Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 90 91 92 93 94 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
wojti RAYLLE
post Fri, 14 Mar 2014 - 13:31
Post #1821


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 August 2006
Skąd: POMORZE





rozmiar szpilek zwiększany?


--------------------
Usunięto komercyjną sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 14 Mar 2014 - 13:31
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rafalek114
post Fri, 14 Mar 2014 - 13:57
Post #1822


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(wojti RAYLLE @ Fri, 14 Mar 2014 - 15:31) *
rozmiar szpilek zwiększany?



tak , zarowno tych na gorze , jak i na dole , czyli blok-glowica, blok-podpory walu i plyta


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bielawa
post Fri, 14 Mar 2014 - 14:07
Post #1823


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 February 2012





Na kiedy planujesz odpalić ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojti RAYLLE
post Fri, 14 Mar 2014 - 19:13
Post #1824


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 August 2006
Skąd: POMORZE





trzymam kciuki ,że tym razem będzie miód malina


--------------------
Usunięto komercyjną sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Sat, 15 Mar 2014 - 01:12
Post #1825


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





A jakie są seryjnie ? 12mm ?


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Sat, 15 Mar 2014 - 07:18
Post #1826


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





11mm chyba, jest o tym mowa kilka stron wstecz.


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Sat, 15 Mar 2014 - 14:11
Post #1827


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





A teraz jakie będą ?


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 16 Mar 2014 - 02:09
Post #1828


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





seryjnie byly m10 , teraz bedzie m11


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Sun, 16 Mar 2014 - 09:13
Post #1829


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





to bedzie Heli Coil ?


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 16 Mar 2014 - 09:45
Post #1830


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Przeciez do nagwintowania gwintu 11 w niezerwanym gwincie 10 nie trzeba helicoil


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sun, 16 Mar 2014 - 14:16
Post #1831


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





po pierwsze helicola redukuje srednice, a nie ją powiększa...a po drugie wpadnięcie na pomysł wkręcania takiego czegoś w połączenie gwintowe, która na samo dzień dobry przyjmuje powyżej 100Nm nie jest rozsądne biggrin.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Sun, 16 Mar 2014 - 16:15
Post #1832


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





Heli Coil wytrzymuje duzo wiecej. I dodatkowo jest bezpieczniejszy dla szpilki bo równiej rozkłada przenozsoną siłe na poszczególne zwoje - w mniejszym stopniu obciąża pierwszy zwój rozkładajac to na pozostałe.



--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 16 Mar 2014 - 17:07
Post #1833


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Tylko ze tu chodzi o wytrzymalosc sruby/szpilki a nie polaczenia gwintowanego. VW ma mega materialy i jeszcze mi sie nie zdarzylo wyciagnac materialu z bloku. A szpilka 10mm na podporach walu to bardzo slabo smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 19 Mar 2014 - 13:36
Post #1834


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008







--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Wed, 19 Mar 2014 - 13:51
Post #1835


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





czyżby była większa średnica sworznia w tych pauterach? Bo ciekawi mnie czy nie osłabi to główki korby która też dostaje po dupie jak są wysokie obroty a przecież takie bedą...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 19 Mar 2014 - 14:14
Post #1836


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(Pawel-2005 @ Wed, 19 Mar 2014 - 15:51) *
czyżby była większa średnica sworznia w tych pauterach? Bo ciekawi mnie czy nie osłabi to główki korby która też dostaje po dupie jak są wysokie obroty a przecież takie bedą...


Nie , tuleje beda wykonane z innego materialu

ps nie do konca tak jest z oslabieniem korbowodu , najwieksze przeciazenia sa wtedy gdy korbowod pcha tlok do gory ,a nie wtedy kiedy schodzi w dol , wiec jak by byla mozliwosc zrobienia sworznia 21mm to pewnie bym to zrobil , chociaz te sworznie ktore mam teraz powinny spokojnie sobie poradzic , sa grubsze nawet od tych z s2


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 19 Mar 2014 - 14:31
Post #1837


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Rafal, a skąd teoria, że największa siła działa podczas podróży tłoka w górę? Przecież w takim wypadku musiałbys mieć od góry opór ciśnienia, żeby wywołać siłę zginającą korbę. Chyba, ze chodzi Ci o siły działające na samą główkę korby - wtedy faktycznie podczas zatrzymania i zwrotu w GMP siły działąjące na sworzeń są najwieksze.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 19 Mar 2014 - 14:40
Post #1838


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(Fawor @ Wed, 19 Mar 2014 - 16:31) *
Rafal, a skąd teoria, że największa siła działa podczas podróży tłoka w górę? Przecież w takim wypadku musiałbys mieć od góry opór ciśnienia, żeby wywołać siłę zginającą korbę. Chyba, ze chodzi Ci o siły działające na samą główkę korby - wtedy faktycznie podczas zatrzymania i zwrotu w GMP siły działąjące na sworzeń są najwieksze.


Slabo skonkretyzowalem moja wypowiedz ,chodzlo mi o oczko korbowodu (sworzen).


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
w0wacik
post Sun, 23 Mar 2014 - 20:44
Post #1839


Frequent User
Dołączył: Fri, 14 November 2003
Skąd: Wwa





CYTAT(Fawor @ Wed, 19 Mar 2014 - 16:31) *
Rafal, a skąd teoria, że największa siła działa podczas podróży tłoka w górę? Przecież w takim wypadku musiałbys mieć od góry opór ciśnienia, żeby wywołać siłę zginającą korbę. Chyba, ze chodzi Ci o siły działające na samą główkę korby - wtedy faktycznie podczas zatrzymania i zwrotu w GMP siły działąjące na sworzeń są najwieksze.


Zawsze wydawało mi się, że w silniku czterosuwowym jest faza sprężania... Nalej wody do cylindra w dolnym martwym i spróbuj zrobić obrót. Tylko proponuję ręką i kluczem...


--------------------
"When driving a car in real life, please remeber to be a safe driver by wearing a seat belt, using your turn signal and using good judgment"

Mercedes C270CDI T
Mercedes 280CE (C123)
Volkswagen Golf 1.9 TDI
Opel Combo

Pozdrawiam

w0wacik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sun, 23 Mar 2014 - 22:32
Post #1840


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





łał - pewnie, że jest. A czy wywołuje taką siłę nacisku jak faza pracy?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 90 91 92 93 94 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 25 August 2025 - 08:31