Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Przebudowa, tuning silnika 5.0 V12 BMW, Czyli hardcore tuning m70b50
Michau9
post Fri, 18 Dec 2009 - 11:45
Post #21


Frequent User
Dołączył: Sat, 13 December 2008
Skąd: Poznań





tak się zastanawiam, jaki ma sens wykładanie grubej kasy na seryjne głowice skoro samo dołożenie zaworków da podobny efekt jeśli chodzi o moc i większe możliwości rozwojowe. Sam oceniasz co ma sens dla ciebie a co nie, ale troche nielogiczne by to było.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 18 Dec 2009 - 11:45
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
henry
post Fri, 18 Dec 2009 - 17:53
Post #22


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





CYTAT(Karol_e28 @ Fri, 18 Dec 2009 - 09:25) *
no to nie pytaj o sens tylko działaj


wyrwales sie jak filip z konopii tongue.gif
kolega prosi o pomoc w rozbudowie N/A a kazdy na sile chce go na uturbienie namowic,
ale wyraznie napisal co chce
wiec z dupy takie gadanie, a autor pyta sie o porady na dlubanie w N/A a nie jego SENS


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Sat, 19 Dec 2009 - 00:43
Post #23


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Bez sensu:
Porady ma w szukajce - nikt tego nie robił, bo to kompletnie bez sensu, więc jedzie standardowym torem.
Najpierw obróbka głowic, wałki, kolektory wydechowe, wydech, dolot i ew. doprężenie, tudzież ITB.
Co jeszcze można wymyślić? Nic, a i tak efekty w stosunku do kosztów będą nikłe. W dużej budzie potrzebuje w pytę niutonów, a to mu da tylko dmuchanie tego kloca.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Sat, 19 Dec 2009 - 02:22
Post #24


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





CYTAT(pinin @ Sat, 19 Dec 2009 - 00:43) *
Bez sensu:
Porady ma w szukajce - nikt tego nie robił, bo to kompletnie bez sensu, więc jedzie standardowym torem.
Najpierw obróbka głowic, wałki, kolektory wydechowe, wydech, dolot i ew. doprężenie, tudzież ITB.
Co jeszcze można wymyślić? Nic, a i tak efekty w stosunku do kosztów będą nikłe. W dużej budzie potrzebuje w pytę niutonów, a to mu da tylko dmuchanie tego kloca.


na tych glowicach efekt i tak bedzie marny... moim zdaniem celem powinno byc przejscie na 48v i od powodzenia tej operacji powinno zalezec to, czy jest sens w ogole pchac sie w ten silnik w N/A. jesli to sie uda, to bedzie sens isc dalej w ITB, jak najwieksze cr, krecic jak najwyzej itd. bo ilez mozna ugrac tym, co kolega napisal powyzej (czyt. standatdem) jesli zostanie 12v na strone bez dmuchania...


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karol_e28
post Sat, 19 Dec 2009 - 10:22
Post #25


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2008
Skąd: TheDark





CYTAT(Camil @ Mon, 23 Nov 2009 - 23:58) *
Witajcie...
Ja chce takie wlasnie N/A i pytam czy jest sens wykonywac ww przerobki czy nie lub ew prosze o wlasne propozycje co jeszcze mozna zrobic.


oooo jednak pyta o sens...
Jak się już tak mocno nastawił i zdecydował na n/a to niech to robi. Z dupy to są takie tematy. Wymienił większość przeróbek jakie można wykonać przy zabawach z atmosferycznym silnikiem.
Chyba, że czeka na stwierdzenia pt "jesteś hardcorem, zajeb.. projekt" ( małpka Keysera )


PS
Rozebrałeś już ten silnik czy dopiero go kupisz?
Szukałeś na zagranicznych forach podobnych projektów?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
S.A
post Sat, 19 Dec 2009 - 11:56
Post #26


User
Dołączył: Sun, 04 January 2009
Skąd: Pińczów





CYTAT(pinin @ Sat, 19 Dec 2009 - 00:43) *
Bez sensu:
Porady ma w szukajce - nikt tego nie robił, bo to kompletnie bez sensu, więc jedzie standardowym torem.
Najpierw obróbka głowic, wałki, kolektory wydechowe, wydech, dolot i ew. doprężenie, tudzież ITB.
Co jeszcze można wymyślić? Nic, a i tak efekty w stosunku do kosztów będą nikłe. W dużej budzie potrzebuje w pytę niutonów, a to mu da tylko dmuchanie tego kloca.

Dokładnie trzeba iść takim torem rolleyes.gif Problemem będa potrzebne graty rolleyes.gif Z tego co wiem Alpina robiła te silniki i tam trzeba szukac ...
http://www.samochodyswiata.pl/viewtopic.php?p=426726 wink.gif
http://www.youtube.com/watch?v=IDnp3tsTzpM...feature=related
Tu przykład turbo wink.gif
http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?...fcb826371538496
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xyro
post Sat, 19 Dec 2009 - 16:28
Post #27


User
Dołączył: Fri, 22 September 2006
Skąd: Kraków





a po co Ci to tak z ciekawosci ? wymogi grupy ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 19 Dec 2009 - 20:34
Post #28


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
a po co Ci to tak z ciekawosci ? wymogi grupy ?

Może zeby zrobic cos innego niz wszyscy? Nie bierzesz takiej ewentualnosci pod uwage? Po co Morten robił wolnossaka, skoro mógł isc w turbo?


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Camil
post Sun, 20 Dec 2009 - 12:03
Post #29


Super User
Dołączył: Fri, 10 February 2006
Skąd: Torun





Proste. Bo lubie ten motor, uwazam, ze ma potencjal, stosunkowo tanie V12. Noi pionierstwo w PL.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Sun, 20 Dec 2009 - 20:41
Post #30


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





Zanim kupisz, popatrz jak jest z dostępnością gratów do tego, bo robienie customowych wałków itp może być kłopotliwe nieco. Chcesz robić remont - są nadwymiarowe tłoki, panewki, zestawy uszczelek tudzież inne drobiazgi?

Trzymam kciuki, też uważam że w tuningu ciekawie jest przecierać szlaki, a niekoniecznie iść w to, co już dawno rozpracowane do ostatniej śrubki i kupuje sie gotowy kit.


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Mon, 21 Dec 2009 - 00:56
Post #31


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Camil, ten silnik pokazuje, że nie ma potencjału. Potencjał to ma K20 Hondy. Jak to mowi przysłowie " power is in the head" i koledzy tutaj zaczynają dobrze radzić. Obojętnie czego bys nie wydumał w osprzęcie te głowice są tak ch*jowo skonstruowane, że nie zassiesz przez nie na tyle dużo powietrza, żeby zrobić jakąś konkretną moc z litra. Nie bez kozery ostatni stage w tej firmie ( za kompletnie chore pieniądze, BTW biggrin.gif ) to właśnie customowe głowice. I dopiero wtedy jest zaledwie 100KM z litra...

Wg mnie - pojechać kanały w głowicy ile się da, podbić stopień sprężania na jakąś sensowną wartość, bo 10:1 w NA to żart, wałki, wydech i to by było na tyle, żeby coś zrobić, ale nie wyrzucić wora pieniędzy. Bo jak pokazuje przykład można wyrzucić wór, ale efekty też takie sobie.. Ja bym to dmuchnął smile.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VTEC
post Mon, 21 Dec 2009 - 10:09
Post #32


Forum Killer
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Winowrocław





Troche bez sensu. Ten temat przypomina na siłę kręcenie z gówna bata, bo właściciel chce być pionierem. Laureaci nagród Darwina też sa pionierami i każdy się z nich śmieje, tutaj jest raczej żal. Nie lepiej po prostu kupić 48 zaworowy ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Mon, 21 Dec 2009 - 19:23
Post #33


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
Potencjał to ma K20 Hondy

Po wymianie calego silnika na customowy odpowiednik chyba laugh.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Mon, 21 Dec 2009 - 19:50
Post #34


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





No własnie "chyba" to Ty się znasz na Hondzie. Ale to raczej nie o niej temat?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Mon, 21 Dec 2009 - 20:55
Post #35


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
No własnie "chyba" to Ty się znasz na Hondzie.

Brałem przyklad z uturbionych hond - gdzie praktycznie wszystko jest jakis custom (Darton glównie ?).


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Mon, 21 Dec 2009 - 21:06
Post #36


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





nie wiesz o czym piszesz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Mon, 21 Dec 2009 - 21:18
Post #37


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
nie wiesz o czym piszesz.

Byc moze - nigdy nie wnikałem w Hodny jakos zbytnio. Pisze jedynie co widze na forum:
http://www.racingforum.pl/EG5-B18C-Turbo-r...BHW-t66435.html
http://www.racingforum.pl/civic-EG5-B18C-T...BHW-t50530.html
http://www.racingforum.pl/Honda-Civic-Ej9-...ton-t59542.html

EOT z mojej strony.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Mon, 21 Dec 2009 - 21:37
Post #38


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





mianem "praktycznie wszystko jest jakis custom" okresliles tuleje. benson to czlowiek, ktory obsluguje maszyny, na ktorych obsadza tuleje darton i podobno robi to najlepiej. reszta obrobki jest dosc standardowa i nie wykracza poza to, co robi sie w wiekszosci porzadnie zakuwanych silnikow.

a jesli juz nawiazales do k20, to silnik, ktory po paru prostych modach, bez otwierania go, z fabrycznych 200 koni moze miec ich 240-250, to jest silnik z potencjalem. niezaleznie od tego co na ten temat napiszesz.

ja juz tez skonczylem i przepraszam za offtop.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 22 Dec 2009 - 06:55
Post #39


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Wracając do tematu...
http://www.youtube.com/watch?v=xJO3C0j8F3U
z M20 wykrzesac taka reakcje na gaz, to nie widze problemu zeby M70 nie dało sie tego zrobic.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Tue, 22 Dec 2009 - 16:57
Post #40


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





CYTAT(guzior @ Tue, 22 Dec 2009 - 06:55) *
Wracając do tematu...
http://www.youtube.com/watch?v=xJO3C0j8F3U
z M20 wykrzesac taka reakcje na gaz, to nie widze problemu zeby M70 nie dało sie tego zrobic.


a masz jakis konkretny pomysl, czy tak tylko ci sie zdaje i sobie piszesz co ci slina na klawiature przyniesie ?? m70 to nie m20 i nie k20, wiec jesli nie masz nic konkretnego do dodania na temat konkretnie tego silnika, o ktorym tu rozmawiamy, to nie dodawaj nic.


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 16:58