Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 118 119 120 121 122 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
Fawor
post Wed, 25 Feb 2015 - 22:22
Post #2381


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Powiedzial ten pytający o plastikową płytę na bloku...gość zapytal czy kosmetyka czy faktycznie coś daje - nic mnie w tym np nie dziwi, bo na chwilę obecną dla mnie też jest to kosmetyka. Jeśli są z tego wymierne efekty - fajnie byłoby poszerzyć o tym wiedzę.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 25 Feb 2015 - 22:22
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Wojtek
post Wed, 25 Feb 2015 - 22:33
Post #2382


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





No to napisze Ci w skrócie skoro nie wiesz, wpłynie to na poprawę ssania, nawet jeśli to będzie 2-3% a obstawiam ze więcej to od mocy max policz sobie jaki będzie zysk. Do tego może to wpłynąć nie znacznie na lepszy spool.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Thu, 26 Feb 2015 - 07:35
Post #2383


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





"może, obstawiam" - tyle to ja też wiem, bo trochę w tym siedzę. Jak mówi nie/znane przysłowie: Zahlen, Daten, Fakten?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uki82
post Thu, 26 Feb 2015 - 09:13
Post #2384


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 June 2007
Skąd: WG





CYTAT(Wojtek @ Wed, 25 Feb 2015 - 00:40) *
Stary weź sie zastanów, zrobil to bo nie ma na co wydać kasy i jest mało roboty przy wozie.
Czytaj ze zrozumieniem, wóz ma mieć 1000 km a ty sie pytasz po co poprawia sie takie nie dorobki.

Do czego jest ta szybka nad tłokiem ? Sprawdź sie szczelność czy pojemność nad tłokiem, czy może jeszcze coś innego ?


no właśnie wóz ma mieć 1000 KM a Ty się pytasz po co jest ta szybka ?? biggrin.gif biggrin.gif

niektóre komentarze są bardzo śmieszne


--------------------
A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
killme
post Thu, 26 Feb 2015 - 10:18
Post #2385


Super User
Dołączył: Fri, 11 March 2005
Skąd: SRC





Temat fajny, ale jak wiekszość widzi, byłby jeszcze lepszy bez zbednego pierd*lenia.

W pełni podziwiam chłopaków ze chce sie im pokazywac takie szczegóły, jak np modyfikacja muszli tego GTX'a.
Do Wielu ciągle chyba nie dociera, że budowa silnika który ma mieć większą moc, lepszy powerband, jak najwyszą sprawność z zadanego doładowania itd. w porównaniu do takiej samej jednostki zbudowanej na podobnych klockach, wszelkie szczegóły takie jak ta owa muszla moge mieć niemierzalny efekt z osobna, ale w połączeniu z innymi, nieoczywistymi i bezsensownymi by się wydawało modami, znanymi tylko tunerowi który dany silnik buduje(a założe się ze tu takie są, a pozostaną słodką tajemnicą wink.gif ), przełożą sie bezpośrednio na wynik końcowy.

Ja bym sie chętnie np.dowiedział na jakich olejach jeżdzą te mega wysilone czterocylindrówki w DE, bo jednak część z nich jest uliczna i olej tam musi starczyć na troche dłużej niż te pare przejazdów na ćwiartke.

Pozdr.


--------------------
Skoda 120 1.4T
525d F11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Thu, 26 Feb 2015 - 12:18
Post #2386


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





CYTAT(killme @ Thu, 26 Feb 2015 - 10:18) *
Temat fajny, ale jak wiekszość widzi, byłby jeszcze lepszy bez zbednego pierd*lenia.

W pełni podziwiam chłopaków ze chce sie im pokazywac takie szczegóły, jak np modyfikacja muszli tego GTX'a.
Do Wielu ciągle chyba nie dociera, że budowa silnika który ma mieć większą moc, lepszy powerband, jak najwyszą sprawność z zadanego doładowania itd. w porównaniu do takiej samej jednostki zbudowanej na podobnych klockach, wszelkie szczegóły takie jak ta owa muszla moge mieć niemierzalny efekt z osobna, ale w połączeniu z innymi, nieoczywistymi i bezsensownymi by się wydawało modami, znanymi tylko tunerowi który dany silnik buduje(a założe się ze tu takie są, a pozostaną słodką tajemnicą wink.gif ), przełożą sie bezpośrednio na wynik końcowy.

Ja bym sie chętnie np.dowiedział na jakich olejach jeżdzą te mega wysilone czterocylindrówki w DE, bo jednak część z nich jest uliczna i olej tam musi starczyć na troche dłużej niż te pare przejazdów na ćwiartke.

Pozdr.


+1 tylko nie chciało mi sie tak tego rozwijać.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Thu, 26 Feb 2015 - 12:54
Post #2387


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





jaki max rpm jest planowany?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 27 Feb 2015 - 00:04
Post #2388


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(hz10 @ Thu, 26 Feb 2015 - 12:54) *
jaki max rpm jest planowany?



max 8800rpm na dwoch pierwszych biegach .

Prace przy glowicy trwaja












--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chudini3
post Fri, 27 Feb 2015 - 09:08
Post #2389


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 November 2013





Rafał mam taki pomysł. Zacznij opisywać wrzuty i nie będzie zbędnego spamy w temacie podtytułem "a co to jest, a po co itd"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Mon, 06 Apr 2015 - 20:56
Post #2390


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Wreszcze doszla klatka , troche czekalismy ,ale jakos wykonania jest naprawde ok i ma specyfikacje do poruszania sie po publicznych drogach , co w moim przypadku bylo bardzo wazne . Klatka jest wykonana ze stali chromowej i wazy ok 25 kg , czyli ok 35% mniej niz klatka ze stali standardowej













--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chudini3
post Mon, 06 Apr 2015 - 22:14
Post #2391


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 November 2013





Fajna, ale jak dodasz do tego kubełki to nie wsiądziesz do auta.
Jakieś postępy w budowie napędu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barott
post Mon, 06 Apr 2015 - 22:41
Post #2392


Super User
Dołączył: Thu, 12 July 2012
Skąd: Pomorze





A jak temat silnikowy?


--------------------
mk2 16vt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DawidLwa
post Mon, 06 Apr 2015 - 22:46
Post #2393


Super User
Dołączył: Thu, 07 November 2013
Skąd: Limanowa





Z tą klatką jestem na plus troche bezpieczeństwa nie zaszkodzi. Czy klatka jest rozkrecana na tyle aby wyciągnąć deske rozdzielczą w razie potrzeby ?


--------------------
ET 10.6 @ 220 KM/H
E36 Coupe Drag 1/4 Mili
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Tue, 07 Apr 2015 - 07:23
Post #2394


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





CYTAT(Rafalek114 @ Mon, 06 Apr 2015 - 20:56) *
... ma specyfikacje do poruszania sie po publicznych drogach ...
Jeszcze powiedz, że bez sztywnego fotela, 4-5pkt pasów i kasku...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rado00
post Tue, 07 Apr 2015 - 08:44
Post #2395


Frequent User
Dołączył: Sat, 24 April 2010





CYTAT(!markos @ Tue, 07 Apr 2015 - 07:23) *
Jeszcze powiedz, że bez sztywnego fotela, 4-5pkt pasów i kasku...


wlasnie chcialem dopytac co tak na prawde daje ten papierek? rozumiem ze w DE nie ma problemu z diagnostami i policja jak zobacza ten papierek? pytanie co z reszta modyfikacji jak chociazby szelkowe pasy bez homologacji drogowej

pytanie czy w DE rzeczywiscie istnieja jakies prawne przepisy, ktore dopuszczaja poruszanie sie aut mocno przerobionych po publicznych drogach czy panuje tam taka sama samowolka jak w PL, a ten papierek to tylko marketing?


--------------------
ST205 street & ST185 rally & GSXR1000 K7 street & GSXR600 K4 track & ZXR400 track
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 07 Apr 2015 - 08:49
Post #2396


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





są pasy szelkowe z homologacją drogową, OMP bodajże

ja nie jestem zwolennikiem skręcanych klatek, ale ten seat to taki chyba trochę demo car jest raczej ?
w sumie wolałbym żeby rafałek modził na grubo to R30 w jakiejs lekkiej budzie pod kątem 1/4 mili ale kazdy ma swoją wizje tuningu i przeróbek


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Tue, 07 Apr 2015 - 09:08
Post #2397


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Seat zostaje z sentymentu , normlanie byla by juz na 1000procent inna karoseria . Co do papierka ... tak jak napisaliscie , ja osobiscie go nie potrzebuje ,ale chcac poruszac sie po ulicy , musze go posiadac , gdyby to byla klatka mocnowana na stale , nie dostalbym go . Kolejna sprawa to , ze ejst ona wykonana z stali chromowej i nie kazdy moze ja wspawac , teoretycznie , gdy zaczalby ja przerabiac , stracilbym homologacjie . Co do samowolki , to zapamniam , ze w de jest zupelnie inaczej niz w pl . Dlatego wszystko co uda sie legalnie wpisac bedzie wpisane w ta karoserie .

ps1 Co do demo car ... pewnie Cowboy ma troche racji , ma to byc szybkie auto uliczne ,a jak mnie najdzie to pojade nim na cwiartke , problem w tym ,ze jak bede chcial wystartowac nim np w Bitburgu to musze miec klatke bo inaczej mnie nie dopuszcza .

ps2 Bez kasku moge jezdzic na 100procent ,a co do pasow to musze doczytac , ale raczej i tak beda 4 punktowe


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 07 Apr 2015 - 09:14
Post #2398


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





tu masz 4 punktowe Sabelty z homologacja ECE tylko waskie 2 calowe

http://www.rallyshop.pl/index.php?p149573,...nktowe-90-86n-2

wiem ze były jakies OMP 3 calowe, 4 punktowe z homologacją drogową, tak wiec to nie problem

edit:
http://www.rallyshop.pl/index.php?p144895,pasy-omp-racing-4m

tu masz te OMP, góra 3 cale doł 2 calowe


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Tue, 07 Apr 2015 - 09:28
Post #2399


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





CYTAT(Rafalek114 @ Tue, 07 Apr 2015 - 09:08) *
Bez kasku moge jezdzic na 100procent ,a co do pasow to musze doczytac , ale raczej i tak beda 4 punktowe

Chodziło mi raczej o małą zawartość zdrowego rozsądku w jeździe z klatką i bez kasku.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rado00
post Tue, 07 Apr 2015 - 10:03
Post #2400


Frequent User
Dołączył: Sat, 24 April 2010





CYTAT(Rafalek114 @ Tue, 07 Apr 2015 - 09:08) *
Co do samowolki , to zapamniam , ze w de jest zupelnie inaczej niz w pl . Dlatego wszystko co uda sie legalnie wpisac bedzie wpisane w ta karoserie .


możesz napisać coś więcej na ten temat? w DE jest jakas oddzielna kategoria do ktorej naleza auta modyfikowane i dodatkowe badania dla takich aut czy po prostu wg prawa auto zostaje seryjne, a wkladasz tylko to na co masz papier i pozniej przy kazdej rozmowie z policjantem/diagnostą wyciagasz stos papierkow z certyfikatami i homologacjami - czyli w zaleznosci od wiedzy i humoru policjanta/diagnosty przejdzie albo nie przejdzie?


--------------------
ST205 street & ST185 rally & GSXR1000 K7 street & GSXR600 K4 track & ZXR400 track
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 118 119 120 121 122 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 17 August 2025 - 12:24