Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: e30 Sedan czy Coupe
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Technika jazdy samochodem po zakrętach
Rene
Jak w temacie które nadwozie jest lepsze?
gorolm3
Coupe jest sztywniejsze wink.gif
Rene
I w sumie bardziej mi się podoba tongue.gif
Są jeszcze jakieś różnice ?? oprócz wyglądu ??
Sputnik
Co to znaczy lepsze? I lepsze do czego?
Rene
Lepiej się prowadzi??
lepiej jest wyważona??
dużo można lepiej wymyślić ..
Sputnik
Coupe (czyli 2 drzwiowy sedan) jest lżejsza i ponoć słabiej wyważona, sedan odwrotnie. Dla mnie jedyny plus sedana jest taki ,że można wrzucić opony na tył przy fotelach kubełkowych , nic więcej.

EDIT:
Nie zauważyłem ,że pytanie jest w dziale drifting, ja je wygrzebałem w "zobacz nowe posty"
VTEC
Pytanie jest w dziale Drifting, więc zapewne autor ma na myśli sedan/coupe będzie lepsze do przeróbki na junaka.
MrUw@
a ktoś powie że KOMBI bo na pake opon więcej wejdzie.... laugh.gif

Kolejna opinia Cabrio bo jest w nim najwięcej wzmocnień....
i tak można w kołko...
Może jakieś konkrety po co na co ??

....
Sportmile
Mialem w zyciu 4 e30 . 2 coupe 1 sedan i 1 kombi Jesli zaczynasz zabawe z driftem a nie zalezy ci na opini kolelegow to zaufaj mi i kup kombi. Cabrio sie wogole nie nadaje tak apropo. Combi sie najlepiej prowadzi i uklada w drifcie. Jest mniej nerwowa niz krotka coupe poprostu latwiej. Dodatkowym aspektem zobacze ze Paul krol jezdzi wlasnie kombi e36
Sputnik
A mi sie wydawało przez całe życie ,że wszystkie budy maja ten sam rozstaw osi...
Rene
Kiedyś miałem okazje śmigać e36 w sedanie po wyrazowe i naprawdę fajnie. Czułem wszystko co się dzieje z autem.


k64
bier kombi wink.gif
Sportmile
Przejedz sie zrobiona kombi to zrozumiesz. Na zawodach ids na hockenheim latala w barwach moro taka e30 wyloila kazdych nawet brt z ls1 i budzynskiego ale co prawda to byl ich zawodnich miala motorownie z m3 i brak naawet negatywu
VTEC
No kombi miała chyba inny rozstaw osi z tego co pamiętam szerszy.
rennen
CYTAT(VTEC @ Sat, 21 Nov 2009 - 13:52) *
No kombi miała chyba inny rozstaw osi z tego co pamiętam szerszy.


Bzdura, wszystkie E30 mają 2,570 mm rozstaw osi
VTEC
A no to pardą.
Sportmile
http://www.youtube.com/results?search_quer..._type=&aq=f
to jest filmik z ids nawet wlodar sie zalapal. Widac chwilke sahila w e30 kombi noi ma szampana wiec pewnie w 3 jest. Falken jest zajebisty ale tam kasa poszla gadalem z nim
Rene
A takie pytanko czemu większość wkłada 4.0V8 a nie M62B35??
Sportmile
A ile ty masz lat bo zadajesz dziwne pytania v84.0 pancerne bez vanosow 286 koni kontra 235 widzisz cyferki , nie wspominajac o niutonie
Rene
Cyfry to nie wszystko a o bmw wiem gówno bo do tej pory ta marka mnie nie interesowała akurat.
Chodzi mi właśnie o wytrzymałość jednostek i czym się w budowie różnią! Czy jest na pasku czy może łańcuchy... czy może głowica fabrycznie jest chuj.. i pęka np. jak w oplu..

Takie opinie porady sugestie mnie interesują
a pytanie Ile mam lat bo zadaje dziwne pytania wcale nie jest mi pomocna wiec dziękuje za tego typu wypowiedzi.
napisz lepiej coś co będzie mi przydatne i przybliży problematykę techniczna związaną z moim pytaniem.
Sportmile
Skoro dla ciebie cyferki to nie wszystko to wsadz sobie 2.0 najlepiej w gazie od pana henia dobrze stroi .
Jedyne poza m5 wlasciwe odporne latwe do nauki jest m60b40
Rene
dziękuje wszystkim za pomoc dotyczącą budy resztę pytań będę zadawał we właściwym dziale.


Tak poza tym
m60b40
210 kW przy 5800 obr/min
400 Nm przy 4500 obr/min

m62b35
180 kW przy 5800 obr/min
345 Nm przy 3800 obr/min

moment jest o wiele niżej

Jeszcze raz wszystkim dziękuje za pomoc!
SPARK
No widzę że coraz grubiej się w rodzimym driftingu dzieje , teraz to bez czterolitrowej V8 nie ma co zaczynać.
Trochę to śmieszne , bo jeszcze 2 lata temu to swap m60b40 do e30 robił łał , i wszyscy się podniecali , że killer , potwór i moc. A teraz - podstawa , a już najlepiej zaczynać z motorem z M5 , od tak żeby stawiać pierwsze kroki. ph34r.gif
Bo oczywiście do treningów i nauki trzeba mieć minimum 400 koni , czego najlepszym przykładem są małe chude japońskie dzieciaki w prawie seryjnych Corollach AE86.

A co do budy to myślę że najlepszym wyjściem byłoby poszukać czegoś zdrowego. Nie patrzyłbym zbytnio na to czy sedan , coupe czy touring , ale na stan , bezwypadkowość , rdzę itp. Sam szukam sobie jakiejś e30 żeby przejeździć zimę i na wiosnę przygotować ją do driftu i niestety zdrowych coupetek jest jak na lekarstwo , w przeciwieństwie do touringów.
Plus , (podobno) touringi i sedany nie są tak nerwowe w drifcie , tak niesie wieść gminna.
*Sajmon
CYTAT(Rene @ Sun, 22 Nov 2009 - 23:00) *
dziękuje wszystkim za pomoc dotyczącą budy resztę pytań będę zadawał we właściwym dziale.


Tak poza tym
m60b40
210 kW przy 5800 obr/min
400 Nm przy 4500 obr/min

m62b35
180 kW przy 5800 obr/min
345 Nm przy 3800 obr/min

moment jest o wiele niżej


majne bosze...
Maksymalny może i jest niżej, ale sam w sobie też jest niższy. Te 345 Nm w m60b40 jest dostępne jeszcze znacznie niżej niż w m62, wg. CarTestu już w okolicach 2200-2300 obr/min.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.