Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 114 115 116 117 118 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
ra_cek
post Fri, 30 Jan 2015 - 15:37
Post #2301


Frequent User
Dołączył: Tue, 08 November 2011





mogę zdjęcia tyłu auta nadkoli i drzwi zamkniętych i otwartych ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 30 Jan 2015 - 15:37
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rafalek114
post Fri, 30 Jan 2015 - 15:44
Post #2302


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(Fawor @ Fri, 30 Jan 2015 - 15:03) *
przepraszam, jaka cena za kawałek podfrezowanej płyty? 4k pln? biggrin.gif


Zawsze mozesz zamowic u Mickey Garage plyte wykonana z aluminium za 2500pln , lub poczekac , bo pewnie w nie dalekiej przyszlosci bedzie w sprzedazy rowniez plyta wykonana ze stali... moze wtedy bedzie opcja kupienia jej w pl za ok 3500pln .



CYTAT(Pawel-2005 @ Fri, 30 Jan 2015 - 15:20) *
Przecież Rafał napisał . Materiał pewnie nie jest zbyt ochoczy do obróbki a trzeba wykonać dokładny projekt , potem wiele godzin testów przymiarek i na koniec produkcja która pewnie też nie jest wielkoseryjna. Na obrabiarce taka płyta spędziła pewnie wiele godzin także to musi kosztować.

Ciekawi mnie jedno bo skoro taką płytę dostajesz a co jeśli blok był osiowany czyli delikatnie podpory podszlifowane i zrobione otwory na nowo. Przecież takie podpory delikatnie głębiej wchodzą w blok. Ta płyta po zaciśnięciu delikatnie się odkształca dociskając podpory ? Bo podpory na dole przecież to odlew i zapewne nie są zbytnio dokładne. Pytam ponieważ widziałem takie płyty np IE i tam z tego co pamiętam dawali swoje podpory a tutaj jest chyba pod ori ?


Plyta jest zawsze z delikatnym naddatkiem tzn . ze trzeba ja pasowac , najlpierw planuje sie podpory , na gorze- w miejscu styku z plyta ,a pozniej plnuje sie plyte na "adapterach" ... Pewnie dodam pare zdjec z prac przy silniku w BP-Motorentechnik , to da jakis zarys calej sytuacji wink.gif

CYTAT(ra_cek @ Fri, 30 Jan 2015 - 15:37) *
mogę zdjęcia tyłu auta nadkoli i drzwi zamkniętych i otwartych ??


Dodam do tygodnia czasu .... , narazie mam tylko te zdjecia ktore juz pokazalem


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 30 Jan 2015 - 15:46
Post #2303


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





Płyta od Mickeya tez dociska podpory wału ? kurcze gdyby zastępowała podpory to byłoby super, ale i wykonac takie cos trudniej...chociaz w sumie śruby przez to przechodzą wiec spina konkretnie i tak mocny dół

Rafałek114: z głowica cos bedziesz grubiej modził niz wałki, zmienne fazy zostają ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
srbenda
post Fri, 30 Jan 2015 - 15:48
Post #2304


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 September 2005
Skąd: Katowice / Banja Luka





CYTAT(Fawor @ Fri, 30 Jan 2015 - 15:03) *
przepraszam, jaka cena za kawałek podfrezowanej płyty? 4k pln? biggrin.gif


Surowiec kosztuje kilka złotych, trzeba to narysować i zrobić program do CNC, a potem wykonać. Ile godzin frezarka rzeźbiła? Domyślam się że całą dniówkę. No i ktoś musi coś zarobić. Wszystko kosztuje.


--------------------
#włoszczyzna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 30 Jan 2015 - 15:55
Post #2305


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(cowboy @ Fri, 30 Jan 2015 - 15:46) *
Płyta od Mickeya tez dociska podpory wału ? kurcze gdyby zastępowała podpory to byłoby super, ale i wykonac takie cos trudniej...chociaz w sumie śruby przez to przechodzą wiec spina konkretnie i tak mocny dół

Rafałek114: z głowica cos bedziesz grubiej modził niz wałki, zmienne fazy zostają ?


Tak , Konrad robi bardzo podobna plyte .

Glowica :

-CNC wraz z komora spalania
-Nowe inne zawory
-Nowe prowadnice wykonane z twardszego materialu w stosunku do serii
-Kute "zapadki-koniki na hydro"
-Mocniejsze , podwujne sprezyny zaworowe
-Zmodyfikowane hydropopychacze
-Usuniecie zmiennych faz rozrzadu i zastapienie ich regulowanymi kolkami na walkach
-walki o wzniosach 12,5

I jeszcze pare drobiazgow smile.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cieplak
post Fri, 30 Jan 2015 - 19:20
Post #2306


Super User
Dołączył: Fri, 04 May 2007
Skąd: triocity





Prawie seria ta głowica.

Jest płyta która zastępuje podpory wału ale tanią to ona nie jest.


--------------------
mk2 vrt 4motion
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 30 Jan 2015 - 20:39
Post #2307


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(cowboy @ Fri, 30 Jan 2015 - 15:46) *
Płyta od Mickeya tez dociska podpory wału ? kurcze gdyby zastępowała podpory to byłoby super, ale i wykonac takie cos trudniej...chociaz w sumie śruby przez to przechodzą wiec spina konkretnie i tak mocny dół



Wcale nie jest to takie super , były juz produkowane takie płyty i nie zdały egzaminu smile.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Fri, 30 Jan 2015 - 21:21
Post #2308


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





też zachodze w głowe w czym miałaby być lepsza od takiej , przecież przy odpowiednim skręceniu przemieszczenie względem podpór można wykluczyć.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sat, 31 Jan 2015 - 09:33
Post #2309


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





Rafałek114 masz wiedze czy ktos w DE potrafi doważyć wał R30 (90,3) z custom korbą i tłokiem, zamachem itd ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sat, 31 Jan 2015 - 12:03
Post #2310


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(cowboy @ Sat, 31 Jan 2015 - 09:33) *
Rafałek114 masz wiedze czy ktos w DE potrafi doważyć wał R30 (90,3) z custom korbą i tłokiem, zamachem itd ?


Jakas tam wiedze mam wink.gif , tak sie sklada ze robimy to w BP Motorentechnik od jakis 4 lat . Wywazanie walu z obciazeniem dynamicznym plus sprzeglo bez tarczy oraz kolko klinowe . W razie duzego bicia , wal jest prostowany po przez punktowe obciazenie smile.gif

Ponizej zdjecie z przygotowania walu do wywazania .... poszukam jeszcze innych fotek to pododaje



Powoli nabiera ksztaltu











--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Sat, 31 Jan 2015 - 12:41
Post #2311


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Jeżeli nie pali Ci się z wyjazdem auta, to polecam tą szpachlę zostawić na dłuższy czas (1-2 tyg.) po tym znowu przetrzeć i dopiero podkładować.
Z podkładem to samo - przetrzeć po wyschnięciu standardowo ale zamiast malować to znów odczekać z 2 tyg. i dopiero przecierać na gotowo pod lakier.

Jeśli ogarnięci lakiernicy to pewnie o tym wiedzą, ale później mniej wżerów (albo wcale) i lakier tak nie zaczyna obsiadać po roku smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Sat, 31 Jan 2015 - 14:45
Post #2312


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





CYTAT(cowboy @ Fri, 30 Jan 2015 - 16:46) *
Płyta od Mickeya tez dociska podpory wału ? kurcze gdyby zastępowała podpory to byłoby super, ale i wykonac takie cos trudniej...chociaz w sumie śruby przez to przechodzą wiec spina konkretnie i tak mocny dół

Rafałek114: z głowica cos bedziesz grubiej modził niz wałki, zmienne fazy zostają ?



Zrobienie płyty zastępującej podpory bez:

- frezowania stopek w bloku w celu obnizenia,
- odprężania płyty po obróbce (stal konstr.)
- obróbki (osiowania) zestawu tj. płyty wraz z blokiem.

Nie ma najmniejszego sensu i skonczy sie facupe.

EOT, kibicuje dalej wink.gif


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
S3 CHRIS
post Sat, 31 Jan 2015 - 16:57
Post #2313


Frequent User
Dołączył: Tue, 10 January 2006
Skąd: Niedobczyce





CYTAT(Joker @ Sat, 31 Jan 2015 - 12:41) *
Jeżeli nie pali Ci się z wyjazdem auta, to polecam tą szpachlę zostawić na dłuższy czas (1-2 tyg.) po tym znowu przetrzeć i dopiero podkładować.
Z podkładem to samo - przetrzeć po wyschnięciu standardowo ale zamiast malować to znów odczekać z 2 tyg. i dopiero przecierać na gotowo pod lakier.

Jeśli ogarnięci lakiernicy to pewnie o tym wiedzą, ale później mniej wżerów (albo wcale) i lakier tak nie zaczyna obsiadać po roku smile.gif


tym sposobem naprawa trwa 3 tygodnie prostego błotnika ?

po coś wymyślili promienniki


--------------------
ET 13.894 1/4 mili kamien slaski 14.09.2008
ET 13.280 1/4 mili kamien slaski 17.05.2009
ET 13.064 1/4 mili kamien slaski 05.07.2009
ET 13.142 1/4 mili kamien slaski klasa drag
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Sat, 31 Jan 2015 - 18:29
Post #2314


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Przeczytałeś pierwsze zdanie? Jeżeli nie, zacytuję - "Jeżeli nie pali Ci się z wyjazdem auta"

Wiem po co wymyślili promienniki smile.gif Tylko jest różnica po roku-dwóch na aucie, gdzie pozwoliliśmy obsiąść szpachli i podkładowi dając temu czas a nie waląc promiennikami - a różnica jest i powie Ci to każdy szczery lakiernik. Oczywiście nie jest to rozsądne na co dzień w warsztatach (z resztą klient o to nie prosi) gdzie jest konkretny przemiał i się robi auta z ubezpieczeń - z tego dobre lakiernie głównie żyją.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Sat, 31 Jan 2015 - 19:17
Post #2315


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, Joker, ma rację. Nie jestem lakiernikiem, ale zawsze się zastanawiałem dlaczego po czasie widać, jak gdyby samochód pod lakier był przygotowany papierem 60. Drobne naprawy staram się robić samemu, wiadomo, na początku nie wychodzi to tak, jakby człowiek chciał.
Mało który lakiernik używa nawet promiennika.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sat, 31 Jan 2015 - 19:49
Post #2316


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Rafalek114 @ Sat, 31 Jan 2015 - 12:03) *
Jakas tam wiedze mam wink.gif , tak sie sklada ze robimy to w BP Motorentechnik od jakis 4 lat . Wywazanie walu z obciazeniem dynamicznym plus sprzeglo bez tarczy oraz kolko klinowe . W razie duzego bicia , wal jest prostowany po przez punktowe obciazenie smile.gif


doważanie wału to nie rocket science ale wiem ze R5 do niedawana mało kto umiał to robic dobrze i było to czesto przyczyna fuckupów na duzych mocach, a moze to po prostu tzw, urban legend ?

VR6 to tez taki z serii dziwnych silników, bo prawie jak idealny R6 ale jednak nie do konca i zastanowiam sie na ile niedoważenie moze miec wpływ na mocach +1000KM, a zakres obróbki głowicy i turbina wskazuje ze pojawi sie czterocyfrowa liczba wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Sat, 31 Jan 2015 - 19:51
Post #2317


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(tomek 1980 @ Sat, 31 Jan 2015 - 19:17) *
Witam, Joker, ma rację. Nie jestem lakiernikiem, ale zawsze się zastanawiałem dlaczego po czasie widać, jak gdyby samochód pod lakier był przygotowany papierem 60. Drobne naprawy staram się robić samemu, wiadomo, na początku nie wychodzi to tak, jakby człowiek chciał.
Mało który lakiernik używa nawet promiennika.
Pozdrawiam.


Nie, no bez przesady, że mało kto używa promiennika. Jak piszemy o Mietku w stodole, to i tutaj się z biegiem czasu sporo zmienia, ale z wieloma warsztatami lakierniczymi miałem styczność w poprzedniej pracy i praktycznie wszyscy korzystali z promienników.

Tylko należy tutaj zauważyć, że jak ktoś szuka "lakiernika" który mu za mniej niż 200zł polakieruje przykładowo tylny błotnik w jakiejś coupe, to promiennika u niego nie zastanie. Potem są żale na forach, że lakier siada, płowieje itp, ale sory, za taką kasę to nawet średniej klasy lakierów się nie dostanie, tylko tanią przemysłówkę.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 01 Feb 2015 - 09:39
Post #2318


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Super Panowie , ze podpowiadacie , ale mam zaufanie do swojego blacharza- lakiernika , bo robil juz zdecydowanie ciekawsze samochody niz moj seat . Po mimo to sugestie mile widziane , a tu jeszcze raz link do paru prac mojego lakiernika

https://www.facebook.com/pages/Autolackiere...6647068?fref=ts


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Sun, 01 Feb 2015 - 09:56
Post #2319


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, pini jeśli 7-8 lat temu za malowanie tylnej klapy i zderzaka za 1400zł w niby renomowanej lakierni, gdzie po trzech mięsiącach wszytko posiadało, to ja dziękuję za takich facowców.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Sun, 01 Feb 2015 - 10:05
Post #2320


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





https://www.facebook.com/100708586647068/ph...e=1&theater
Wtf??? Jak są zrobione słupki w tym wozie ? Bo ze to Carbon to widać odrazu


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 114 115 116 117 118 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 18 August 2025 - 03:14