Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 41 42 43 44 45 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
Rafalek114
post Wed, 08 Feb 2012 - 17:09
Post #841


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(Nikolas @ Wed, 08 Feb 2012 - 16:47) *
10ki będzie klepał w pustej budzie jak nic.


Nie wiem czy dam rade ogarnac fure zeby pojechac tak dobry czas . Najpierw chce wszystko zrobic na igle poprawic jeszcze pare bledow i wtedy zobaczymy .

ps kupie jakis markowy gwint do 4motion za rozsadna kase wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 08 Feb 2012 - 17:09
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Sportmile
post Wed, 08 Feb 2012 - 17:13
Post #842


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





pamietaj o hamulcach hehehehe wink.gif


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Wed, 08 Feb 2012 - 19:14
Post #843


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





Sluszna i pewnie trudna decyzja. Powodzenia w przebudowie.


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
molo_
post Wed, 08 Feb 2012 - 19:19
Post #844


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 July 2010
Skąd: Wisła





gratki smile.gif czekam na wyniki smile.gif

p.s. jak dobrze ze u nas nie ma czegos takiego jak TUV tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 08 Feb 2012 - 19:45
Post #845


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(molo_ @ Wed, 08 Feb 2012 - 19:19) *
gratki smile.gif czekam na wyniki smile.gif

p.s. jak dobrze ze u nas nie ma czegos takiego jak TUV tongue.gif


raczej niedobrze,bo dzieki temu w polsce mamy 4 slady i samochody z fabrycznymi amortyzatorami przy 400kkm przebiegu.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel20vt4
post Wed, 08 Feb 2012 - 19:48
Post #846


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 September 2003
Skąd: Poznan





Cześć

gratki zakupu. kupiłeś auto identyczne jak moje włacznie z kolorem tongue.gif


Paweł


--------------------
Leon 4x4 1.8T 440 KM,480 Nm & Tomson
---------------------------
---------------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Wed, 08 Feb 2012 - 20:11
Post #847


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(jackkpl @ Wed, 08 Feb 2012 - 19:45) *
raczej niedobrze,bo dzieki temu w polsce mamy 4 slady i samochody z fabrycznymi amortyzatorami przy 400kkm przebiegu.



Słusznie prawisz - trza Ci polać tongue.gif


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Wed, 08 Feb 2012 - 20:12
Post #848


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





Gratulacje za jedyny właściwy ruch!!! Bravo!


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Wed, 08 Feb 2012 - 20:32
Post #849


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Fajnie smile.gif I co teraz te wszystkie głosy, że mają już dać spokój z dyskusjami bo auto zostało zbudowane do ganiania po autostradach..... bla...bla.. .
Coś mi się jednak wydaje, że robiąc TUV niewiele może ci to dać, bo jak cię gdzieś Helmuckie psy przyuważą i zatrzymają to i tak będą problemy jak zobaczą to turbo, być może jeszcze większe niż jak auto było na polskich blachach, bo mogą cofnąć TUV i skasować ci auto. Tak to jest u Helmutów.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Wed, 08 Feb 2012 - 21:58
Post #850


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





piękna historia - gratuluję !!!!


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 08 Feb 2012 - 22:48
Post #851


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(dżordżyk @ Wed, 08 Feb 2012 - 20:32) *
Fajnie smile.gif I co teraz te wszystkie głosy, że mają już dać spokój z dyskusjami bo auto zostało zbudowane do ganiania po autostradach..... bla...bla.. .
Coś mi się jednak wydaje, że robiąc TUV niewiele może ci to dać, bo jak cię gdzieś Helmuckie psy przyuważą i zatrzymają to i tak będą problemy jak zobaczą to turbo, być może jeszcze większe niż jak auto było na polskich blachach, bo mogą cofnąć TUV i skasować ci auto. Tak to jest u Helmutów.



Tuv robie tylko dla tego ze nie dam rady wpisac tych wszystki rzeczy na raz ...wiadomo to sa koszta , kolejna sprawa potrzebuje jeszcze min z 3 miesiace za nim to wszystko bedzie jezdzilo i wygladalo tak jak powinno wygladac , a Tuv konczy sie w tym seacie w nastepnym miesiacu . Dlatego chce go zrobic zeby spokojnie mogl sobie skladac samochod i nie martwic sie tym ze nie dostane legalnie TUV . Jak juz auto bedzie skonczone to wtedy zajme sie wpisywaniem tych wszystkich gratow .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Thu, 09 Feb 2012 - 02:06
Post #852


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT(Rafalek114 @ Wed, 08 Feb 2012 - 22:48) *
Tuv robie tylko dla tego ze nie dam rady wpisac tych wszystki rzeczy na raz ...wiadomo to sa koszta

Możesz przybliżyć koszta wpisania modów do TUV, no i czy problemem jest sam koszt tego? Czy niektóre mody nie przejdą? Rozmawiałem z osobami z pewnej firmy z Niemiec, która rejestruje z TUVem pomodzone Nissany - mówił, że brief któregoś auta(albo lista modów wpisanych do niego) to 3 strony A4...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Thu, 09 Feb 2012 - 21:28
Post #853


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





Wlasnie rafal moglbys przyblizyc jak to wyglada dokladnie od strony tech. w DE wpisywanie modow. Np. wydech to rozumie. Normy spalin oraz glosnosciowe. Ale np. IC, Wieksze turbo, heble itd? Moze byc PW aby nie zasmiecac ci tematu


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Thu, 09 Feb 2012 - 22:27
Post #854


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





na wszystko musisz miec tuv .... przesrane jednym slowem. Dla przykladu jak masz zawieszenie audi s4 ktore pasuje do rs4 i zalozysz go do rs4 to auto nie przejdzie ci przegladu bo jest niebezpieczne .... jakis chinczyk zapomnial dopisac rs4 ;)lol


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 09 Feb 2012 - 22:45
Post #855


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(zabba88 @ Thu, 09 Feb 2012 - 21:28) *
Wlasnie rafal moglbys przyblizyc jak to wyglada dokladnie od strony tech. w DE wpisywanie modow. Np. wydech to rozumie. Normy spalin oraz glosnosciowe. Ale np. IC, Wieksze turbo, heble itd? Moze byc PW aby nie zasmiecac ci tematu



Tak calkiem szczerze sa pierdolnieci na maksa i pewnie wpisanie takiej mocy jak posiada seat jest nie realne ,ale cale szczescie nikt nie jest w stanie tego sprawdzic . Dlatego wystarczy ze wpisze tylko zwiekszenie mocy nie okreslajac jej dokladnie . Ale takie rzeczy jak Felgi ,opony , inne hamulce , fmic ,zawieszenie itp.... na kazda z tych czesci trzeba miec cos takiego co nazywa sie AEB - TÜV Gutachten , czyli dokument potwierdzajacy ,ze dana czesc spelnia wymogi TÜV . Jezeli dana czesc nie posiada czegos takiego jak "AEB" to wtedy trzeba jechac do takiego przegladu gdzie sa w stanie wystawic na dana czesc taki dokument i wpisac go w dokumenty samochodu, a kosztuje to bardzo duzo kasy.

Dlatego na poczatek bede chcial wpisac czesci ktore sa widoczne na pierwszy rzut ok .. Felgi, gwint ,fmic, moze turbine, wydech . Co z tego wyjdzie okaze sie w praniu wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Fri, 10 Feb 2012 - 12:07
Post #856


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





To ja mam takie pytania bo coś mi się tutaj nie zgadza...czy w aucie które ma powyżej 5 lat nie musisz robić badania technicznego w DE co rok a nie co dwa lata tak jak napisałes? drugie pytanie czy jak cię złapią na autobahnie jak bedziesz jechać 280kmh+ i sprawdzą w dowodzie ze masz 150KM to nie skierują Cie odrazu na badanie techniczne? czy jak Cie zatrzymają za wydech (pewnie 3'' bo przeciez nie seria) to też Cię na to badanie nie skierują odrazu? czy jak bedziesz miał 600KM w aucie a w dowodzie w DE 150KM to przecież w DE płaci się za moc silnika ubezpieczenie..teraz gdyby coś tfu tfu by się stało to ubezpieczyciel może odmówić wypłacenia OC? mógłbyś odpowiedzieć mi na te pytania...nie rozumiem jak jest lepszym robienie TUV w DE gdzie te wszystkie prawa są 10x bardziej przestrzegane niż W PL..nie mówiąc o przejsciu badań techincznych..zupełnie nie rozumiem Twojego ruchu rejestrowania takiego auta w DE....


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kremat0r
post Fri, 10 Feb 2012 - 13:08
Post #857


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 March 2009
Skąd: Czechy





CYTAT
zupełnie nie rozumiem Twojego ruchu rejestrowania takiego auta w DE....


Nie czytałeś wcześniej? Że ma ogromne problemy poruszając się autem na polskich blachach, dlatego chce auto z numerami DE, żeby w miarę spokojnie upalać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Fri, 10 Feb 2012 - 13:10
Post #858


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





no dobrze ale jak to się ma do moich pytań?


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 10 Feb 2012 - 14:01
Post #859


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





print Ty naprawde nie czytasz tego co ja pisze . Musisz miec wszystko wpisane bo jak zlapia cie z jakas rzecza nie wpisana to oczywiscie ze wysla cie na badania techniczne i przy tym wszystkim zabiora ci dowod lub jak bedziesz mial pecha zdrapia plakietke (TUV) . Tak jak wspomnialem juz wczesniej musisz miec rowniez wpisana zmiane mocy ,ale nie musisz podac jej dokladnie . TZN jezeli pojechalbym wpisac sprezarke itp ,itd i przedstawilbym jakis dokument potwierdzajacy ze ten samochod ma 300+ , to wtedy taka moc bede mial wpisana i do tej mocy musze miec dostosowane hamulce itp ,itd . Natomiast gdybym chcial wpisac 600+ , 700+ to nie jestem w stanie wyobrazic sobie np jakie hamulce musialbym miec zalozone zeby taka moc wpisac w dokumenty . Dlatego bede chcial wpisac podniesienie mocy ,ale na pewno nie moc ktora faktycznie posiada samochod bo bylo by to strasznie kosztowne i malo realne dla zwyklego zjadacza chleba ...czyli dla mnie wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Fri, 10 Feb 2012 - 14:41
Post #860


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





CYTAT(Rafalek114 @ Fri, 10 Feb 2012 - 14:01) *
print Ty naprawde nie czytasz tego co ja pisze . Musisz miec wszystko wpisane bo jak zlapia cie z jakas rzecza nie wpisana to oczywiscie ze wysla cie na badania techniczne i przy tym wszystkim zabiora ci dowod lub jak bedziesz mial pecha zdrapia plakietke (TUV) . Tak jak wspomnialem juz wczesniej musisz miec rowniez wpisana zmiane mocy ,ale nie musisz podac jej dokladnie . TZN jezeli pojechalbym wpisac sprezarke itp ,itd i przedstawilbym jakis dokument potwierdzajacy ze ten samochod ma 300+ , to wtedy taka moc bede mial wpisana i do tej mocy musze miec dostosowane hamulce itp ,itd . Natomiast gdybym chcial wpisac 600+ , 700+ to nie jestem w stanie wyobrazic sobie np jakie hamulce musialbym miec zalozone zeby taka moc wpisac w dokumenty . Dlatego bede chcial wpisac podniesienie mocy ,ale na pewno nie moc ktora faktycznie posiada samochod bo bylo by to strasznie kosztowne i malo realne dla zwyklego zjadacza chleba ...czyli dla mnie wink.gif

Rafalek, a wez mi wytlumacz, bo zaciekawilo mnie to, niemiaszki maja jaka tabelke hamulce vs moc? W jaki sposob oceniaja czy taki hamulec jest wystarczajacy czy nie?


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 41 42 43 44 45 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 02 October 2025 - 06:47