Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 97 98 99 100 101 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
Mickey
post Fri, 30 May 2014 - 08:36
Post #1961


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





patrzyłem na swój wykres gdzie na 98 z 2litrów miałem 535koni i doładowanie w okolicach 2.5bara


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 30 May 2014 - 08:36
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
!markos
post Fri, 30 May 2014 - 16:09
Post #1962


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





Tu właśnie wychodzi różnica w poziomie budowy i efektywności setupu...

Dla mnie absolutnie MEGA, to co się tam dzieje w kreskach już od ~5000 to jest jakaś totalna rzeźnia!!! ohmy.gif Dużo bym dał za prawy i 0-250 wub.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Fri, 30 May 2014 - 16:25
Post #1963


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





niesadze ze by tam bylo 800 jak u rafalka ale jak by zalac e85 pewnie 100koni wiecej by bylo (w sumie to prawie udalo sie zmierzyc taką sytuacje, ale tylko prawie bo sworzeń sie złamał smile.gif


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Fri, 30 May 2014 - 20:24
Post #1964


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Mickey @ Fri, 30 May 2014 - 16:25) *
niesadze ze by tam bylo 800 jak u rafalka ale jak by zalac e85 pewnie 100koni wiecej by bylo (w sumie to prawie udalo sie zmierzyc taką sytuacje, ale tylko prawie bo sworzeń sie złamał smile.gif


W kazdym silniku zalanie E85 daje przyrosty mocy, czy tylko otwiera furtke do wiekszego doladowania?


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Fri, 30 May 2014 - 20:30
Post #1965


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





E85 da zauważalny przyrost mocy tylko jeśli jesteś w stanie dostarczyć jego dostateczną ilość a byłeś ograniczony spalaniem stukowym... W innym przypadku (np. jeśli już byłeś na granicy efektywnego doładowania) przyrosty mogą być pomijalne.


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Sat, 31 May 2014 - 21:36
Post #1966


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





epicko biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 31 May 2014 - 22:46
Post #1967


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





W silniku turbo przyrosty nigdy nie beda pomijalne - ze wzgeldu na mozliwosc dopieprzenia zaplonu z kosmosu. Zmiana paliwa na E85 i tylko dolanie fury nic nie da. Musi byc przyspieszony zaplon.

Nosevic w S2 hamowal fure na PB i na E85 i z tym samym boostem, po dostrojeniu doszlo 200hp (przy mocy wejsciowej ~600hp)


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Sat, 31 May 2014 - 22:55
Post #1968


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





o zapłon chodzi cały czas smile.gif ale jak masz np 1.5b i silnik przyjmuje zaplon podobny do wolnossaka to te przyrosty będą mniejsze


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 31 May 2014 - 22:58
Post #1969


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





To wtedy trzeba doprezyc silnik tongue.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Sat, 31 May 2014 - 23:08
Post #1970


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Ale przecież w modzie jest odprężanie słyszałem... I to odprężanie do chorych wartości, zupełnie nie wiadomo po co :-D

A co do wyprzedzenia zapłonu - czy ja dobrze widzę, że wreszcie ktoś napisał że nie tylko można ale i trzeba? Bo jak ja cały czas o tym pisałem to wszyscy "wiedzieli lepiej"...


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Sat, 31 May 2014 - 23:28
Post #1971


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





bo doprężanie/odprężanie zależy od paliwa czyli od tego jaki zapłon przyjmuje motor oraz jakie paliwo jesteśmy w stanie mieć smile.gif Wy to wiecie ale chłopaki pytali po co e85, a na pewno nie po to zeby napisac na YT że latam na alko a potem targać z Krakowa 200km na najbliższą stacje smile.gif


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Sat, 31 May 2014 - 23:39
Post #1972


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





I może dobrze by było gdybyśmy chociaż na tym forum uświadamiali wszystkich co jak i gdzie... Bo u nas ciągle ze wszystkiego robi się wiedzę tajemną - nie rozumiem po co.


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Sat, 31 May 2014 - 23:43
Post #1973


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





CYTAT(tjwasiak @ Sat, 31 May 2014 - 23:39) *
I może dobrze by było gdybyśmy chociaż na tym forum uświadamiali wszystkich co jak i gdzie... Bo u nas ciągle ze wszystkiego robi się wiedzę tajemną - nie rozumiem po co.

No powoli widzę, że tak jest. Kosmiczne technologie już mają i się bronią. Ciekawe co będzie za kilka lat. My Polacy nie potrafimy działać razem.


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Sun, 01 Jun 2014 - 00:04
Post #1974


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





jak po co, straciłem 10tys jak LET zobaczył poprawne paliwo i drugie 10 jak sie dowiedziałem po co komu wał ze starego VRa (a pytałem to było jak zawsze) to 20tys zł które ktoś może również stracić, czyż to nie piękne......


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Sun, 01 Jun 2014 - 00:09
Post #1975


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





A czyli chodzi nawet nie o to żeby samemu zarobić, a o to żeby inny stracił? Po prostu bajka...


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 01 Jun 2014 - 00:38
Post #1976


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(guzior @ Sat, 31 May 2014 - 22:46) *
W silniku turbo przyrosty nigdy nie beda pomijalne - ze wzgeldu na mozliwosc dopieprzenia zaplonu z kosmosu. Zmiana paliwa na E85 i tylko dolanie fury nic nie da. Musi byc przyspieszony zaplon.



Tu mam inne zdanie . Przetestuj to jeszcze raz na spokojnie ,a zobaczysz ze nawet na tym samym zaplonie zmenia sie parametry (spala sie duzo wiecej ladunku ). Jak bys zobaczyl na jakim zaplonie jezdzi seat to zaczalbys sie smiac wink.gif .

Co do odprezenia , wszystko zalezy na jakie doladowanie sie decydujemy . Skoro planujemy jezdzic na 1barze , to nie ma potrzeby odprezac jakos wyjatkowo mocno silnika , ale natomiast kiedy palnujemy dmuchac w silnik 45psi lub jeszcze wiecej .... to ja mam juz troche odmienne zdanie na ten temat smile.gif

ps Jezeli chodzi o dzielenie sie wiedza i porazkami , to w tym temacie zostalo pokazane zdecydowanie bardzo duzo . Rowniez jezeli chodzi o straty poniesione przy fuck upach tez byly zdecydowanie wieksze niz 20tys pln . Ja tam od nikogo nie wymagam by dzielil sie zdobyta wiedza , bo wiem z jakimi kosztami sie to wiaze i ile czasu trzeba zainwestowac by poskladac sensowny silnik ktory bedzie sobie radzil z wysokimi mocami . Moim marzenie bylo zmalanie 200koni mechaniczynch z cylindra , udalo sie , ale kosztowalo mnie to duzo zdrowia oraz pieniadzy


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Sun, 01 Jun 2014 - 00:51
Post #1977


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Mi nie chodziło konkretnie o ten projekt, ale o zasadę. Wiele osób dłubie tu zupełnie prywatnie różne mało popularne wydumki, ale nawet jeśli ich o coś konkretnego zapytać to nie powiedzą, bo to wielka tajemnica.

Trzeba rozróżnić firmy, których projekty są po to żeby przyciągnąć klientów od osób prywatnych które dłubią bo lubią, bo im mało mocy itp. itd. Niestety u nas równie trudno dostać jakąkolwiek informacje od jednych, jak od drugich...


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 01 Jun 2014 - 01:05
Post #1978


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
Tu mam inne zdanie . Przetestuj to jeszcze raz na spokojnie ,a zobaczysz ze nawet na tym samym zaplonie zmenia sie parametry (spala sie duzo wiecej ladunku ).

Nic nie da powinno byc w cudzyslowiu. Zdecydowanie wiecej daje zaplon niz wiecej paliwa smile.gif Ale obydwie rzeczy musza isc w parze.

PS. Wytłumacz Extreme tuners ze pod turbo trzeba odprezac tongue.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Sun, 01 Jun 2014 - 01:53
Post #1979


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Ale tu nie jest mowa o więcej/mniej paliwa, tylko raczej o tym że żeby wogóle móc przejść na E85 musisz mieć 50% zapasu na wtryskiwaczach (z uwagi na inny skład mieszanki stochiometrycznej).


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojti RAYLLE
post Sun, 01 Jun 2014 - 10:21
Post #1980


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 August 2006
Skąd: POMORZE







PS. Wytłumacz Extreme tuners ze pod turbo trzeba odprezac tongue.gif
[/quote]
ale Oni zobacz jakich używają komponentów do silnika , sami projektują części oraz jak wysoko kręcą silnik


--------------------
Usunięto komercyjną sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 97 98 99 100 101 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 24 August 2025 - 14:27