![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2841
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE ![]() |
![]() -------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2842
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
ja mysle ze ten bak ma ze 2 litry to na jeden przejazd na cwiartke starczy
![]() odcinka: wpisz w google swirl pot -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2843
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 ![]() |
ja mysle ze ten bak ma ze 2 litry to na jeden przejazd na cwiartke starczy ![]() odcinka: wpisz w google swirl pot wpisałem, sam miałem alla swirl pot . i odpowietrzenie jest od góry , nie można było od góry zrobić i kolanko 90st?? skoro itak to jest płaskie a nie wyskokie. owszem ładne i wkomponowane . |
|
|
![]()
Post
#2844
|
|
Super User Dołączył: Thu, 12 July 2012 Skąd: Pomorze ![]() |
Odpowietrzenie masz w baku. Tu masz ciągły przepływ paliwa jeśli swirlpot jest dobrze podlaczony. W twoim wypadku najprawdopodobniej był źle podłączony skoro odpowietrzales swirlpota, ciekawy jestem ile paliwa szło w glebe.
-------------------- mk2 16vt
|
|
|
![]()
Post
#2845
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 ![]() |
Odpowietrzenie masz w baku. Tu masz ciągły przepływ paliwa jeśli swirlpot jest dobrze podlaczony. W twoim wypadku najprawdopodobniej był źle podłączony skoro odpowietrzales swirlpota, ciekawy jestem ile paliwa szło w glebe. Ty nawet nie popatrzyła do tematu mojej corsy rwd to o czym ty mówisz. Odpowietrzenie to miałem na myśli powrót. Poziom między wejściem a wyjściem jest mały . No ale dobra w drifcie to nie będzie jeździć. Nie myślcie że atakuje. To normalna rozmowa. |
|
|
![]()
Post
#2846
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 16 April 2006 Skąd: ja to wiem... ![]() |
Napisałbyś coś więcej o zawieszeniu.. czy na takim zawieszeniu jeżdżą w VLN`ach?
Detale miażdżą i szczerze k*rewsko zazdraszczam ![]() -------------------- B4 8C 2.0 20vt 7163 EFR 6-gang quattro
|
|
|
![]()
Post
#2847
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Hamulce tyl 310 plus inne zaciski , plus adaptery i regulowane wahacze
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2848
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
co to za wahacze?
|
|
|
![]()
Post
#2849
|
|
User Dołączył: Sat, 12 November 2011 Skąd: essen ![]() |
tarcza z A8?
|
|
|
![]()
Post
#2850
|
|
User Dołączył: Mon, 26 May 2008 Skąd: Radzymin/Wawa ![]() |
Wahacze wyglądają mi na Silverproject. Rafał uważaj z nimi. Mi urwały się 2 szt. Najsłabszy jest ten element przy piaście. Ten w kształcie U. Za cienki materiał.
|
|
|
![]()
Post
#2851
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 June 2005 ![]() |
Tarcza 310mm chyba z Phaetona
![]() |
|
|
![]()
Post
#2852
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Wahacze wyglądają mi na Silverproject. Rafał uważaj z nimi. Mi urwały się 2 szt. Najsłabszy jest ten element przy piaście. Ten w kształcie U. Za cienki materiał. Dzięki , będę miał na uwadze , moze to jakos przerobię Tarcza 310mm chyba z Phaetona ![]() Dokładnie ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2853
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
Zastanawiałem się niedawno czy zaserwujesz jakiś sensowny tył, bo w poprzedniej odsłonie Seata chyba zapomniałeś o hamulcach na tyle... Bez urazy, ale seria to nie działa przecież.
No ale tu jest przyzwoicie. Jakie klocki? FDS 2500 czy badziej ostro? -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#2854
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
D3 ma takie same tarcze na tyle wiec A8 jest poprawno odpowiedzia
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#2855
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
Dokladnie, mam takie 310 w swojej S
A nie lepiej bylo wsadzic 330 z W12? -------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#2856
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
330/22 jest tez w Q5
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#2857
|
|
User Dołączył: Mon, 26 May 2008 Skąd: Radzymin/Wawa ![]() |
Dzięki , będę miał na uwadze , moze to jakos przerobię Ja dorobiłem z grubszego materiału i jak na razie jest spokój. Przy Twoim aucie nie chce myśleć co by się stało podczas jazdy. U mnie skończyło się uszkodzeniem mostu. Wyrwało półosie na obie strony. Producent przyznał się do błędu odnośnie wytrzymałości tego elementu. |
|
|
![]()
Post
#2858
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 June 2005 ![]() |
Zastanawiałem się niedawno czy zaserwujesz jakiś sensowny tył, bo w poprzedniej odsłonie Seata chyba zapomniałeś o hamulcach na tyle... Bez urazy, ale seria to nie działa przecież. No ale tu jest przyzwoicie. Jakie klocki? FDS 2500 czy badziej ostro? Ja zakładam do siebie 323mm na 4 tłokach i mam pewne obawy, że może mi dupa uciekać, zobaczymy (przód ZR18 334mm). |
|
|
![]()
Post
#2859
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 October 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Ja zakładam do siebie 323mm na 4 tłokach i mam pewne obawy, że może mi dupa uciekać, zobaczymy (przód ZR18 334mm). Za mocny tyl, bedzie hamowal pierwszy chyba ze sile nacisku zmniejszysz zakladajac 4 tloczka o malych tloczkach typu cayenne tyl, ale to moze tez nie pomóc. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2860
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 June 2005 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 05:20 |