Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 117 118 119 120 121 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
Rafalek114
post Tue, 10 Feb 2015 - 23:07
Post #2361


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





https://www.facebook.com/video.php?v=847751...amp;pnref=story


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 10 Feb 2015 - 23:07
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rafalek114
post Thu, 12 Feb 2015 - 22:40
Post #2362


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Zeby nie bylo , ze tylko karoserie rzezbimy smile.gif

https://www.facebook.com/video.php?v=848804...mp;notif_t=like

https://www.facebook.com/video.php?v=848814...mp;notif_t=like


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Fri, 13 Feb 2015 - 10:23
Post #2363


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





kiedyś sporo czytałem ,że szlify jest dobrze robić z płytą przykręconą do bloku która symuluje naprężenia po dokręceniu głowicy i podobno mój blok tak był robiony. Dzięki temu cylinder ma właściwe wymiary po dokręceniu głowicy a nie przed. Nawet w bentley manual tak zalecają ale to jest w przypadku 1.8t a czyżby w vr6 nie było to warte zachodu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 13 Feb 2015 - 13:13
Post #2364


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(Pawel-2005 @ Fri, 13 Feb 2015 - 10:23) *
kiedyś sporo czytałem ,że szlify jest dobrze robić z płytą przykręconą do bloku która symuluje naprężenia po dokręceniu głowicy i podobno mój blok tak był robiony. Dzięki temu cylinder ma właściwe wymiary po dokręceniu głowicy a nie przed. Nawet w bentley manual tak zalecają ale to jest w przypadku 1.8t a czyżby w vr6 nie było to warte zachodu?



Masz racje , ale to jest wstępne honowanie . Na docelowy wymiar bedzie honowany dzisiaj . Po 24 godzinach od rozwiertu i wstępnego honowania


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Fri, 13 Feb 2015 - 20:14
Post #2365


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





Rafał, mógłbyś poźniej napisać ile deformacji jest po dokręceniu śrub płyty ? Po wstępnym honowaniu.


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cieplak
post Fri, 13 Feb 2015 - 21:56
Post #2366


Super User
Dołączył: Fri, 04 May 2007
Skąd: triocity





Ok 1.5 setki w przypadku 12v jedynie u dolu tulei


--------------------
mk2 vrt 4motion
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gosciu_3m
post Sat, 14 Feb 2015 - 00:01
Post #2367


User
Dołączył: Sun, 24 November 2013





Jako deformacje macie na mysli owal?

Cieplak mierzone srednicowka czy jak?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cieplak
post Sat, 14 Feb 2015 - 08:23
Post #2368


Super User
Dołączył: Fri, 04 May 2007
Skąd: triocity





nie, linijka. Niespotykane się z inną deformacja cylindra jak owalizacja


--------------------
mk2 vrt 4motion
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Sat, 14 Feb 2015 - 10:35
Post #2369


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





To dziwne bo jeszcze czasem mogą zrobić się stożkowe.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cieplak
post Sat, 14 Feb 2015 - 14:03
Post #2370


Super User
Dołączył: Fri, 04 May 2007
Skąd: triocity





zeby byc precyzyjnym - w danej plaszczyznie prostopadlej do osi cylindra, co zreszta napisalem w poprzednim poscie


--------------------
mk2 vrt 4motion
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sun, 15 Feb 2015 - 14:13
Post #2371


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





CYTAT(Jaqo @ Sat, 14 Feb 2015 - 11:35) *
To dziwne bo jeszcze czasem mogą zrobić się stożkowe.

a żeby zrobiły się stozkowe w płaszczyźnie pionowej najpierw muszą się zrobić owalne w ktorejś z poziomych, bo jak wieść gminna niesie nie da się powiększyć średnicy okręgu tak, żeby nadal była idealnym okręgiem, bez ujęcia materiału wink.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 22 Feb 2015 - 09:49
Post #2372


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008











--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Tue, 24 Feb 2015 - 20:18
Post #2373


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Z powodu ,ze ori wykonczenie garretta pozostawia sporo do zyczenia .. lekko zmodyfikowalismy strone ssaca mojego gtx45







I jeszcze koncowy efekt wywazania walu ,oraz rozpoczecie dalszych prac przy bloku







--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chudini3
post Tue, 24 Feb 2015 - 20:45
Post #2374


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 November 2013





Pornograficzny pedantyzm ;-)
Powiedz mi Rafał taka poprawa obróbki muszli będzie dawała jakieś efekty w praktyce czy jest to tylko zabieg stylistyczny?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Wed, 25 Feb 2015 - 00:40
Post #2375


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Stary weź sie zastanów, zrobil to bo nie ma na co wydać kasy i jest mało roboty przy wozie.
Czytaj ze zrozumieniem, wóz ma mieć 1000 km a ty sie pytasz po co poprawia sie takie nie dorobki.

Do czego jest ta szybka nad tłokiem ? Sprawdź sie szczelność czy pojemność nad tłokiem, czy może jeszcze coś innego ?


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tetis
post Wed, 25 Feb 2015 - 00:59
Post #2376


Frequent User
Dołączył: Thu, 28 January 2010





Pojemnosc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barott
post Wed, 25 Feb 2015 - 01:01
Post #2377


Super User
Dołączył: Thu, 12 July 2012
Skąd: Pomorze





Pojemność nad tłokiem w celu dokładnego obliczenia i doboru stopnia sprężenia.

Popieram wypowiedź wyżej. Każdy detal ma znaczenie przy takim projekcie! smile.gif Przypuszczam, że wóz ma mieć 1000+ skoro nastąpiła zmiana koncepcji nt sprężarki.


--------------------
mk2 16vt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chudini3
post Wed, 25 Feb 2015 - 15:50
Post #2378


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 November 2013





Wojtek nie bądź taki mądry, nie każdy jest takim specjalistą jak Ty i nie każdy ma taki gruby projekt jak Ty, wiec luzuj gumę w gaciach...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ziutsane
post Wed, 25 Feb 2015 - 21:01
Post #2379


User
Dołączył: Tue, 11 September 2012





Rocket science... Mega kompleksowo, świetnie opisany projekt. Szacun smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Wed, 25 Feb 2015 - 22:20
Post #2380


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





CYTAT(chudini3 @ Wed, 25 Feb 2015 - 15:50) *
Wojtek nie bądź taki mądry, nie każdy jest takim specjalistą jak Ty i nie każdy ma taki gruby projekt jak Ty, wiec luzuj gumę w gaciach...

Projekty projektami ale takie pytania są po prostu głupie.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 117 118 119 120 121 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 17 August 2025 - 20:06