Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów. |
Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów. |
Sun, 15 Nov 2009 - 14:11
Post
#1
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 |
Samochod pewnie juz znany na forum z uwagi na to ze poprzednim wlascicielem byl Ajax ktory dokonal szeroki zakres modyfikacji w silniku .Przy okazji jeszcze raz wilekie dzieki za bardzo fajne autko . Leon jak na razie zostanie dopieszczony troche na zewnatrz i na wiosne bedzie na nowo zestrojony poniewaz sa tam jakies plany zeby troche bardziej wykorzystac potencjal tego co juz jest w srodku wlozone
Po nizej taki krotki opis tego co samochod posiada i zakres modyfikacji ktore juz zostaly dokonane , dla tych co jeszcze samochodu nie znaja Wyposazenie -klimatronik -4x el.szyby -el. regulowane i podgrzewane lusterka -el. otwierany dach -komputer pokladowy -tempomat -xenon -podgrzewane ,sportowe siedzenia Modyfikacje - silnik zakuty na korbach Pauter i tłokach Ross w 2006 r na Krasnobrodzkiej, od tego czsu auto przejechało niecałe 10 000 km. - turbospręzarka Garrett GT30R-WG - kolektor wydechowy ATP - wtryski RC550 - duży IC - wydech 2,5" downpipe 3" z nierdzewki by MG Motorsport - zaciski hamulcowe przód Brembo z Porsche Boxter + przewody w stalowym oplocie - sprzęgło SACHS Racing - amortyzatory Bilstein B6 zmodyfikowane + sprężyny HR - poliuretany w przednim zawieszeniu - Superflex - samochod zestrojony przez GTO z firmy WWW.DIGITUN.PL - MBC Forge - Blow off GREDDY - kierownica, mieszek zmiany biegów oraz nakładki z Cupry. - wskazniki GREDDY z pamięcia i alarmem EGT oraz Boost - pompa Walbro - w skrzyni jest zamontowana szpera QUAIFE'a! Auto zrobiło najlepsze ET 13,4 mierzone TAG-iem Plany - to przede wszystkim chec poprawienia czasu poprzedniego wlasciciela ... wiem ze to bedzie bardzo trudne zadanie ,ale pewnie bede chcial sprobowac jak juz wszystko bedzie skonczone tzn -zmiana glowicy na inna -wymiana zaworow, podkladek ,sprezyn itp itd -wymiana walkow na troche bardziej ostre -wystrojenie samochodu bez przeplywki -zmiana oprogramowania w sterowniku -wlozenie zawieszenia gwintowanego -doprowadzenie lakieru do stanu idealnego -kupienie innych opon na ATS DTM bo Dunlop to masakryczne gowno na ktorych wogole nie ma trakcji - i pewnie jeszcze wiele innych o ktorych narazie nie bede wypisywal Ponizej pare fotek z ogloszenia ktore zrobil jeszcze Ajax ,a te nizej to juz samochod w moim posiadaniu ps auto na dzien dzisiejszy wyglada tak jak na ostatniej fotce tzn naklejki sa juz sciagniete .. lakier wymaga konkretnej polerki i prawy blotnik jest do wymiany poniewaz w Ajaxa wjechal rowerzysta Z uwagi na to ze jestem jeszcze mlody ,a samochod nie jest robiony typowo na 1/4 mili to postanowilem wlozyc do niego jednak 18-sto calowe obrecze ATS DTM Racing zeby troche bardziej wypelnily nadkola Pewnie zdania beda podzielone ,ale to jedyna felga ktora mogla zastapic obecne O.Z . ps tu taka jeszcze jedna fotka na O.Z i zmiana na cal wieksze DTM Po zalozeniu 18stek uswiadomilem sobie ze pomimo iz w seacie jest naprawde bardzo dobrze dobrane i dopasowane zawieszenie prawie pod kazdym wzgledem , bede zmuszony na wiosne kupic jakis madry gwint i skrecic troche Leona do ziemi -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
Wspieraj forum |
Sun, 15 Nov 2009 - 14:11
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sun, 15 Nov 2009 - 15:29
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów |
bezawaryjnej jazdy zycze i powodzenia w dalszych modach
-------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
Sun, 15 Nov 2009 - 16:43
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa |
Maznac tego ATSa na czarno i bedzie piknie Albo nie napisales albo ja nie widze, jaka tu jest moc ??
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
Sun, 15 Nov 2009 - 16:53
Post
#4
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 |
Co do ATS-ow to mam taki plan... albo czarne ,albo ciemny grafit . Mocy nie napisalem bo tak na prawde jej nie zanm na dzien dzisiejszy .Posiadam jedynie porownania z autami jakimi jechalem , a mianowicie jechalem z audi tt na gt2871r ktore po hamowni mialo 307km i je objechalem bez wiekszego problemu . Pozniej sprawdzalismy seata z swierzo odebranym mk4 od GTO http://digitun.pl/content/view/39/26/ , chyba z 5 razy i ani ja jego ,ani on mnie nie przejechal . Samochody byly sprawdzane od 70 do 250km/h ... dlatego wydaje mi sie ze moc moze byc zblizona do tego czerwonego mk4 .
ps auto na pewno bedzie hamowane ,ale dopiero po zmianie glowicy i po zmianie map w sterowniku -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
Sun, 15 Nov 2009 - 17:46
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 27 April 2005 Skąd: Lublin/W-wa |
Siema Rafał,
z zaciekawieniem będę sie przyglądał przeprowadzanym przez Ciebie modyfikacjom i dalszemu rozwojowi auta. Co do felg, to powiem tak - żal, zal, żal, na ATS-y nigdy bym tych nówek OZ nie zamienił i to zarówno z tego powodu, że wg. mnie zajebiście do auta pasują, poza tym to chyba jednak lepsza felga, no i z powodu ekonomii... mając 4 nówki sztuki OZ-y w komplecie z nówkami michelinami pilot sport 2, to po kiego kutaf..a szukac czegoś innego...? No, chyba, ze masz jakiegoś napaleńca który o takim zestawie marzy i daje dobre pieniadze. Co do gwintu to też bym nie dawał, sam zastanawiałem się długo jakie zawieszenie wybrać, ale ze względu na jakość, mozliwość regeneracji i olbrzymia trwałośc wybrałem skrócone B6 + HR(-30) i byłem mega zadowolony. Boję się, że na gwintach nie będzie lepiej,no, może wizualnie jak zglebisz auto, ale co do jazdy i TRWAŁOŚCI to raczej nie przeskoczysz. Napisz o swojej jeździe z RS6... i jaki miałeś Vmax... pozdr. PS Co do hamulców, to mam jeszcze jeden pomysł - programowo został wyłączony ESP(aby nie przeszkadzał przy szybkich startach ) i może to ma jakiś wpływ...może to aktywować i sprawdzić. czy nie ma różnicy -------------------- ET 11,8 - Tokol Airport/Hungary 13.04.2008 KOE 2nd place FWD
ET 11,7 and 223km/h - Tokol Airport/Hungary 27.09.2008 ET 11,3 - Tokol Airport/Hungary 26.10.2008 |
|
|
gość_LeszekMK2_* |
Sun, 15 Nov 2009 - 18:18
Post
#6
|
|
peikny seacik , fajniej by wygladal jednak na OZ Racing felach 18"
|
|
|
Sun, 15 Nov 2009 - 18:30
Post
#7
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 |
Wiem ze Robert ma duzo racji i serce mi troche pekalo jak sciagalem O.Z ,ale jeszcze na razie ich nie sprzedalem i juz sam nie wiem co robic .Tak jak juz mowilem wczesniej ten samochod bedzie autem do jazdy na codzien i 17" w seacie leonie wydaje mi sie troche malo ... Tak samo jezeli chodzi o gwint to chodzi mi tylko i wylacznie o poprawe wizualna , bo na tym co teraz jest jezdzi sie bdb .
O.Z- sa na pewno duzo lepsze niz ATS DTM i pewnie gdyby to byly 18stki to nigdy bym ich nie zamienil na inne ps. Jak pojade nim na cwiartke to mam jeszcze R888 na O.Z ktore dostalem do auta i one na pewno beda lezaly i czekaly na "swoj dzien" ps2 . co do nowego rs6 to pan mial bardzo zdziwiona mine jak mu sie przyczepil na dupe jakis tam "seat" i nie umial sie mnie pozbyc przez ok 100km na autostradzie nr 13-scie Olszyna-Berlin ... v-max w Leone to ok 275km/h tzn do odcinki ... napisalem ok bo licznik jest tylko do 260km/h -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
Sun, 15 Nov 2009 - 19:38
Post
#8
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
hehe, wreszcie opisany. Kawał 1.8turbowej historii Fajnie, że masz plany co do głowicy, bo można wykrzesać jeszcze ładne kilkadziesiąt KM, jeśli dobrze pamietam ostatnie wykresy leonka. Czekam z niecierpliwością na pomiary 1/4tej w następnym sezonie, bo będzie ciężko dogonić best ET Roberta
pozdro -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Mon, 16 Nov 2009 - 00:17
Post
#9
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 27 September 2003 Skąd: Poznan |
CZeść
Gratki auta i życze powodzenia w dłubaniu, znam autko od nowości i obu poprzednich właścicieli i wiem że nie żałowali i inwestowali w to autko Paweł Ps. Życze poprawienia czasów, natomiast tak jak pisał Fawor, bedzie cieżko, Robert to fachura w 1/4 -------------------- Leon 4x4 1.8T 440 KM,480 Nm & Tomson
--------------------------- --------------------------- |
|
|
Mon, 16 Nov 2009 - 11:26
Post
#10
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 |
Ps. Życze poprawienia czasów, natomiast tak jak pisał Fawor, bedzie cieżko, Robert to fachura w 1/4 [/quote] Wiem wlasnie ze bedzie bardzo ciezko ,ale obiecalem sobie ze chociaz raz sprobuje jak sie nie uda to trudno ps wiem rowniez ,ze zwiekszenie mocy w Leonie moze mi w tym wcale nie pomoc bo bedzie jeszcze wiekszy problem z trakcja .... ale mam kilka pomyslow ktore moga mi troche ulatwic sprawe ,a mianowicie np zakrecic go do np 7600rpm na mocniejszych zaworach i innych walkach -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
Mon, 16 Nov 2009 - 20:08
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: WuPeeR |
...jeśli myślisz o Cat Cams, to Tomson ma promocję teraz na wałki i oferują coś w okolicy 2k to, co oficjalny dystrybutor za 3,2k [przespałem temat, bo sam pipera zamówiłem już]
-------------------- Lanos STI, na arabskich szlakach...
|
|
|
Wed, 17 Feb 2010 - 20:12
Post
#12
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 |
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
Thu, 18 Feb 2010 - 10:22
Post
#13
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa |
W jaka moc bedziesz lecial ze az tak wiekie wtryski trzeba bylo ?
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
Thu, 18 Feb 2010 - 10:28
Post
#14
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 |
W jaka moc , nie mam pojecia ....a co do wtryskow to pewnie nie trzeba bylo az takich duzych ,ale moc chce miec osiagnieta na regulatorze 3 barowym . Beda na zapas jak cos
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
Thu, 18 Feb 2010 - 15:36
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów |
Nice, aż mnie korci zeby cos u siebie jeszcze zmodyfikowac....
ciekawe czy kiedys spotkaja sie nasz wozy -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
Thu, 18 Feb 2010 - 17:52
Post
#16
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 |
macx 15 - gleba bedzie ...intensywnie szukam gwintu ... moze w tym miesiacu uda sie jeszcze kupic cos godnego uwagi ,jak kupie to napewno sie pochwale
Toudi - mam nadziej ze w tym sezonie moze sie gdzies trafimy ,ale ja potrzebuje jeszcze troche czasu zeby seata doprowadzic do wygladu i mocy takiej jak mnie interesuje pozdro -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
Thu, 18 Feb 2010 - 18:45
Post
#17
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów |
To jak doprowadzisz do mocy jaka Cie interesuje to pewnie nie bede mial juz czego szukac....
No ale nie wazne, nie o tym temat... Jeszcze raz gratki fajnego auta i działaj -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
Sat, 20 Feb 2010 - 13:48
Post
#18
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
Fajnie by było, żebyś go shamował przed modami.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Sat, 20 Feb 2010 - 19:52
Post
#19
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 12 February 2009 |
Witam
Mam pytanie, jak zamontowałeś zaciski ? Potrzebne były jakieś przejściówki, gdzie można takie zrobić ? Szukam teraz czegoś co by nieco mocniej hamowało bo na serii mam trochę strach he he he Życząc jak najdłuższej bezawaryjnej jazdy jednocześnie z góry dzięki za info -------------------- Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T, 200KM Powered by Maptek
|
|
|
Sat, 20 Feb 2010 - 20:14
Post
#20
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 |
Fawor - odwiedze nim hamownie przed jakimikolwiek kolejnymi modami i pewnie wynik na dzien dzisiejszy tez zaskoczy pare osob.. A pozniej co bedzie to czas pokarze ... dzisiaj udalo mi sie sprzedac moj poprzedni samochod wiec troche grosza sie odblokowalo i mozna cos zaczac myslec ,ale chce zrobic wszystko tak zeby mialo rece i nogi i zebym sobie za miesiac nie plul w twarz ze gdzies dalem dupy ...a mianowicie chcialbym zmienic tez kolektor ssacy ...zobaczymy czy sie uda i czy na wszystko starczy kasy
Rufuz - nie ja montowalem zaciski porsche tylko poprzedni wlasciciel samochodu,ale jak bys chcial adaptery to jest ktos na tym forum kto ogarnia temat wzorowo za rozsadny grosz ...poczytaj i sie skontaktuj http://www.racingforum.pl/jarzma-pod-zacis...2mm-t65813.html -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 26 April 2024 - 21:09 |