![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2381
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Powiedzial ten pytający o plastikową płytę na bloku...gość zapytal czy kosmetyka czy faktycznie coś daje - nic mnie w tym np nie dziwi, bo na chwilę obecną dla mnie też jest to kosmetyka. Jeśli są z tego wymierne efekty - fajnie byłoby poszerzyć o tym wiedzę.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2382
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
No to napisze Ci w skrócie skoro nie wiesz, wpłynie to na poprawę ssania, nawet jeśli to będzie 2-3% a obstawiam ze więcej to od mocy max policz sobie jaki będzie zysk. Do tego może to wpłynąć nie znacznie na lepszy spool.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#2383
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
"może, obstawiam" - tyle to ja też wiem, bo trochę w tym siedzę. Jak mówi nie/znane przysłowie: Zahlen, Daten, Fakten?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#2384
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 June 2007 Skąd: WG ![]() |
Stary weź sie zastanów, zrobil to bo nie ma na co wydać kasy i jest mało roboty przy wozie. Czytaj ze zrozumieniem, wóz ma mieć 1000 km a ty sie pytasz po co poprawia sie takie nie dorobki. Do czego jest ta szybka nad tłokiem ? Sprawdź sie szczelność czy pojemność nad tłokiem, czy może jeszcze coś innego ? no właśnie wóz ma mieć 1000 KM a Ty się pytasz po co jest ta szybka ?? ![]() ![]() niektóre komentarze są bardzo śmieszne -------------------- A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC |
|
|
![]()
Post
#2385
|
|
Super User Dołączył: Fri, 11 March 2005 Skąd: SRC ![]() |
Temat fajny, ale jak wiekszość widzi, byłby jeszcze lepszy bez zbednego pierd*lenia.
W pełni podziwiam chłopaków ze chce sie im pokazywac takie szczegóły, jak np modyfikacja muszli tego GTX'a. Do Wielu ciągle chyba nie dociera, że budowa silnika który ma mieć większą moc, lepszy powerband, jak najwyszą sprawność z zadanego doładowania itd. w porównaniu do takiej samej jednostki zbudowanej na podobnych klockach, wszelkie szczegóły takie jak ta owa muszla moge mieć niemierzalny efekt z osobna, ale w połączeniu z innymi, nieoczywistymi i bezsensownymi by się wydawało modami, znanymi tylko tunerowi który dany silnik buduje(a założe się ze tu takie są, a pozostaną słodką tajemnicą ![]() Ja bym sie chętnie np.dowiedział na jakich olejach jeżdzą te mega wysilone czterocylindrówki w DE, bo jednak część z nich jest uliczna i olej tam musi starczyć na troche dłużej niż te pare przejazdów na ćwiartke. Pozdr. -------------------- Skoda 120 1.4T
525d F11 |
|
|
![]()
Post
#2386
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Temat fajny, ale jak wiekszość widzi, byłby jeszcze lepszy bez zbednego pierd*lenia. W pełni podziwiam chłopaków ze chce sie im pokazywac takie szczegóły, jak np modyfikacja muszli tego GTX'a. Do Wielu ciągle chyba nie dociera, że budowa silnika który ma mieć większą moc, lepszy powerband, jak najwyszą sprawność z zadanego doładowania itd. w porównaniu do takiej samej jednostki zbudowanej na podobnych klockach, wszelkie szczegóły takie jak ta owa muszla moge mieć niemierzalny efekt z osobna, ale w połączeniu z innymi, nieoczywistymi i bezsensownymi by się wydawało modami, znanymi tylko tunerowi który dany silnik buduje(a założe się ze tu takie są, a pozostaną słodką tajemnicą ![]() Ja bym sie chętnie np.dowiedział na jakich olejach jeżdzą te mega wysilone czterocylindrówki w DE, bo jednak część z nich jest uliczna i olej tam musi starczyć na troche dłużej niż te pare przejazdów na ćwiartke. Pozdr. +1 tylko nie chciało mi sie tak tego rozwijać. -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#2387
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
jaki max rpm jest planowany?
|
|
|
![]()
Post
#2388
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
jaki max rpm jest planowany? max 8800rpm na dwoch pierwszych biegach . Prace przy glowicy trwaja ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2389
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 November 2013 ![]() |
Rafał mam taki pomysł. Zacznij opisywać wrzuty i nie będzie zbędnego spamy w temacie podtytułem "a co to jest, a po co itd"
|
|
|
![]()
Post
#2390
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Wreszcze doszla klatka , troche czekalismy ,ale jakos wykonania jest naprawde ok i ma specyfikacje do poruszania sie po publicznych drogach , co w moim przypadku bylo bardzo wazne . Klatka jest wykonana ze stali chromowej i wazy ok 25 kg , czyli ok 35% mniej niz klatka ze stali standardowej
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2391
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 November 2013 ![]() |
Fajna, ale jak dodasz do tego kubełki to nie wsiądziesz do auta.
Jakieś postępy w budowie napędu? |
|
|
![]()
Post
#2392
|
|
Super User Dołączył: Thu, 12 July 2012 Skąd: Pomorze ![]() |
A jak temat silnikowy?
-------------------- mk2 16vt
|
|
|
![]()
Post
#2393
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 07 November 2013 Skąd: Limanowa ![]() |
Z tą klatką jestem na plus troche bezpieczeństwa nie zaszkodzi. Czy klatka jest rozkrecana na tyle aby wyciągnąć deske rozdzielczą w razie potrzeby ?
-------------------- ET 10.6 @ 220 KM/H
E36 Coupe Drag 1/4 Mili |
|
|
![]()
Post
#2394
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2395
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 24 April 2010 ![]() |
Jeszcze powiedz, że bez sztywnego fotela, 4-5pkt pasów i kasku... wlasnie chcialem dopytac co tak na prawde daje ten papierek? rozumiem ze w DE nie ma problemu z diagnostami i policja jak zobacza ten papierek? pytanie co z reszta modyfikacji jak chociazby szelkowe pasy bez homologacji drogowej pytanie czy w DE rzeczywiscie istnieja jakies prawne przepisy, ktore dopuszczaja poruszanie sie aut mocno przerobionych po publicznych drogach czy panuje tam taka sama samowolka jak w PL, a ten papierek to tylko marketing? -------------------- ST205 street & ST185 rally & GSXR1000 K7 street & GSXR600 K4 track & ZXR400 track
|
|
|
![]()
Post
#2396
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
są pasy szelkowe z homologacją drogową, OMP bodajże
ja nie jestem zwolennikiem skręcanych klatek, ale ten seat to taki chyba trochę demo car jest raczej ? w sumie wolałbym żeby rafałek modził na grubo to R30 w jakiejs lekkiej budzie pod kątem 1/4 mili ale kazdy ma swoją wizje tuningu i przeróbek -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2397
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Seat zostaje z sentymentu , normlanie byla by juz na 1000procent inna karoseria . Co do papierka ... tak jak napisaliscie , ja osobiscie go nie potrzebuje ,ale chcac poruszac sie po ulicy , musze go posiadac , gdyby to byla klatka mocnowana na stale , nie dostalbym go . Kolejna sprawa to , ze ejst ona wykonana z stali chromowej i nie kazdy moze ja wspawac , teoretycznie , gdy zaczalby ja przerabiac , stracilbym homologacjie . Co do samowolki , to zapamniam , ze w de jest zupelnie inaczej niz w pl . Dlatego wszystko co uda sie legalnie wpisac bedzie wpisane w ta karoserie .
ps1 Co do demo car ... pewnie Cowboy ma troche racji , ma to byc szybkie auto uliczne ,a jak mnie najdzie to pojade nim na cwiartke , problem w tym ,ze jak bede chcial wystartowac nim np w Bitburgu to musze miec klatke bo inaczej mnie nie dopuszcza . ps2 Bez kasku moge jezdzic na 100procent ,a co do pasow to musze doczytac , ale raczej i tak beda 4 punktowe -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2398
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
tu masz 4 punktowe Sabelty z homologacja ECE tylko waskie 2 calowe
http://www.rallyshop.pl/index.php?p149573,...nktowe-90-86n-2 wiem ze były jakies OMP 3 calowe, 4 punktowe z homologacją drogową, tak wiec to nie problem edit: http://www.rallyshop.pl/index.php?p144895,pasy-omp-racing-4m tu masz te OMP, góra 3 cale doł 2 calowe -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2399
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2400
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 24 April 2010 ![]() |
Co do samowolki , to zapamniam , ze w de jest zupelnie inaczej niz w pl . Dlatego wszystko co uda sie legalnie wpisac bedzie wpisane w ta karoserie . możesz napisać coś więcej na ten temat? w DE jest jakas oddzielna kategoria do ktorej naleza auta modyfikowane i dodatkowe badania dla takich aut czy po prostu wg prawa auto zostaje seryjne, a wkladasz tylko to na co masz papier i pozniej przy kazdej rozmowie z policjantem/diagnostą wyciagasz stos papierkow z certyfikatami i homologacjami - czyli w zaleznosci od wiedzy i humoru policjanta/diagnosty przejdzie albo nie przejdzie? -------------------- ST205 street & ST185 rally & GSXR1000 K7 street & GSXR600 K4 track & ZXR400 track
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 17 August 2025 - 12:24 |