![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Taffarel
Przeciez wlasnie na bazie M20 powstal M70. Ja tu widze analogie. CYTAT a masz jakis konkretny pomysl, czy tak tylko ci sie zdaje i sobie piszesz co ci slina na klawiature przyniesie ?? Standardowo, te same procedury co przy dlubaniu innych wolnossaków. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Główny problem z M70, właśnie między innymi przez chu.. głowice podobne do tych z M20 to że nie lubią obrotów.. Są jak diesle, przy 5000 rpm już czuć, że silnik wcale nie chce się kręcić za bardzo..
-------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
daje rade to m20 na filmiku jak na m20
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
mialem okazje zarowno m20 jak i m70 spalowac i o ile m20 jakkolwiek powyzej 5krpm jeszcze sie kreci, o tyle m70 zupelnie nie ma ochoty. pamietam tez jak jezdzily poprawiane w n/a m20, za to m70 nie i nie widze tego na tych glowicach.
-------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
User Dołączył: Thu, 18 October 2007 Skąd: malopolska ![]() |
cudowny temat - zaczal sie od sensu pionierskich modow w trupie m70 konczy na filmikach yt...
![]() |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
User Dołączył: Sat, 09 August 2008 ![]() |
Samochód to nie natura-czyli przy nieograniczonych kosztach możesz dosłownie wszystko
![]() |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Wiem ze juz szmat czasu minal, ale pozwole sobie podbic temat.
Dlaczego, nie mozna by bylo zostawic glowic 2 zawororwych w tym silniku, po odpowiedniej obrobce oczywiscie? Skoro na takich glowicach: http://www.udobeckertuning.de/picsparts/wedge2k.jpg mozna uzyskac ok 260koni z silnika 2.1-2.4 litra, to dlaczego nie podlubac glowic w M70, tylko koniecznie kombinowac z glowicami 4zaworowymi? -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 February 2006 Skąd: Torun ![]() |
Da sie, ale nikt nie probowal.
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
nie probuja bo bardziej nadaja sie do tego
![]() nawet pod turbo sa grubo obrabiane i spawane na kanalach wodnych -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
podobno ze jest juz gdzieś zrobiona v12 z głowicami z m50nv.
jedna podobno pasuje p&p a w drugiej trzeba przenieśc na druga strone łańcuch . jeden uzytkownik tego forum w tajemnicy ![]() -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 04 June 2009 ![]() |
Czy ktos juz cos wie na temat tego v12 48v
![]() |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 February 2006 Skąd: Torun ![]() |
Poszukaj w necie, jest sporo info
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 04 June 2009 ![]() |
Chodziło mi o ten "tajemniczy" projekt z forum
![]() |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
Chodziło mi o ten "tajemniczy" projekt z forum ![]() gosc na razie zbiera graty ![]() -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 February 2006 Skąd: Torun ![]() |
I fundusze chyba:)
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 20 July 2009 Skąd: KR ![]() |
v12 48V głowice m50:
http://www.boggbros.co.uk/gallery2.html m70 400 kuca: http://www.ultimav12.ca/engine/slides/eng14.jpg wiseco tłoki z kompresja 10,5 skok i średnica tłoka 86mm dłubnięte wloty i wyloty z głowicy krótszy dolot kolektory wydechowe brak visco niby niewiele i nadal mamy piękne lekkie v12 ale jakby koszta podliczyć... -------------------- straight six flavour...
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 February 2006 Skąd: Torun ![]() |
Juz dawno to widzielismy, tak samo jak wiele innych ciekawych modow. Poki co temat nieco odlozony, ale napewno wroci, wroci z hukiem (o tym jaki to bedzie huk jeszcze nei zdecydowalem
![]() |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 04 June 2009 ![]() |
v12 48V głowice m50: http://www.boggbros.co.uk/gallery2.html m70 400 kuca: http://www.ultimav12.ca/engine/slides/eng14.jpg wiseco tłoki z kompresja 10,5 skok i średnica tłoka 86mm dłubnięte wloty i wyloty z głowicy krótszy dolot kolektory wydechowe brak visco niby niewiele i nadal mamy piękne lekkie v12 ale jakby koszta podliczyć... Ja nie widziałem! A motor ciekawie zrobiony, zwłaszcza ten 24V. Wreszcie jakiś konkretny V12. |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 10 December 2003 Skąd: Radom ![]() |
jak chcesz poznać uroki jakiegoś silnego V12 to masz sprawdzoną receptę...
kup auto w stanie zbliżonym jak najbardziej do fabrycznego,sprawdż czy trzyma parametry potem skorzystaj ze sprawdzonej oferty nadwornego tunera danej marki(jeśli moc i moment fabryczny "za mały" ![]() i rozkoszuj się tym co auto oferuje -------------------- M3 E30 Sport Evolution 1990 with A gruppe motor -ex
MB W140 600 SEL 1992 AMG 441PS 600 Nm-now Ferrari 512 TR Testarossa Koenig Special 1991 500 PS 570 Nm-now and foreve |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 17:00 |