![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1961
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
patrzyłem na swój wykres gdzie na 98 z 2litrów miałem 535koni i doładowanie w okolicach 2.5bara
-------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1962
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Tu właśnie wychodzi różnica w poziomie budowy i efektywności setupu...
Dla mnie absolutnie MEGA, to co się tam dzieje w kreskach już od ~5000 to jest jakaś totalna rzeźnia!!! ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#1963
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
niesadze ze by tam bylo 800 jak u rafalka ale jak by zalac e85 pewnie 100koni wiecej by bylo (w sumie to prawie udalo sie zmierzyc taką sytuacje, ale tylko prawie bo sworzeń sie złamał
![]() -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#1964
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
niesadze ze by tam bylo 800 jak u rafalka ale jak by zalac e85 pewnie 100koni wiecej by bylo (w sumie to prawie udalo sie zmierzyc taką sytuacje, ale tylko prawie bo sworzeń sie złamał ![]() W kazdym silniku zalanie E85 daje przyrosty mocy, czy tylko otwiera furtke do wiekszego doladowania? -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#1965
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
E85 da zauważalny przyrost mocy tylko jeśli jesteś w stanie dostarczyć jego dostateczną ilość a byłeś ograniczony spalaniem stukowym... W innym przypadku (np. jeśli już byłeś na granicy efektywnego doładowania) przyrosty mogą być pomijalne.
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#1966
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI ![]() |
epicko
![]() |
|
|
![]()
Post
#1967
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
W silniku turbo przyrosty nigdy nie beda pomijalne - ze wzgeldu na mozliwosc dopieprzenia zaplonu z kosmosu. Zmiana paliwa na E85 i tylko dolanie fury nic nie da. Musi byc przyspieszony zaplon.
Nosevic w S2 hamowal fure na PB i na E85 i z tym samym boostem, po dostrojeniu doszlo 200hp (przy mocy wejsciowej ~600hp) -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1968
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
o zapłon chodzi cały czas
![]() -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#1969
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
To wtedy trzeba doprezyc silnik
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1970
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ale przecież w modzie jest odprężanie słyszałem... I to odprężanie do chorych wartości, zupełnie nie wiadomo po co :-D
A co do wyprzedzenia zapłonu - czy ja dobrze widzę, że wreszcie ktoś napisał że nie tylko można ale i trzeba? Bo jak ja cały czas o tym pisałem to wszyscy "wiedzieli lepiej"... -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#1971
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
bo doprężanie/odprężanie zależy od paliwa czyli od tego jaki zapłon przyjmuje motor oraz jakie paliwo jesteśmy w stanie mieć
![]() ![]() -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#1972
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
I może dobrze by było gdybyśmy chociaż na tym forum uświadamiali wszystkich co jak i gdzie... Bo u nas ciągle ze wszystkiego robi się wiedzę tajemną - nie rozumiem po co.
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#1973
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
I może dobrze by było gdybyśmy chociaż na tym forum uświadamiali wszystkich co jak i gdzie... Bo u nas ciągle ze wszystkiego robi się wiedzę tajemną - nie rozumiem po co. No powoli widzę, że tak jest. Kosmiczne technologie już mają i się bronią. Ciekawe co będzie za kilka lat. My Polacy nie potrafimy działać razem. -------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#1974
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
jak po co, straciłem 10tys jak LET zobaczył poprawne paliwo i drugie 10 jak sie dowiedziałem po co komu wał ze starego VRa (a pytałem to było jak zawsze) to 20tys zł które ktoś może również stracić, czyż to nie piękne......
-------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#1975
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
A czyli chodzi nawet nie o to żeby samemu zarobić, a o to żeby inny stracił? Po prostu bajka...
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#1976
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
W silniku turbo przyrosty nigdy nie beda pomijalne - ze wzgeldu na mozliwosc dopieprzenia zaplonu z kosmosu. Zmiana paliwa na E85 i tylko dolanie fury nic nie da. Musi byc przyspieszony zaplon. Tu mam inne zdanie . Przetestuj to jeszcze raz na spokojnie ,a zobaczysz ze nawet na tym samym zaplonie zmenia sie parametry (spala sie duzo wiecej ladunku ). Jak bys zobaczyl na jakim zaplonie jezdzi seat to zaczalbys sie smiac ![]() Co do odprezenia , wszystko zalezy na jakie doladowanie sie decydujemy . Skoro planujemy jezdzic na 1barze , to nie ma potrzeby odprezac jakos wyjatkowo mocno silnika , ale natomiast kiedy palnujemy dmuchac w silnik 45psi lub jeszcze wiecej .... to ja mam juz troche odmienne zdanie na ten temat ![]() ps Jezeli chodzi o dzielenie sie wiedza i porazkami , to w tym temacie zostalo pokazane zdecydowanie bardzo duzo . Rowniez jezeli chodzi o straty poniesione przy fuck upach tez byly zdecydowanie wieksze niz 20tys pln . Ja tam od nikogo nie wymagam by dzielil sie zdobyta wiedza , bo wiem z jakimi kosztami sie to wiaze i ile czasu trzeba zainwestowac by poskladac sensowny silnik ktory bedzie sobie radzil z wysokimi mocami . Moim marzenie bylo zmalanie 200koni mechaniczynch z cylindra , udalo sie , ale kosztowalo mnie to duzo zdrowia oraz pieniadzy -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1977
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Mi nie chodziło konkretnie o ten projekt, ale o zasadę. Wiele osób dłubie tu zupełnie prywatnie różne mało popularne wydumki, ale nawet jeśli ich o coś konkretnego zapytać to nie powiedzą, bo to wielka tajemnica.
Trzeba rozróżnić firmy, których projekty są po to żeby przyciągnąć klientów od osób prywatnych które dłubią bo lubią, bo im mało mocy itp. itd. Niestety u nas równie trudno dostać jakąkolwiek informacje od jednych, jak od drugich... -------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#1978
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT Tu mam inne zdanie . Przetestuj to jeszcze raz na spokojnie ,a zobaczysz ze nawet na tym samym zaplonie zmenia sie parametry (spala sie duzo wiecej ladunku ). Nic nie da powinno byc w cudzyslowiu. Zdecydowanie wiecej daje zaplon niz wiecej paliwa ![]() PS. Wytłumacz Extreme tuners ze pod turbo trzeba odprezac ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1979
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ale tu nie jest mowa o więcej/mniej paliwa, tylko raczej o tym że żeby wogóle móc przejść na E85 musisz mieć 50% zapasu na wtryskiwaczach (z uwagi na inny skład mieszanki stochiometrycznej).
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#1980
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE ![]() |
PS. Wytłumacz Extreme tuners ze pod turbo trzeba odprezac ![]() [/quote] ale Oni zobacz jakich używają komponentów do silnika , sami projektują części oraz jak wysoko kręcą silnik -------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 24 August 2025 - 14:27 |