Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 113 114 115 116 117 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
Pawel-2005
post Sun, 25 Jan 2015 - 13:14
Post #2281


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





CYTAT(noorec @ Sat, 24 Jan 2015 - 23:55) *
Rafalek, a może po prostu wieszak na uniballach. Będzie mógł pracować do woli.
Można też pomyśleć o jakimś kompensatorze gdzieś po drodze.

to nie jest też takie proste ,że damy wieszak na uniballach i wszystko załatwi sprawę. Trzeba wiedzieć w jakiej płaszczyźnie turbo się oddala od bloku silnika bo zapewniam ,że nie będzie się to działo tylko w jednym kierunku. Ja kiedyś robiłem pomiary jak rany punkt turbiny się oddala podczas wzrostu temperatury kolektora. Wychodziło ,że turbo się oddalało od silnika o jakieś 2-3mm ale także podnosiło do góry o podobną wartość. Te wartości będą zależne oczywiście od konstrukcji kolektora także to nie jest regułą. Dlatego to ,że podpora będzie się mogła ruszać to jeszcze nic nie znaczy bo nie będzie się wydłużać albo skracać( nie nagrzeje się tak jak kolektor). Ja osobiście zrobiłbym ze 2 miejsca do przykręcenia podpór ,poskładał auto nagrzał podczas pracy mierząc w którą stronę nam to ucieka i wtedy ustalił drugie mocowanie podpory gdzie podpora nie będzie musiała się wydłużać ani ściskać a jedynie sam jej obrót wystarczy aby nie wywoływać dodatkowych naprężeń na konstrukcję.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 25 Jan 2015 - 13:14
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Pietrek.L
post Sun, 25 Jan 2015 - 15:56
Post #2282


Forum Killer
Dołączył: Sun, 08 July 2012
Skąd: Mordor (W-ch) / Opole





Pomysłów na wieszak jest milion pięćset:
http://www.turbododge.com/forums/attachmen...-support-ii.jpg
http://img.photobucket.com/albums/0703/gad...zps84581bac.jpg
http://s5108f9a532c3a.img.gostorego.com/80...urbo-Hanger.jpg
http://s5108f9a532c3a.img.gostorego.com/80...-Hanger-_2_.jpg


--------------------
Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
liman
post Sun, 25 Jan 2015 - 16:44
Post #2283


User
Dołączył: Sun, 29 December 2013





CYTAT(Pawel-2005 @ Sun, 25 Jan 2015 - 13:14) *
to nie jest też takie proste ,że damy wieszak na uniballach i wszystko załatwi sprawę. Trzeba wiedzieć w jakiej płaszczyźnie turbo się oddala od bloku silnika bo zapewniam ,że nie będzie się to działo tylko w jednym kierunku. Ja kiedyś robiłem pomiary jak rany punkt turbiny się oddala podczas wzrostu temperatury kolektora. Wychodziło ,że turbo się oddalało od silnika o jakieś 2-3mm ale także podnosiło do góry o podobną wartość. Te wartości będą zależne oczywiście od konstrukcji kolektora także to nie jest regułą. Dlatego to ,że podpora będzie się mogła ruszać to jeszcze nic nie znaczy bo nie będzie się wydłużać albo skracać( nie nagrzeje się tak jak kolektor). Ja osobiście zrobiłbym ze 2 miejsca do przykręcenia podpór ,poskładał auto nagrzał podczas pracy mierząc w którą stronę nam to ucieka i wtedy ustalił drugie mocowanie podpory gdzie podpora nie będzie musiała się wydłużać ani ściskać a jedynie sam jej obrót wystarczy aby nie wywoływać dodatkowych naprężeń na konstrukcję.

reasumując trzeba wysłać zestaw do nasa aby to przebadali laugh.gif . tak na poważnie to nie wydaje mi się aby autor tematu potrzebował rad jak je zawiesić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUCZEKTT
post Sun, 25 Jan 2015 - 20:29
Post #2284


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





Jak się nie ma nic do powiedzenia to się gębę trzyma krótko ph34r.gif bo takie posty nie wiem komu mają służyć, sorry za OT ale nie mogłem się powstrzymać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Mon, 26 Jan 2015 - 08:51
Post #2285


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





Co do turbo nad skrzynia jest juz taki projekt:) Wiec jest to wykonalne. Buda S3 8L R32T na GT42RS gdzies mialem nawet zdjecia. Ale Ja bym tak ie robil. GTX42 wchodzi za silnikiem i jest takich aut kilka. Skoro upchales PT do 1.8 to tego garreta tez zmiescisz za motorem bo w R32 jest duzo wiecej miejsca z tylu niz w 1.8-2.0T z racji iz caly silnik jest pochylony mocno do przodu


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Mon, 26 Jan 2015 - 09:40
Post #2286


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(zabba88 @ Mon, 26 Jan 2015 - 08:51) *
Co do turbo nad skrzynia jest juz taki projekt:) Wiec jest to wykonalne. Buda S3 8L R32T na GT42RS gdzies mialem nawet zdjecia. Ale Ja bym tak ie robil. GTX42 wchodzi za silnikiem i jest takich aut kilka. Skoro upchales PT do 1.8 to tego garreta tez zmiescisz za motorem bo w R32 jest duzo wiecej miejsca z tylu niz w 1.8-2.0T z racji iz caly silnik jest pochylony mocno do przodu



Gdyby to byl GTX 42 to nie bylo by problemu ,niestety GTX45 jest sporo wiekszy . Aczkolwiek turbo i tak na 90procent bedzie za silnikiem , pogodzilem sie juz ze strata podszybia wink.gif

ps Problemem bedzie tylko przeniesienie numeru v.i.n ,ale z tym sobie tez jakos poradzimy .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomiw
post Mon, 26 Jan 2015 - 10:12
Post #2287


Super User
Dołączył: Sat, 14 March 2009
Skąd: Kraków





To gdzie umieścisz spryskiwacze szyby wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUCZEKTT
post Mon, 26 Jan 2015 - 11:24
Post #2288


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





No i po projekcie, spryskiwacze są nie do obejścia happy.gif a tak na serio pewnie na masce przedniej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Mon, 26 Jan 2015 - 12:05
Post #2289


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





Albo zastosować pióra ze spryskami i po kłopocie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Mon, 26 Jan 2015 - 15:09
Post #2290


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Panowie , spryskiwacze to naprawde najmniejszy problem , poniewaz takich rarytasow nie ma juz dluzszy czas w tym aucie biggrin.gif Jakos to ogarniemy . W przyszlym tygodniu startujemy ze skladaniem silnika , postaram sie dodawac zdjcie na biezaco .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ra_cek
post Mon, 26 Jan 2015 - 15:17
Post #2291


Frequent User
Dołączył: Tue, 08 November 2011





a jak tam prace nad blacharką i tyłem auta dokładnie interesuje mnie rozwiązanie z drzwiami i poszerzeniami
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomiw
post Mon, 26 Jan 2015 - 17:16
Post #2292


Super User
Dołączył: Sat, 14 March 2009
Skąd: Kraków





Dlatego dałem ";)" ale widać inni pociągneli. Wiadomo że to najmniejszy problem biggrin.gif Anyway czekam z niecierpliwością na fotki po złożeniu tego do kupy!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bielawa
post Mon, 26 Jan 2015 - 19:55
Post #2293


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 February 2012





Czekam z wypiekami na twarzy na aktualizacje. W jaką moc aktualnie celujesz? Dużo powyżej 1 000hp ? Widziałem, dawno temu (w porównaniu do tego jak szybko zmieniasz frukty) jakies info, ale teraz pewnie się zmieniło.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 30 Jan 2015 - 14:09
Post #2294


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Blacharka jest juz teoretycznie gotowa , teraz przyjdzie troche szpachli i bede mogl odebrac auto .








A tu plyta usztywniajaca silnik wykonana z chromostali





c.d.n.


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Fri, 30 Jan 2015 - 14:22
Post #2295


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Teraz te koła sie wydają za waskie smile.gif to jasne na błotnikach to chyba podklad ? bo chyba nie dali szpachli na blache smile.gif

Może nie celnięte pytanie jaki jest koszt takiej płyty ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
master1201
post Fri, 30 Jan 2015 - 14:47
Post #2296


Rookie
Dołączył: Sun, 14 April 2013





Co to jest chromostal ? To samo co stal chromowa ? bo nigdy z takim okresleniem sie nie spotkalem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chudini3
post Fri, 30 Jan 2015 - 14:50
Post #2297


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 November 2013





Rafał napisz może coś na temat jak powstaje taka płyta. Tzn. czy musisz oddać blok silnika żeby ktoś ją wykonał czy może ktoś tworzy rysunek techniczny i według niego jest tworzona?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 30 Jan 2015 - 14:59
Post #2298


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(mlody1921 @ Fri, 30 Jan 2015 - 14:22) *
Teraz te koła sie wydają za waskie smile.gif to jasne na błotnikach to chyba podklad ? bo chyba nie dali szpachli na blache smile.gif

Może nie celnięte pytanie jaki jest koszt takiej płyty ?



Na dzien dzisiajeszy 4200pln , mozna zamowic u Don Octane lub u mnie . Konrad od Tsunami robi je troche taniej , ale sa wykonane z aluminium .


CYTAT(master1201 @ Fri, 30 Jan 2015 - 14:47) *
Co to jest chromostal ? To samo co stal chromowa ? bo nigdy z takim okresleniem sie nie spotkalem


Przeprasza za przejezyczenie ... za duzo stycznosci z j. niemeickim smile.gif Oczywiscie masz racje chodzi o stal chromowa


CYTAT(chudini3 @ Fri, 30 Jan 2015 - 14:50) *
Rafał napisz może coś na temat jak powstaje taka płyta. Tzn. czy musisz oddać blok silnika żeby ktoś ją wykonał czy może ktoś tworzy rysunek techniczny i według niego jest tworzona?


ta plyta nie zastepuje podpor walu , te "stopki " to takie adaptery dociskajace ori podpory walu . Plyta jest w calosci wykonana na frezarce CNC , tak jak juz wyzej wspomnialem ze stali chromowej smile.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Fri, 30 Jan 2015 - 15:03
Post #2299


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





przepraszam, jaka cena za kawałek podfrezowanej płyty? 4k pln? biggrin.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Fri, 30 Jan 2015 - 15:20
Post #2300


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





CYTAT(Fawor @ Fri, 30 Jan 2015 - 14:03) *
przepraszam, jaka cena za kawałek podfrezowanej płyty? 4k pln? biggrin.gif

Przecież Rafał napisał . Materiał pewnie nie jest zbyt ochoczy do obróbki a trzeba wykonać dokładny projekt , potem wiele godzin testów przymiarek i na koniec produkcja która pewnie też nie jest wielkoseryjna. Na obrabiarce taka płyta spędziła pewnie wiele godzin także to musi kosztować.

Ciekawi mnie jedno bo skoro taką płytę dostajesz a co jeśli blok był osiowany czyli delikatnie podpory podszlifowane i zrobione otwory na nowo. Przecież takie podpory delikatnie głębiej wchodzą w blok. Ta płyta po zaciśnięciu delikatnie się odkształca dociskając podpory ? Bo podpory na dole przecież to odlew i zapewne nie są zbytnio dokładne. Pytam ponieważ widziałem takie płyty np IE i tam z tego co pamiętam dawali swoje podpory a tutaj jest chyba pod ori ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 113 114 115 116 117 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 18 August 2025 - 11:21