Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 26 27 28 29 30 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
BartekSz
post Fri, 07 Oct 2011 - 21:14
Post #541


Forum Killer
Dołączył: Mon, 10 October 2005
Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica





Zalozcie sie o flaszke i bedzie po sprawie dry.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 07 Oct 2011 - 21:14
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
m6nj
post Fri, 07 Oct 2011 - 22:18
Post #542


Super User
Dołączył: Thu, 14 January 2010
Skąd: lublin





ajaxa civic moze i miał 600+ jednak albo hamowani była optymistyczna albo ktoś ten wykres narysował w paincie bo auto nigdy nie robiło Et na poziomie mocowym tego pojazdu.. Ustawka ze szwagrem byłaby mega ciekawa bo powyżej pewnej mocy na cywilnej oponie niezależnie od marki (tej opony) czasy robi raczej kierowca i setup "trakcyjny" niż moc na kole.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BurnOuT
post Sat, 08 Oct 2011 - 01:52
Post #543


Super User
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Warszawa





Rafałek trochę głupoty gadasz. Co Ty musisz robić z tym autem aby na 1/4 pojechać? Rafi i Szwagier mają uliczne auta z pełnym środkiem i na cywilnych oponach klepią niskie 12. Nie wiem o jakie okaleczanie samochodu Ci chodzi. To są normalne auta jak Twój Leon.

Tak więc nie wiem po co takie gadanie - jedź na zawody i tyle. Wszystko będzie jasne, bez nie potrzebnej napinki którą tworzysz.


--------------------
[Honda Civic 320KM] [Audi S4 B5 500KM] [Skoda Octavia vRS 260KM]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sat, 08 Oct 2011 - 03:13
Post #544


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(BurnOuT @ Sat, 08 Oct 2011 - 01:52) *
Rafałek trochę głupoty gadasz. Co Ty musisz robić z tym autem aby na 1/4 pojechać? Rafi i Szwagier mają uliczne auta z pełnym środkiem i na cywilnych oponach klepią niskie 12. Nie wiem o jakie okaleczanie samochodu Ci chodzi. To są normalne auta jak Twój Leon.

Tak więc nie wiem po co takie gadanie - jedź na zawody i tyle. Wszystko będzie jasne, bez nie potrzebnej napinki którą tworzysz.



Ziom , problem jest taki ze poprostu nie rozumiesz sedna sprawy!!! Jezeli moje auto - mowa o seacie wystartuje kiedykolwiek na jakiejs cwiartce to tylko i wylacznie w specyfikacji "DRAG" a to jest jak dla mnie okaleczenie samochodu bo wyciagnalbym z niego wszystko co da sie wyciagnac !!! przerobilbym przednie blodniki pod inne kola i pewnie jeszcze wiele innych rzeczy .


ps . z mojej strony skonczylo sie udowadnianie swoim kosztem czegos komus tylko dla tego bo ktos ma oddmienne zdanie !! Zrobilismy sobie moc dla zaspokojenia jakis tam chorej ambicji ... i rowniez dlatego bo obecny wlasciciel pomaranczowego s4 "601ps" zalozyl sie ze mna ze go nie przejade z rolki..., pomylil sie !!! Dlatego padla propozycja zakladu ,a nie dlatego ze ktos sie spina, wiec prosze nie siej farmazonu !!! Kosiniak pytal juz kilka postow wczesniej czy samochod bedzie startowal na cwiartke -odpowiedzialem na jakiego rodzaju imprezach bede korzystal z parametrow seata i chyba nie ma sensu zebym powtarzal to milion razy . SEAT nie bedzie startowal na 400metrow , chyba ze trafi sie ciekawa propozycja,a nie bezinteresowne udowadnianie komus ze mialem racje lub tez ze jej nie mialem . Absolutnie nie spinam sie w stosunku do mamby bo ma on juz jakies doswiadczenie w startach na 400metrow ja natomiast nie mam go wogole. I moze sie okazac ze ma lub mial racje , bo to prawie oczywiste ze civic wazacy 400kg mniej przy roznicach 100km moze byc szybszy ,ale 1/4 mili to chyba nie tylko moc.


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
staszek 1
post Sat, 08 Oct 2011 - 10:50
Post #545


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: zakopane





waga waga waga czyni cuda , moze wyrownajcie masy aut i wtedy porownamy konie chinskie i germanskie smile.gif , A wyscig zrobcie sobie na 1 mile jak ruscy smile.gif , stawiam 1 tys na seata tongue.gif


--------------------
Focus RS , BMW 1 Coupe w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BurnOuT
post Sat, 08 Oct 2011 - 10:55
Post #546


Super User
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Warszawa





Aha, myślałem że mówimy cały czas o specyfikacji street. No to w takim wypadku faktycznie szkoda Seata niszczyć, tym bardziej że konkurencja w Drag FWD jest mega szybka i było by Ci chyba jeszcze trudniej jak w Street.


--------------------
[Honda Civic 320KM] [Audi S4 B5 500KM] [Skoda Octavia vRS 260KM]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAFFCIU
post Sat, 08 Oct 2011 - 11:14
Post #547


Frequent User
Dołączył: Sun, 15 April 2007
Skąd: LEGIONOWO





CYTAT(m6nj @ Fri, 07 Oct 2011 - 22:18) *
ajaxa civic moze i miał 600+ jednak albo hamowani była optymistyczna albo ktoś ten wykres narysował w paincie bo auto nigdy nie robiło Et na poziomie mocowym tego pojazdu.. Ustawka ze szwagrem byłaby mega ciekawa bo powyżej pewnej mocy na cywilnej oponie niezależnie od marki (tej opony) czasy robi raczej kierowca i setup "trakcyjny" niż moc na kole.




jeśli 11.3 to dla Ciebie słaby czas to zapraszam na kreske i pojedz mniej laugh.gif
jak każdy rozsądnie myslacy człowiek który choć raz w życie startował na 1/4 powinien wiedzieć że 0.1s to przepąść
duzo jest aut przygotowanych mocowo pod 600km a jakoś nie potrafia złamac bariery 12sek jak narazie tylko Lamikowi w street sie udało szwagier jest bardzo blisko
co do auta Ajax'a tak wiem jego cvc to był drag i po zakupie go przeze mnie na wadze wyszło 920kg z pełnym bakiem wiec niema go co porównywać do w sełni seryjnego w środku leona
co do seata bo w końcu o nim jest ten temat to jestem pełen podziwu jak to jeżdzi i gratuluje Rafałowi mocnego auta po bułki wub.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m6nj
post Sat, 08 Oct 2011 - 11:32
Post #548


Super User
Dołączył: Thu, 14 January 2010
Skąd: lublin





jesli auto zrobiło taki czas to przepraszam , opierałem sie na znanych mi wynikach i potyczkach tego auta oscylujących w granicach średnich 12.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sat, 08 Oct 2011 - 11:37
Post #549


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Ćwiara dawno przestała być wyznacznikiem. Przy takich mocach nawet WNO w tym Roku było planowane na 960m. Skonczyło sie na 650m. W Moskwie ćwiara została dla wydmuszek, a konkretne fury scigają sie na mile, wiec Rafał osraj 1/4 i karaj dalej na autostradach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Sat, 08 Oct 2011 - 11:38
Post #550


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





Trzymaj seata w ośce, aż wyjedzie ten potwór Nikolasa 5.0 TFSI V10. Jeden niebieski potwór 2.7 BT już poległ. Rolka od 150-250 km/h byłaby dość ciekawa. Nie liczę, że seat by wygrał, ale też bardzo nie przegra smile.gif


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BurnOuT
post Sat, 08 Oct 2011 - 12:09
Post #551


Super User
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(Nikolas @ Sat, 08 Oct 2011 - 11:37) *
Ćwiara dawno przestała być wyznacznikiem. Przy takich mocach nawet WNO w tym Roku było planowane na 960m. Skonczyło sie na 650m. W Moskwie ćwiara została dla wydmuszek, a konkretne fury scigają sie na mile, wiec Rafał osraj 1/4 i karaj dalej na autostradach.


Wyścigi na mile są fajne, trzeba mieć naprawdę dobrze przygotowane auto. Ale prawda jest taka że tak długi dystans eliminuje czynnik ludzki w dużym stopniu - można jechać jak pizda i wygrać lepszym KM/kg co nie jednokrotnie widać po Dragtimes


--------------------
[Honda Civic 320KM] [Audi S4 B5 500KM] [Skoda Octavia vRS 260KM]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Sat, 08 Oct 2011 - 12:24
Post #552


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(Nikolas @ Sat, 08 Oct 2011 - 12:37) *
Ćwiara dawno przestała być wyznacznikiem.

jak widac po zawodach to chyba jednak nie. Jak sie ma dobrze przygotowane auto to mozna pojechac i na 1/4 i na mile i na tor, patrz chociazby mamba, nie ma co sobie susiakow wydluzac na sile panowie!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sat, 08 Oct 2011 - 12:39
Post #553


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





ja bym z gupoty sprobowal na lepszych gumach na cwiare sie zucic seatem, ale nigdy bym nie robil z niego wydmuszki skoro jest ladnym cichociemnym samochodem , z rolki z lambo czy prosiakami i tyle, do draga rafal pewnie zrobic cos typowego a jaja chlopak ma wiec jestem pewny ze cos bedzie.

Wynik miazdzy suty. gratulacje, jednak garrett to garret wink.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Sat, 08 Oct 2011 - 12:44
Post #554


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





Rafal nie chce startowac na 1/4 i to jego sprawa, do tego zeby znac czas na 1/4 nie sa potrzebne przeciez zawody. Jestem pewien ze z ciekawosci na bank podepnie RL'a, wiec przy okazji moze nam pokazac logi i zobaczymy co auto zrobilo na cwiartke smile.gif To zaden problem przy okazji mierzenia 100-200 zmierzyc tez 0-200 smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sat, 08 Oct 2011 - 12:51
Post #555


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Krzysiek, ale zawody na 1/4 będa dalej oblegane, bo takich aut jest najwiecej. Mozna tez zbudowac auto do wszystkiego, ale takie auto nie bedzie we wszystkim naj tylko sredniakiem. A jezeli mowimy o mocach 600+ to taka 1/4 staje sie zbyt krotkim dystansem na pokazanie mozliwosci auta, stąd coraz wieksze zapotrzebowanie na wydłuzenie dystansu. Ja kiedys sie jaralem zawodami, teraz zdecydowanie wole inny rodzaj rywalizacji. Czasy sie zmieniają-to nie Disco Polo gdzie jest ciągle to samo, choc i tak większosć tego słucha, to na topie są Gaga i inne Rihanny wink.gif Zawsze w drodze do mili będzie 1/4. Są tez zawody na 1/8 mili i tez oblegane przez młodziez w Twingo RS czy Saxo itp, ale wychodze z załozenia ze im grubsze fury tym dłuzszy dystans i zdecydowanie ciekawszy wyscig.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sat, 08 Oct 2011 - 12:51
Post #556


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(pajak100 @ Sat, 08 Oct 2011 - 11:38) *
Trzymaj seata w ośce, aż wyjedzie ten potwór Nikolasa 5.0 TFSI V10. Jeden niebieski potwór 2.7 BT już poległ. Rolka od 150-250 km/h byłaby dość ciekawa. Nie liczę, że seat by wygrał, ale też bardzo nie przegra smile.gif


Nie przesadzajmy , ja jestem w miare poinformowany co do planow Nika i wiem ze to bedzie calkowicie inna liga cool.gif


PS. Kosiniak-jezeli warunki pogodowe pozwola na to aby cos pomierzyc to pomierze ,ale bardziej bedzie tu chodzilo o realne predkosci a nie o te ktore pokarza sie na liczniku , bo na liczniku to pewnie od 100-200 pokazalo by sie stosunkowo szybko(brak trakcji). A noz moze mi cos odwali i skusze sie na cwiartke ... nie wiem , na dzien dzisiejszy latam sobie po autostradach i daje mi to sporo radosci wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AjaX
post Sat, 08 Oct 2011 - 13:48
Post #557


Frequent User
Dołączył: Wed, 27 April 2005
Skąd: Lublin/W-wa





CYTAT(m6nj @ Fri, 07 Oct 2011 - 22:18) *
ajaxa civic moze i miał 600+ jednak albo hamowani była optymistyczna albo ktoś ten wykres narysował w paincie...


W "paincie" to chyba ciebie ktoś narysował, zapominając przy okazji dodać kilku zwojów mózgowych... laugh.gif

Jesli nie masz zielonego pojecia o aucie, jestes w tym temacie totalnym abnegatem, to nie wypowiadaj się w eksperckim tonie, bo narażasz sie na smieszność.

Tyle OT.

Co do cyferek, to gdyby mi Rafał powiedział, że bedzie 600+KM, to bym mu poradził wizyte u psychiatry!
Jak dal mnie to jakis kosmiczny wynik, najmocniejszy ever w PL 1,8 20VT(wiem, że ma teraz inna pojemność, chodzi mi o bazę) i chociaż widzę, to nie wierze... ale chyba będe musiał... wink.gif


--------------------
ET 11,8 - Tokol Airport/Hungary 13.04.2008 KOE 2nd place FWD

ET 11,7 and 223km/h - Tokol Airport/Hungary 27.09.2008

ET 11,3 - Tokol Airport/Hungary 26.10.2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Sat, 08 Oct 2011 - 13:58
Post #558


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Nie musisz wierzyć. Zawsze można napisać, że wykres jest z painta laugh.gif

Abstrahując od tego czy podoba mi się sposób powodowania awantur forumowych przez Rafałka to bez kitu - wynik jest mega. Gratulacje blush.gif


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sat, 08 Oct 2011 - 15:52
Post #559


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(AjaX @ Sat, 08 Oct 2011 - 13:48) *
W "paincie" to chyba ciebie ktoś narysował, zapominając przy okazji dodać kilku zwojów mózgowych... laugh.gif

Jesli nie masz zielonego pojecia o aucie, jestes w tym temacie totalnym abnegatem, to nie wypowiadaj się w eksperckim tonie, bo narażasz sie na smieszność.

Tyle OT.


Heh juz widze jak musiales sie zbulwersowac jak to przeczytales wink.gif Prawda jest taka ze wiele osob probuje zablysnac podwarzajac wiarygodnosci innych , natomiast sami nie pokazuja nic specjalnego. Gdy pierwszy raz zadzwonilem do Ajaxa w sprawie seata powiedzial mi ze seat ma ok 280km , troche bylem rozczarowany ,ale to uswiadomilo mi ze jest szczery i nie wymysla wynikow z Ksiezyca ,tylko mowi tak jak jest !! Dlatego mowienie ze honda nie miala 600+ nie ma sensu


CYTAT
Co do cyferek, to gdyby mi Rafał powiedział, że bedzie 600+KM, to bym mu poradził wizyte u psychiatry!
Jak dal mnie to jakis kosmiczny wynik, najmocniejszy ever w PL 1,8 20VT(wiem, że ma teraz inna pojemność, chodzi mi o bazę) i chociaż widzę, to nie wierze... ale chyba będe musiał... wink.gif



Do psychiatry to mnie zona wysyla juz od dluzszego czasu ... ona nie trawi SEATA :-)

CYTAT
Nie musisz wierzyć. Zawsze można napisać, że wykres jest z painta laugh.gif

Abstrahując od tego czy podoba mi się sposób powodowania awantur forumowych przez Rafałka to bez kitu - wynik jest mega. Gratulacje blush.gif



dzieki smile.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Sat, 08 Oct 2011 - 15:59
Post #560


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT(Nikolas @ Sat, 08 Oct 2011 - 12:51) *
A jezeli mowimy o mocach 600+ to taka 1/4 staje sie zbyt krotkim dystansem na pokazanie mozliwosci auta, stąd coraz wieksze zapotrzebowanie na wydłuzenie dystansu.

No właśnie, ale to nie jest problem trudności w pokazaniu możliwości każdego auta 600+, tylko problem tego auta, które do 300 metra walczy z trakcją...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 26 27 28 29 30 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 02 October 2025 - 23:40