Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 98 99 100 101 102 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
guzior
post Sun, 01 Jun 2014 - 10:28
Post #1981


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Ja to wszystko rozumiem. Ale po czysty metanol Np. Nie schodzil bym z Cr ponizej 10. E85 uwazam ze 9,2-9,5 jest w sam raz.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 01 Jun 2014 - 10:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
cieplak
post Sun, 01 Jun 2014 - 10:31
Post #1982


Super User
Dołączył: Fri, 04 May 2007
Skąd: triocity





a ja uważam ze nie, bo znaczenie ma tutaj dlugosc trwania danego ciśnienia w cylindrze a nie jego maksymalna wartość,


--------------------
mk2 vrt 4motion
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 01 Jun 2014 - 10:48
Post #1983


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(guzior @ Sun, 01 Jun 2014 - 10:28) *
Ja to wszystko rozumiem. Ale po czysty metanol Np. Nie schodzil bym z Cr ponizej 10. E85 uwazam ze 9,2-9,5 jest w sam raz.



Tez tak kiedyś myślałem, ale właśnie nie było w sam raz i dlatego rozerwalo cylinder przy 45psi .

Ps natomiast co do extrems tuners to zauważ ze oni nie przekraczają 20-25psi ze sprężarek wielkości wiadra . Samochody jadą od 6000-6500rpm, a motory sa przygotowane na 11000-12000rpm . Dlatego c.r maja na granicy 10,5-11 . Tyle ze taki set up nie jest dla biedaków lub przeciętniakow takich jak ja , dlatego nie ma najmniejszego sensu wzorowana sie na extrems bo oni dysponują innymi środkami finansowymi i maja takie maszyny do obróbki danych podzespołów o jakich nam sie nawet nie śni wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Sun, 01 Jun 2014 - 10:56
Post #1984


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Z tymi maszynami to chyba żarcik rozumiem? Teraz nawet na używanych maszynach ze starym sterowaniem sprzed 10 czy 15 lat można uzyskiwać takie kształty i takie tolerancje z tak twardych stopów, że jest to "overkill" do naszych zastosowań tongue.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Sun, 01 Jun 2014 - 11:17
Post #1985


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT(Rafalek114 @ Sun, 01 Jun 2014 - 10:48) *
Tez tak kiedyś myślałem, ale właśnie nie było w sam raz i dlatego rozerwalo cylinder przy 45psi .

Ps natomiast co do extrems tuners to zauważ ze oni nie przekraczają 20-25psi ze sprężarek wielkości wiadra . Samochody jadą od 6000-6500rpm, a motory sa przygotowane na 11000-12000rpm . Dlatego c.r maja na granicy 10,5-11 . Tyle ze taki set up nie jest dla biedaków lub przeciętniakow takich jak ja , dlatego nie ma najmniejszego sensu wzorowana sie na extrems bo oni dysponują innymi środkami finansowymi i maja takie maszyny do obróbki danych podzespołów o jakich nam sie nawet nie śni wink.gif

Ja gdzieś ostatnio widziałem CR 17:1. Ale przy takim zapleczu technicznym jak mają....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sun, 01 Jun 2014 - 12:12
Post #1986


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





CYTAT(tjwasiak @ Sun, 01 Jun 2014 - 01:09) *
A czyli chodzi nawet nie o to żeby samemu zarobić, a o to żeby inny stracił? Po prostu bajka...

Nie - jesli prowadzisz warsztat tuningowy, ŻEBY Z NIEGO ŻYĆ, to po prostu doświadczenie, które zdobyłeś własnymi pieniędzmy zaczynasz cenić i oddawać tylko klientom. Czy to AZ tak dziwne? Trochę tak, ale z drugiej strony sam nieraz staje właśnie po tej stronie barykady i stwierdzam, że trzeba się cenić jak to robią też koledzy zza odry, wielkiej wody itp itd.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Sun, 01 Jun 2014 - 12:41
Post #1987


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





CYTAT(Rafalek114 @ Sun, 01 Jun 2014 - 00:38) *
....
ps Jezeli chodzi o dzielenie sie wiedza i porazkami , to w tym temacie zostalo pokazane zdecydowanie bardzo duzo . Rowniez jezeli chodzi o straty poniesione przy fuck upach tez byly zdecydowanie wieksze niz 20tys pln ...


niepisałem o twoim temacie, dobrze sobie zdaje sprawe że straty jakie poniosłeś są wiele większe (ja podałem tylko takie dwie swoje pierwsze lepsze z brzegu smile.gif ale to przyniosło jakąś poprawe bo np już można w PL kupić mocniejsze sworznie do LETa a wcześniej niebyły dostępne (napewno dołożył bym te 300zł smile.gif )

a co do cenienia sie i swojej wiedzy owszem, ale umówmy sie że sama wiedza pt. wał w r32 pęka na 5ym cylindrze przy okolicach 680Nm jeszcze nie zabiera chleba tunerowi (no chyba że to była jego jedyna tajna wiedza) sądze również że wiedza jak (teoretycznie) skorzystać z innego paliwa nie zabierze pracy firmom sie tym trudniącym i tak skorzystają z tego ci co dłubią sami i tak by sami próbowali, i czy ja wiem czy niemcy aż tak nic niemówią Don Octane niemiał problemu z mówieniem o tym wale od początku, on pewnie poprostu dużo więcej wie i taka wiedza go nie naraża na straty finansowe, rozmowa i tak bez sensu, bo nikogo sie nieprzekona smile.gif


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba_guzik110
post Sun, 01 Jun 2014 - 14:02
Post #1988


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 February 2009
Skąd: Białystok reprezentant





Super wynik gratulacje, teraz bym myslał o założeniu haldexa i cieszenia się autem.

Cała operacja nad autem w końcu gdzie była robiona w polsce czy w de ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
drag_op
post Sun, 01 Jun 2014 - 14:04
Post #1989


Frequent User
Dołączył: Sat, 14 February 2009
Skąd: Oborniki Śląskie





CYTAT(kuba_guzik110 @ Sun, 01 Jun 2014 - 14:02) *
Super wynik gratulacje, teraz bym myslał o założeniu haldexa i cieszenia się autem.

Cała operacja nad autem w końcu gdzie była robiona w polsce czy w de ?



Przecież leon w tym wcieleniu jest 4o butem.. ;>


--------------------
`05 Renault Sport Megane 225 5d
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Sun, 01 Jun 2014 - 14:57
Post #1990


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





CYTAT(kuba_guzik110 @ Sun, 01 Jun 2014 - 12:02) *
Super wynik gratulacje, teraz bym myslał o założeniu haldexa i cieszenia się autem.

Cała operacja nad autem w końcu gdzie była robiona w polsce czy w de ?

Owned!


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Sun, 01 Jun 2014 - 16:41
Post #1991


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Extrems tuners robili ostatnio EVO o cr chyba 17:1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Mon, 02 Jun 2014 - 10:22
Post #1992


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





Ja to sie rafal zastanawiam jak bedzie u ciebie z trakcja 2 i 3 bieg na tych oponach. Bo mi juz rece opadaja. Wlecial gwint zamiast kita, geometria ustawiona i przy 700Nm na skrzyni lekko pomodzonej DRP 2 nie istnieje bez ograniczenia doladowania, a wczoraj w nocy przy 15st. na zew. na 3 biegu nie ma trakcji w 4motion. opony Brodgestone potenza s001. Teraz zmieniam na miekka mieszanke i mam nadzieje ze sie polepszy

A z tego co widzialem tez masz tyl wybebeszony.
PS z ciekawosci wazyles leona?

ja przy obecnym setupie z pelnym bakiem 1400kg wiec jestem zadowolony. Ty masz lzejsze hamulce, doloty alu, lzejszy silnik wiec waga powinna byc mniejsza


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Mon, 02 Jun 2014 - 14:50
Post #1993


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(Mickey @ Sun, 01 Jun 2014 - 12:41) *
niepisałem o twoim temacie, dobrze sobie zdaje sprawe że straty jakie poniosłeś są wiele większe (ja podałem tylko takie dwie swoje pierwsze lepsze z brzegu smile.gif ale to przyniosło jakąś poprawe bo np już można w PL kupić mocniejsze sworznie do LETa a wcześniej niebyły dostępne (napewno dołożył bym te 300zł smile.gif )

a co do cenienia sie i swojej wiedzy owszem, ale umówmy sie że sama wiedza pt. wał w r32 pęka na 5ym cylindrze przy okolicach 680Nm jeszcze nie zabiera chleba tunerowi (no chyba że to była jego jedyna tajna wiedza) sądze również że wiedza jak (teoretycznie) skorzystać z innego paliwa nie zabierze pracy firmom sie tym trudniącym i tak skorzystają z tego ci co dłubią sami i tak by sami próbowali, i czy ja wiem czy niemcy aż tak nic niemówią Don Octane niemiał problemu z mówieniem o tym wale od początku, on pewnie poprostu dużo więcej wie i taka wiedza go nie naraża na straty finansowe, rozmowa i tak bez sensu, bo nikogo sie nieprzekona smile.gif



Ben jest tak daleko w temacie r30 , ze mało kto w Europie moze mu dorównać . To ze wał pęka , to żadna wiedza , ale np jaki wał nie pęka przy pojemności 3,2 ... To juz inna bajka i tym sie wszyscy nie chwała wink.gif

Ps co do Seata to oczywiście jest na haldexie od dwóch lat .

Jaka wag ... Jeszcze nie wiem , ale wydaje mi sie ze ok 1350kg . Hamulce lekkie nie sa bo to 370mm na 6 tloczkowym zacieku .



--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Mon, 02 Jun 2014 - 15:01
Post #1994


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(rennen @ Sun, 01 Jun 2014 - 10:56) *
Z tymi maszynami to chyba żarcik rozumiem? Teraz nawet na używanych maszynach ze starym sterowaniem sprzed 10 czy 15 lat można uzyskiwać takie kształty i takie tolerancje z tak twardych stopów, że jest to "overkill" do naszych zastosowań tongue.gif



Można , ale jak wyglądają 15letnie frezarki cnc gdzie głowica moze frezowac tylko w pionie lub poziomie w porownaniu do nowych frezarek gdzie głowica chodzi w każdym możliwym koncie i można wykonywać na niej cuda . Chciałbym zobaczyć jak byś zrobił blok na 15letniej frezarce cnc . Ich frezarki nie sa starsze niz 2 lata a koszt takich frezarek to ponad 200tys e .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 02 Jun 2014 - 15:02
Post #1995


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Rafalek114 @ Mon, 02 Jun 2014 - 14:50) *
jaki wał nie pęka przy pojemności 3,2 ... To juz inna bajka i tym sie wszyscy nie chwała wink.gif


było to juz pisane na tym forum wink.gif wiec chyba nie taka tajemnica

http://www.racingforum.pl/index.php?showto...p;#entry1094947

ale ja mam podejrzenia za wały z AZZ lub BAA z touarega mogą byc tez mocne

ja mam BAA akurat to moze kiedys sobie sprawdze wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Mon, 02 Jun 2014 - 15:13
Post #1996


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





CYTAT(Rafalek114 @ Mon, 02 Jun 2014 - 14:50) *
...To ze wał pęka , to żadna wiedza , ...


której nikt niemiał jak pytałem: http://www.racingforum.pl/index.php?showto...06838&st=20


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Mon, 02 Jun 2014 - 16:08
Post #1997


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





nikt sie nie chwalil:) Jedynia chyba ja na PW ci pisalem o griddle plate i o tym ze wal peka na 5cyl. Ale po czasie okazalo sie iz juz bylo po ptokach hahaaa


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Mon, 02 Jun 2014 - 16:09
Post #1998


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





CYTAT(zabba88 @ Mon, 02 Jun 2014 - 16:08) *
nikt sie nie chwalil:) Jedynia chyba ja na PW ci pisalem o griddle plate i o tym ze wal peka na 5cyl. Ale po czasie okazalo sie iz juz bylo po ptokach hahaaa


sam byś złożył jakbym ci wału niepokazał tongue.gif


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Mon, 02 Jun 2014 - 16:57
Post #1999


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





To tak samo jak nikt nie miał niby wiedzy, na temat uszczelek w vr6t 12v , o hybrydzie przełożeń , o cr itp itd . Chyba tu bardziej chodzi o kwestie dzielenia sie ta wiedza ,niz o kwestie jej posiadania


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Mon, 02 Jun 2014 - 17:08
Post #2000


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





niestety tak właśnie jest, sam nawet tam piszesz że nie jest gorszy, teraz że to żadna tajemnica smile.gif lajf is brutal zdaje sobie sprawe


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 98 99 100 101 102 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 24 August 2025 - 09:17