrukcji z E30 + mniejszy rozstaw osi niestety powodują, że auto jest bardziej nerwowe od zwykłej e36, a wcale nie jest bardziej zwinne. Jak chcesz na prawdę ścigać się i robić czasy i wyniki to "zwykłe" E36 będzie lepszym wyborem. Jak podoba ci się compact i chcesz mieć fajne auto na ulicę, czasem pojechać na jakąś imprezę bardziej w kategorii zabawy/podniesienia umiejętności prowadzenia to compact jest jak najbardziej ok smile.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SONIC
post Thu, 10 Dec 2009 - 12:37
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 December 2005
Skąd: Płock





chyba najlepiej było by postawic kilka pachołków i przejechac sie jednym i drugim moze to tylko moje odczucia ale zawsze wydawało mi sie ,ze compacty sa bardziej "zwinne" albo poprostu kumpel byl lepszy w zakretach....


--------------------
BMW E64 645i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Thu, 10 Dec 2009 - 15:14
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





do kjsu to ja bym wybral kompakta z racji na mniejsza duzo wage w seri od coupe czy od sedana jest znacznie krotszy co w kajsach o wiele uprosci sprawe z nawrotami itd coupe czy sedan to juz za duze auto na jakies jak ja to nazywam parkingowe zabawy ...


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ryczko100
post Thu, 10 Dec 2009 - 15:43
Post #6


Super User
Dołączył: Fri, 23 October 2009
Skąd: Warszawa





Dziekuje Panowie, no to zaeksperymentuje z compactem, jak znajde bude i rozpisze plan działan to sie pochwale. Raczej nie bede chcial swapować wiec poczatkowo motorek 2,8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SONIC
post Thu, 10 Dec 2009 - 15:48
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 December 2005
Skąd: Płock





2.8 w compact??


--------------------
BMW E64 645i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ryczko100
post Thu, 10 Dec 2009 - 15:57
Post #8


Super User
Dołączył: Fri, 23 October 2009
Skąd: Warszawa





2,5 oczywiscie, pomyslalem o czyms innym.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SONIC
post Thu, 10 Dec 2009 - 15:58
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 December 2005
Skąd: Płock





chyba jak cos to 323ti:)


--------------------
BMW E64 645i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jagus
post Thu, 10 Dec 2009 - 16:19
Post #10


Super User
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: pomorze





323ti to nic innego jak 2,5


--------------------
najwazniejsze aby nasze dzieci mialy bogatych rodzicow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Thu, 10 Dec 2009 - 16:22
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





tak ale wersja 323 w odroznieniu od 325(nie wystepowal compact 325) ma 173 km a nie 192 a jest to za sprawa wydechu programu i czegos tam ... bo same silniki w sobie takie same


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slawo
post Thu, 10 Dec 2009 - 16:40
Post #12


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 February 2005
Skąd: Wałcz / Londyn





CYTAT(freebsd @ Thu, 10 Dec 2009 - 16:22) *
tak ale wersja 323 w odroznieniu od 325(nie wystepowal compact 325) ma 173 km a nie 192 a jest to za sprawa wydechu programu i czegos tam ... bo same silniki w sobie takie same


323ti to silnik m52 a w 325i bylo m50 i to calkiem inne silniki wink.gif


--------------------
jest BMW E30 3xxi - power'ed by (ex Bartek Chrzanowski) engine 3.5 turbo - tune up by Maleckis -


skaleczone 328i oraz e39 M5

_http://www.beemka-klub.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Thu, 10 Dec 2009 - 16:42
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





slawo1 fakt ! zapomnialem o tym a juz kiedys byla dyskusja na ten tamt chyba na bmka klub.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ryczko100
post Thu, 10 Dec 2009 - 16:47
Post #14


Super User
Dołączył: Fri, 23 October 2009
Skąd: Warszawa





a m52 takie zle czy co?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
338i
post Thu, 10 Dec 2009 - 18:26
Post #15


User
Dołączył: Mon, 20 July 2009
Skąd: KR





Tez sie zastanawiałem na compactem ale wybór padł na zwykłe e36 z racji ZDECYDOWANIE lepszej trakcji na tylnej osi (moim zdaniem). Druga sprawa to to że compact nie ma homologacji (niestety) do rajdów wiec jakbys kiedys chcial iśc wyżej to musiałbyś jednak na zwykłe e36 sie przerzucić. Co do silnika 318ti całkowicie wystarczający. W kjs jeździ sie z małymi prędkościami (tak więc zmień dyfer tylko na krótszy,oczywiście szpera bardzo wskazana biggrin.gif ) i na mieszanych nawierzchniach, często zabrudzonych słabej jakości tak więc będziesz mial i tak problemy z trakcją cały czas cool.gif ...mysle że 4 cyl. to lepszy wybór...choćby ze względu na wywarzenie.


--------------------
straight six flavour...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rpautosport
post Fri, 11 Dec 2009 - 01:38
Post #16


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 April 2008
Skąd: Nowy Dwór Maz.





Zdecydowanie polecam Compacta. Swego czasu te samochody budowane przez Delage Sport mimo braku homologacji startowały m.in we Francji w gr.F.


--------------------
Rally drivers do it sideways.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Fri, 11 Dec 2009 - 03:24
Post #17


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





CYTAT(338i @ Thu, 10 Dec 2009 - 18:26) *
...mysle że 4 cyl. to lepszy wybór...choćby ze względu na wywarzenie.


jezdzilem wieloma beemkami w zyciu i uwazam, ze 4 cylindry = to zdecydowanie za malo mocy* ! bierz 2,5 !!



*z wyjatkiem 25s14 wink.gif


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
quattro3
post Fri, 11 Dec 2009 - 09:31
Post #18


User
Dołączył: Thu, 23 November 2006
Skąd: Kraków





tez uwazam ze compact to bardzo dobry wybor. ja buduje compacta do wyscigow gorskich bo tylko tam mozna powalczyc takim autkiem (klasa E1). A rozstaw osi jest z tego co wiem taki sam jak w kazdym e36 czyli 2700mm. Natomiast tylny zawias przegrywa tylko na szutrach w porownaniu ze zwykla e36 ( niestety w e30 i e36 comp mamy do dyspozycji krotki skok tylnego zawieszenia)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
caro
post Wed, 16 Dec 2009 - 15:02
Post #19


Forum Killer
Dołączył: Mon, 03 May 2004





E46 compact ma z tyłu zawias od E46 czy jakiś starszy ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Wed, 16 Dec 2009 - 21:17
Post #20


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





To samo.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 09:15