![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2261
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 20 August 2011 Skąd: 3Miasto ![]() |
30s szukania na Youtube
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2262
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 08 November 2011 ![]() |
to przepraszam z tymi filmami gdzieś mi umknęły !!
ale efekt !! i osiągi !! wskazówka od samego dołu idzie żwawo do góry !! |
|
|
![]()
Post
#2263
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
POSPRZĄTAŁEM, KTO ZACZNIE OFF TOPIC DOSTAJE WAKACJE 14 DNIOWE.
|
|
|
![]()
Post
#2264
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
moj lakiernik , nie mogl sie powstrzymac
![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2265
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Teraz widać jaka to jest locha. Na wyjściu ze sprężarki jest 4"?
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#2266
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Nie będzie to wstawać przy 6k? Faktycznie aż tak duża potrzebna do w miarę streetowego auta?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#2267
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka ![]() |
Wiem że pytanie z d*py, ale ile waży takie żelastwo?
-------------------- #włoszczyzna
|
|
|
![]()
Post
#2268
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Nie będzie to wstawać przy 6k? Faktycznie aż tak duża potrzebna do w miarę streetowego auta? Nie ![]() Wiem że pytanie z d*py, ale ile waży takie żelastwo? Pytanie wcale nie jest z dupy , poniewaz to jest najwiekszy problem tej sprezarki ,a mianowicie "waga" . Trzeba przemyslec konstrukcje kolektora wydechowego , oraz grubosc materialu z ktorego zostanie wykonany .... bo nie bedzie mial latwego zadania do realizacji ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2269
|
|
User Dołączył: Mon, 26 May 2008 Skąd: Radzymin/Wawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2270
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 November 2013 ![]() |
Masakra jaka ta sprężarka jest wielka!
Czekamy na kolejne aktualizacje z przebiegu prac ;-) |
|
|
![]()
Post
#2271
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka ![]() |
To raz a dwa właśnie konstrukcja kolektora, aby nie popękał przy pierwszym porządnym nagrzaniu. Nie można zrobić jakieś "podpórki"? Z drugiej strony, rozszerzenie termiczne jest spore.
-------------------- #włoszczyzna
|
|
|
![]()
Post
#2272
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2273
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Nie ![]() Pytanie wcale nie jest z dupy , poniewaz to jest najwiekszy problem tej sprezarki ,a mianowicie "waga" . Trzeba przemyslec konstrukcje kolektora wydechowego , oraz grubosc materialu z ktorego zostanie wykonany .... bo nie bedzie mial latwego zadania do realizacji ![]() A nie robi sie tak,ze przy ciezkich turbo przykreca sie je np do bloku? Tak zeby na kolektorze nie musiala wisiec? Wtedy wiekszosc masy turbo jest na jakims porzadnym wsporniku i pozostaje jedynie kwestia rozszerzania kolektora po nagrzaniu. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#2274
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
Nie ![]() Pytanie wcale nie jest z dupy , poniewaz to jest najwiekszy problem tej sprezarki ,a mianowicie "waga" . Trzeba przemyslec konstrukcje kolektora wydechowego , oraz grubosc materialu z ktorego zostanie wykonany .... bo nie bedzie mial latwego zadania do realizacji ![]() Oj Rafał jak Cię znam to i tak wiem ,że strojenie będzie się zaczynać od 2 barów a będzie dmuchane pewnie sporo więcej bo turbo max flow ma przy około 2.3 -2.5 bar ![]() |
|
|
![]()
Post
#2275
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
Pytanie wcale nie jest z dupy , poniewaz to jest najwiekszy problem tej sprezarki ,a mianowicie "waga" . Trzeba przemyslec konstrukcje kolektora wydechowego , oraz grubosc materialu z ktorego zostanie wykonany .... bo nie bedzie mial latwego zadania do realizacji ![]() a może jakaś podpora? -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#2276
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 18 May 2011 Skąd: Jarosław ![]() |
Zawsze to można zrobić tak kolektor aby turbo było na boku ale nie wiadomo jak z późniejszą kwestią wydechu
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#2277
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Czy będzie wysokie CR i długi kolektor wydechowych? Kolektor bedzie pewnie bardzo dlugi A nie robi sie tak,ze przy ciezkich turbo przykreca sie je np do bloku? Tak zeby na kolektorze nie musiala wisiec? Wtedy wiekszosc masy turbo jest na jakims porzadnym wsporniku i pozostaje jedynie kwestia rozszerzania kolektora po nagrzaniu. Szczerze to nie wiem jeszcze jak to bedzie zrobione , bo chcialbym ,aby kolektor wydechowy byl pospawany z 48x2mm . Jakis pomysl juz jest na jego podparcie , ale nie wiem jak bedzie z miejscem . Oj Rafał jak Cię znam to i tak wiem ,że strojenie będzie się zaczynać od 2 barów a będzie dmuchane pewnie sporo więcej bo turbo max flow ma przy około 2.3 -2.5 bar ![]() Pawel no co ci mam napisac ... znajac zycie , pewnie bedziemy probowac uderzyc w maksymalny zakres pracy sprezarki , jezeli oczywiscie podzespoly na to pozwola i starczy nam paliwa a może jakaś podpora? Z pewnoscia cos bedzie , kwestia tego iz nie mozesz zrobic podpory na sztywno bo kolektor pracuje pod wplywem temp. Zawsze to można zrobić tak kolektor aby turbo było na boku ale nie wiadomo jak z późniejszą kwestią wydechu ![]() ![]() Pomysl jest z jednej strony fajny , bo nie bylo by problemem z umieszczeniem turbny ,ale tak dlugi kolektor , to znowu kolejne obciazenie dla glowic ... Nie ma jeszcze 100 procentowej wizji , wiec bedziemy myslec jak to najlepiej zrobic . ps ale myslalem juz o umieszczeniu sprezarki nad skrzynia , tylko wydaje mi sie to malo realne do wykonania ( w sensie technicznym ) -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2278
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
-------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#2279
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Z pewnoscia cos bedzie , kwestia tego iz nie mozesz zrobic podpory na sztywno bo kolektor pracuje pod wplywem temp. Chyba jednak mozna, moj garrett (tez chinczyk:)) ma ori w odlewie po stronie ssacej miejsce na podparcie tak samo po stronie goracej turbiny. Podparty jest tez DP. Wszystko na sztywno do bloku alu. Kolektor rurowy. Nic nie peka od 2 lat. Zestaw jest p&p wiec wszystkie podparcia sa ori. EGT do 950. Tyle ze moje turbo przy twoim wazy tyle co wirnik u Ciebie... -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#2280
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Rafalek, a może po prostu wieszak na uniballach. Będzie mógł pracować do woli.
Można też pomyśleć o jakimś kompensatorze gdzieś po drodze. -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 18 August 2025 - 11:21 |