![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2061
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 15 July 2009 ![]() |
pisze ze rear=tył
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2062
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
Jest napisane
|
|
|
![]()
Post
#2063
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
To masz na dupe czy przod ? Dupe , przód juz dawno włożony , tylna droższa , dlatego zwlekalem az fura zacznie jezdzic -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2064
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 14 June 2010 Skąd: śląsk Imielin ![]() |
Mozna zespawac ale w twpom wypadku drogowego auta odpada. Ja nawet myslalem nad mechanizmem blokowania uklado roznicoweg aby go blokowac i rozlaczac ale nie bylo az takiego parcia na szklo a szpera na pewno lepsza
-------------------- Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015 2012 Ełk ET 11:67 212km/h 2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h |
|
|
![]()
Post
#2065
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Mozna zespawac ale w twpom wypadku drogowego auta odpada. Ja nawet myslalem nad mechanizmem blokowania uklado roznicoweg aby go blokowac i rozlaczac ale nie bylo az takiego parcia na szklo a szpera na pewno lepsza Tak, wiem ze masz racje , ale tak jak wspomniałes ten samochod to bardziej z przeznaczeniem na ulice niz na ćwiartkę , na ćwiartek za ciężki i troche mi go szkoda jak mam byc szczery . Co nie znaczy ze nie spróbuje -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2066
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 27 June 2014 ![]() |
Tak, wiem ze masz racje , ale tak jak wspomniałes ten samochod to bardziej z przeznaczeniem na ulice niz na ćwiartkę , na ćwiartek za ciężki i troche mi go szkoda jak mam byc szczery . Co nie znaczy ze nie spróbuje Ten" ulepek" nie nadaje się na ulice również ![]() |
|
|
![]()
Post
#2067
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
jaka cena jeśli można wiedzieć? bo z tego co kiedyś było mi wiadomo wychodziło coś koło 5 klocków za taką przyjemność ale może coś się zmieniło?
|
|
|
![]()
Post
#2068
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Fajnie że montujesz szpere na tył. Pomijając trudności w okiełznaniu 830KM ciekawi mnie czy teraz auto będzie latać bokami.
Szczerze mówiąc mi również byłoby szkoda Leona na 1/4 mili. |
|
|
![]()
Post
#2069
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
jaka cena jeśli można wiedzieć? bo z tego co kiedyś było mi wiadomo wychodziło coś koło 5 klocków za taką przyjemność ale może coś się zmieniło? Moge zalatwic w okolicy 4 tys pln -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2070
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
Hah szpera piekna sprawa. Ale cena boli masakrycznie za tylna.
Jezeli moge wtracic znowu 3grosze sprawdzilbym na twoim miejscu calego haldexa. Moj sie zapinal, ale jak widac nie do konca. Rozebralem calego. Wszystko jak nowka w srodku. Wiec wleciala nowa pompka, inny sterownik, insert+nowe oleje i filtr. Efekt Obecnie walac z odcinki Na semi slickach Jest uslizg lekki na 1 i po chwili idzie pelnym ogniem. Na 2 nie idzie teraz stracic trakcji. A wczesniej na 3 nie bylo to problemem na suchym. Ja tez nie sluchalem innych bo wczesniej dzialal jak nalezy na mniejszej mocy. Ale sie zmotywowalem i rozebralem dziada. -------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#2071
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Zamontowales szperunek?
-------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#2072
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
nie , jeszcze nie , ale mierzylismy pierwszy raz jakie czasy robi seat i od 84km/h do 191km/h pojechal 4,98 na jednej zmianie biegu bez fs
Natomiast od 100-200 najlepszy pomiar byl 5,85 przy dwoch zmianach biegow bez fs bo sie balem ... sa ogromne straty przy zmianie biegow ... samochod deikatnie wypada z boost . Najprawdopodobniej bedzie skracana skrzynia zeby 100-200 robic na 3-4 biegu z fs i wtedy bedziemy mierzyli samochod jeszcze raz -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2073
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Czas ciekawy, na bank urwiesz coś z tego.
-------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#2074
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Coś? Widać, że jest grubo do urwania. Taki czas od 100-200 robił słabszy o prawie 300KM samochód zabba88 (wiem, wiem, za chwilę policzycie mnie co do KM)
-------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#2075
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Coś? Widać, że jest grubo do urwania. Taki czas od 100-200 robił słabszy o prawie 300KM samochód zabba88 (wiem, wiem, za chwilę policzycie mnie co do KM) 234KM to nie 300KM. 6,3 vs 5,85 to rzeczywiście prawie to samo:] U zabba88 bez zwiększania mocy dużo więcej się nie uzyska, a w Leonie Rafała pewnie z włączonym FS na dzień dobry wyjdzie średnie lub niskie 5. Dużą robotę zrobią szpery i dobrze zestopniowywana skrzynia. Jestem przekonany że 4,XX jest kwestią czasu i tego życzę właścicielowi. Rafał odpuść sobie publikowanie czasów gdy jeszcze wszystko nie jest dopięte na ostatni guzik, bo zaraz forumowi spece będą pisać że auto nie jedzie. Ze swojej strony jeszcze raz gratuluję. |
|
|
![]()
Post
#2076
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI ![]() |
To mój ulubiony projekt musi jechać i będzie jechać b.szybko :-)
|
|
|
![]()
Post
#2077
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 08 June 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2078
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI ![]() |
ale to nie znaczy że może być jeszcze szybszy, czytając właściciela ma chyba ochotę na więcej ;-)
|
|
|
![]()
Post
#2079
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Czemu ma odpuścić, każdy kto ma trochę wyobraźni i wiedzy wie, że ten czas to tylko przedsmak tego co będzie. Cieplaka golf też miał nie zejść poniżej 4s od 100-200 a Mickey miał nawet wysokiej dychy nie zrobić na 1/4.
-------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#2080
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
Czemu ma odpuścić, każdy kto ma trochę wyobraźni i wiedzy wie, że ten czas to tylko przedsmak tego co będzie. Cieplaka golf też miał nie zejść poniżej 4s od 100-200 a Mickey miał nawet wysokiej dychy nie zrobić na 1/4. takie prawa internetu albo się poddasz i nic nie napiszesz, albo pokażesz że coś robisz i dostaniesz 3strony hejtu (od ludzi którzy aktualnie mają wolny czas w tramwaju w drodze do pracy, nic nie poradzisz ![]() -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 19 August 2025 - 00:02 |