![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2281
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
Rafalek, a może po prostu wieszak na uniballach. Będzie mógł pracować do woli. Można też pomyśleć o jakimś kompensatorze gdzieś po drodze. to nie jest też takie proste ,że damy wieszak na uniballach i wszystko załatwi sprawę. Trzeba wiedzieć w jakiej płaszczyźnie turbo się oddala od bloku silnika bo zapewniam ,że nie będzie się to działo tylko w jednym kierunku. Ja kiedyś robiłem pomiary jak rany punkt turbiny się oddala podczas wzrostu temperatury kolektora. Wychodziło ,że turbo się oddalało od silnika o jakieś 2-3mm ale także podnosiło do góry o podobną wartość. Te wartości będą zależne oczywiście od konstrukcji kolektora także to nie jest regułą. Dlatego to ,że podpora będzie się mogła ruszać to jeszcze nic nie znaczy bo nie będzie się wydłużać albo skracać( nie nagrzeje się tak jak kolektor). Ja osobiście zrobiłbym ze 2 miejsca do przykręcenia podpór ,poskładał auto nagrzał podczas pracy mierząc w którą stronę nam to ucieka i wtedy ustalił drugie mocowanie podpory gdzie podpora nie będzie musiała się wydłużać ani ściskać a jedynie sam jej obrót wystarczy aby nie wywoływać dodatkowych naprężeń na konstrukcję. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2282
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
Pomysłów na wieszak jest milion pięćset:
http://www.turbododge.com/forums/attachmen...-support-ii.jpg http://img.photobucket.com/albums/0703/gad...zps84581bac.jpg http://s5108f9a532c3a.img.gostorego.com/80...urbo-Hanger.jpg http://s5108f9a532c3a.img.gostorego.com/80...-Hanger-_2_.jpg -------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
![]()
Post
#2283
|
|
User Dołączył: Sun, 29 December 2013 ![]() |
to nie jest też takie proste ,że damy wieszak na uniballach i wszystko załatwi sprawę. Trzeba wiedzieć w jakiej płaszczyźnie turbo się oddala od bloku silnika bo zapewniam ,że nie będzie się to działo tylko w jednym kierunku. Ja kiedyś robiłem pomiary jak rany punkt turbiny się oddala podczas wzrostu temperatury kolektora. Wychodziło ,że turbo się oddalało od silnika o jakieś 2-3mm ale także podnosiło do góry o podobną wartość. Te wartości będą zależne oczywiście od konstrukcji kolektora także to nie jest regułą. Dlatego to ,że podpora będzie się mogła ruszać to jeszcze nic nie znaczy bo nie będzie się wydłużać albo skracać( nie nagrzeje się tak jak kolektor). Ja osobiście zrobiłbym ze 2 miejsca do przykręcenia podpór ,poskładał auto nagrzał podczas pracy mierząc w którą stronę nam to ucieka i wtedy ustalił drugie mocowanie podpory gdzie podpora nie będzie musiała się wydłużać ani ściskać a jedynie sam jej obrót wystarczy aby nie wywoływać dodatkowych naprężeń na konstrukcję. reasumując trzeba wysłać zestaw do nasa aby to przebadali ![]() |
|
|
![]()
Post
#2284
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
Jak się nie ma nic do powiedzenia to się gębę trzyma krótko
![]() |
|
|
![]()
Post
#2285
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
Co do turbo nad skrzynia jest juz taki projekt:) Wiec jest to wykonalne. Buda S3 8L R32T na GT42RS gdzies mialem nawet zdjecia. Ale Ja bym tak ie robil. GTX42 wchodzi za silnikiem i jest takich aut kilka. Skoro upchales PT do 1.8 to tego garreta tez zmiescisz za motorem bo w R32 jest duzo wiecej miejsca z tylu niz w 1.8-2.0T z racji iz caly silnik jest pochylony mocno do przodu
-------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#2286
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Co do turbo nad skrzynia jest juz taki projekt:) Wiec jest to wykonalne. Buda S3 8L R32T na GT42RS gdzies mialem nawet zdjecia. Ale Ja bym tak ie robil. GTX42 wchodzi za silnikiem i jest takich aut kilka. Skoro upchales PT do 1.8 to tego garreta tez zmiescisz za motorem bo w R32 jest duzo wiecej miejsca z tylu niz w 1.8-2.0T z racji iz caly silnik jest pochylony mocno do przodu Gdyby to byl GTX 42 to nie bylo by problemu ,niestety GTX45 jest sporo wiekszy . Aczkolwiek turbo i tak na 90procent bedzie za silnikiem , pogodzilem sie juz ze strata podszybia ![]() ps Problemem bedzie tylko przeniesienie numeru v.i.n ,ale z tym sobie tez jakos poradzimy . -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2287
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków ![]() |
To gdzie umieścisz spryskiwacze szyby
![]() |
|
|
![]()
Post
#2288
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
No i po projekcie, spryskiwacze są nie do obejścia
![]() |
|
|
![]()
Post
#2289
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Albo zastosować pióra ze spryskami i po kłopocie.
|
|
|
![]()
Post
#2290
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Panowie , spryskiwacze to naprawde najmniejszy problem , poniewaz takich rarytasow nie ma juz dluzszy czas w tym aucie
![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2291
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 08 November 2011 ![]() |
a jak tam prace nad blacharką i tyłem auta dokładnie interesuje mnie rozwiązanie z drzwiami i poszerzeniami
|
|
|
![]()
Post
#2292
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Dlatego dałem ";)" ale widać inni pociągneli. Wiadomo że to najmniejszy problem
![]() |
|
|
![]()
Post
#2293
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
Czekam z wypiekami na twarzy na aktualizacje. W jaką moc aktualnie celujesz? Dużo powyżej 1 000hp ? Widziałem, dawno temu (w porównaniu do tego jak szybko zmieniasz frukty) jakies info, ale teraz pewnie się zmieniło.
|
|
|
![]()
Post
#2294
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Blacharka jest juz teoretycznie gotowa , teraz przyjdzie troche szpachli i bede mogl odebrac auto .
![]() ![]() ![]() A tu plyta usztywniajaca silnik wykonana z chromostali ![]() ![]() c.d.n. -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2295
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Teraz te koła sie wydają za waskie
![]() ![]() Może nie celnięte pytanie jaki jest koszt takiej płyty ? |
|
|
![]()
Post
#2296
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 14 April 2013 ![]() |
Co to jest chromostal ? To samo co stal chromowa ? bo nigdy z takim okresleniem sie nie spotkalem
|
|
|
![]()
Post
#2297
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 November 2013 ![]() |
Rafał napisz może coś na temat jak powstaje taka płyta. Tzn. czy musisz oddać blok silnika żeby ktoś ją wykonał czy może ktoś tworzy rysunek techniczny i według niego jest tworzona?
|
|
|
![]()
Post
#2298
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Teraz te koła sie wydają za waskie ![]() ![]() Może nie celnięte pytanie jaki jest koszt takiej płyty ? Na dzien dzisiajeszy 4200pln , mozna zamowic u Don Octane lub u mnie . Konrad od Tsunami robi je troche taniej , ale sa wykonane z aluminium . Co to jest chromostal ? To samo co stal chromowa ? bo nigdy z takim okresleniem sie nie spotkalem Przeprasza za przejezyczenie ... za duzo stycznosci z j. niemeickim ![]() Rafał napisz może coś na temat jak powstaje taka płyta. Tzn. czy musisz oddać blok silnika żeby ktoś ją wykonał czy może ktoś tworzy rysunek techniczny i według niego jest tworzona? ta plyta nie zastepuje podpor walu , te "stopki " to takie adaptery dociskajace ori podpory walu . Plyta jest w calosci wykonana na frezarce CNC , tak jak juz wyzej wspomnialem ze stali chromowej ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2299
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
przepraszam, jaka cena za kawałek podfrezowanej płyty? 4k pln?
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#2300
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
przepraszam, jaka cena za kawałek podfrezowanej płyty? 4k pln? ![]() Przecież Rafał napisał . Materiał pewnie nie jest zbyt ochoczy do obróbki a trzeba wykonać dokładny projekt , potem wiele godzin testów przymiarek i na koniec produkcja która pewnie też nie jest wielkoseryjna. Na obrabiarce taka płyta spędziła pewnie wiele godzin także to musi kosztować. Ciekawi mnie jedno bo skoro taką płytę dostajesz a co jeśli blok był osiowany czyli delikatnie podpory podszlifowane i zrobione otwory na nowo. Przecież takie podpory delikatnie głębiej wchodzą w blok. Ta płyta po zaciśnięciu delikatnie się odkształca dociskając podpory ? Bo podpory na dole przecież to odlew i zapewne nie są zbytnio dokładne. Pytam ponieważ widziałem takie płyty np IE i tam z tego co pamiętam dawali swoje podpory a tutaj jest chyba pod ori ? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 18 August 2025 - 11:21 |