![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1901
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
jeden kanał kolektora ponad 3 cala
![]() Co to za płyn którym mierzyłeś pojemność tłoków i głowicy? -------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1902
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
O czym się domyśliliśmy, tylko po jakiemu to pisałeś jeszcze nie wiemy ;-) Bo ja sam nie wiem po jakiem ja to napisalem ![]() ![]() jeden kanał kolektora ponad 3 cala ![]() Co to za płyn którym mierzyłeś pojemność tłoków i głowicy? Zmiesci sie w obudowie 100mm , to taki specjalny olej ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1903
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Wygląda jak olej do automatycznej skrzyni albo mieszanki 2T.
|
|
|
![]()
Post
#1904
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
dawno nic nie pisałem , ale umówiliśmy sie z Rafałem że jak przełamiemy osiem paczek to ja wkleje wykres , wiec dotrzymuje słowa
![]() -------------------- DIGITUN.PL
605-443-665 |
|
|
![]()
Post
#1905
|
|
User Dołączył: Thu, 30 December 2010 ![]() |
jest afera
|
|
|
![]()
Post
#1906
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 May 2007 Skąd: triocity ![]() |
mocny dosyć jak na taki maly silniczek, ciekawe czy będzie dobrze karał
-------------------- mk2 vrt 4motion
|
|
|
![]()
Post
#1907
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Jak na pojemność i moc to przebieg kresek imponujący.
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#1908
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 February 2010 Skąd: Poznań, Iława ![]() |
Będzie więcej czy to już docelowy boost?
-------------------- Corsa A C20LET 314KM, 494NM ---> ex wujkowóz
Kadett E C20XET - 262KM, 371NM ---> ex pocieszacz Combo gleba i 9" alu - żonowóz Corsa A 3.2V6 231KM, 320NM - daily |
|
|
![]()
Post
#1909
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 August 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
Jest mega kozak!! Oby jezdził bezawaryjnie pozdro i jeszcze raz wielkie gratulacje dla was
![]() |
|
|
![]()
Post
#1910
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
jest bardzo mega. gratulacje Rafale.
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#1911
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Będzie więcej czy to już docelowy boost? Mam rozumiec ze 830koni z 1,8t to malo ??? Czy docelowy czy nie wyjdzie w praniu , napewno optymalny . Jest zapas i na boosci i na zaplonie ,ale na chwile obecna zapas nie bedzie wykorzystywany . -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1912
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: Szczecin ![]() |
Gratuluje! Chyba czas zmienić podpis
![]() -------------------- Uzależniony od motoryzacji, techniki i rajdów :)
|
|
|
![]()
Post
#1913
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, jest mega dobrze.
Gratulacje konkretnego wyniku. ![]() Pozdrawiam. |
|
|
gość_mat13por_* |
![]()
Post
#1914
|
![]() |
lepiej miec 800 i pojezdzic, niz 900-1000 i mieć fuckupa..
gratuluje ! |
|
|
![]()
Post
#1915
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
mega wynik gratulacje
|
|
|
gość_kredens_* |
![]()
Post
#1916
|
![]() |
Ożesz Ty w mordę lepszy
![]() Gruboooo 830 kucy z 1.8T, to już nie jest byle pod tuningowane auto ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#1917
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
dawno nic nie pisałem , ale umówiliśmy sie z Rafałem że jak przełamiemy osiem paczek to ja wkleje wykres , wiec dotrzymuje słowa ![]() Gratulacje dla Was !!! -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#1918
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 09 January 2010 Skąd: Poznań ![]() |
460 KM z litra zacnie :-) to tak jak by z v6 oplowatego próbować uciułać 1,5tyś KM no pełen szacun za wytrwałość wiedzę no i środki do realizacji celu bo tak doinwestowanych projektów za wiele nie ma
|
|
|
![]()
Post
#1919
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Rafał dopiłeś swego. Gratuluje Ci i ciesze się że udowodniłeś niedowiarkom ze da się zrobić 800+. Czemu nie chcieliście kręcić silnika do 8000-9000? Masz zamiar walczyć o 900+? Szacun dla GTO za ogarnięcie tematu.
Rafał zmieniaj podpis. Jeszcze raz gratuluję. |
|
|
![]()
Post
#1920
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
A on nie jest w tej chwili 2.0? bo mi umknęło, różnica niby nie wielka ale zawsze.
Jakiś film jak się napędza jest może? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 24 August 2025 - 18:39 |