![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2801
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 16 January 2006 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
ponowię pytanie o szpery w skrzyni i w haldexie
-------------------- Frezowanie, cięcie CNC
https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2802
|
|
Super User Dołączył: Thu, 12 July 2012 Skąd: Pomorze ![]() |
Ja już doszedłem do takiego wniosku, że takich sprzętów nie da się skończyć. Zawsze będzie coś do zrobienia, poprawy bądź będzie chciało się więcej koxu. Taka choroba.. Mnie też jara samo budowanie, po czym trochę się pojeździ i dalej chce się coś działać
![]() Stelmi szpery u Rafała są w skrzyni i w dyfrze. -------------------- mk2 16vt
|
|
|
![]()
Post
#2803
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Rafalek114, czyli co, celem budowy jest mega czas 100-200?
![]() |
|
|
![]()
Post
#2804
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
Zajebiscie to wyszlo.
|
|
|
![]()
Post
#2805
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Rafalek114, czyli co, celem budowy jest mega czas 100-200? ![]() Rafał wspomniał że nie ma celu. Czyli zapewne chce mieć po prostu auto które daje ogromnego banana na twarzy ![]() -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#2806
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Chciałbym zeby był szybko czy to 100-200 czy 100-250 , jak to wyjdzie , nie wiem , bo samochód bedzie z pewnością kapke cięższy niz w specyfikacji 2,0 20vt . Obstawiam koło 1400kg . Wiec nie ma sensu celowanie w czasy jakie jeżdżą boba , wkt i inni . Bo tu bedzie ok 300-350kg więcej
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2807
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Jak długi jest w tej skrzyni ostatni bieg? Szkoda by go było "zmarnować" na jakieś liche 250km/h
![]() |
|
|
![]()
Post
#2808
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
Rafal obstawiam ze bedzie wiecej jak 1400. S3 z mniejsza turbina i wypruta tez z tylu+2 kubly wazyla 1400kg z r30turbo. ty masz jeszcze poszerzenia, beda wieksze heble, wiekszy IC, Ale i tak bedzie kurewsko szybki
-------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#2809
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Jak długi jest w tej skrzyni ostatni bieg? Szkoda by go było "zmarnować" na jakieś liche 250km/h ![]() 250km/h powinno być na 4 biegu ![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2810
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Oj tam oj tam
![]() |
|
|
![]()
Post
#2811
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
Rafał Wagi na samym silniku trochę przybędzie ale to nie jest aż tak dużo a korzyści są ogromne.
Zakres niutona i jego wartości a także nie wierze ,że zrobisz 800+ . Ile zrobisz to Ty wiesz albo też i nie do końca ale na pewno będzie to sporo lepiej jechać niż poprzedni motor a przede wszystkim odczucia będą zupełnie inne. Ja lubię zbijać kilogramy w aucie ale akurat dołożyć ich na rzecz większego i lepszego silnika się nie boję bo nawet te 100kg nie zrobi takiej różnicy jak a te NM i KM które dojdą w szerszym zakresie na pewno odczujesz. Masz już w głowie jakieś przybliżone terminy kiedy to wyjedzie? bo generalnie to już wiele nie zostało chyba... |
|
|
![]()
Post
#2812
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 17 June 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Masz już w głowie jakieś przybliżone terminy kiedy to wyjedzie? bo generalnie to już wiele nie zostało chyba... Realnie pewnie koło marca . Mam nadzieje ze uda sie odpalić szybciej , ale mamy jeszcze inne samochody do roboty , a przy seacie nie będę sie spieszył . |
|
|
![]()
Post
#2813
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2814
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Paweł - tyle ze to nie tylko silnik . Klatka , poszerzenia , nowy lakier , szersze opony , większe tylne hamulce .... Trochę sie tego nazbiera , wraca metalowa maska , wiec tez bedzie kapke cięższa .... Pare uszczelkę wejdzie znowu na stan . Ale po mimo wszystko powinno być całkiem przyjemnie .
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2815
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 08 June 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2816
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Jest więcej chętnych.... Z doświadczeniem.....
![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#2817
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE ![]() |
i pewnie kaucja ze 100 koła i może Rafal wpusci kogokolwiek za fajere
-------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#2818
|
|
Super User Dołączył: Tue, 17 July 2007 ![]() |
I pewnie w jakiejś sensownej walucie
![]() |
|
|
![]()
Post
#2819
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
najlepiej ruble...
|
|
|
![]()
Post
#2820
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
i pewnie kaucja ze 100 koła i może Rafal wpusci kogokolwiek za fajere Za tyle pln-ów bedzie ciężko. Ale euro to kto wie -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 11:23 |