![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2301
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 08 November 2011 ![]() |
mogę zdjęcia tyłu auta nadkoli i drzwi zamkniętych i otwartych ??
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2302
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
przepraszam, jaka cena za kawałek podfrezowanej płyty? 4k pln? ![]() Zawsze mozesz zamowic u Mickey Garage plyte wykonana z aluminium za 2500pln , lub poczekac , bo pewnie w nie dalekiej przyszlosci bedzie w sprzedazy rowniez plyta wykonana ze stali... moze wtedy bedzie opcja kupienia jej w pl za ok 3500pln . Przecież Rafał napisał . Materiał pewnie nie jest zbyt ochoczy do obróbki a trzeba wykonać dokładny projekt , potem wiele godzin testów przymiarek i na koniec produkcja która pewnie też nie jest wielkoseryjna. Na obrabiarce taka płyta spędziła pewnie wiele godzin także to musi kosztować. Ciekawi mnie jedno bo skoro taką płytę dostajesz a co jeśli blok był osiowany czyli delikatnie podpory podszlifowane i zrobione otwory na nowo. Przecież takie podpory delikatnie głębiej wchodzą w blok. Ta płyta po zaciśnięciu delikatnie się odkształca dociskając podpory ? Bo podpory na dole przecież to odlew i zapewne nie są zbytnio dokładne. Pytam ponieważ widziałem takie płyty np IE i tam z tego co pamiętam dawali swoje podpory a tutaj jest chyba pod ori ? Plyta jest zawsze z delikatnym naddatkiem tzn . ze trzeba ja pasowac , najlpierw planuje sie podpory , na gorze- w miejscu styku z plyta ,a pozniej plnuje sie plyte na "adapterach" ... Pewnie dodam pare zdjec z prac przy silniku w BP-Motorentechnik , to da jakis zarys calej sytuacji ![]() mogę zdjęcia tyłu auta nadkoli i drzwi zamkniętych i otwartych ?? Dodam do tygodnia czasu .... , narazie mam tylko te zdjecia ktore juz pokazalem -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2303
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Płyta od Mickeya tez dociska podpory wału ? kurcze gdyby zastępowała podpory to byłoby super, ale i wykonac takie cos trudniej...chociaz w sumie śruby przez to przechodzą wiec spina konkretnie i tak mocny dół
Rafałek114: z głowica cos bedziesz grubiej modził niz wałki, zmienne fazy zostają ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2304
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka ![]() |
przepraszam, jaka cena za kawałek podfrezowanej płyty? 4k pln? ![]() Surowiec kosztuje kilka złotych, trzeba to narysować i zrobić program do CNC, a potem wykonać. Ile godzin frezarka rzeźbiła? Domyślam się że całą dniówkę. No i ktoś musi coś zarobić. Wszystko kosztuje. -------------------- #włoszczyzna
|
|
|
![]()
Post
#2305
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Płyta od Mickeya tez dociska podpory wału ? kurcze gdyby zastępowała podpory to byłoby super, ale i wykonac takie cos trudniej...chociaz w sumie śruby przez to przechodzą wiec spina konkretnie i tak mocny dół Rafałek114: z głowica cos bedziesz grubiej modził niz wałki, zmienne fazy zostają ? Tak , Konrad robi bardzo podobna plyte . Glowica : -CNC wraz z komora spalania -Nowe inne zawory -Nowe prowadnice wykonane z twardszego materialu w stosunku do serii -Kute "zapadki-koniki na hydro" -Mocniejsze , podwujne sprezyny zaworowe -Zmodyfikowane hydropopychacze -Usuniecie zmiennych faz rozrzadu i zastapienie ich regulowanymi kolkami na walkach -walki o wzniosach 12,5 I jeszcze pare drobiazgow ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2306
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 May 2007 Skąd: triocity ![]() |
Prawie seria ta głowica.
Jest płyta która zastępuje podpory wału ale tanią to ona nie jest. -------------------- mk2 vrt 4motion
|
|
|
![]()
Post
#2307
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Płyta od Mickeya tez dociska podpory wału ? kurcze gdyby zastępowała podpory to byłoby super, ale i wykonac takie cos trudniej...chociaz w sumie śruby przez to przechodzą wiec spina konkretnie i tak mocny dół Wcale nie jest to takie super , były juz produkowane takie płyty i nie zdały egzaminu ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2308
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
też zachodze w głowe w czym miałaby być lepsza od takiej , przecież przy odpowiednim skręceniu przemieszczenie względem podpór można wykluczyć.
|
|
|
![]()
Post
#2309
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Rafałek114 masz wiedze czy ktos w DE potrafi doważyć wał R30 (90,3) z custom korbą i tłokiem, zamachem itd ?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#2310
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Rafałek114 masz wiedze czy ktos w DE potrafi doważyć wał R30 (90,3) z custom korbą i tłokiem, zamachem itd ? Jakas tam wiedze mam ![]() ![]() Ponizej zdjecie z przygotowania walu do wywazania .... poszukam jeszcze innych fotek to pododaje ![]() Powoli nabiera ksztaltu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2311
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Jeżeli nie pali Ci się z wyjazdem auta, to polecam tą szpachlę zostawić na dłuższy czas (1-2 tyg.) po tym znowu przetrzeć i dopiero podkładować.
Z podkładem to samo - przetrzeć po wyschnięciu standardowo ale zamiast malować to znów odczekać z 2 tyg. i dopiero przecierać na gotowo pod lakier. Jeśli ogarnięci lakiernicy to pewnie o tym wiedzą, ale później mniej wżerów (albo wcale) i lakier tak nie zaczyna obsiadać po roku ![]() |
|
|
![]()
Post
#2312
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
Płyta od Mickeya tez dociska podpory wału ? kurcze gdyby zastępowała podpory to byłoby super, ale i wykonac takie cos trudniej...chociaz w sumie śruby przez to przechodzą wiec spina konkretnie i tak mocny dół Rafałek114: z głowica cos bedziesz grubiej modził niz wałki, zmienne fazy zostają ? Zrobienie płyty zastępującej podpory bez: - frezowania stopek w bloku w celu obnizenia, - odprężania płyty po obróbce (stal konstr.) - obróbki (osiowania) zestawu tj. płyty wraz z blokiem. Nie ma najmniejszego sensu i skonczy sie facupe. EOT, kibicuje dalej ![]() -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#2313
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 10 January 2006 Skąd: Niedobczyce ![]() |
Jeżeli nie pali Ci się z wyjazdem auta, to polecam tą szpachlę zostawić na dłuższy czas (1-2 tyg.) po tym znowu przetrzeć i dopiero podkładować. Z podkładem to samo - przetrzeć po wyschnięciu standardowo ale zamiast malować to znów odczekać z 2 tyg. i dopiero przecierać na gotowo pod lakier. Jeśli ogarnięci lakiernicy to pewnie o tym wiedzą, ale później mniej wżerów (albo wcale) i lakier tak nie zaczyna obsiadać po roku ![]() tym sposobem naprawa trwa 3 tygodnie prostego błotnika ? po coś wymyślili promienniki -------------------- ET 13.894 1/4 mili kamien slaski 14.09.2008
ET 13.280 1/4 mili kamien slaski 17.05.2009 ET 13.064 1/4 mili kamien slaski 05.07.2009 ET 13.142 1/4 mili kamien slaski klasa drag |
|
|
![]()
Post
#2314
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Przeczytałeś pierwsze zdanie? Jeżeli nie, zacytuję - "Jeżeli nie pali Ci się z wyjazdem auta"
Wiem po co wymyślili promienniki ![]() |
|
|
![]()
Post
#2315
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, Joker, ma rację. Nie jestem lakiernikiem, ale zawsze się zastanawiałem dlaczego po czasie widać, jak gdyby samochód pod lakier był przygotowany papierem 60. Drobne naprawy staram się robić samemu, wiadomo, na początku nie wychodzi to tak, jakby człowiek chciał.
Mało który lakiernik używa nawet promiennika. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#2316
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Jakas tam wiedze mam ![]() ![]() doważanie wału to nie rocket science ale wiem ze R5 do niedawana mało kto umiał to robic dobrze i było to czesto przyczyna fuckupów na duzych mocach, a moze to po prostu tzw, urban legend ? VR6 to tez taki z serii dziwnych silników, bo prawie jak idealny R6 ale jednak nie do konca i zastanowiam sie na ile niedoważenie moze miec wpływ na mocach +1000KM, a zakres obróbki głowicy i turbina wskazuje ze pojawi sie czterocyfrowa liczba ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2317
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Witam, Joker, ma rację. Nie jestem lakiernikiem, ale zawsze się zastanawiałem dlaczego po czasie widać, jak gdyby samochód pod lakier był przygotowany papierem 60. Drobne naprawy staram się robić samemu, wiadomo, na początku nie wychodzi to tak, jakby człowiek chciał. Mało który lakiernik używa nawet promiennika. Pozdrawiam. Nie, no bez przesady, że mało kto używa promiennika. Jak piszemy o Mietku w stodole, to i tutaj się z biegiem czasu sporo zmienia, ale z wieloma warsztatami lakierniczymi miałem styczność w poprzedniej pracy i praktycznie wszyscy korzystali z promienników. Tylko należy tutaj zauważyć, że jak ktoś szuka "lakiernika" który mu za mniej niż 200zł polakieruje przykładowo tylny błotnik w jakiejś coupe, to promiennika u niego nie zastanie. Potem są żale na forach, że lakier siada, płowieje itp, ale sory, za taką kasę to nawet średniej klasy lakierów się nie dostanie, tylko tanią przemysłówkę. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#2318
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Super Panowie , ze podpowiadacie , ale mam zaufanie do swojego blacharza- lakiernika , bo robil juz zdecydowanie ciekawsze samochody niz moj seat . Po mimo to sugestie mile widziane , a tu jeszcze raz link do paru prac mojego lakiernika
https://www.facebook.com/pages/Autolackiere...6647068?fref=ts -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2319
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, pini jeśli 7-8 lat temu za malowanie tylnej klapy i zderzaka za 1400zł w niby renomowanej lakierni, gdzie po trzech mięsiącach wszytko posiadało, to ja dziękuję za takich facowców.
Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#2320
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
https://www.facebook.com/100708586647068/ph...e=1&theater
Wtf??? Jak są zrobione słupki w tym wozie ? Bo ze to Carbon to widać odrazu -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 18 August 2025 - 03:14 |