![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2041
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
A ja się pytam co to za różnica czy jest 200 na 3, czy na 4 biegu? Poza taką że jedno auto ma skrzynię z TDI a drugie od benzyny ![]() Tak calkiem teoretycznie rzecz biorac , niewielka. Ale jak sie chce porownywac moc dwoch samochodow na podstawie guebienia trakcji , to trzeba porownac predkosci przy ktorych ona sie gubi ![]() ps ja nie mam kompletnej skrzyni ani z diesla , ani z benzyny , wiec nie trafione ![]() ![]() tez mam 200 na 3ce ale na moim filmie niewidać liczników tylko że auto pojechało ![]() ![]() ![]() powtórze jeszcze raz, niepróbuje robić awantury, naprawde jestem pod wrażeniem wpolczynnika mocy/ilosc cylindrów Masz racje ,ale sam wiesz ze z gtx3071 800koni sie nie zrobi . Pocieszajace jest to ze samochod kreci sie do 8200rpm . ![]() Najgrubsze 20VT na tym forum, a rozmowa jak zwykle nie jest najwyższych lotów. Branie czasów z youtuba jest mało miarodajne i nie wiem po co ta cała dyskusja. Będą czasy z RL to można prowadzić dywagacja. Jestem przekonany że to auto będzie waliło czasy 100-200 poniżej 5s. Zresztą na filmiku wychodzi około 5,5. Rafał gratuluję! Jaki masz teoretyczny V-max? Dziekuje , ok 390km/h -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2042
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 May 2007 Skąd: triocity ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=4RPkMdzJA5Q
specjalnie dla ciebie odkopałem filmik z testow nowej skrzyni - moc ok 770km i 900nm, 3 bieg, zapalal do odcinki jak wszedł boost. było sucho i kolo 12 stopni, opony r888 195/50 a mój haldex jest w 100% sprawny -------------------- mk2 vrt 4motion
|
|
|
![]()
Post
#2043
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Panowie, podawanie jakichkolwiek czasow na podstawie filmow jest bezsensu
![]() Sciganie na ulicy kto pierwszy, tez nie weryfikuje tego jakie auto ma parametry. Racelogic i zawody na 1/4 mili to najbardziej miarodajne testy. Rafalek114, nie przejmuj sie jalowymi dyskusjami, tylko wklejaj filmy - bo u wiekszosci z nas rysuje to banana na twarzy i nikt w nic nie wnika ![]() BTW. 255 opony wejda? Ciekaw jestem czy nowki r888 w tym rozmiarze przytrzymalyby 3 bieg... -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#2044
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Rafal wyszlo mega a co najwazniejsze w koncu jezdzi, szkoda tylko ze dowiedziales sie ze - czas z dupy, ze nie umiesz zmieniac biegow i 3 strony pier*** nie wiadomo o czym.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#2045
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=4RPkMdzJA5Q specjalnie dla ciebie odkopałem filmik z testow nowej skrzyni - moc ok 770km i 900nm, 3 bieg, zapalal do odcinki jak wszedł boost. było sucho i kolo 12 stopni, opony r888 195/50 a mój haldex jest w 100% sprawny hahaha no popatrz jak sie poswieciles dla mnie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ps i nie pokazuj takich filmow bo ci powiedza , ze szalu nie robi ![]() Rafal wyszlo mega a co najwazniejsze w koncu jezdzi, szkoda tylko ze dowiedziales sie ze - czas z dupy, ze nie umiesz zmieniac biegow i 3 strony pier*** nie wiadomo o czym. Ehhh tam , biore to naprawde na luzno , kiedys by mnie to zloscilo , a teraz trzeba sobie to biore na spokojnie . Jakis cymbal pisal gdzies ze on swoja oska robi taki sam czas . Nagram film z odpietym haldexem to na malej mapie zrobie 100-200 w 3 sekundy i wtedy wszyscy beda walic konia ... ze jak szybko bo wogole trakcji nie bedzie mial ![]() Panowie, podawanie jakichkolwiek czasow na podstawie filmow jest bezsensu ![]() Sciganie na ulicy kto pierwszy, tez nie weryfikuje tego jakie auto ma parametry. Racelogic i zawody na 1/4 mili to najbardziej miarodajne testy. Rafalek114, nie przejmuj sie jalowymi dyskusjami, tylko wklejaj filmy - bo u wiekszosci z nas rysuje to banana na twarzy i nikt w nic nie wnika ![]() BTW. 255 opony wejda? Ciekaw jestem czy nowki r888 w tym rozmiarze przytrzymalyby 3 bieg... Wiem ,ze film nie jest miarodajny ,ale to byla naprawde moja pierwsza proba tym samochodem bo nie mialem kiedy jezdzic . Wydaje mi sie, ze nawet te opony przytrzymaja bo sa calkowicie nowe ,ale musze jechac na jakas fajna autostrade . AW ma je tez u siebie w audi i byl zadowolony z trakcji , wiec pewnie na dobrej nawierzchni - bedzie to dzialalo . -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2046
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
PS do roberto to powiedz to TT r32T od CS ze nie moze sie rownac z RS6 C6 sportmile r900+ Bo jedno auto ma tylko 600PS i 660Nm, a drugie 900-1000PS i 950-1100Nm:) A ulica i ogarnianie auta weryfikuje Stay tune To porównaj masy tych aut, ich przeznaczenie i przejazdy na dystansie wiekszym niz 402m. RS6 to limuzyna ktora pokonasz 500-1000km i nie bedziesz specjalnie zmeczony w przeciwieństwie do TT które dla mnie jest poprostu zabawka-chociaż bardzo ładną zabawka bez konkretnego przeznaczenia. Koniec tej spinki. Raz jeszcze gratki Rafał. Mam cichą nadzieje ze kiedyś usiąde na prawym. -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#2047
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Dobra trakcja, podtrzymanie turbo, szybka przepinka biegu i czas będzie taki, że nam wszystkim gały wyjdą. Widać, że jest mega potencjał a takie gadanie jest niepotrzebne. Będą zmierzone wyniki to będziemy dyskutować. Skoro samochód robi 100-200 nie mając trakcji w ok 6s, powinno mówić samo za siebie.
-------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#2048
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Zbieram szczękę. Strasznie ten wóz gniecie.
|
|
|
![]()
Post
#2049
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 August 2007 Skąd: Kraków ![]() |
lipa....:-( jak mam teraz wsiąść do swojego parcha i cieszyć się jazdą ? jak żyć panie premierze ?
![]() -------------------- e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone scirocco r dsg |
|
|
![]()
Post
#2050
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
-------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#2051
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
Zapierdalacz aż miło ;-)
chyba jednak znaczna różnica czy 3 czy 4 biegu... zawsze jedno przepięcie mniej 0-200 a jak jeszcze dobrane są z rozwagą i auto nie wypada z boosta to tylko pogratulować setupu. |
|
|
![]()
Post
#2052
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
Rafał a orientujesz się mniej więcej jakie moce mogły by wyjśc na taki setupie ale zwykłym 100 oktanowym paliwie? Z tego co mi wiadomo to turbo wtedy wstaje też sporo wolniej. Pytam ponieważ u mnie e85 nie wchodzi w grę a jak zapewne wiesz też planuję wzmocnić swój setup i ciekawi mnie o ile mniej wyszło by gdyby nie e85
![]() Tak na marginesie to gratuluje wyniku bo cała reszta w PL jest daleko za Tobą jeśli chodzi o 1.8t 20v ![]() |
|
|
![]()
Post
#2053
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Rafał a orientujesz się mniej więcej jakie moce mogły by wyjśc na taki setupie ale zwykłym 100 oktanowym paliwie? Z tego co mi wiadomo to turbo wtedy wstaje też sporo wolniej. Pytam ponieważ u mnie e85 nie wchodzi w grę a jak zapewne wiesz też planuję wzmocnić swój setup i ciekawi mnie o ile mniej wyszło by gdyby nie e85 ![]() Tak na marginesie to gratuluje wyniku bo cała reszta w PL jest daleko za Tobą jeśli chodzi o 1.8t 20v ![]() Moim zdaniem turbina wstanie podobnie . Wydaje mi sie , ze jak madrze przygotuje sie motor to 700koni spokojnie sie zrobi na paliwie . U mnie przy 2 barach doladowania i bardzo delikatnym zaplonie pokazalo sie prawie 700koni . ps z tego co sie orientuje to Twoj juz jest gotowy do strojenia , ale chyba cos nie poszlo u Patryka ?? Oddaj do strojenia i zlam te 600 ![]() ps 2 . Ja mialem na 102 oktanach 630 z gt35 a/r 63 przy 2,25 bara . -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2054
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
Pamiętaj ,że u Ciebie jest 2.0 a nie 1.8 poza tym lepsze paliwo i większe turbo dlatego podchodzę realnie i nie liczę na złamanie 600. Czy regulowane kółko się przydało? bo ja mam ADR pod VVT i regulowane kółko IE i ciekawi mnie czy coś można tym ugrać.
|
|
|
![]()
Post
#2055
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
A możesz już się teraz przyznać, jaki był wynik poprzednio, kiedy sworznie w tłokach niewytrzymały?
-------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#2056
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Pamiętaj ,że u Ciebie jest 2.0 a nie 1.8 poza tym lepsze paliwo i większe turbo dlatego podchodzę realnie i nie liczę na złamanie 600. Czy regulowane kółko się przydało? bo ja mam ADR pod VVT i regulowane kółko IE i ciekawi mnie czy coś można tym ugrać. Jak mam byc szczery to zainwestowalbym w inne walki i ustwil bardzo wysoko limiter . Na tych wlkach ktore mam u siebie producent podaje iz mozna krecic do 8500rpm na hydraulice . Krecac do 8200rpm uzyskasz juz bardzo dobre parametry . Uwazam ze 600 jest do zlamania . Kolko regulowane u mnie sie przydlo ![]() A możesz już się teraz przyznać, jaki był wynik poprzednio, kiedy sworznie w tłokach niewytrzymały? Jak sworzen sie polalam pewnie byla podobna moc do tej ktora ma teraz seat , natomiast w momencie gdy rozerwalo scianke cylindra bylo wiecej , ile ... nie wiem wydaje mi sie ,ze cos kolo 900 ,ale nie udalo sie go wtedy zmierzyc -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2057
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
Ładne i szybkie auto
![]() Prawie jedyne takie, bo jak można wyczytać kilka innych jest prawie tak samo szybkich ![]() Ja ma gdzieś tą napinkę czy pojedzie 100-200 w 4,8 czy 5,2s. Ale rozumiem że zostało zbudowane na drogi jakich nie ma w PL i tam będzie dawać mega adrenalinę swemu właścicielowi. Krytycy projektu chyba nigdy nie zaznają takich wrażeń, bo u nas nie ma ani takich dróg ani takich samochodów. Ja szczerze zazdroszczę i gratuluję. Miny właścicieli superaut złojonych przez Seata bezcenne ![]() Życzę bezawaryjności. -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#2058
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
szukamy trakcji
![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2059
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
Grubo ;p
Kiedy montaż i nowe filmy ? |
|
|
![]()
Post
#2060
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 14 June 2010 Skąd: śląsk Imielin ![]() |
To masz na dupe czy przod ?
-------------------- Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015 2012 Ełk ET 11:67 212km/h 2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 24 August 2025 - 04:08 |