![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1981
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Ja to wszystko rozumiem. Ale po czysty metanol Np. Nie schodzil bym z Cr ponizej 10. E85 uwazam ze 9,2-9,5 jest w sam raz.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1982
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 May 2007 Skąd: triocity ![]() |
a ja uważam ze nie, bo znaczenie ma tutaj dlugosc trwania danego ciśnienia w cylindrze a nie jego maksymalna wartość,
-------------------- mk2 vrt 4motion
|
|
|
![]()
Post
#1983
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Ja to wszystko rozumiem. Ale po czysty metanol Np. Nie schodzil bym z Cr ponizej 10. E85 uwazam ze 9,2-9,5 jest w sam raz. Tez tak kiedyś myślałem, ale właśnie nie było w sam raz i dlatego rozerwalo cylinder przy 45psi . Ps natomiast co do extrems tuners to zauważ ze oni nie przekraczają 20-25psi ze sprężarek wielkości wiadra . Samochody jadą od 6000-6500rpm, a motory sa przygotowane na 11000-12000rpm . Dlatego c.r maja na granicy 10,5-11 . Tyle ze taki set up nie jest dla biedaków lub przeciętniakow takich jak ja , dlatego nie ma najmniejszego sensu wzorowana sie na extrems bo oni dysponują innymi środkami finansowymi i maja takie maszyny do obróbki danych podzespołów o jakich nam sie nawet nie śni ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1984
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Z tymi maszynami to chyba żarcik rozumiem? Teraz nawet na używanych maszynach ze starym sterowaniem sprzed 10 czy 15 lat można uzyskiwać takie kształty i takie tolerancje z tak twardych stopów, że jest to "overkill" do naszych zastosowań
![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#1985
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Tez tak kiedyś myślałem, ale właśnie nie było w sam raz i dlatego rozerwalo cylinder przy 45psi . Ps natomiast co do extrems tuners to zauważ ze oni nie przekraczają 20-25psi ze sprężarek wielkości wiadra . Samochody jadą od 6000-6500rpm, a motory sa przygotowane na 11000-12000rpm . Dlatego c.r maja na granicy 10,5-11 . Tyle ze taki set up nie jest dla biedaków lub przeciętniakow takich jak ja , dlatego nie ma najmniejszego sensu wzorowana sie na extrems bo oni dysponują innymi środkami finansowymi i maja takie maszyny do obróbki danych podzespołów o jakich nam sie nawet nie śni ![]() Ja gdzieś ostatnio widziałem CR 17:1. Ale przy takim zapleczu technicznym jak mają.... |
|
|
![]()
Post
#1986
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
A czyli chodzi nawet nie o to żeby samemu zarobić, a o to żeby inny stracił? Po prostu bajka... Nie - jesli prowadzisz warsztat tuningowy, ŻEBY Z NIEGO ŻYĆ, to po prostu doświadczenie, które zdobyłeś własnymi pieniędzmy zaczynasz cenić i oddawać tylko klientom. Czy to AZ tak dziwne? Trochę tak, ale z drugiej strony sam nieraz staje właśnie po tej stronie barykady i stwierdzam, że trzeba się cenić jak to robią też koledzy zza odry, wielkiej wody itp itd. -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#1987
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
.... ps Jezeli chodzi o dzielenie sie wiedza i porazkami , to w tym temacie zostalo pokazane zdecydowanie bardzo duzo . Rowniez jezeli chodzi o straty poniesione przy fuck upach tez byly zdecydowanie wieksze niz 20tys pln ... niepisałem o twoim temacie, dobrze sobie zdaje sprawe że straty jakie poniosłeś są wiele większe (ja podałem tylko takie dwie swoje pierwsze lepsze z brzegu ![]() ![]() a co do cenienia sie i swojej wiedzy owszem, ale umówmy sie że sama wiedza pt. wał w r32 pęka na 5ym cylindrze przy okolicach 680Nm jeszcze nie zabiera chleba tunerowi (no chyba że to była jego jedyna tajna wiedza) sądze również że wiedza jak (teoretycznie) skorzystać z innego paliwa nie zabierze pracy firmom sie tym trudniącym i tak skorzystają z tego ci co dłubią sami i tak by sami próbowali, i czy ja wiem czy niemcy aż tak nic niemówią Don Octane niemiał problemu z mówieniem o tym wale od początku, on pewnie poprostu dużo więcej wie i taka wiedza go nie naraża na straty finansowe, rozmowa i tak bez sensu, bo nikogo sie nieprzekona ![]() -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#1988
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Białystok reprezentant ![]() |
Super wynik gratulacje, teraz bym myslał o założeniu haldexa i cieszenia się autem.
Cała operacja nad autem w końcu gdzie była robiona w polsce czy w de ? |
|
|
![]()
Post
#1989
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 February 2009 Skąd: Oborniki Śląskie ![]() |
Super wynik gratulacje, teraz bym myslał o założeniu haldexa i cieszenia się autem. Cała operacja nad autem w końcu gdzie była robiona w polsce czy w de ? Przecież leon w tym wcieleniu jest 4o butem.. ;> -------------------- `05 Renault Sport Megane 225 5d
|
|
|
![]()
Post
#1990
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
Super wynik gratulacje, teraz bym myslał o założeniu haldexa i cieszenia się autem. Cała operacja nad autem w końcu gdzie była robiona w polsce czy w de ? Owned! -------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#1991
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Extrems tuners robili ostatnio EVO o cr chyba 17:1
|
|
|
![]()
Post
#1992
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
Ja to sie rafal zastanawiam jak bedzie u ciebie z trakcja 2 i 3 bieg na tych oponach. Bo mi juz rece opadaja. Wlecial gwint zamiast kita, geometria ustawiona i przy 700Nm na skrzyni lekko pomodzonej DRP 2 nie istnieje bez ograniczenia doladowania, a wczoraj w nocy przy 15st. na zew. na 3 biegu nie ma trakcji w 4motion. opony Brodgestone potenza s001. Teraz zmieniam na miekka mieszanke i mam nadzieje ze sie polepszy
A z tego co widzialem tez masz tyl wybebeszony. PS z ciekawosci wazyles leona? ja przy obecnym setupie z pelnym bakiem 1400kg wiec jestem zadowolony. Ty masz lzejsze hamulce, doloty alu, lzejszy silnik wiec waga powinna byc mniejsza -------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#1993
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
niepisałem o twoim temacie, dobrze sobie zdaje sprawe że straty jakie poniosłeś są wiele większe (ja podałem tylko takie dwie swoje pierwsze lepsze z brzegu ![]() ![]() a co do cenienia sie i swojej wiedzy owszem, ale umówmy sie że sama wiedza pt. wał w r32 pęka na 5ym cylindrze przy okolicach 680Nm jeszcze nie zabiera chleba tunerowi (no chyba że to była jego jedyna tajna wiedza) sądze również że wiedza jak (teoretycznie) skorzystać z innego paliwa nie zabierze pracy firmom sie tym trudniącym i tak skorzystają z tego ci co dłubią sami i tak by sami próbowali, i czy ja wiem czy niemcy aż tak nic niemówią Don Octane niemiał problemu z mówieniem o tym wale od początku, on pewnie poprostu dużo więcej wie i taka wiedza go nie naraża na straty finansowe, rozmowa i tak bez sensu, bo nikogo sie nieprzekona ![]() Ben jest tak daleko w temacie r30 , ze mało kto w Europie moze mu dorównać . To ze wał pęka , to żadna wiedza , ale np jaki wał nie pęka przy pojemności 3,2 ... To juz inna bajka i tym sie wszyscy nie chwała ![]() Ps co do Seata to oczywiście jest na haldexie od dwóch lat . Jaka wag ... Jeszcze nie wiem , ale wydaje mi sie ze ok 1350kg . Hamulce lekkie nie sa bo to 370mm na 6 tloczkowym zacieku . -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1994
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Z tymi maszynami to chyba żarcik rozumiem? Teraz nawet na używanych maszynach ze starym sterowaniem sprzed 10 czy 15 lat można uzyskiwać takie kształty i takie tolerancje z tak twardych stopów, że jest to "overkill" do naszych zastosowań ![]() Można , ale jak wyglądają 15letnie frezarki cnc gdzie głowica moze frezowac tylko w pionie lub poziomie w porownaniu do nowych frezarek gdzie głowica chodzi w każdym możliwym koncie i można wykonywać na niej cuda . Chciałbym zobaczyć jak byś zrobił blok na 15letniej frezarce cnc . Ich frezarki nie sa starsze niz 2 lata a koszt takich frezarek to ponad 200tys e . -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1995
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
jaki wał nie pęka przy pojemności 3,2 ... To juz inna bajka i tym sie wszyscy nie chwała ![]() było to juz pisane na tym forum ![]() http://www.racingforum.pl/index.php?showto...p;#entry1094947 ale ja mam podejrzenia za wały z AZZ lub BAA z touarega mogą byc tez mocne ja mam BAA akurat to moze kiedys sobie sprawdze ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1996
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
...To ze wał pęka , to żadna wiedza , ... której nikt niemiał jak pytałem: http://www.racingforum.pl/index.php?showto...06838&st=20 -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#1997
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
nikt sie nie chwalil:) Jedynia chyba ja na PW ci pisalem o griddle plate i o tym ze wal peka na 5cyl. Ale po czasie okazalo sie iz juz bylo po ptokach hahaaa
-------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#1998
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
nikt sie nie chwalil:) Jedynia chyba ja na PW ci pisalem o griddle plate i o tym ze wal peka na 5cyl. Ale po czasie okazalo sie iz juz bylo po ptokach hahaaa sam byś złożył jakbym ci wału niepokazał ![]() -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#1999
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
To tak samo jak nikt nie miał niby wiedzy, na temat uszczelek w vr6t 12v , o hybrydzie przełożeń , o cr itp itd . Chyba tu bardziej chodzi o kwestie dzielenia sie ta wiedza ,niz o kwestie jej posiadania
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#2000
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
niestety tak właśnie jest, sam nawet tam piszesz że nie jest gorszy, teraz że to żadna tajemnica
![]() -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 24 August 2025 - 09:17 |