![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1821
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE ![]() |
rozmiar szpilek zwiększany?
-------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1822
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
rozmiar szpilek zwiększany? tak , zarowno tych na gorze , jak i na dole , czyli blok-glowica, blok-podpory walu i plyta -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1823
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
Na kiedy planujesz odpalić ?
|
|
|
![]()
Post
#1824
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE ![]() |
trzymam kciuki ,że tym razem będzie miód malina
-------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#1825
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
A jakie są seryjnie ? 12mm ?
-------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#1826
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
11mm chyba, jest o tym mowa kilka stron wstecz.
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#1827
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
A teraz jakie będą ?
-------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#1828
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
seryjnie byly m10 , teraz bedzie m11
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1829
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
to bedzie Heli Coil ?
-------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#1830
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Przeciez do nagwintowania gwintu 11 w niezerwanym gwincie 10 nie trzeba helicoil
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1831
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
po pierwsze helicola redukuje srednice, a nie ją powiększa...a po drugie wpadnięcie na pomysł wkręcania takiego czegoś w połączenie gwintowe, która na samo dzień dobry przyjmuje powyżej 100Nm nie jest rozsądne
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#1832
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
Heli Coil wytrzymuje duzo wiecej. I dodatkowo jest bezpieczniejszy dla szpilki bo równiej rozkłada przenozsoną siłe na poszczególne zwoje - w mniejszym stopniu obciąża pierwszy zwój rozkładajac to na pozostałe.
-------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#1833
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Tylko ze tu chodzi o wytrzymalosc sruby/szpilki a nie polaczenia gwintowanego. VW ma mega materialy i jeszcze mi sie nie zdarzylo wyciagnac materialu z bloku. A szpilka 10mm na podporach walu to bardzo slabo
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1834
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1835
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
czyżby była większa średnica sworznia w tych pauterach? Bo ciekawi mnie czy nie osłabi to główki korby która też dostaje po dupie jak są wysokie obroty a przecież takie bedą...
|
|
|
![]()
Post
#1836
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
czyżby była większa średnica sworznia w tych pauterach? Bo ciekawi mnie czy nie osłabi to główki korby która też dostaje po dupie jak są wysokie obroty a przecież takie bedą... Nie , tuleje beda wykonane z innego materialu ps nie do konca tak jest z oslabieniem korbowodu , najwieksze przeciazenia sa wtedy gdy korbowod pcha tlok do gory ,a nie wtedy kiedy schodzi w dol , wiec jak by byla mozliwosc zrobienia sworznia 21mm to pewnie bym to zrobil , chociaz te sworznie ktore mam teraz powinny spokojnie sobie poradzic , sa grubsze nawet od tych z s2 -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1837
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Rafal, a skąd teoria, że największa siła działa podczas podróży tłoka w górę? Przecież w takim wypadku musiałbys mieć od góry opór ciśnienia, żeby wywołać siłę zginającą korbę. Chyba, ze chodzi Ci o siły działające na samą główkę korby - wtedy faktycznie podczas zatrzymania i zwrotu w GMP siły działąjące na sworzeń są najwieksze.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#1838
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Rafal, a skąd teoria, że największa siła działa podczas podróży tłoka w górę? Przecież w takim wypadku musiałbys mieć od góry opór ciśnienia, żeby wywołać siłę zginającą korbę. Chyba, ze chodzi Ci o siły działające na samą główkę korby - wtedy faktycznie podczas zatrzymania i zwrotu w GMP siły działąjące na sworzeń są najwieksze. Slabo skonkretyzowalem moja wypowiedz ,chodzlo mi o oczko korbowodu (sworzen). -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1839
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 November 2003 Skąd: Wwa ![]() |
Rafal, a skąd teoria, że największa siła działa podczas podróży tłoka w górę? Przecież w takim wypadku musiałbys mieć od góry opór ciśnienia, żeby wywołać siłę zginającą korbę. Chyba, ze chodzi Ci o siły działające na samą główkę korby - wtedy faktycznie podczas zatrzymania i zwrotu w GMP siły działąjące na sworzeń są najwieksze. Zawsze wydawało mi się, że w silniku czterosuwowym jest faza sprężania... Nalej wody do cylindra w dolnym martwym i spróbuj zrobić obrót. Tylko proponuję ręką i kluczem... -------------------- "When driving a car in real life, please remeber to be a safe driver by wearing a seat belt, using your turn signal and using good judgment"
Mercedes C270CDI T Mercedes 280CE (C123) Volkswagen Golf 1.9 TDI Opel Combo Pozdrawiam w0wacik |
|
|
![]()
Post
#1840
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
łał - pewnie, że jest. A czy wywołuje taką siłę nacisku jak faza pracy?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 25 August 2025 - 08:31 |