![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#701
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 20 July 2005 Skąd: Złotów ![]() |
no szpera tam moze cos tez robi , ale jak w normalnym aucie na 225/50 r16 nie idzie jezdzic normalnie.
To gleba plus nalesnik szeroki = mioooota nim jak szatan ![]() -------------------- Repliki
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#702
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 13 April 2006 ![]() |
Rafalek114 rozumiem, że ograniczenie doładowania na sterowniku ME7.5 nie bierze pod uwagę wszystkich parametrów? (chodzi mi o te zmienne warunki pogodowe).
Szpera powinna pomóc na wyrywanie kierownicy, wtedy koła tracą równo przyczepność, a nie raz jedno, raz drugie Chyba odwrotnie. Przy otwartym dyferencjale na obu kołach jest ten sam moment. Przy szperze mogą się pojawić różne momenty siły na obu kołach, czyli brak równowagi i ewentualne wyrywanie kierownicy. wboostu na kazdym z 3 pierwszych biegów..czyli tam gdzie przynajmiej dla mnie jest najwieksza frajda i wciskanie w fotel (wiem ze robi się to po to aby była trakcja..ale własnie tutaj wychodzi bezsens tych 600km w FWD) Dzięki takiemu ograniczeniu na każdym z pierwszych biegów auto w 100% wyjkorzystuje dostępną przyczepność i przyspiesza najszybciej jak na dane warunki (z pewną dokładnością oczywiście). Nie jest to nic co akurat by obniżało zdolność do 'wciskania w fotel'. |
|
|
![]()
Post
#703
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Rafalek114 rozumiem, że ograniczenie doładowania na sterowniku ME7.5 nie bierze pod uwagę wszystkich parametrów? (chodzi mi o te zmienne warunki pogodowe). Dokladnie to autor mial na mysli ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#704
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
seat miazdzy system nie tylko setupem mocowym ale również wyglądem! Wygląda bosko-gratulacje Rafalek!!
Print seat dlatego ma ograniczany boost zeby wtedy kiedy Ty puchniesz na 4 czy 5 on poszedł pełną mocą robiąc z Ciebie miazgę, bez avcr auto albo by nie było w stanie ruszyć albo byłoby za słabe powyżej 150km/h..W ten sposób jest kompromis. Sam to napisałeś że Twoje auto przyśpiesza najlepiej 1,2,3 niestety pózniej jest gówno w pszenicy.. |
|
|
![]()
Post
#705
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 August 2007 Skąd: Kędzierzyn-Koźle ![]() |
"Chyba odwrotnie. Przy otwartym dyferencjale na obu kołach jest ten sam moment. Przy szperze mogą się pojawić różne momenty siły na obu kołach, czyli brak równowagi i ewentualne wyrywanie kierownicy."
Popieram, u Burrego szpera zdecydowanie pogorszyła wyrywanie kierownicy, trzeba dosyć trzymać żeby pojechać prosto ![]() Rafał gratulacje dla wyniku ![]() Myślę że trakcję polepszyło by mniejsze koło z oponą o większym profilu, fakt nieznacznie ale jak trzeba jej szukać to każdym sposobem. -------------------- Golf 4 1,9 TDI 240KM
|
|
|
![]()
Post
#706
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
bardzo ladny jest
![]() |
|
|
![]()
Post
#707
|
|
User Dołączył: Fri, 06 August 2010 ![]() |
Ciekawe jakby jazda wyglądała na pełnym slicku, pełen ogień od 3?
|
|
|
![]()
Post
#708
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
bardzo ladny jest ![]() Dzieki ![]() ![]() ps Co do tematu trakcji ... to ,to ze jest 100procent trakcji ,wcale nie musi znaczyc ze pojedzie lepiej niz na lekki uslizgu ... , bo od 4biegu na semi slicks on idzie juz naprawde mocno do przodu - na pelnym sliku nie bylo jeszcze nic testowane , poniewaz nie posiadam takich opon -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#709
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
od przodu zepelnie jak moj
![]() ![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#710
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
JA tylko potwierdzę, ze szpera powoduje mocniejsze szarpanie na kierownicy.
BTW, Leon kozak. -------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
![]()
Post
#711
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Ten paseczek gumki na boku koła jest masakrujący...w trakcji tu można cos ugrać zakładając 18" i 'normalną' oponę.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#712
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Ten paseczek gumki na boku koła jest masakrujący...w trakcji tu można cos ugrać zakładając 18" i 'normalną' oponę. Wiem ze macie racje ,ale serce by mi peklo jak bym mial komus sprzedac te 19stki .Jak bym mial wlozyc 18stke to zrobilbym tak jak ma bawol tzn kumpilbym 4 semi slick ... pomyslilmy -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#713
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Lepsze osiagi ma sie przy lekkim uslizgu kol. To zalezy od warunkow, ale pisza,ze 5-10% daje najlepsze efekty. Niestety ciezko to regulowac noga.Przy 5% u mnie nawet kola nie piszcza , wiec ciezko to wyczuc. Trzeba zainstalowac dobra elektronike, ktora sie tym zajmie.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#714
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
no no, kontrola trakcji + jeszcze automat i małpe za kiere wsadzić...
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#715
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
Wygląda bardzo dobrze
![]() -------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]()
Post
#716
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
no no, kontrola trakcji + jeszcze automat i małpe za kiere wsadzić... Malpe jak malpe, sprobuj w zime nawet 200 konna oska ruszyc z wykorzystaniem maks przyczepnosci, wtedy porozmawiamy ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#717
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie będziesz. Nie ma takiej kontroli trakcji co ruszy szybciej na prawie lodzie od człowieka który czuje.... Na asfalcie zgodzę się. Nie do wyczucia jest różnica między 5% a 12% poślizgu.
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#718
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Malpe jak malpe, sprobuj w zime nawet 200 konna oska ruszyc z wykorzystaniem maks przyczepnosci, wtedy porozmawiamy ![]() a co będzie jak spróbuje 300konną ośką? Bo 200konnej nie mam... Matko boska, takie auto nie słuzy do jazdy pełnym ogniem zimą ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#719
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Ale pieprzenie bez sensu. mocny 4-o but tez na mokrym bedzie mielil..
Odnosze wrazenie ze nagle niektorzy traktuja gaz jakby mial tylko 2 polozenia. -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#720
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 31 March 2007 Skąd: TURBOELITA.PL ![]() |
po pierwsze:
Tutaj chodzi o fakt ze uzyskany jest wynik pierwszy w polsce. Za 2 lata nikogo nie bedzie ruszac taki wynik i nie bedzie robic szału jak dzisiaj polski renner w niemczech. najwazniejsze jest trafic w odpowiedni CZAS, w który rafałek trafił ze swoim projektem. pamietajcie, ze kazdego krzykacza na tym forum potencjal tego silnika moze zaspokoic;) 1/8mili 1/4 1km itd. wystarczy ze rafalek wrzuci go do budy przygotowanej pod konkretna dyscypline. Buda, problem to żaden, a taki wynik z 1.8T tak;) reklama, możliwości warsztatów, tunera to jest KWINTESENCJA i OTWARCIE OCZU NIEDOWIARKOM;) -------------------- ET 10.42
TURBOELITA.PL |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 02 October 2025 - 13:29 |