Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 115 116 117 118 119 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
Rafalek114
post Sun, 01 Feb 2015 - 10:11
Post #2321


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(Wojtek @ Sun, 01 Feb 2015 - 10:05) *
https://www.facebook.com/100708586647068/ph...e=1&theater
Wtf??? Jak są zrobione słupki w tym wozie ? Bo ze to Carbon to widać odrazu


Jest to powloka karbonowa , jak widac prawie calego Maybacha w niej zrobili ... dlatego wdaje mi sie , ze raczej poradzi sobie z malowaniem mojego seata .

ps . Prace lakiernika mozna oceniac i podziwiac w Austrii na zlocie .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 01 Feb 2015 - 10:11
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Misior
post Sun, 01 Feb 2015 - 10:19
Post #2322


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





Tu jest sedno sprawy.
CYTAT(pinin @ Sat, 31 Jan 2015 - 19:51) *
Tylko należy tutaj zauważyć, że jak ktoś szuka "lakiernika" który mu za mniej niż 200zł polakieruje przykładowo tylny błotnik w jakiejś coupe, to promiennika u niego nie zastanie. Potem są żale na forach, że lakier siada, płowieje itp, ale sory, za taką kasę to nawet średniej klasy lakierów się nie dostanie, tylko tanią przemysłówkę.



CYTAT(tomek 1980 @ Sun, 01 Feb 2015 - 09:56) *
Witam, pini jeśli 7-8 lat temu za malowanie tylnej klapy i zderzaka za 1400zł w niby renomowanej lakierni, gdzie po trzech mięsiącach wszytko posiadało, to ja dziękuję za takich facowców.
Pozdrawiam.


Jak lakiernik jest dupa to nawet jak będzie używał kinematycznych autopotęgatorów mocy to mu to nic nie da.

Znam lakiernika, który niema promiennika, nie czeka po szpachlowaniu po 2 tygodnie na schnięcie i nic mu po roku nie siada. Trzeba tylko chcieć.
Jak gość co robi leona jest ogarnięty to sobie poradzi wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Sun, 01 Feb 2015 - 11:14
Post #2323


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





CYTAT(Rafalek114 @ Sun, 01 Feb 2015 - 10:11) *
Jest to powloka karbonowa , jak widac prawie calego Maybacha w niej zrobili ... dlatego wdaje mi sie , ze raczej poradzi sobie z malowaniem mojego seata .

Nie przeczę, że Twój lakiernik to zdolny człowiek, ale oklejanie blachy tkaniną węglową to trochę inna działka niż lepienie nowych błotników. Swoją drogą przez myśl by mi nie przeszło, że właściciel Maybacha mógłby mieć fantazję na taki tjun...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
waldii
post Sun, 01 Feb 2015 - 11:28
Post #2324


Super User
Dołączył: Fri, 09 September 2011
Skąd: Gdańsk





Rydzyk tez czlowiek,dlaczego mu carbonu zabraniasz??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Sun, 01 Feb 2015 - 13:05
Post #2325


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





Rysy które wychodzą po czasie da kwestia wykańczania szpachli pomiędzy jej kolejnymi warstwami. Jeżeli ktoś na P60 szpachluje, to wyjdzie, jeżeli na P240 to nic nie będzie widać. Do tego izolator i po problemie, a wy robicie z tego niewiadomo jaki problem. Jak typ jest ogarnięty to nic nie będzie widać, a patrząc jak to robi nie ma co szukać chja do dupy


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Sun, 01 Feb 2015 - 16:34
Post #2326


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





odnośnie płyty to można ją wyciąć w stali, tylko jest droższa jak Rafałek napisał, a taka całościowa będzie wiele razy droższa teraz obrabiamy 30mm a z podporami trzeba odbrobić dodakotowo wysokość podpór 60mm? więc jest 3razy więcej pracy i materiału no i na koniec trzeba płyte spasować do konkretnego bloku, a podpory od góry są przecież planowane pod śruby nie dokręca sie śrub na chropowaty odlew smile.gif


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Mon, 02 Feb 2015 - 14:50
Post #2327


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(Misior @ Sun, 01 Feb 2015 - 10:19) *
Znam lakiernika, który niema promiennika, nie czeka po szpachlowaniu po 2 tygodnie na schnięcie i nic mu po roku nie siada. Trzeba tylko chcieć.
Jak gość co robi leona jest ogarnięty to sobie poradzi wink.gif


Jak coś to nie pisałem, że czekanie 2 tyg. to konieczność smile.gif Tylko to już bardziej pewnik, że wszystko w miarę usiadło i nie będzie niespodzianek.

EOT.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Mon, 02 Feb 2015 - 17:33
Post #2328


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008























--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lapeno
post Mon, 02 Feb 2015 - 18:32
Post #2329


User
Dołączył: Wed, 25 June 2014





Krótko i treściwie. Dla mnie zajebista robota. cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Tue, 03 Feb 2015 - 09:25
Post #2330


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





komu ty to później sprzedasz, przyjedzie jeden z drugim z mirnikiem grubości lakieru i powie że że to z przystankiem skrzyżowane kiedyś było biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Wed, 04 Feb 2015 - 23:20
Post #2331


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





A ja zadam niby oczywiste pytanie pod szpachle oczywiście daliście podkład np.epoxyd ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Thu, 05 Feb 2015 - 11:34
Post #2332


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





LUDZIE KUR.. OPAMIĘTAJCIE SIĘ!!!
MAM PO DZIURKI W NOSIE TEGO TEMATU, RAFAŁ WRZUCA FOTKI I OPIS I OK.
PO CO KOMENTOWAC O PIERDOŁACH SKORO TO AUTO MA BYĆ SZYBKIE, A FORUM NAZYWA SIĘ RACINGFORUM / STREETRACING A NIE MIETEKBLACHARZ.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Thu, 05 Feb 2015 - 11:48
Post #2333


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Wreszcie głos rozsądku. Te porady i pytania z dziedziny lakiernictwa (na śmiesznym poziomie) są powalające. GDZIE SILNIK ja się pytam. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
burski
post Thu, 05 Feb 2015 - 11:50
Post #2334


Super User
Dołączył: Thu, 13 September 2007
Skąd: Warszawa





Sory, Czuczu, ale minąłeś się z jakąkolwiek logiką. To rzeczywiście nie forum MIETEKBLACHARZ.PL, ale w takim razie dlaczego jak RAFAŁ WRZUCA FOTKI I OPIS I OK [opis i zdjęcia prac blacharskich - przyp.] - to OK, a komentowanie tychże już nie jest OK?
Czy to, że SKORO TO AUTO MA BYĆ SZYBKIE, wyklucza dbałość o "PIERDOŁY"?

Rafał robi szybkie auto, wyszerzenia są zapewne podyktowane modyfikacjami mechanicznymi. Skoro nie postanowił przynitować tam uniwersalnych plastików, to - najwyraźniej - na estetyce mu również zależy. W mojej opinii blacharz - jak dotychczas - się spisuje, a komu przeszkadza odkurz ze szpachli podczas jej docierania - jak widać nigdy nie był na blacharni... Gdyby ta kwestia nie była dla Rafała istotna zapewne tych fot byśmy tu nie uświadczyli.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Thu, 05 Feb 2015 - 12:07
Post #2335


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Zawsze można napisac do Alberta że robię coś nie tak. Koniec z off topiciem zwłąszcza że robi to ktoś komuś więc te rady są po prostu bezsensowne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 05 Feb 2015 - 12:11
Post #2336


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Zgadzam się z Czuczu. Jak nic konkretnego masz nie pisać to nie pisz.

Ale fajne ... super projekt .... wow ale mi sie podoba -> takie teksty nie tutaj

burski .. warn i 3 dni urlopu za dyskusje z moderatorem


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kkkacper
post Thu, 05 Feb 2015 - 12:59
Post #2337


Forum Killer
Dołączył: Fri, 31 December 2010
Skąd: pomorskie





Albert tez jestes zajeb****.. burski powiedzial sama prawde i wylapal warna.. kolejny raz widac jak traktuje sie "normalnych" userow.. a to, ze rafalek jest mega chamem i jego ton pozostawia wiele do zyczenia jakos Was nie razi.. nadskakuja mu wszyscy wokol dupy jakby byl panem i wladca.. nikt nie odbiera mu wiedzy, zdolnosci i tego, ze robi mega gruby i z pewnoscia jeden z ciekawszych projektow na forum, no ale badzmy obiektywni od poczatku do konca.. ;]

P.S. Jako, ze napisalem nie to co powinienem to tez mam sie przygotowac na urlop? Pozdrawiam.


--------------------
Szukasz wtrysków? Zapraszam ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 05 Feb 2015 - 13:04
Post #2338


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Wypad z baru na 3 miesiące ! Chcesz napisać uwagę. Pisz PW.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 05 Feb 2015 - 19:05
Post #2339


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(Jaqo @ Thu, 05 Feb 2015 - 11:48) *
Wreszcie głos rozsądku. Te porady i pytania z dziedziny lakiernictwa (na śmiesznym poziomie) są powalające. GDZIE SILNIK ja się pytam. wink.gif


Dzialam , ale naprawde podchodzimy do tematu drobiazgowo i jeszcze pewnie z dwa tygodnie to potrwa .







Glowica tez dotarla juz z CNC i w poniedzialek przychodza nowe prowadnice wiec bedziemy ja skladali





W przyszlym tygodniu dalsze zdjecia z prac przy silniku


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 05 Feb 2015 - 19:44
Post #2340


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





super jest ta obróbka seryjnych kwadratowych kanałów na okragło !
to sie nazywa poprawianie fabryki wink.gif
i flansze łatwiej zrobić i runnery ... widziałem juz taki patent u Lamika, ale tu po CNC to wyglada idealnie, dokładnosc wykonania i stozek... podoba mi sie


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 115 116 117 118 119 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 18 August 2025 - 03:14