![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2141
|
|
User Dołączył: Fri, 16 November 2012 ![]() |
Prnit 100% racji masz.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2142
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Szkoda, że nawet nie zobaczyliśmy jak to jeździ...przydałyby się jakieś filmiki a'la Boba i jego MK2. Przecież jest przynajmniej ten filmik: Juz z tego filmu widać jak to jedzie ![]() 100-200 około 7 sekund (można dokładniej sprawdzić jak się wrzuci film do jakiegoś edytora i po klatkach przeanalizuje) Dla czego prędkościomierz cofa się przy przepięciu biegu? Czy Prędkościomierz w seacie mocno przekłamuje? -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#2143
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 November 2013 ![]() |
100-200 około 7 sekund cool story bro!
|
|
|
![]()
Post
#2144
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
sie ta "choroba" zwie ; "Syndrom ukończonego projektu ![]() ![]() ![]() Dokładnie. Z własnego doświadczenia wiem że jak już zrobisz wszystko co można było zrobić przy aucie dochodzisz do wniosku że czas na coś nowego. Rafał szacun za osiągnięcia i dopięcie swego przy 1.8T, a tak na prawdę 2.0 20VT ![]() |
|
|
![]()
Post
#2145
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Pisałem juz wcześniej i jak ktoś śledzi temat to wie , ze najlepszy czas 100-200 jaki udało mi sie pojechać z dwoma zmianami biegów tzn 2-3-4 to 5,3 .
Ps prędkościomierz cofa sie w momencie kiedy gubi sie trakcje , zmieniasz bieg i trakcja wraca . Wiem , dlatego tak słaby czas był na tym pierwszym filmie . Po montażu szpery , nie było juz problemów z trakcja od 3 biegu -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2146
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Potwór - a do setki jaki czas wychodził??
-------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#2147
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
do 100 nie ma trakcji
![]() |
|
|
![]()
Post
#2148
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
Koniec tego projektu to jak koniec jakiejś epoki na tym forum
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#2149
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
ZUCZEKTT: nie jest powiedziane, że to będzie vr6t ;-)
|
|
|
![]()
Post
#2150
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Potwór - a do setki jaki czas wychodził?? Słaby jak w kazdym dynoqueen. Sorry jak dla mnie auto musi jezdzić a nie robić cyferki - tutaj zabrakło kropi nad i, niestety. Z drugiej strony sam cierpię na chorobę wiecznego poprawiania nawet jak działa więc rozumiem;) |
|
|
![]()
Post
#2151
|
|
Super User Dołączył: Fri, 09 September 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Tzw PlandekaKobylkiProject???
|
|
|
![]()
Post
#2152
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
ja osobiście czuję pewien niedosyt. Na tym forum niema drugiego takiego "1.8t" i po tym super wykresie fajnie było by przelać ten super wynik na jakiś zawodach w postaci czasu, nagrania jakiegoś filmiku na którym było widać jak to na prawdę jedzie a nie tak na pół gwizdka jak wyżej. Tak grubo 1.8t w PL zapewne nikt nie będzie modził i szkoda ,że nie było więcej dowodów dużej mocy leona.
Ja szczerze też mam wiele pomysłów co ze swoim autem i pomysły jakby tu je ulepszyć albo zmienić na r30. Ale złożyłem już pierwsze w polsce 1.8t + kompresor i na pewno zaliczę tym setupem korektę softu, jakieś zawody na 1/4 i pewnie jakieś nagrania ![]() Pomysł na przebudowę silnika jeszcze mam ale nie zacznę robić póki nie ukończę tego co zacząłem, nie pojadę tym czymś gdzieś i po prostu się nacieszę tym co zbudowałem. Tutaj zrobiłeś wreszcie i trochę zbrakło tego wykończenia bo wystarczyło poświecić 1 dzień na jakieś fajne nagranie ,filmik podsumowujący albo jakieś zawody z 1/4. Tak czy siak bardzo mocny wykres i miejmy nadzieję ,że kolejny setup będzie też w jakiś sposób wyjątkowy... |
|
|
![]()
Post
#2153
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Rafał. Zaczniesz budowę nowego silnika to otworzę.
|
|
|
![]()
Post
#2154
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Nowe turbo
![]() ![]() ![]() Korbowody ![]() c.d.n. -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2155
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
No bez jaj
![]() ![]() ![]() -------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#2156
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Czy w kolektorze dolotowym widocznym na zdjęciu są wspawane proste "lejki" czy trąbki?? Na pewno gdzieś w temacie jest to pokazane, ale 108stron mnie trochę przytłacza
![]() -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#2157
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 20 August 2011 Skąd: 3Miasto ![]() |
GTX4202?
![]() |
|
|
![]()
Post
#2158
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2159
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 June 2008 Skąd: Rzeszów ![]() |
Rafalek wieeeeeeeeeeeelki szacun za to co robisz! i że dzielisz się tym na forum
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#2160
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 November 2013 ![]() |
j/w takie tematy chce się czytać i przeglądać, a nie ciągle nudne vr6 na 400-500 i mody jedne i te same.
Jeszcze jak byś dołożył jakieś opisy, dopisał plany i zamiary to by była malina ;-) Pozdrawiam i trzymam kciuki! |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 18 August 2025 - 17:38 |