![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#201
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Ale ja jestem jak najbardziej za tym, żeby auto miało 500+
![]() ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#202
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
będzie grubo
![]() ![]() P.S. skąd jest ta ibiza z filmiku? -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#203
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Na 1/4 Moze i tak, ale rolka od 50-280/290 km/h to żadna Honda nie podskoczy raczej. Poza tym poczekajmy na wyniki jak auto wyjedzie. Mysle ze zawstydzi wiele mocnych aut łącznie z Turbodymomenem;) Tiaaaa szczególnie takich hond http://promotormocy.pl/mods/honda-civic-b-king ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#204
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
Grecja
-------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#205
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: Otrębusy ![]() |
może pytanie zabrzmi głupio, ale kiedyś Bulit narzekał, że ten/taki silnik ma swoją granicę wytrzymałości..
Sądzę że kwestią budżetu jego problemy, czy tam wątpliwości nie były spowodowane. Czy od tamtej pory zmieniło się aż tak dużo w kwestii wytrzymałości głowicy?? -------------------- ..:: Tipo HF turbo ::..
|
|
|
![]()
Post
#206
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
raku - nie wiem czy Bulit sie mylil ,wiem tylko tyle ze jezdza 20vt w de i w usa ktore maja po 600km a nawet wiecej na glowicach(20vt) ... kiedys twierdzono ze 2,7bit trzeba kuc na 400km , Sportmile z nikolasem i BRT pokazali wszystkim ze w dupie byli i gowno widzieli (nikolasa s4 601km) wiec ciezko mi powiedziec kto mial lub ma racje . Ryzykujemy jak sie uda fajnie , nie uda sie beda mieli powod do radosci co niektorzy .
Ja sie nie napinam na wynik, bede mial 400km to bede mial 400km i w dupie mam to co inni gadaja ... chce miec szybkie 20vt i wierze ze GTO uczyni takim moj silnik!!! I zeby bylo jasne nie mam jakiegos cisnienia zeby przejechac wszystkie hondy i projekt hondy od Rafi znam ,wiem tez ile wyszlo na hamowni ...wiec nie kumam tego linku ...mialem sie wystraszyc?? ps i taki jeszcze jeden przyklada ze glowice daja rade na 500+ (znajome auto) http://www.youtube.com/watch?v=yqpMnl9tH58 -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#207
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 19 November 2008 Skąd: SGL / M / GAP ![]() |
Auto Bullita było budowane ładne kilka lat temu, od tego czas know how naszych rodzimych tunerów zaliczył niezły progres.
Powodzenia Rafałek, życzę 500+ ps |
|
|
![]()
Post
#208
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: Otrębusy ![]() |
Broń Boże, to nie był atak.
Pytam z czystej ciekawości. Tak czy siak życzę powodzenia i trakcji chociaż na 4tym biegu ![]() -------------------- ..:: Tipo HF turbo ::..
|
|
|
![]()
Post
#209
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
raku - spoko , nawet tak nie pomyslalem ...
dzieki wszystkim za mile slowa -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#210
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
no pakowanie gt35 i nie zrobienie 5xx to się mijanie z celem bo robic 4xx można na gt30 ale nie jeździ się cyferkami:) no nie ukrywam że jestem ciekaw projektu i co z tego wyjdzie, a jakie wttryski bedą? zostają 750? czy beda wieksze?
|
|
|
![]()
Post
#211
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
moze to ci w czyms pomoze ale moj chinczyk bez BB gt35 (te same rozmiary wirnika) budzi sie w 2,5L przy 3,5rpm i przy 4tys rpm jest pelny boost, u ciebie niech jest przy 5 to jest chyba i tak najlepszy ciag silnika wiec bedzie najlepszy setup na cyferki (?
![]() ![]() nie powiem ale kibicuje ostro Tobie bo malo kiedy tak duza turbina gosci w mniejszych pojemnosciach, niech jest grubo. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#212
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 11 September 2010 Skąd: słupno ![]() |
Rafalek114- ile 1,8T waży ? Chodzi mi o masę seryjnego z pełnym osprzętem. Nie ma jakiejś wersji z aluminiowym blokiem ?
|
|
|
![]()
Post
#213
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 03 February 2005 Skąd: Łomża ![]() |
Pewnie około 1300-1400kg.
Bedzie mocno, oby tylko trakcje była gdy turbo wzbudzi się do zycia :/ |
|
|
![]()
Post
#214
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
no to że żałożenia są mocne to wiadomo skoro kolega się pokucił o gt35...a co z tymi wtryskami? gto stwierdził że dadzą radę?
|
|
|
![]()
Post
#215
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
wtryski pewnie 1000. Póki co nie ma co bic piany. Czekamy na dalsza relacje
-------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#216
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
wtryski będą ID1000, fpr big 4bar , 2x044bosch i supply line 12mm
chcemy zrobić switch na 2 softy - pod 98 i e85 ktorego w DE jest pod dostatkiem. więcej nie zdradze ![]() -------------------- DIGITUN.PL
605-443-665 |
|
|
![]()
Post
#217
|
|
User Dołączył: Thu, 08 March 2007 Skąd: SRC ![]() |
moze to ci w czyms pomoze ale moj chinczyk bez BB gt35 (te same rozmiary wirnika) budzi sie w 2,5L przy 3,5rpm i przy 4tys rpm jest pelny boost, u ciebie niech jest przy 5 pelen boost tzn ? 0,6 bara ? -------------------- s14 sr20det
2014....405km 1.4bar 2015....5??km E85 |
|
|
![]()
Post
#218
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#219
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
czyli w koncu zdecydowaliscie sie na ID1000
![]() -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#220
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
czyli w koncu zdecydowaliscie sie na ID1000 ![]() tak padla ostateczna decyzja na ID1000 ps waga seata na 19stkach i ze skora RECARO to 1340kg -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 14:53 |