Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 34 35 36 37 38 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
tomicobra
post Wed, 12 Oct 2011 - 14:11
Post #701


Frequent User
Dołączył: Wed, 20 July 2005
Skąd: Złotów





no szpera tam moze cos tez robi , ale jak w normalnym aucie na 225/50 r16 nie idzie jezdzic normalnie.

To gleba plus nalesnik szeroki = mioooota nim jak szatan biggrin.gif


--------------------
Repliki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 12 Oct 2011 - 14:11
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
JJacek
post Wed, 12 Oct 2011 - 14:24
Post #702


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





Rafalek114 rozumiem, że ograniczenie doładowania na sterowniku ME7.5 nie bierze pod uwagę wszystkich parametrów? (chodzi mi o te zmienne warunki pogodowe).

CYTAT(std1984 @ Wed, 12 Oct 2011 - 09:11) *
Szpera powinna pomóc na wyrywanie kierownicy, wtedy koła tracą równo przyczepność, a nie raz jedno, raz drugie

Chyba odwrotnie. Przy otwartym dyferencjale na obu kołach jest ten sam moment. Przy szperze mogą się pojawić różne momenty siły na obu kołach, czyli brak równowagi i ewentualne wyrywanie kierownicy.
CYTAT(prnit @ Tue, 11 Oct 2011 - 23:17) *
wboostu na kazdym z 3 pierwszych biegów..czyli tam gdzie przynajmiej dla mnie jest najwieksza frajda i wciskanie w fotel (wiem ze robi się to po to aby była trakcja..ale własnie tutaj wychodzi bezsens tych 600km w FWD)

Dzięki takiemu ograniczeniu na każdym z pierwszych biegów auto w 100% wyjkorzystuje dostępną przyczepność i przyspiesza najszybciej jak na dane warunki (z pewną dokładnością oczywiście). Nie jest to nic co akurat by obniżało zdolność do 'wciskania w fotel'.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 12 Oct 2011 - 14:28
Post #703


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(JJacek @ Wed, 12 Oct 2011 - 14:24) *
Rafalek114 rozumiem, że ograniczenie doładowania na sterowniku ME7.5 nie bierze pod uwagę wszystkich parametrów? (chodzi mi o te zmienne warunki pogodowe).


Dokladnie to autor mial na mysli wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m6nj
post Wed, 12 Oct 2011 - 14:57
Post #704


Super User
Dołączył: Thu, 14 January 2010
Skąd: lublin





seat miazdzy system nie tylko setupem mocowym ale również wyglądem! Wygląda bosko-gratulacje Rafalek!!

Print seat dlatego ma ograniczany boost zeby wtedy kiedy Ty puchniesz na 4 czy 5 on poszedł pełną mocą robiąc z Ciebie miazgę, bez avcr auto albo by nie było w stanie ruszyć albo byłoby za słabe powyżej 150km/h..W ten sposób jest kompromis. Sam to napisałeś że Twoje auto przyśpiesza najlepiej 1,2,3 niestety pózniej jest gówno w pszenicy..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dario84
post Wed, 12 Oct 2011 - 15:22
Post #705


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 August 2007
Skąd: Kędzierzyn-Koźle





"Chyba odwrotnie. Przy otwartym dyferencjale na obu kołach jest ten sam moment. Przy szperze mogą się pojawić różne momenty siły na obu kołach, czyli brak równowagi i ewentualne wyrywanie kierownicy."

Popieram, u Burrego szpera zdecydowanie pogorszyła wyrywanie kierownicy, trzeba dosyć trzymać żeby pojechać prosto smile.gif

Rafał gratulacje dla wyniku wink.gif

Myślę że trakcję polepszyło by mniejsze koło z oponą o większym profilu, fakt nieznacznie ale jak trzeba jej szukać to każdym sposobem.


--------------------
Golf 4 1,9 TDI 240KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Wed, 12 Oct 2011 - 17:31
Post #706


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





bardzo ladny jest smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
werladyn
post Wed, 12 Oct 2011 - 17:36
Post #707


User
Dołączył: Fri, 06 August 2010





Ciekawe jakby jazda wyglądała na pełnym slicku, pełen ogień od 3?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 12 Oct 2011 - 17:48
Post #708


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(kosiniak @ Wed, 12 Oct 2011 - 17:31) *
bardzo ladny jest smile.gif



Dzieki wink.gif ale to i tak w dalszym ciagu pozostaje tylko Seat tongue.gif


ps Co do tematu trakcji ... to ,to ze jest 100procent trakcji ,wcale nie musi znaczyc ze pojedzie lepiej niz na lekki uslizgu ... , bo od 4biegu na semi slicks on idzie juz naprawde mocno do przodu - na pelnym sliku nie bylo jeszcze nic testowane , poniewaz nie posiadam takich opon


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Wed, 12 Oct 2011 - 18:26
Post #709


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





od przodu zepelnie jak moj biggrin.gif czarny znaczek, czy tam brak znaczka, dokladka na dole od R'ki, cooler się jeży przez dolne kratki, jednak te wozy to caaly czas klasa biggrin.gif


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rasta_fkp
post Wed, 12 Oct 2011 - 18:53
Post #710


Forum Killer
Dołączył: Tue, 23 January 2007
Skąd: Wawa





JA tylko potwierdzę, ze szpera powoduje mocniejsze szarpanie na kierownicy.

BTW, Leon kozak.


--------------------
TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily
Focus 2.0T 370 km - Track
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 12 Oct 2011 - 21:37
Post #711


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Ten paseczek gumki na boku koła jest masakrujący...w trakcji tu można cos ugrać zakładając 18" i 'normalną' oponę.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 12 Oct 2011 - 21:45
Post #712


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(Fawor @ Wed, 12 Oct 2011 - 21:37) *
Ten paseczek gumki na boku koła jest masakrujący...w trakcji tu można cos ugrać zakładając 18" i 'normalną' oponę.



Wiem ze macie racje ,ale serce by mi peklo jak bym mial komus sprzedac te 19stki .Jak bym mial wlozyc 18stke to zrobilbym tak jak ma bawol tzn kumpilbym 4 semi slick ... pomyslilmy


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 12 Oct 2011 - 22:17
Post #713


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Lepsze osiagi ma sie przy lekkim uslizgu kol. To zalezy od warunkow, ale pisza,ze 5-10% daje najlepsze efekty. Niestety ciezko to regulowac noga.Przy 5% u mnie nawet kola nie piszcza , wiec ciezko to wyczuc. Trzeba zainstalowac dobra elektronike, ktora sie tym zajmie.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 12 Oct 2011 - 22:35
Post #714


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





no no, kontrola trakcji + jeszcze automat i małpe za kiere wsadzić...


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapix
post Thu, 13 Oct 2011 - 00:53
Post #715


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





Wygląda bardzo dobrze smile.gif


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Thu, 13 Oct 2011 - 20:10
Post #716


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Fawor @ Wed, 12 Oct 2011 - 22:35) *
no no, kontrola trakcji + jeszcze automat i małpe za kiere wsadzić...


Malpe jak malpe, sprobuj w zime nawet 200 konna oska ruszyc z wykorzystaniem maks przyczepnosci, wtedy porozmawiamy smile.gif. Ja stawiam, ze z kontrola trakcji zawsze bede szybszy w takich warunkach.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Thu, 13 Oct 2011 - 22:35
Post #717


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Nie będziesz. Nie ma takiej kontroli trakcji co ruszy szybciej na prawie lodzie od człowieka który czuje.... Na asfalcie zgodzę się. Nie do wyczucia jest różnica między 5% a 12% poślizgu.


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Thu, 13 Oct 2011 - 23:02
Post #718


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





CYTAT(jackkpl @ Thu, 13 Oct 2011 - 21:10) *
Malpe jak malpe, sprobuj w zime nawet 200 konna oska ruszyc z wykorzystaniem maks przyczepnosci, wtedy porozmawiamy smile.gif. Ja stawiam, ze z kontrola trakcji zawsze bede szybszy w takich warunkach.

a co będzie jak spróbuje 300konną ośką? Bo 200konnej nie mam... Matko boska, takie auto nie słuzy do jazdy pełnym ogniem zimą rolleyes.gif Czy tylko ja czytam forum o modyfikacjach mechanicznych? Bo chyba większość gawiedzi przerzuciła się na "forum o robieniu aut idealnych wszędzie i zawsze".


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Thu, 13 Oct 2011 - 23:25
Post #719


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Ale pieprzenie bez sensu. mocny 4-o but tez na mokrym bedzie mielil..
Odnosze wrazenie ze nagle niektorzy traktuja gaz jakby mial tylko 2 polozenia.


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert_1.9PD
post Fri, 14 Oct 2011 - 00:02
Post #720


User
Dołączył: Sat, 31 March 2007
Skąd: TURBOELITA.PL





po pierwsze:
Tutaj chodzi o fakt ze uzyskany jest wynik pierwszy w polsce. Za 2 lata nikogo nie bedzie ruszac taki wynik i nie bedzie robic szału jak dzisiaj polski renner w niemczech.

najwazniejsze jest trafic w odpowiedni CZAS, w który rafałek trafił ze swoim projektem.

pamietajcie, ze kazdego krzykacza na tym forum potencjal tego silnika moze zaspokoic;) 1/8mili 1/4 1km itd. wystarczy ze rafalek wrzuci go do budy przygotowanej pod konkretna dyscypline. Buda, problem to żaden, a taki wynik z 1.8T tak;)

reklama, możliwości warsztatów, tunera to jest KWINTESENCJA i OTWARCIE OCZU NIEDOWIARKOM;)


--------------------
ET 10.42
TURBOELITA.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 34 35 36 37 38 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 02 October 2025 - 13:29