Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 112 113 114 115 116 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
N1SMO
post Fri, 23 Jan 2015 - 10:16
Post #2261


Frequent User
Dołączył: Sat, 20 August 2011
Skąd: 3Miasto





30s szukania na Youtube



Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 23 Jan 2015 - 10:16
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
ra_cek
post Fri, 23 Jan 2015 - 10:56
Post #2262


Frequent User
Dołączył: Tue, 08 November 2011





to przepraszam z tymi filmami gdzieś mi umknęły !!
ale efekt !! i osiągi !! wskazówka od samego dołu idzie żwawo do góry !!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Fri, 23 Jan 2015 - 10:59
Post #2263


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





POSPRZĄTAŁEM, KTO ZACZNIE OFF TOPIC DOSTAJE WAKACJE 14 DNIOWE.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 23 Jan 2015 - 12:54
Post #2264


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





moj lakiernik , nie mogl sie powstrzymac laugh.gif laugh.gif laugh.gif



--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Fri, 23 Jan 2015 - 13:07
Post #2265


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Teraz widać jaka to jest locha. Na wyjściu ze sprężarki jest 4"?


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Fri, 23 Jan 2015 - 13:33
Post #2266


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Nie będzie to wstawać przy 6k? Faktycznie aż tak duża potrzebna do w miarę streetowego auta?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
srbenda
post Fri, 23 Jan 2015 - 13:58
Post #2267


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 September 2005
Skąd: Katowice / Banja Luka





Wiem że pytanie z d*py, ale ile waży takie żelastwo?


--------------------
#włoszczyzna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 23 Jan 2015 - 14:46
Post #2268


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(Fawor @ Fri, 23 Jan 2015 - 13:33) *
Nie będzie to wstawać przy 6k? Faktycznie aż tak duża potrzebna do w miarę streetowego auta?



Nie smile.gif Moge Ci nawet obiecac , ze nie bedzie wstawala pozniej niz pt przy 20vt . Problem doboru sprezarki polegal na czyms zupelnie innym ,a mianowice , przy stosunkowo nie duzym doladowniu , chcemy osiacnac wysoka moc . (patrz mape wydajnosci np gtx42 ,a gtx45 )

CYTAT(srbenda @ Fri, 23 Jan 2015 - 13:58) *
Wiem że pytanie z d*py, ale ile waży takie żelastwo?



Pytanie wcale nie jest z dupy , poniewaz to jest najwiekszy problem tej sprezarki ,a mianowicie "waga" . Trzeba przemyslec konstrukcje kolektora wydechowego , oraz grubosc materialu z ktorego zostanie wykonany .... bo nie bedzie mial latwego zadania do realizacji smile.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GrigorS3
post Fri, 23 Jan 2015 - 15:12
Post #2269


User
Dołączył: Mon, 26 May 2008
Skąd: Radzymin/Wawa





QUOTE (srbenda @ Fri, 23 Jan 2015 - 13:58) *
Wiem że pytanie z d*py, ale ile waży takie żelastwo?


Miałem o to samo zapytać smile.gif Ale przychodzi mi do głowy jeszcze jedno pytanie. Gdzie to się pod maska zmieści?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chudini3
post Fri, 23 Jan 2015 - 15:24
Post #2270


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 November 2013





Masakra jaka ta sprężarka jest wielka!
Czekamy na kolejne aktualizacje z przebiegu prac ;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
srbenda
post Fri, 23 Jan 2015 - 15:30
Post #2271


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 September 2005
Skąd: Katowice / Banja Luka





To raz a dwa właśnie konstrukcja kolektora, aby nie popękał przy pierwszym porządnym nagrzaniu. Nie można zrobić jakieś "podpórki"? Z drugiej strony, rozszerzenie termiczne jest spore.


--------------------
#włoszczyzna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukkoz01
post Fri, 23 Jan 2015 - 17:00
Post #2272


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2011
Skąd: Warszawa





CYTAT(Rafalek114 @ Fri, 23 Jan 2015 - 14:46) *
przy stosunkowo nie duzym doladowniu , chcemy osiacnac wysoka moc . (patrz mape wydajnosci np gtx42 ,a gtx45 )

Czy będzie wysokie CR i długi kolektor wydechowych?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Fri, 23 Jan 2015 - 18:29
Post #2273


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Rafalek114 @ Fri, 23 Jan 2015 - 14:46) *
Nie smile.gif Moge Ci nawet obiecac , ze nie bedzie wstawala pozniej niz pt przy 20vt . Problem doboru sprezarki polegal na czyms zupelnie innym ,a mianowice , przy stosunkowo nie duzym doladowniu , chcemy osiacnac wysoka moc . (patrz mape wydajnosci np gtx42 ,a gtx45 )




Pytanie wcale nie jest z dupy , poniewaz to jest najwiekszy problem tej sprezarki ,a mianowicie "waga" . Trzeba przemyslec konstrukcje kolektora wydechowego , oraz grubosc materialu z ktorego zostanie wykonany .... bo nie bedzie mial latwego zadania do realizacji smile.gif


A nie robi sie tak,ze przy ciezkich turbo przykreca sie je np do bloku? Tak zeby na kolektorze nie musiala wisiec? Wtedy wiekszosc masy turbo jest na jakims porzadnym wsporniku i pozostaje jedynie kwestia rozszerzania kolektora po nagrzaniu.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Fri, 23 Jan 2015 - 19:30
Post #2274


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





CYTAT(Rafalek114 @ Fri, 23 Jan 2015 - 13:46) *
Nie smile.gif Moge Ci nawet obiecac , ze nie bedzie wstawala pozniej niz pt przy 20vt . Problem doboru sprezarki polegal na czyms zupelnie innym ,a mianowice , przy stosunkowo nie duzym doladowniu , chcemy osiacnac wysoka moc . (patrz mape wydajnosci np gtx42 ,a gtx45 )




Pytanie wcale nie jest z dupy , poniewaz to jest najwiekszy problem tej sprezarki ,a mianowicie "waga" . Trzeba przemyslec konstrukcje kolektora wydechowego , oraz grubosc materialu z ktorego zostanie wykonany .... bo nie bedzie mial latwego zadania do realizacji smile.gif



Oj Rafał jak Cię znam to i tak wiem ,że strojenie będzie się zaczynać od 2 barów a będzie dmuchane pewnie sporo więcej bo turbo max flow ma przy około 2.3 -2.5 bar smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Fri, 23 Jan 2015 - 20:03
Post #2275


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





CYTAT(Rafalek114 @ Fri, 23 Jan 2015 - 14:46) *
Pytanie wcale nie jest z dupy , poniewaz to jest najwiekszy problem tej sprezarki ,a mianowicie "waga" . Trzeba przemyslec konstrukcje kolektora wydechowego , oraz grubosc materialu z ktorego zostanie wykonany .... bo nie bedzie mial latwego zadania do realizacji smile.gif


a może jakaś podpora?


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rafstrong
post Fri, 23 Jan 2015 - 20:16
Post #2276


Frequent User
Dołączył: Wed, 18 May 2011
Skąd: Jarosław





Zawsze to można zrobić tak kolektor aby turbo było na boku ale nie wiadomo jak z późniejszą kwestią wydechu smile.gif 3,5 - 4mm ścianki powinno dać radę . a wybór stali należy do Ciebie. najważniejsze że cały czas główka pracuje i efekty widać smile.gif powodzenia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 23 Jan 2015 - 20:29
Post #2277


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(lukkoz01 @ Fri, 23 Jan 2015 - 17:00) *
Czy będzie wysokie CR i długi kolektor wydechowych?



Kolektor bedzie pewnie bardzo dlugi

CYTAT(jackkpl @ Fri, 23 Jan 2015 - 18:29) *
A nie robi sie tak,ze przy ciezkich turbo przykreca sie je np do bloku? Tak zeby na kolektorze nie musiala wisiec? Wtedy wiekszosc masy turbo jest na jakims porzadnym wsporniku i pozostaje jedynie kwestia rozszerzania kolektora po nagrzaniu.



Szczerze to nie wiem jeszcze jak to bedzie zrobione , bo chcialbym ,aby kolektor wydechowy byl pospawany z 48x2mm . Jakis pomysl juz jest na jego podparcie , ale nie wiem jak bedzie z miejscem .

CYTAT(Pawel-2005 @ Fri, 23 Jan 2015 - 19:30) *
Oj Rafał jak Cię znam to i tak wiem ,że strojenie będzie się zaczynać od 2 barów a będzie dmuchane pewnie sporo więcej bo turbo max flow ma przy około 2.3 -2.5 bar smile.gif


Pawel no co ci mam napisac ... znajac zycie , pewnie bedziemy probowac uderzyc w maksymalny zakres pracy sprezarki , jezeli oczywiscie podzespoly na to pozwola i starczy nam paliwa

CYTAT(sadam55 @ Fri, 23 Jan 2015 - 20:03) *
a może jakaś podpora?


Z pewnoscia cos bedzie , kwestia tego iz nie mozesz zrobic podpory na sztywno bo kolektor pracuje pod wplywem temp.

CYTAT(rafstrong @ Fri, 23 Jan 2015 - 20:16) *
Zawsze to można zrobić tak kolektor aby turbo było na boku ale nie wiadomo jak z późniejszą kwestią wydechu smile.gif 3,5 - 4mm ścianki powinno dać radę . a wybór stali należy do Ciebie. najważniejsze że cały czas główka pracuje i efekty widać smile.gif powodzenia



Pomysl jest z jednej strony fajny , bo nie bylo by problemem z umieszczeniem turbny ,ale tak dlugi kolektor , to znowu kolejne obciazenie dla glowic ... Nie ma jeszcze 100 procentowej wizji , wiec bedziemy myslec jak to najlepiej zrobic .

ps ale myslalem juz o umieszczeniu sprezarki nad skrzynia , tylko wydaje mi sie to malo realne do wykonania ( w sensie technicznym )


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ddziaduch
post Fri, 23 Jan 2015 - 21:23
Post #2278


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 January 2011
Skąd: Gdańsk





Jak to coś ma się do tego z białego kota? Tutaj pogląd jakie tam jest biggrin.gif


--------------------
Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v.
Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v.
Jest:
Volvo V70 '98 T5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Fri, 23 Jan 2015 - 22:43
Post #2279


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





CYTAT(Rafalek114 @ Fri, 23 Jan 2015 - 20:29) *
Z pewnoscia cos bedzie , kwestia tego iz nie mozesz zrobic podpory na sztywno bo kolektor pracuje pod wplywem temp.


Chyba jednak mozna, moj garrett (tez chinczyk:)) ma ori w odlewie po stronie ssacej miejsce na podparcie tak samo po stronie goracej turbiny.
Podparty jest tez DP. Wszystko na sztywno do bloku alu. Kolektor rurowy. Nic nie peka od 2 lat.
Zestaw jest p&p wiec wszystkie podparcia sa ori.
EGT do 950.
Tyle ze moje turbo przy twoim wazy tyle co wirnik u Ciebie...


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Sun, 25 Jan 2015 - 00:55
Post #2280


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Rafalek, a może po prostu wieszak na uniballach. Będzie mógł pracować do woli.
Można też pomyśleć o jakimś kompensatorze gdzieś po drodze.


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 112 113 114 115 116 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 18 August 2025 - 11:21