![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 13 December 2008 Skąd: Poznań ![]() |
tak się zastanawiam, jaki ma sens wykładanie grubej kasy na seryjne głowice skoro samo dołożenie zaworków da podobny efekt jeśli chodzi o moc i większe możliwości rozwojowe. Sam oceniasz co ma sens dla ciebie a co nie, ale troche nielogiczne by to było.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
no to nie pytaj o sens tylko działaj wyrwales sie jak filip z konopii ![]() kolega prosi o pomoc w rozbudowie N/A a kazdy na sile chce go na uturbienie namowic, ale wyraznie napisal co chce wiec z dupy takie gadanie, a autor pyta sie o porady na dlubanie w N/A a nie jego SENS -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Bez sensu:
Porady ma w szukajce - nikt tego nie robił, bo to kompletnie bez sensu, więc jedzie standardowym torem. Najpierw obróbka głowic, wałki, kolektory wydechowe, wydech, dolot i ew. doprężenie, tudzież ITB. Co jeszcze można wymyślić? Nic, a i tak efekty w stosunku do kosztów będą nikłe. W dużej budzie potrzebuje w pytę niutonów, a to mu da tylko dmuchanie tego kloca. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
Bez sensu: Porady ma w szukajce - nikt tego nie robił, bo to kompletnie bez sensu, więc jedzie standardowym torem. Najpierw obróbka głowic, wałki, kolektory wydechowe, wydech, dolot i ew. doprężenie, tudzież ITB. Co jeszcze można wymyślić? Nic, a i tak efekty w stosunku do kosztów będą nikłe. W dużej budzie potrzebuje w pytę niutonów, a to mu da tylko dmuchanie tego kloca. na tych glowicach efekt i tak bedzie marny... moim zdaniem celem powinno byc przejscie na 48v i od powodzenia tej operacji powinno zalezec to, czy jest sens w ogole pchac sie w ten silnik w N/A. jesli to sie uda, to bedzie sens isc dalej w ITB, jak najwieksze cr, krecic jak najwyzej itd. bo ilez mozna ugrac tym, co kolega napisal powyzej (czyt. standatdem) jesli zostanie 12v na strone bez dmuchania... -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2008 Skąd: TheDark ![]() |
Witajcie... Ja chce takie wlasnie N/A i pytam czy jest sens wykonywac ww przerobki czy nie lub ew prosze o wlasne propozycje co jeszcze mozna zrobic. oooo jednak pyta o sens... Jak się już tak mocno nastawił i zdecydował na n/a to niech to robi. Z dupy to są takie tematy. Wymienił większość przeróbek jakie można wykonać przy zabawach z atmosferycznym silnikiem. Chyba, że czeka na stwierdzenia pt "jesteś hardcorem, zajeb.. projekt" ( małpka Keysera ) PS Rozebrałeś już ten silnik czy dopiero go kupisz? Szukałeś na zagranicznych forach podobnych projektów? |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
User Dołączył: Sun, 04 January 2009 Skąd: Pińczów ![]() |
Bez sensu: Porady ma w szukajce - nikt tego nie robił, bo to kompletnie bez sensu, więc jedzie standardowym torem. Najpierw obróbka głowic, wałki, kolektory wydechowe, wydech, dolot i ew. doprężenie, tudzież ITB. Co jeszcze można wymyślić? Nic, a i tak efekty w stosunku do kosztów będą nikłe. W dużej budzie potrzebuje w pytę niutonów, a to mu da tylko dmuchanie tego kloca. Dokładnie trzeba iść takim torem ![]() ![]() http://www.samochodyswiata.pl/viewtopic.php?p=426726 ![]() http://www.youtube.com/watch?v=IDnp3tsTzpM...feature=related Tu przykład turbo ![]() http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?...fcb826371538496 |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
User Dołączył: Fri, 22 September 2006 Skąd: Kraków ![]() |
a po co Ci to tak z ciekawosci ? wymogi grupy ?
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT a po co Ci to tak z ciekawosci ? wymogi grupy ? Może zeby zrobic cos innego niz wszyscy? Nie bierzesz takiej ewentualnosci pod uwage? Po co Morten robił wolnossaka, skoro mógł isc w turbo? -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 February 2006 Skąd: Torun ![]() |
Proste. Bo lubie ten motor, uwazam, ze ma potencjal, stosunkowo tanie V12. Noi pionierstwo w PL.
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Zanim kupisz, popatrz jak jest z dostępnością gratów do tego, bo robienie customowych wałków itp może być kłopotliwe nieco. Chcesz robić remont - są nadwymiarowe tłoki, panewki, zestawy uszczelek tudzież inne drobiazgi?
Trzymam kciuki, też uważam że w tuningu ciekawie jest przecierać szlaki, a niekoniecznie iść w to, co już dawno rozpracowane do ostatniej śrubki i kupuje sie gotowy kit. -------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Camil, ten silnik pokazuje, że nie ma potencjału. Potencjał to ma K20 Hondy. Jak to mowi przysłowie " power is in the head" i koledzy tutaj zaczynają dobrze radzić. Obojętnie czego bys nie wydumał w osprzęcie te głowice są tak ch*jowo skonstruowane, że nie zassiesz przez nie na tyle dużo powietrza, żeby zrobić jakąś konkretną moc z litra. Nie bez kozery ostatni stage w tej firmie ( za kompletnie chore pieniądze, BTW
![]() Wg mnie - pojechać kanały w głowicy ile się da, podbić stopień sprężania na jakąś sensowną wartość, bo 10:1 w NA to żart, wałki, wydech i to by było na tyle, żeby coś zrobić, ale nie wyrzucić wora pieniędzy. Bo jak pokazuje przykład można wyrzucić wór, ale efekty też takie sobie.. Ja bym to dmuchnął ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Winowrocław ![]() |
Troche bez sensu. Ten temat przypomina na siłę kręcenie z gówna bata, bo właściciel chce być pionierem. Laureaci nagród Darwina też sa pionierami i każdy się z nich śmieje, tutaj jest raczej żal. Nie lepiej po prostu kupić 48 zaworowy ?
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT Potencjał to ma K20 Hondy Po wymianie calego silnika na customowy odpowiednik chyba ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
No własnie "chyba" to Ty się znasz na Hondzie. Ale to raczej nie o niej temat?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT No własnie "chyba" to Ty się znasz na Hondzie. Brałem przyklad z uturbionych hond - gdzie praktycznie wszystko jest jakis custom (Darton glównie ?). -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
nie wiesz o czym piszesz.
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT nie wiesz o czym piszesz. Byc moze - nigdy nie wnikałem w Hodny jakos zbytnio. Pisze jedynie co widze na forum: http://www.racingforum.pl/EG5-B18C-Turbo-r...BHW-t66435.html http://www.racingforum.pl/civic-EG5-B18C-T...BHW-t50530.html http://www.racingforum.pl/Honda-Civic-Ej9-...ton-t59542.html EOT z mojej strony. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
mianem "praktycznie wszystko jest jakis custom" okresliles tuleje. benson to czlowiek, ktory obsluguje maszyny, na ktorych obsadza tuleje darton i podobno robi to najlepiej. reszta obrobki jest dosc standardowa i nie wykracza poza to, co robi sie w wiekszosci porzadnie zakuwanych silnikow.
a jesli juz nawiazales do k20, to silnik, ktory po paru prostych modach, bez otwierania go, z fabrycznych 200 koni moze miec ich 240-250, to jest silnik z potencjalem. niezaleznie od tego co na ten temat napiszesz. ja juz tez skonczylem i przepraszam za offtop. |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Wracając do tematu...
http://www.youtube.com/watch?v=xJO3C0j8F3U z M20 wykrzesac taka reakcje na gaz, to nie widze problemu zeby M70 nie dało sie tego zrobic. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
Wracając do tematu... http://www.youtube.com/watch?v=xJO3C0j8F3U z M20 wykrzesac taka reakcje na gaz, to nie widze problemu zeby M70 nie dało sie tego zrobic. a masz jakis konkretny pomysl, czy tak tylko ci sie zdaje i sobie piszesz co ci slina na klawiature przyniesie ?? m70 to nie m20 i nie k20, wiec jesli nie masz nic konkretnego do dodania na temat konkretnie tego silnika, o ktorym tu rozmawiamy, to nie dodawaj nic. -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 16:58 |