Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> Przebudowa, tuning silnika 5.0 V12 BMW, Czyli hardcore tuning m70b50
guzior
post Tue, 22 Dec 2009 - 18:03
Post #41


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Taffarel
Przeciez wlasnie na bazie M20 powstal M70. Ja tu widze analogie.

CYTAT
a masz jakis konkretny pomysl, czy tak tylko ci sie zdaje i sobie piszesz co ci slina na klawiature przyniesie ??

Standardowo, te same procedury co przy dlubaniu innych wolnossaków.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 22 Dec 2009 - 18:03
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
rennen
post Fri, 25 Dec 2009 - 11:34
Post #42


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Główny problem z M70, właśnie między innymi przez chu.. głowice podobne do tych z M20 to że nie lubią obrotów.. Są jak diesle, przy 5000 rpm już czuć, że silnik wcale nie chce się kręcić za bardzo..


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Fri, 25 Dec 2009 - 11:53
Post #43


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





daje rade to m20 na filmiku jak na m20


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Sat, 26 Dec 2009 - 15:43
Post #44


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





mialem okazje zarowno m20 jak i m70 spalowac i o ile m20 jakkolwiek powyzej 5krpm jeszcze sie kreci, o tyle m70 zupelnie nie ma ochoty. pamietam tez jak jezdzily poprawiane w n/a m20, za to m70 nie i nie widze tego na tych glowicach.


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
thorez
post Sun, 27 Dec 2009 - 08:57
Post #45


User
Dołączył: Thu, 18 October 2007
Skąd: malopolska





cudowny temat - zaczal sie od sensu pionierskich modow w trupie m70 konczy na filmikach yt... laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zet340i
post Tue, 29 Dec 2009 - 00:39
Post #46


User
Dołączył: Sat, 09 August 2008





Samochód to nie natura-czyli przy nieograniczonych kosztach możesz dosłownie wszystko biggrin.gif ,a przy ograniczonych głowice out///
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Mon, 01 Feb 2010 - 22:26
Post #47


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Wiem ze juz szmat czasu minal, ale pozwole sobie podbic temat.
Dlaczego, nie mozna by bylo zostawic glowic 2 zawororwych w tym silniku, po odpowiedniej obrobce oczywiscie?
Skoro na takich glowicach:
http://www.udobeckertuning.de/picsparts/wedge2k.jpg
mozna uzyskac ok 260koni z silnika 2.1-2.4 litra, to dlaczego nie podlubac glowic w M70, tylko koniecznie kombinowac z glowicami 4zaworowymi?


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Camil
post Mon, 01 Feb 2010 - 22:34
Post #48


Super User
Dołączył: Fri, 10 February 2006
Skąd: Torun





Da sie, ale nikt nie probowal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Mon, 01 Feb 2010 - 23:09
Post #49


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





nie probuja bo bardziej nadaja sie do tego wink.gif



nawet pod turbo sa grubo obrabiane i spawane na kanalach wodnych


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Tue, 02 Feb 2010 - 07:58
Post #50


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





podobno ze jest juz gdzieś zrobiona v12 z głowicami z m50nv.
jedna podobno pasuje p&p a w drugiej trzeba przenieśc na druga strone łańcuch .
jeden uzytkownik tego forum w tajemnicy wink.gif własnie zaczyna walkę z m73.


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mrfish
post Fri, 12 Mar 2010 - 16:17
Post #51


Rookie
Dołączył: Thu, 04 June 2009





Czy ktos juz cos wie na temat tego v12 48v rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Camil
post Mon, 15 Mar 2010 - 22:25
Post #52


Super User
Dołączył: Fri, 10 February 2006
Skąd: Torun





Poszukaj w necie, jest sporo info
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mrfish
post Tue, 16 Mar 2010 - 11:36
Post #53


Rookie
Dołączył: Thu, 04 June 2009





Chodziło mi o ten "tajemniczy" projekt z forum smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Tue, 16 Mar 2010 - 11:37
Post #54


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





CYTAT(mrfish @ Tue, 16 Mar 2010 - 11:36) *
Chodziło mi o ten "tajemniczy" projekt z forum smile.gif

gosc na razie zbiera graty wink.gif


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Camil
post Tue, 16 Mar 2010 - 11:42
Post #55


Super User
Dołączył: Fri, 10 February 2006
Skąd: Torun





I fundusze chyba:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
338i
post Mon, 18 Oct 2010 - 12:55
Post #56


User
Dołączył: Mon, 20 July 2009
Skąd: KR





v12 48V głowice m50:
http://www.boggbros.co.uk/gallery2.html



m70 400 kuca:
http://www.ultimav12.ca/engine/slides/eng14.jpg

wiseco tłoki z kompresja 10,5
skok i średnica tłoka 86mm
dłubnięte wloty i wyloty z głowicy
krótszy dolot
kolektory wydechowe
brak visco

niby niewiele i nadal mamy piękne lekkie v12 ale jakby koszta podliczyć...


--------------------
straight six flavour...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Camil
post Mon, 18 Oct 2010 - 15:12
Post #57


Super User
Dołączył: Fri, 10 February 2006
Skąd: Torun





Juz dawno to widzielismy, tak samo jak wiele innych ciekawych modow. Poki co temat nieco odlozony, ale napewno wroci, wroci z hukiem (o tym jaki to bedzie huk jeszcze nei zdecydowalem biggrin.gif )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mrfish
post Mon, 18 Oct 2010 - 17:36
Post #58


Rookie
Dołączył: Thu, 04 June 2009





CYTAT(338i @ Mon, 18 Oct 2010 - 12:55) *
v12 48V głowice m50:
http://www.boggbros.co.uk/gallery2.html



m70 400 kuca:
http://www.ultimav12.ca/engine/slides/eng14.jpg

wiseco tłoki z kompresja 10,5
skok i średnica tłoka 86mm
dłubnięte wloty i wyloty z głowicy
krótszy dolot
kolektory wydechowe
brak visco

niby niewiele i nadal mamy piękne lekkie v12 ale jakby koszta podliczyć...


Ja nie widziałem!
A motor ciekawie zrobiony, zwłaszcza ten 24V.
Wreszcie jakiś konkretny V12.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ravaglia
post Wed, 20 Oct 2010 - 11:32
Post #59


Frequent User
Dołączył: Wed, 10 December 2003
Skąd: Radom





jak chcesz poznać uroki jakiegoś silnego V12 to masz sprawdzoną receptę...
kup auto w stanie zbliżonym jak najbardziej do fabrycznego,sprawdż czy trzyma parametry
potem skorzystaj ze sprawdzonej oferty nadwornego tunera danej marki(jeśli moc i moment fabryczny "za mały" smile.gif )
i rozkoszuj się tym co auto oferuje


--------------------
M3 E30 Sport Evolution 1990 with A gruppe motor -ex
MB W140 600 SEL 1992 AMG 441PS 600 Nm-now
Ferrari 512 TR Testarossa Koenig Special 1991 500 PS 570 Nm-now and foreve
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 17:00