![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#881
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 18 February 2005 Skąd: Południe ![]() |
Z moich doswiadczen Rafalek114 ma w wiekszosci racje.
A co do sprawdzania tablic - to niestety to nie jest POLSKA. Jesli masz polskie tablice, nie mieszkasz w Berlinie, Monachium czy innej metropolii to nie jestes niestety anonimowy. Policjanci zapamiętują takie auta, ba! nawet zapisują sobie daty i tablice, weryfikując to za jakiś czas. Może to nie równoznaczne ale ostatnio mieliśmy kontrolę "czerwonych numerów" - sprawdzali ich zapiski w notesie z rozpiską w papierach (miesiąc, dwa do tyłu). Za każdy brak był mandat. W przypadku rażącej niedbałości numery zostają zabrane - tak już kilka osób straciło przywilej swobodnego transportowania samochodów. Tam nie ma polemiki czy udowadniania. Dzięki temu jest w miarę ład i porządek. Co do ABE i TUV - w Niemczech jest to świętość i borykają się z tym wszyscy tunerzy oraz klienci. Wszystko musi być dostosowane do mocy. Jesli masz ABE to możesz (ale nie musisz) to wpisywać do dowodu, ale zawsze musisz mieć przy sobie papiery, jeśli masz coś, co nie posiada ABE to wtedy musi przejść to specjalne testy. Dlatego wszyscy w de pracują głównie na gotowych rozwiązaniach lub kit'ach. -------------------- 911 992 4S
M5 F90 800KM |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#882
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 19 November 2008 Skąd: SGL / M / GAP ![]() |
Matschke wystarczyło przeczytać moj post. jeśli auto masz zarejestrowane w pl na kogoś z rodziny to polizei ma problem. I wtedy mozna się poruszac takim autem, tylko warto miec opłacony podatek drogowy.
|
|
|
![]()
Post
#883
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
F16, dokladnie tak jest jak napisales z ABE i TUV i dlatego bym sobie to odposcil i wolal inaczej kombinowac....
-------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#884
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Napisalem ze nie sa w stanie udowodnic Ci czy samochod byl w pl czy nie byl w przeciagu 3 miesiecy . To nie jest problem . Gdzie mnie kontorluja , a no widzisz kontroluja mnie w Hattingen - to wioska liczaca 70tys mieszkancow i prau nadgorliwych policjantow . Wiem ze moje auto nie jest jakies super-mega ,ale jadnak rzuca sie w oczy . Wielu moich znajomych smiga w innych miastach na polskich tab i nigdzie jakos specjalnie tego nie kontroluja ,ale ja trafilem do takiego malego zadupia oddalonego 5km od Bochum i tu sie niestety przypierdzielaja . Oni nie czapiaja sie ubezpieczenia , oni czepiaja sie unikania placenia podatku drogowego,ale jak moj adwokat zadal pytanie w jaki sposob moge zaplacic podatek drogowy na samochod zameldowany w pl ,otrzymalem info ze najpierw musialbym udac sie do TUV ,na badanie spalin AU i wtedy sa w stanie naliczyc podatek drogowy .. powiedz jak mam to zrobic moim seatem .. wyobrazasz sobie reakcje pracownikow TÜV na widok tego co jest pod maska ?? bo ja nie
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#885
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 27 June 2004 Skąd: dziesiąta/sławinek ![]() |
Też się dziwię tutaj włascicielowi, że chce rejestrować auto w DE nie jestem znawcą ale np. mój znajomy który ma podwójne obywatelstwo rejestrował jakiś czas temu porsche carrerę własnie w niemcowni i powiem tylko tyle, że auto nie miało wbitego stożka w dowód i nie było bata by przeszedł przegląd techniczny dopóki nie zastąpił tego orginalnym filtrem. Nie chcę wiedzieć co by było przy większych zmianach w aucie... Reasumując jestem pewien że tego auta tam nie zarejestrujesz a jeżdzenie na Polskich numerach jest najlepszym wyjsciem w tej sytuacji.
Pozdrawiam Grzegorz -------------------- Audi S2 ABY/ RS6 / Porsche 911 Turbo X50 Techart kit
|
|
|
![]()
Post
#886
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Qrwa jak ja nie chcialem zaczynac tego tematu ... mhhh , myslcie co chcenie , niech zostanie ze rejstruje samochod na niemieckich tablicach bo mam taki kaprys . Zostawmy to juz prosze , bo ktos gdzies cos tam slyszal ,ale nie wie co i nie wie gdzie , a mi sie nie chce tlumaczyc bo nie jestem ekspertem i sam tego niestety nie trawie . POZDRAWIAM
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#887
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
No to sam sobie odpowiedziales na pytanie, Rafalek, bo skoro nie wyobrazasz sobie jakby mieli Ci Niemcy naliczyc podatek drogowy widzac co masz pod maska, to jak masz dostac badanie na to wszystko jak bedziesz mial to auto na niemieckich blachach?
-------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#888
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
No to sam sobie odpowiedziales na pytanie, Rafalek, bo skoro nie wyobrazasz sobie jakby mieli Ci Niemcy naliczyc podatek drogowy widzac co masz pod maska, to jak masz dostac badanie na to wszystko jak bedziesz mial to auto na niemieckich blachach? wtedy pojade do TÜV ktorego ja chce ,a nie do TÜV do ktorego oni beda mi kazali .. nie widzisz roznicy? Tak jak wspomnialem w tym samochodzie wiekszosc rzeczy bedzie wpisana ,ale pewnie nie wszystko . wiesz co Maciek to moze jeszcze inaczej , jak znajdziesz obejscie tego potwierdzone paragrafami i klapnie to u mnie w miescie (bo oni wlasnie na nie sie powoluja) to wtedy slicznie podziekuje i wysle Ci dobry trunek w podziece ![]() ps : Zawsze mozna podpytac evo11 , przeciez jego porsche tez lata na niemieckich tab. rej. a watpie zeby mial wpisana prawdziwa moc samochodu , skoro ciezko bylo to zmierzyc na hamowni ... ciekawe co on na to ?? -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#889
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 19 November 2008 Skąd: SGL / M / GAP ![]() |
Ale Rafałek ma zamiar jechać na TUV seryjnym leonem a potem tylko dopisywać po kolei modyfikacje jak doeclowy silnik zagości pod maską.
|
|
|
![]()
Post
#890
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Ale Rafałek ma zamiar jechać na TUV seryjnym leonem a potem tylko dopisywać po kolei modyfikacje jak doeclowy silnik zagości pod maską. Dokladnie , fajnie ze przeczytales ze zrozumieniem to co napisalem iles tam postow wczesniej ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#891
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 19 November 2008 Skąd: SGL / M / GAP ![]() |
Dokładnie 2 stron temu
![]() |
|
|
![]()
Post
#892
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Dokladnie , fajnie ze przeczytales ze zrozumieniem to co napisalem iles tam postow wczesniej ![]() Przestań pisac na forum i bierz się za robote bo czekam na przejazdzke ![]() -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#893
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Tak jak napisał Matschke. Sprawa jest poważna. Nie będziesz mógł wszystkiego wpisać do TUV, bo będzie kosztować majątek, a i tak nie będziesz mógł podać faktycznej mocy i wszystkiego co porobiłeś w aucie bo panowi z TUV puszczą pewnie zwieracze, bo nikt w DE nie zarejestruje i ubezpieczy Seata Leona z mocą 600KM. Jeśli pokombinujesz i nie wpiszesz wszystkiego to i tak przy kontroli mogą się doczepić bo do wszystkiego najdrobniejszego co zostało zmienione w aucie musi być papierek.
Do tego dochodzi ubezpieczalnia. Podając moc auta same koszty ubezpieczenia będą nierealnie bardzo wysokie, a i nie wiadomo czy to przejdzie. Z drugiej strony nie podasz mocy realnej a coś się nie daj boże stanie to będziesz miał na serio przesrane, bo w DE czy AT to oszustwo ubezpieczeniowe, sąd i sprawy z tym związane. Ogólnie to moim prywatnym zdaniem o wiele lepiej zostawić auto na Polskich blachach, zarejestrować na kogoś kto jest w PL, a samemu być wpisanym w dowodzie współwłaścicielem auta. 0 problemów. Skąd wiem powyższe, nie wyssane z palca, bo sam mieszkałem w DE jak i AT. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#894
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
nie znam się na tym wcale (zaznaczając od początku..) ale zdroworozsądkowo można przeciez wpisać wiekszy wydech, turbine, dolot, IC i jakieś tam mody zawieszeniowe wpisując przy tym 300KM..przecież kto Ci sprawdzi, że tam siedzi GT35, wtryski tryliard ccm i doładowanie 2 bary...tak dokładni to oni raczej (?..) nie są. Chyba na każde przepisy jest jakieś tam obejście. Aczkolwiek szczerze wspołczuje takich przebojów przy codziennym korzystaniu z auta..Rozwiązanie z rejestracją na kogoś innego w PL wydaje się najbardziej rozsądne, ale to tylko opinia człowieka patrzącego z boku.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#895
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Ale nawet z gt35 mozna miec 200 koni. Nikt tego nie jest w stanie zweryfikowac. Mozna miec 2 programy, zabezpieczenie,ze trzeba uruchomic auto z jakims przyciskiem zeby wlaczyc program 2 z boostem ponad 0.5 bara i problem z glowy. Nikt nie zabroni mu wsadzic kutych korb i tlokow, a miec nadal seryjne 180 czy 225 koni.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#896
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
Znam przypadki gdzie urzednicy wzieli auto na hamownie do weryfikacji....i co wtedy?
-------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#897
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
wszyscy jak zwykle znawcy a właściciel wyraźnie napisał, że ma sprawę przemyślaną i nie chce "dobrych rad" w tym temacie.
czy to tak trudno zrozumieć? Może mod by uprzątną temat? |
|
|
![]()
Post
#898
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 14 August 2008 Skąd: wołomin ![]() |
Pierwszy raz sie wypowiadam w temacie
![]() Rafałek dobrze myśli. Najlepiej zarejestrować niemodzonego Leona 4 łapy jako seria plus program. To chyba nie podniesie kosmicznie ceny ubezpieczenia i problemów przy kontrolach policyjnych. Polskie tablice bardziej się rzucają w oczy w Niemczech niż samorodek w misce do płukania złota. To co bedzie widoczne bedzie z TUV a inne mocowe rzeczy będą przecież "schowane pod maską". Czarne silikony i mniej blink blink załatwi sprawe. Trzeba sie tylko pilnować żeby nie pałowac przy policyjnych wozach i tyle. Wydech nie ma sreamer pipa, ma tłumiki jest git. -------------------- https://www.facebook.com/yapkoteam?ref=hl - polub mój funpage
Nissan Sunny SR20DET et 12,339 1 miejsce FWD Turbo 2013 |
|
|
![]()
Post
#899
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 27 May 2005 ![]() |
Myślałem, że skoro teraz będzie leon pędzony na 4 łapy, a nie FWD które było be to wreszcie będzie porządek w temacie. Wchodzę i widzę 3 strony bicia piany na temat rejestracji. Rafalek114 sądzę, że to dobrze przemyślał i robi tak jak jest najlepiej. Gratki auta i czekam na pierwsze info o niebieskim, jak już będzie jeździć
![]() |
|
|
![]()
Post
#900
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Znam przypadki gdzie urzednicy wzieli auto na hamownie do weryfikacji....i co wtedy? Od tego drugi program na magiczny przycisk ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 14 August 2025 - 19:37 |