![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2321
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
https://www.facebook.com/100708586647068/ph...e=1&theater Wtf??? Jak są zrobione słupki w tym wozie ? Bo ze to Carbon to widać odrazu Jest to powloka karbonowa , jak widac prawie calego Maybacha w niej zrobili ... dlatego wdaje mi sie , ze raczej poradzi sobie z malowaniem mojego seata . ps . Prace lakiernika mozna oceniac i podziwiac w Austrii na zlocie . -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2322
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Tu jest sedno sprawy.
Tylko należy tutaj zauważyć, że jak ktoś szuka "lakiernika" który mu za mniej niż 200zł polakieruje przykładowo tylny błotnik w jakiejś coupe, to promiennika u niego nie zastanie. Potem są żale na forach, że lakier siada, płowieje itp, ale sory, za taką kasę to nawet średniej klasy lakierów się nie dostanie, tylko tanią przemysłówkę. Witam, pini jeśli 7-8 lat temu za malowanie tylnej klapy i zderzaka za 1400zł w niby renomowanej lakierni, gdzie po trzech mięsiącach wszytko posiadało, to ja dziękuję za takich facowców. Pozdrawiam. Jak lakiernik jest dupa to nawet jak będzie używał kinematycznych autopotęgatorów mocy to mu to nic nie da. Znam lakiernika, który niema promiennika, nie czeka po szpachlowaniu po 2 tygodnie na schnięcie i nic mu po roku nie siada. Trzeba tylko chcieć. Jak gość co robi leona jest ogarnięty to sobie poradzi ![]() |
|
|
![]()
Post
#2323
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Jest to powloka karbonowa , jak widac prawie calego Maybacha w niej zrobili ... dlatego wdaje mi sie , ze raczej poradzi sobie z malowaniem mojego seata . Nie przeczę, że Twój lakiernik to zdolny człowiek, ale oklejanie blachy tkaniną węglową to trochę inna działka niż lepienie nowych błotników. Swoją drogą przez myśl by mi nie przeszło, że właściciel Maybacha mógłby mieć fantazję na taki tjun... |
|
|
![]()
Post
#2324
|
|
Super User Dołączył: Fri, 09 September 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Rydzyk tez czlowiek,dlaczego mu carbonu zabraniasz??
|
|
|
![]()
Post
#2325
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
Rysy które wychodzą po czasie da kwestia wykańczania szpachli pomiędzy jej kolejnymi warstwami. Jeżeli ktoś na P60 szpachluje, to wyjdzie, jeżeli na P240 to nic nie będzie widać. Do tego izolator i po problemie, a wy robicie z tego niewiadomo jaki problem. Jak typ jest ogarnięty to nic nie będzie widać, a patrząc jak to robi nie ma co szukać chja do dupy
-------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#2326
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
odnośnie płyty to można ją wyciąć w stali, tylko jest droższa jak Rafałek napisał, a taka całościowa będzie wiele razy droższa teraz obrabiamy 30mm a z podporami trzeba odbrobić dodakotowo wysokość podpór 60mm? więc jest 3razy więcej pracy i materiału no i na koniec trzeba płyte spasować do konkretnego bloku, a podpory od góry są przecież planowane pod śruby nie dokręca sie śrub na chropowaty odlew
![]() -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#2327
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Znam lakiernika, który niema promiennika, nie czeka po szpachlowaniu po 2 tygodnie na schnięcie i nic mu po roku nie siada. Trzeba tylko chcieć. Jak gość co robi leona jest ogarnięty to sobie poradzi ![]() Jak coś to nie pisałem, że czekanie 2 tyg. to konieczność ![]() EOT. |
|
|
![]()
Post
#2328
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2329
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 25 June 2014 ![]() |
Krótko i treściwie. Dla mnie zajebista robota.
![]() |
|
|
![]()
Post
#2330
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
komu ty to później sprzedasz, przyjedzie jeden z drugim z mirnikiem grubości lakieru i powie że że to z przystankiem skrzyżowane kiedyś było
![]() |
|
|
![]()
Post
#2331
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
A ja zadam niby oczywiste pytanie pod szpachle oczywiście daliście podkład np.epoxyd ?
|
|
|
![]()
Post
#2332
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
LUDZIE KUR.. OPAMIĘTAJCIE SIĘ!!!
MAM PO DZIURKI W NOSIE TEGO TEMATU, RAFAŁ WRZUCA FOTKI I OPIS I OK. PO CO KOMENTOWAC O PIERDOŁACH SKORO TO AUTO MA BYĆ SZYBKIE, A FORUM NAZYWA SIĘ RACINGFORUM / STREETRACING A NIE MIETEKBLACHARZ.PL |
|
|
![]()
Post
#2333
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Wreszcie głos rozsądku. Te porady i pytania z dziedziny lakiernictwa (na śmiesznym poziomie) są powalające. GDZIE SILNIK ja się pytam.
![]() |
|
|
![]()
Post
#2334
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Sory, Czuczu, ale minąłeś się z jakąkolwiek logiką. To rzeczywiście nie forum MIETEKBLACHARZ.PL, ale w takim razie dlaczego jak RAFAŁ WRZUCA FOTKI I OPIS I OK [opis i zdjęcia prac blacharskich - przyp.] - to OK, a komentowanie tychże już nie jest OK?
Czy to, że SKORO TO AUTO MA BYĆ SZYBKIE, wyklucza dbałość o "PIERDOŁY"? Rafał robi szybkie auto, wyszerzenia są zapewne podyktowane modyfikacjami mechanicznymi. Skoro nie postanowił przynitować tam uniwersalnych plastików, to - najwyraźniej - na estetyce mu również zależy. W mojej opinii blacharz - jak dotychczas - się spisuje, a komu przeszkadza odkurz ze szpachli podczas jej docierania - jak widać nigdy nie był na blacharni... Gdyby ta kwestia nie była dla Rafała istotna zapewne tych fot byśmy tu nie uświadczyli. |
|
|
![]()
Post
#2335
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Zawsze można napisac do Alberta że robię coś nie tak. Koniec z off topiciem zwłąszcza że robi to ktoś komuś więc te rady są po prostu bezsensowne
|
|
|
![]()
Post
#2336
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Zgadzam się z Czuczu. Jak nic konkretnego masz nie pisać to nie pisz.
Ale fajne ... super projekt .... wow ale mi sie podoba -> takie teksty nie tutaj burski .. warn i 3 dni urlopu za dyskusje z moderatorem -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#2337
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 31 December 2010 Skąd: pomorskie ![]() |
Albert tez jestes zajeb****.. burski powiedzial sama prawde i wylapal warna.. kolejny raz widac jak traktuje sie "normalnych" userow.. a to, ze rafalek jest mega chamem i jego ton pozostawia wiele do zyczenia jakos Was nie razi.. nadskakuja mu wszyscy wokol dupy jakby byl panem i wladca.. nikt nie odbiera mu wiedzy, zdolnosci i tego, ze robi mega gruby i z pewnoscia jeden z ciekawszych projektow na forum, no ale badzmy obiektywni od poczatku do konca.. ;]
P.S. Jako, ze napisalem nie to co powinienem to tez mam sie przygotowac na urlop? Pozdrawiam. -------------------- Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
|
|
|
![]()
Post
#2338
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Wypad z baru na 3 miesiące ! Chcesz napisać uwagę. Pisz PW.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#2339
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Wreszcie głos rozsądku. Te porady i pytania z dziedziny lakiernictwa (na śmiesznym poziomie) są powalające. GDZIE SILNIK ja się pytam. ![]() Dzialam , ale naprawde podchodzimy do tematu drobiazgowo i jeszcze pewnie z dwa tygodnie to potrwa . ![]() ![]() ![]() Glowica tez dotarla juz z CNC i w poniedzialek przychodza nowe prowadnice wiec bedziemy ja skladali ![]() ![]() W przyszlym tygodniu dalsze zdjecia z prac przy silniku -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2340
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
super jest ta obróbka seryjnych kwadratowych kanałów na okragło !
to sie nazywa poprawianie fabryki ![]() i flansze łatwiej zrobić i runnery ... widziałem juz taki patent u Lamika, ale tu po CNC to wyglada idealnie, dokładnosc wykonania i stozek... podoba mi sie -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 18 August 2025 - 03:14 |