![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2361
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2362
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Zeby nie bylo , ze tylko karoserie rzezbimy
![]() https://www.facebook.com/video.php?v=848804...mp;notif_t=like https://www.facebook.com/video.php?v=848814...mp;notif_t=like -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2363
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
kiedyś sporo czytałem ,że szlify jest dobrze robić z płytą przykręconą do bloku która symuluje naprężenia po dokręceniu głowicy i podobno mój blok tak był robiony. Dzięki temu cylinder ma właściwe wymiary po dokręceniu głowicy a nie przed. Nawet w bentley manual tak zalecają ale to jest w przypadku 1.8t a czyżby w vr6 nie było to warte zachodu?
|
|
|
![]()
Post
#2364
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
kiedyś sporo czytałem ,że szlify jest dobrze robić z płytą przykręconą do bloku która symuluje naprężenia po dokręceniu głowicy i podobno mój blok tak był robiony. Dzięki temu cylinder ma właściwe wymiary po dokręceniu głowicy a nie przed. Nawet w bentley manual tak zalecają ale to jest w przypadku 1.8t a czyżby w vr6 nie było to warte zachodu? Masz racje , ale to jest wstępne honowanie . Na docelowy wymiar bedzie honowany dzisiaj . Po 24 godzinach od rozwiertu i wstępnego honowania -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2365
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
Rafał, mógłbyś poźniej napisać ile deformacji jest po dokręceniu śrub płyty ? Po wstępnym honowaniu.
-------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#2366
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 May 2007 Skąd: triocity ![]() |
Ok 1.5 setki w przypadku 12v jedynie u dolu tulei
-------------------- mk2 vrt 4motion
|
|
|
![]()
Post
#2367
|
|
User Dołączył: Sun, 24 November 2013 ![]() |
Jako deformacje macie na mysli owal?
Cieplak mierzone srednicowka czy jak? |
|
|
![]()
Post
#2368
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 May 2007 Skąd: triocity ![]() |
nie, linijka. Niespotykane się z inną deformacja cylindra jak owalizacja
-------------------- mk2 vrt 4motion
|
|
|
![]()
Post
#2369
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
To dziwne bo jeszcze czasem mogą zrobić się stożkowe.
|
|
|
![]()
Post
#2370
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 May 2007 Skąd: triocity ![]() |
zeby byc precyzyjnym - w danej plaszczyznie prostopadlej do osi cylindra, co zreszta napisalem w poprzednim poscie
-------------------- mk2 vrt 4motion
|
|
|
![]()
Post
#2371
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
To dziwne bo jeszcze czasem mogą zrobić się stożkowe. a żeby zrobiły się stozkowe w płaszczyźnie pionowej najpierw muszą się zrobić owalne w ktorejś z poziomych, bo jak wieść gminna niesie nie da się powiększyć średnicy okręgu tak, żeby nadal była idealnym okręgiem, bez ujęcia materiału ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#2372
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
![]() ![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2373
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Z powodu ,ze ori wykonczenie garretta pozostawia sporo do zyczenia .. lekko zmodyfikowalismy strone ssaca mojego gtx45
![]() ![]() ![]() I jeszcze koncowy efekt wywazania walu ,oraz rozpoczecie dalszych prac przy bloku ![]() ![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2374
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 November 2013 ![]() |
Pornograficzny pedantyzm ;-)
Powiedz mi Rafał taka poprawa obróbki muszli będzie dawała jakieś efekty w praktyce czy jest to tylko zabieg stylistyczny? |
|
|
![]()
Post
#2375
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Stary weź sie zastanów, zrobil to bo nie ma na co wydać kasy i jest mało roboty przy wozie.
Czytaj ze zrozumieniem, wóz ma mieć 1000 km a ty sie pytasz po co poprawia sie takie nie dorobki. Do czego jest ta szybka nad tłokiem ? Sprawdź sie szczelność czy pojemność nad tłokiem, czy może jeszcze coś innego ? -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#2376
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 28 January 2010 ![]() |
Pojemnosc
|
|
|
![]()
Post
#2377
|
|
Super User Dołączył: Thu, 12 July 2012 Skąd: Pomorze ![]() |
Pojemność nad tłokiem w celu dokładnego obliczenia i doboru stopnia sprężenia.
Popieram wypowiedź wyżej. Każdy detal ma znaczenie przy takim projekcie! ![]() -------------------- mk2 16vt
|
|
|
![]()
Post
#2378
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 November 2013 ![]() |
Wojtek nie bądź taki mądry, nie każdy jest takim specjalistą jak Ty i nie każdy ma taki gruby projekt jak Ty, wiec luzuj gumę w gaciach...
|
|
|
![]()
Post
#2379
|
|
User Dołączył: Tue, 11 September 2012 ![]() |
Rocket science... Mega kompleksowo, świetnie opisany projekt. Szacun
![]() |
|
|
![]()
Post
#2380
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Wojtek nie bądź taki mądry, nie każdy jest takim specjalistą jak Ty i nie każdy ma taki gruby projekt jak Ty, wiec luzuj gumę w gaciach... Projekty projektami ale takie pytania są po prostu głupie. -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 17 August 2025 - 20:06 |