![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Skoro dla ciebie cyferki to nie wszystko to wsadz sobie 2.0 najlepiej w gazie od pana henia dobrze stroi .
Jedyne poza m5 wlasciwe odporne latwe do nauki jest m60b40 -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 28 July 2007 Skąd: Kraków ![]() |
dziękuje wszystkim za pomoc dotyczącą budy resztę pytań będę zadawał we właściwym dziale.
Tak poza tym m60b40 210 kW przy 5800 obr/min 400 Nm przy 4500 obr/min m62b35 180 kW przy 5800 obr/min 345 Nm przy 3800 obr/min moment jest o wiele niżej Jeszcze raz wszystkim dziękuje za pomoc! |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
User Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wieślandia Podwarszawska ![]() |
No widzę że coraz grubiej się w rodzimym driftingu dzieje , teraz to bez czterolitrowej V8 nie ma co zaczynać.
Trochę to śmieszne , bo jeszcze 2 lata temu to swap m60b40 do e30 robił łał , i wszyscy się podniecali , że killer , potwór i moc. A teraz - podstawa , a już najlepiej zaczynać z motorem z M5 , od tak żeby stawiać pierwsze kroki. ![]() Bo oczywiście do treningów i nauki trzeba mieć minimum 400 koni , czego najlepszym przykładem są małe chude japońskie dzieciaki w prawie seryjnych Corollach AE86. A co do budy to myślę że najlepszym wyjściem byłoby poszukać czegoś zdrowego. Nie patrzyłbym zbytnio na to czy sedan , coupe czy touring , ale na stan , bezwypadkowość , rdzę itp. Sam szukam sobie jakiejś e30 żeby przejeździć zimę i na wiosnę przygotować ją do driftu i niestety zdrowych coupetek jest jak na lekarstwo , w przeciwieństwie do touringów. Plus , (podobno) touringi i sedany nie są tak nerwowe w drifcie , tak niesie wieść gminna. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 08 June 2004 Skąd: Cov ![]() |
dziękuje wszystkim za pomoc dotyczącą budy resztę pytań będę zadawał we właściwym dziale. Tak poza tym m60b40 210 kW przy 5800 obr/min 400 Nm przy 4500 obr/min m62b35 180 kW przy 5800 obr/min 345 Nm przy 3800 obr/min moment jest o wiele niżej majne bosze... Maksymalny może i jest niżej, ale sam w sobie też jest niższy. Te 345 Nm w m60b40 jest dostępne jeszcze znacznie niżej niż w m62, wg. CarTestu już w okolicach 2200-2300 obr/min. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 00:10 |