Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
Fawor
post Wed, 16 Feb 2011 - 21:09
Post #201


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Ale ja jestem jak najbardziej za tym, żeby auto miało 500+ smile.gif Za bardzo lubie ten samochód, żeby mu źle życzyć smile.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 16 Feb 2011 - 21:09
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
LCQ
post Wed, 16 Feb 2011 - 21:39
Post #202


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





będzie grubo biggrin.gif czekam na wyniki, szkoda tylko że ośka tongue.gif

P.S. skąd jest ta ibiza z filmiku?


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Wed, 16 Feb 2011 - 21:47
Post #203


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(Nikolas @ Wed, 16 Feb 2011 - 19:20) *
Na 1/4 Moze i tak, ale rolka od 50-280/290 km/h to żadna Honda nie podskoczy raczej. Poza tym poczekajmy na wyniki jak auto wyjedzie. Mysle ze zawstydzi wiele mocnych aut łącznie z Turbodymomenem;)


Tiaaaa szczególnie takich hond http://promotormocy.pl/mods/honda-civic-b-king
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif



--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemekYelo
post Wed, 16 Feb 2011 - 21:48
Post #204


Super User
Dołączył: Wed, 20 October 2010
Skąd: wawa





Grecja


--------------------
seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raku
post Wed, 16 Feb 2011 - 22:02
Post #205


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: Otrębusy





może pytanie zabrzmi głupio, ale kiedyś Bulit narzekał, że ten/taki silnik ma swoją granicę wytrzymałości..
Sądzę że kwestią budżetu jego problemy, czy tam wątpliwości nie były spowodowane.

Czy od tamtej pory zmieniło się aż tak dużo w kwestii wytrzymałości głowicy??


--------------------
..:: Tipo HF turbo ::..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 16 Feb 2011 - 22:13
Post #206


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





raku - nie wiem czy Bulit sie mylil ,wiem tylko tyle ze jezdza 20vt w de i w usa ktore maja po 600km a nawet wiecej na glowicach(20vt) ... kiedys twierdzono ze 2,7bit trzeba kuc na 400km , Sportmile z nikolasem i BRT pokazali wszystkim ze w dupie byli i gowno widzieli (nikolasa s4 601km) wiec ciezko mi powiedziec kto mial lub ma racje . Ryzykujemy jak sie uda fajnie , nie uda sie beda mieli powod do radosci co niektorzy .

Ja sie nie napinam na wynik, bede mial 400km to bede mial 400km i w dupie mam to co inni gadaja ... chce miec szybkie 20vt i wierze ze GTO uczyni takim moj silnik!!! I zeby bylo jasne nie mam jakiegos cisnienia zeby przejechac wszystkie hondy i projekt hondy od Rafi znam ,wiem tez ile wyszlo na hamowni ...wiec nie kumam tego linku ...mialem sie wystraszyc??


ps i taki jeszcze jeden przyklada ze glowice daja rade na 500+ (znajome auto)

http://www.youtube.com/watch?v=yqpMnl9tH58


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Patryk.
post Wed, 16 Feb 2011 - 22:19
Post #207


Frequent User
Dołączył: Wed, 19 November 2008
Skąd: SGL / M / GAP





Auto Bullita było budowane ładne kilka lat temu, od tego czas know how naszych rodzimych tunerów zaliczył niezły progres.
Powodzenia Rafałek, życzę 500+ ps
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raku
post Wed, 16 Feb 2011 - 22:27
Post #208


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: Otrębusy





Broń Boże, to nie był atak.
Pytam z czystej ciekawości.

Tak czy siak życzę powodzenia i trakcji chociaż na 4tym biegu smile.gif


--------------------
..:: Tipo HF turbo ::..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 16 Feb 2011 - 22:35
Post #209


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





raku - spoko , nawet tak nie pomyslalem ...


dzieki wszystkim za mile slowa


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Wed, 16 Feb 2011 - 22:38
Post #210


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





no pakowanie gt35 i nie zrobienie 5xx to się mijanie z celem bo robic 4xx można na gt30 ale nie jeździ się cyferkami:) no nie ukrywam że jestem ciekaw projektu i co z tego wyjdzie, a jakie wttryski bedą? zostają 750? czy beda wieksze?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Wed, 16 Feb 2011 - 22:42
Post #211


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





moze to ci w czyms pomoze ale moj chinczyk bez BB gt35 (te same rozmiary wirnika) budzi sie w 2,5L przy 3,5rpm i przy 4tys rpm jest pelny boost, u ciebie niech jest przy 5 to jest chyba i tak najlepszy ciag silnika wiec bedzie najlepszy setup na cyferki (? laugh.gif ) , kiedy testy wstawania turbiny bo to mnie najbardziej ciekawi? aha bliziutko mieszkasz wiec zapraszam w wolnej chwili do mnie pogadac wink.gif
nie powiem ale kibicuje ostro Tobie bo malo kiedy tak duza turbina gosci w mniejszych pojemnosciach, niech jest grubo.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
knopers
post Wed, 16 Feb 2011 - 22:53
Post #212


Frequent User
Dołączył: Sat, 11 September 2010
Skąd: słupno





Rafalek114- ile 1,8T waży ? Chodzi mi o masę seryjnego z pełnym osprzętem. Nie ma jakiejś wersji z aluminiowym blokiem ?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
wowo
post Thu, 17 Feb 2011 - 10:40
Post #213


Frequent User
Dołączył: Thu, 03 February 2005
Skąd: Łomża





Pewnie około 1300-1400kg.
Bedzie mocno, oby tylko trakcje była gdy turbo wzbudzi się do zycia :/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Thu, 17 Feb 2011 - 11:21
Post #214


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





no to że żałożenia są mocne to wiadomo skoro kolega się pokucił o gt35...a co z tymi wtryskami? gto stwierdził że dadzą radę?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemekYelo
post Thu, 17 Feb 2011 - 11:47
Post #215


Super User
Dołączył: Wed, 20 October 2010
Skąd: wawa





wtryski pewnie 1000. Póki co nie ma co bic piany. Czekamy na dalsza relacje


--------------------
seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GTO
post Thu, 17 Feb 2011 - 11:48
Post #216


Forum Killer
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Czechowice-Dziedzice





wtryski będą ID1000, fpr big 4bar , 2x044bosch i supply line 12mm
chcemy zrobić switch na 2 softy - pod 98 i e85 ktorego w DE jest pod dostatkiem.

więcej nie zdradze smile.gif



--------------------
DIGITUN.PL
605-443-665
Go to the top of the page
 
+Quote Post
trabirider
post Thu, 17 Feb 2011 - 12:04
Post #217


User
Dołączył: Thu, 08 March 2007
Skąd: SRC





CYTAT(k64 @ Wed, 16 Feb 2011 - 22:42) *
moze to ci w czyms pomoze ale moj chinczyk bez BB gt35 (te same rozmiary wirnika) budzi sie w 2,5L przy 3,5rpm i przy 4tys rpm jest pelny boost, u ciebie niech jest przy 5

pelen boost tzn ? 0,6 bara ?


--------------------
s14 sr20det
2014....405km 1.4bar
2015....5??km E85
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Thu, 17 Feb 2011 - 13:19
Post #218


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(GTO @ Thu, 17 Feb 2011 - 11:48) *
wtryski będą ID1000, fpr big 4bar , 2x044bosch i supply line 12mm
chcemy zrobić switch na 2 softy - pod 98 i e85 ktorego w DE jest pod dostatkiem.

więcej nie zdradze smile.gif


Więcej nie mam pytań smile.gif

Grubo, mocno i tylko trzymać kciuki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Thu, 17 Feb 2011 - 14:02
Post #219


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





czyli w koncu zdecydowaliscie sie na ID1000 smile.gif


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 17 Feb 2011 - 18:14
Post #220


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(bobr4 @ Thu, 17 Feb 2011 - 14:02) *
czyli w koncu zdecydowaliscie sie na ID1000 smile.gif



tak padla ostateczna decyzja na ID1000


ps waga seata na 19stkach i ze skora RECARO to 1340kg


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 14:53