Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Closed TopicStart new topic
> e30 Sedan czy Coupe
Sportmile
post Sun, 22 Nov 2009 - 21:17
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Skoro dla ciebie cyferki to nie wszystko to wsadz sobie 2.0 najlepiej w gazie od pana henia dobrze stroi .
Jedyne poza m5 wlasciwe odporne latwe do nauki jest m60b40


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 22 Nov 2009 - 21:17
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rene
post Sun, 22 Nov 2009 - 23:00
Post #22


Super User
Dołączył: Sat, 28 July 2007
Skąd: Kraków





dziękuje wszystkim za pomoc dotyczącą budy resztę pytań będę zadawał we właściwym dziale.


Tak poza tym
m60b40
210 kW przy 5800 obr/min
400 Nm przy 4500 obr/min

m62b35
180 kW przy 5800 obr/min
345 Nm przy 3800 obr/min

moment jest o wiele niżej

Jeszcze raz wszystkim dziękuje za pomoc!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SPARK
post Mon, 23 Nov 2009 - 02:22
Post #23


User
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wieślandia Podwarszawska





No widzę że coraz grubiej się w rodzimym driftingu dzieje , teraz to bez czterolitrowej V8 nie ma co zaczynać.
Trochę to śmieszne , bo jeszcze 2 lata temu to swap m60b40 do e30 robił łał , i wszyscy się podniecali , że killer , potwór i moc. A teraz - podstawa , a już najlepiej zaczynać z motorem z M5 , od tak żeby stawiać pierwsze kroki. ph34r.gif
Bo oczywiście do treningów i nauki trzeba mieć minimum 400 koni , czego najlepszym przykładem są małe chude japońskie dzieciaki w prawie seryjnych Corollach AE86.

A co do budy to myślę że najlepszym wyjściem byłoby poszukać czegoś zdrowego. Nie patrzyłbym zbytnio na to czy sedan , coupe czy touring , ale na stan , bezwypadkowość , rdzę itp. Sam szukam sobie jakiejś e30 żeby przejeździć zimę i na wiosnę przygotować ją do driftu i niestety zdrowych coupetek jest jak na lekarstwo , w przeciwieństwie do touringów.
Plus , (podobno) touringi i sedany nie są tak nerwowe w drifcie , tak niesie wieść gminna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
*Sajmon
post Mon, 23 Nov 2009 - 12:55
Post #24


Forum Homee
Dołączył: Tue, 08 June 2004
Skąd: Cov





CYTAT(Rene @ Sun, 22 Nov 2009 - 23:00) *
dziękuje wszystkim za pomoc dotyczącą budy resztę pytań będę zadawał we właściwym dziale.


Tak poza tym
m60b40
210 kW przy 5800 obr/min
400 Nm przy 4500 obr/min

m62b35
180 kW przy 5800 obr/min
345 Nm przy 3800 obr/min

moment jest o wiele niżej


majne bosze...
Maksymalny może i jest niżej, ale sam w sobie też jest niższy. Te 345 Nm w m60b40 jest dostępne jeszcze znacznie niżej niż w m62, wg. CarTestu już w okolicach 2200-2300 obr/min.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 00:10