Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
Rafalek114
post Wed, 02 Jun 2010 - 09:36
Post #61


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(AjaX @ Wed, 02 Jun 2010 - 09:23) *
Uuu, panie, teraz to inna bajka... kozak, a jak zaciski ładnie się teraz prezentują...

...ale miejsce do sesji to byś lepiej dobierał wink.gif



Zdjecie bylo robione na szybko ...ale jak bedzie ladna pogoda to cyknie sie jakies ciekawsze fotki wink.gif

ps Kolektor ssacy z AGU sie troche poprzerabial i wypolerowal... jeszcze tylko pare drobiazgow i montujemy pare fantow




ps2 trzeba seata w miare mozliwosci szybko ogarnac bo pojawila sie propozycja pokazania go w tvn turbo... zobaczymy czy cos z tego wyjdzie


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 02 Jun 2010 - 09:36
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rafalek114
post Wed, 30 Jun 2010 - 23:51
Post #62


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





No to cos sie zaczelo dziac w kierunku mocy ... silnik zostal rozlozony , stara glowica idzie na polke ,a bedzie wlozona nowa z wiekszymi kanalami ... naturalnie nowy lancuszek na walki , inne walki rozrzadu plus nowy napinacz i wszystkie mozliwe uszczelki .. do tego nowy rozrzad , nowa pompa wody ,rolka i napinacz

kilka fotek z prac ... do seata bedzie rowniez wlozony inny kolektor ssacy z duzymi kanalami




--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Soundman
post Thu, 01 Jul 2010 - 16:38
Post #63


Frequent User
Dołączył: Tue, 22 July 2008





Na 35 profilu opony to troche Twoje plomby po tylku dostaja co ? smile.gif


--------------------
Astra F C25XE+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 04 Jul 2010 - 23:21
Post #64


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





seat juz zlozony i odpalony , strojenie w nastepnym tygodniu



--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fido_dido
post Sun, 04 Jul 2010 - 23:37
Post #65


Super User
Dołączył: Sun, 21 September 2003
Skąd: Elbląg





pięknie to wygląda gratulacje Rafał podziwiam w tobie dbałość o szczegóły teraz czekamy na gruby wynik oby strojenie obyło się bez problemów


--------------------
Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 04 Jul 2010 - 23:39
Post #66


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Dzieki panowie ,ale rekordu niestety nie bedzie w tym roku . Zabraklo funduszy na pare zabawek .. Wynikami sie napewno pochwale ok czwartku-piatku w nowym tygodniu


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 07 Jul 2010 - 01:38
Post #67


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





A wiec tak ... GTO sie pojawil , rozlozylismy na nowo troche seata i okazalo sie ze cala wiazka wyglada poprostu tragicznie ... rece nam opadly .... trzeba bylo troche ja polatac i poprawic zeby wygladem przypominala znowu seryjna ... pare zdjec z prac






ps a tu taka mala kolejka jak po swierze bulki - ludziska czekali na chipy od Krzyska :jezor:




Seat jest juz finalnie wystrojony ...samochod jedzie lepiej niz myslalem ze pojedzie .. jak ktos ogarnia to moge powiedziec ze przeplyw powietrza to 300g/s .. jakas orientacyjna moc mozna sobie policzyc


Podziekowania dla Krzyska z Digitun za profesjonalne podejscie do sprawy :pub:


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poziek
post Wed, 07 Jul 2010 - 10:30
Post #68


Forum Killer
Dołączył: Sun, 23 October 2005
Skąd: WPR





CYTAT(Rafalek114 @ Wed, 07 Jul 2010 - 01:38) *
przeplyw powietrza to 300g/s



blink.gif

grubo wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Wed, 07 Jul 2010 - 14:33
Post #69


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





dawaj jakis film jak to pali gume smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 09 Jul 2010 - 23:05
Post #70


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Adam film jakis nakrece ,ale narazie musimy troche popuscic bo przez 3 dni byla masakra u nas w miescie - "strojenie 6 samochodow" bylo dosyc glosno

ps

Pare ciekawych zdjec seata




--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R6
post Sat, 10 Jul 2010 - 14:44
Post #71


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 February 2007





fotka z kolejką przegiecie smile.gif

gratki mocy smile.gif jak bys krecil video na niemieckiej autostradzie zrob 50-200 ;D


--------------------
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mekto
post Sat, 10 Jul 2010 - 17:37
Post #72


User
Dołączył: Mon, 08 March 2010
Skąd: Wrocław





A dla zwykłych, regularnych ludzi jakaś informacja ile PS to ma teraz +/-?? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sat, 10 Jul 2010 - 18:09
Post #73


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(Mekto @ Sat, 10 Jul 2010 - 17:37) *
A dla zwykłych, regularnych ludzi jakaś informacja ile PS to ma teraz +/-?? biggrin.gif



sorrki ,ale nie chce wypisywac glupot odnosnie mocy , jak wszystko klapnie seat bedzie hamowany w nastepny poniedzialek na obciazeniowce ... jak bede mial wykres napewno sie pochwale

ps ciesz sie ze leon sie podoba wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Sat, 10 Jul 2010 - 19:13
Post #74


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





no ładny przepływ wink.gif, poczekajmy na wykres, Krzysiek już grubo to wystroił, tak z ciekawości, bo nie chce mi się szukać, ważyłeś auto? (tylko nie dane z gooogle wink.gif)


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RESPECT
post Sat, 10 Jul 2010 - 23:01
Post #75


Super User
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Warszawa





Rafałek od jakiego silnika masz kolektor ssący?? Jestem na etapie montażu kompletnej głowicy ADR do AUM i przy okazji zmieniłbym kolektorek. Jaki masz kolektor wydechowy??


--------------------
SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sat, 10 Jul 2010 - 23:20
Post #76


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(RESPECT @ Sat, 10 Jul 2010 - 23:01) *
Rafałek od jakiego silnika masz kolektor ssący?? Jestem na etapie montażu kompletnej głowicy ADR do AUM i przy okazji zmieniłbym kolektorek. Jaki masz kolektor wydechowy??



AGU


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sat, 10 Jul 2010 - 23:21
Post #77


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(LCQ @ Sat, 10 Jul 2010 - 19:13) *
no ładny przepływ wink.gif, poczekajmy na wykres, Krzysiek już grubo to wystroił, tak z ciekawości, bo nie chce mi się szukać, ważyłeś auto? (tylko nie dane z gooogle wink.gif)



nie wazylem go ale wydaje mi sie ze cos ok 1400kg bedzie mial - jeszcze teraz skorzane siedzenia RECARO doszly wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_LeszekMK2_*
post Sat, 10 Jul 2010 - 23:48
Post #78









schamuj i zobacz w koncu ile jest juz KM i Nm

ja sam osobiscie myśle ze juz jest grubo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Sat, 10 Jul 2010 - 23:58
Post #79


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Jak wygląda trakcja z nową mocą ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sun, 11 Jul 2010 - 10:35
Post #80


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Bez wykresu jakakolwiek dyskusja nie ma sensu, pamiętajcie o efekcie placebo wink.gif


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 05:20