Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 102 103 104 105 106 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
vasquez
post Thu, 26 Jun 2014 - 19:54
Post #2061


Super User
Dołączył: Wed, 15 July 2009





pisze ze rear=tył
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 26 Jun 2014 - 19:54
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
peerbe111
post Thu, 26 Jun 2014 - 20:00
Post #2062


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





Jest napisane
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 26 Jun 2014 - 23:19
Post #2063


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(LamaDawid @ Thu, 26 Jun 2014 - 19:50) *
To masz na dupe czy przod ?



Dupe , przód juz dawno włożony , tylna droższa , dlatego zwlekalem az fura zacznie jezdzic


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LamaDawid
post Thu, 26 Jun 2014 - 23:32
Post #2064


Super User
Dołączył: Mon, 14 June 2010
Skąd: śląsk Imielin





Mozna zespawac ale w twpom wypadku drogowego auta odpada. Ja nawet myslalem nad mechanizmem blokowania uklado roznicoweg aby go blokowac i rozlaczac ale nie bylo az takiego parcia na szklo a szpera na pewno lepsza


--------------------
Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015
2012 Ełk ET 11:67 212km/h
2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 26 Jun 2014 - 23:36
Post #2065


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(LamaDawid @ Thu, 26 Jun 2014 - 23:32) *
Mozna zespawac ale w twpom wypadku drogowego auta odpada. Ja nawet myslalem nad mechanizmem blokowania uklado roznicoweg aby go blokowac i rozlaczac ale nie bylo az takiego parcia na szklo a szpera na pewno lepsza



Tak, wiem ze masz racje , ale tak jak wspomniałes ten samochod to bardziej z przeznaczeniem na ulice niz na ćwiartkę , na ćwiartek za ciężki i troche mi go szkoda jak mam byc szczery . Co nie znaczy ze nie spróbuje


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
g60
post Fri, 27 Jun 2014 - 10:09
Post #2066


Rookie
Dołączył: Fri, 27 June 2014





CYTAT(Rafalek114 @ Thu, 26 Jun 2014 - 23:36) *
Tak, wiem ze masz racje , ale tak jak wspomniałes ten samochod to bardziej z przeznaczeniem na ulice niz na ćwiartkę , na ćwiartek za ciężki i troche mi go szkoda jak mam byc szczery . Co nie znaczy ze nie spróbuje

Ten" ulepek" nie nadaje się na ulice również laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Fri, 27 Jun 2014 - 12:43
Post #2067


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





jaka cena jeśli można wiedzieć? bo z tego co kiedyś było mi wiadomo wychodziło coś koło 5 klocków za taką przyjemność ale może coś się zmieniło?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukkoz01
post Fri, 27 Jun 2014 - 13:23
Post #2068


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2011
Skąd: Warszawa





Fajnie że montujesz szpere na tył. Pomijając trudności w okiełznaniu 830KM ciekawi mnie czy teraz auto będzie latać bokami.

Szczerze mówiąc mi również byłoby szkoda Leona na 1/4 mili.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 27 Jun 2014 - 14:13
Post #2069


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(Pawel-2005 @ Fri, 27 Jun 2014 - 12:43) *
jaka cena jeśli można wiedzieć? bo z tego co kiedyś było mi wiadomo wychodziło coś koło 5 klocków za taką przyjemność ale może coś się zmieniło?


Moge zalatwic w okolicy 4 tys pln


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Sat, 28 Jun 2014 - 09:18
Post #2070


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





Hah szpera piekna sprawa. Ale cena boli masakrycznie za tylna.
Jezeli moge wtracic znowu 3grosze sprawdzilbym na twoim miejscu calego haldexa. Moj sie zapinal, ale jak widac nie do konca.
Rozebralem calego. Wszystko jak nowka w srodku. Wiec wleciala nowa pompka, inny sterownik, insert+nowe oleje i filtr.
Efekt Obecnie walac z odcinki Na semi slickach Jest uslizg lekki na 1 i po chwili idzie pelnym ogniem. Na 2 nie idzie teraz stracic trakcji. A wczesniej na 3 nie bylo to problemem na suchym.

Ja tez nie sluchalem innych bo wczesniej dzialal jak nalezy na mniejszej mocy. Ale sie zmotywowalem i rozebralem dziada.


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Mon, 28 Jul 2014 - 20:46
Post #2071


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





Zamontowales szperunek?


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Mon, 28 Jul 2014 - 23:04
Post #2072


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





nie , jeszcze nie , ale mierzylismy pierwszy raz jakie czasy robi seat i od 84km/h do 191km/h pojechal 4,98 na jednej zmianie biegu bez fs
Natomiast od 100-200 najlepszy pomiar byl 5,85 przy dwoch zmianach biegow bez fs bo sie balem ... sa ogromne straty przy zmianie biegow ... samochod deikatnie wypada z boost . Najprawdopodobniej bedzie skracana skrzynia zeby 100-200 robic na 3-4 biegu z fs i wtedy bedziemy mierzyli samochod jeszcze raz


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Tue, 29 Jul 2014 - 20:26
Post #2073


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





Czas ciekawy, na bank urwiesz coś z tego.


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Tue, 29 Jul 2014 - 20:28
Post #2074


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





Coś? Widać, że jest grubo do urwania. Taki czas od 100-200 robił słabszy o prawie 300KM samochód zabba88 (wiem, wiem, za chwilę policzycie mnie co do KM)


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukkoz01
post Wed, 30 Jul 2014 - 17:49
Post #2075


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2011
Skąd: Warszawa





CYTAT(Łukasz GDY @ Tue, 29 Jul 2014 - 20:28) *
Coś? Widać, że jest grubo do urwania. Taki czas od 100-200 robił słabszy o prawie 300KM samochód zabba88 (wiem, wiem, za chwilę policzycie mnie co do KM)

234KM to nie 300KM. 6,3 vs 5,85 to rzeczywiście prawie to samo:] U zabba88 bez zwiększania mocy dużo więcej się nie uzyska, a w Leonie Rafała pewnie z włączonym FS na dzień dobry wyjdzie średnie lub niskie 5. Dużą robotę zrobią szpery i dobrze zestopniowywana skrzynia. Jestem przekonany że 4,XX jest kwestią czasu i tego życzę właścicielowi.

Rafał odpuść sobie publikowanie czasów gdy jeszcze wszystko nie jest dopięte na ostatni guzik, bo zaraz forumowi spece będą pisać że auto nie jedzie. Ze swojej strony jeszcze raz gratuluję.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Wed, 30 Jul 2014 - 18:39
Post #2076


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





To mój ulubiony projekt musi jechać i będzie jechać b.szybko :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
casej
post Wed, 30 Jul 2014 - 19:17
Post #2077


Frequent User
Dołączył: Fri, 08 June 2012





CYTAT(|Joteusz| @ Wed, 30 Jul 2014 - 18:39) *
To mój ulubiony projekt musi jechać i będzie jechać b.szybko :-)

tylko że on JUŻ jest bardzo szybki biggrin.gif

i oby było jeszcze lepiej happy.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Wed, 30 Jul 2014 - 20:16
Post #2078


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





ale to nie znaczy że może być jeszcze szybszy, czytając właściciela ma chyba ochotę na więcej ;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Wed, 30 Jul 2014 - 21:51
Post #2079


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





Czemu ma odpuścić, każdy kto ma trochę wyobraźni i wiedzy wie, że ten czas to tylko przedsmak tego co będzie. Cieplaka golf też miał nie zejść poniżej 4s od 100-200 a Mickey miał nawet wysokiej dychy nie zrobić na 1/4.


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Wed, 30 Jul 2014 - 22:57
Post #2080


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





CYTAT(Łukasz GDY @ Wed, 30 Jul 2014 - 21:51) *
Czemu ma odpuścić, każdy kto ma trochę wyobraźni i wiedzy wie, że ten czas to tylko przedsmak tego co będzie. Cieplaka golf też miał nie zejść poniżej 4s od 100-200 a Mickey miał nawet wysokiej dychy nie zrobić na 1/4.


takie prawa internetu albo się poddasz i nic nie napiszesz, albo pokażesz że coś robisz i dostaniesz 3strony hejtu (od ludzi którzy aktualnie mają wolny czas w tramwaju w drodze do pracy, nic nie poradzisz wink.gif )


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 102 103 104 105 106 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 19 August 2025 - 00:02